* *
Pontos idő: 2018.07.16. 12:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25732 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280 ... 1287  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
morv írta:
broton írta:
Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)


Volt kint egy W140 S600 csak kilincsel elöre ment pedig jóval nehezebb az e39-nél


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 11:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
ST1 írta:
morv írta:
broton írta:
Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)


Volt kint egy W140 S600 csak kilincsel elöre ment pedig jóval nehezebb az e39-nél

Vályi István (ex-Totalcar, jelenleg speedzone.hu) most építget egy E39 driftautót (ahogy az a Cikkek, rovatok, vélemények topikban már olvasható volt), szóval valami lesz a közeljövőben, én kíváncsian várom. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 12:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5476
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1166 alkalommal
Kapott köszik: 1229 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
broton írta:
Üdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt

A tökéletesen nincs mit javítgatni, tuningolgatni... :franko:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 5 attila94, bendegúz, broton, dreizwanzig, NagyMatyas
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 10:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.29. 12:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5628
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1790 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.31. 01:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

Köszi!
Hát, nem rövid a hibalista... :roll:
Ezeknek van valami futásteljesítménnyel összefüggő számadata? Vagyis jellemző, hogy hány km után jelentkeznek a hibák? A kinézett példány 140k körül van jelenleg.
Mi az az "olajtömb"? 8)
Gondolkozom a vásárláson. Az automatája hosszú állás utáni indításkor vagy 20 másodpercig "hangos". Ez mitől lehet? Kevés benne az olaj? Rossz az olajnyomásért felelős valamilyen alkatrész? Nem épül fel időben a nyomás, így nem megfelelő a kenés?

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.31. 02:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5628
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1790 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Gallaca írta:
Jerry írta:
Hahó!

N46-os motorokról tudunk valami disznóságot? Jók azok vagy az embernek jobb inkább távol tartania magát tőle?
A totalcar 20 legszarabb motor cikkében nem szerepel, de ettől még lehet szar, csak mondjuk épp a 21. lett volna a listán. :twisted:

Erről Attival konzultálhatsz, csinált már párat.
Hengerfej felújítás kell neki általában mert hajlamos az olajfogyasztásra, kikopik a szelepvezető, szelepszár szimmering megkeményedik. Vezérlés hajlamos elugrálni, törött láncvezető miatt. Olajtömb tömítéscsere mindegyiken játszik. Valvetronic szokott szarakodni, elkopik a vezérlőtengely, köztes himba, törik a rugója. Helyzetérzékelő is el szokott romlani. Amúgy nem rossz motor szerintem, ha jó, :D de ezek a gyengéi. Vételnél érdemes levenni a szelepfedél takarót, ellenőrizni, hogy a Valvetronic helyzetérzékelőre rá van-e dugva a csati. Előszeretettel szokták a valvetronic hibáját elkendőzni a lehúzott csatival. Ilyenkor normál fojtószelepes üzemre áll vissza a motor, nem derül ki, hogy szar a valvetronic, simán jár a motor.

Köszi!
Hát, nem rövid a hibalista... :roll:
Ezeknek van valami futásteljesítménnyel összefüggő számadata? Vagyis jellemző, hogy hány km után jelentkeznek a hibák? A kinézett példány 140k körül van jelenleg.
Mi az az "olajtömb"? 8)
Gondolkozom a vásárláson. Az automatája hosszú állás utáni indításkor vagy 20 másodpercig "hangos". Ez mitől lehet? Kevés benne az olaj? Rossz az olajnyomásért felelős valamilyen alkatrész? Nem épül fel időben a nyomás, így nem megfelelő a kenés?

Szerintem nincs jellemző, de talán akörül, inkább gazdafüggő, (olajcsere) legutóbbiban 83e miles volt, elkopott valvetronic tengely, egy törött himbarugócsere, vezérműlánc, vezető, és egy javított verziójú feszítőpatron oldotta meg az egyenetlen járást. Azóta hibátlan. Szelepszár szimmering megdöglik a melegtől és az időtől, nincs mese. Olajtömb az olajszűrőház és a motorolaj hőcserélő alkotta egység, viszonylag egyszerű a tömítéscsere. Automataváltója elvileg GM váltó, ugyanolyan mint a 25-30d váltója, kisebb wandlerrel és kevesebb lamellával belül, kisebb nyomatékra tervezve. Ezekből hangosat még nem hallottam, rosszal sem találkoztam. Nem a secondary air pump-ot hallod zúgni indítás után?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.31. 02:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szerintem nincs jellemző, de talán akörül, inkább gazdafüggő, (olajcsere) legutóbbiban 83e miles volt, elkopott valvetronic tengely, egy törött himbarugócsere, vezérműlánc, vezető, és egy javított verziójú feszítőpatron oldotta meg az egyenetlen járást. Azóta hibátlan. Szelepszár szimmering megdöglik a melegtől és az időtől, nincs mese. Olajtömb az olajszűrőház és a motorolaj hőcserélő alkotta egység, viszonylag egyszerű a tömítéscsere. Automataváltója elvileg GM váltó, ugyanolyan mint a 25-30d váltója, kisebb wandlerrel és kevesebb lamellával belül, kisebb nyomatékra tervezve. Ezekből hangosat még nem hallottam, rosszal sem találkoztam. Nem a secondary air pump-ot hallod zúgni indítás után?

Én még nem hallottam, láttam az autót. Majd holnap tervezem megnézni személyesen. Akkor majd kifülelem, ha tudom.
Amit tudok róla, azt a tulaj mondta. Eddigi hibalista:
- a váltó "hangos" hidegindításkor
- klíma szarakszik (pontosan nem tudja elmondani, hogy mi a baja)
- hűtővizet kell néha utántölteni (minimális fogyás, de nem hengerfej gyanús, mert az olajban nincs víz, sem a vízben olaj, nem füstöl fehéren)
- bluetooth modul nem műxik
- géptetőt kell fényeztetni

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 05:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
...Eddigi hibalista:
- a váltó "hangos" hidegindításkor
- klíma szarakszik (pontosan nem tudja elmondani, hogy mi a baja)
- hűtővizet kell néha utántölteni (minimális fogyás, de nem hengerfej gyanús, mert az olajban nincs víz, sem a vízben olaj, nem füstöl fehéren)
- bluetooth modul nem műxik
- géptetőt kell fényeztetni

Meg még ezer más.
Így elálltam a vételtől.
:doglotlo:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 16:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 449
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 122 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 17:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2503
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Nem kell vinni értesítőt, csak az okmányaidat.
A bizottság ellenőrizni fog név alapján, hogy szerepelsz-e az adott választókerületi névjegyzékben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.01. 18:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 449
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 122 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Bor3sz írta:
Szavazással kapcsolatban:
A szavazási értesítőt vinni kell az embernek?
Evvel kezdődik a levél, az enyém meg a páromét nem találom! Nagyszülőknél volt kis beszélgetés hogy kell vagy nem?!?! Az értesítőn sem egy pecsét, sem egy hivatalos aláírás!
A választási honlapon csak ezt írja:

Lakcímkártyát és személyi igazolványt vigyen.
Az is jó, ha lakcímkártyát és útlevelet visz.
Az is jó, ha lakcímkártyát és jogosítványt visz.
Fontos, hogy az iratai érvényesek legyenek.
Ha nem érvényesek az iratai, az okmányirodában tud újat csináltatni még a választás előtt.


Most akkor? Ha csak azon a semmilyen fecnin múlik lefosom a bokámat!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Nem kell vinni értesítőt, csak az okmányaidat.
A bizottság ellenőrizni fog név alapján, hogy szerepelsz-e az adott választókerületi névjegyzékben.

Nekem is így egyértelmű!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 12:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2503
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Aki még eddig nem tudta eldönteni, hogy kire szavazzon, nekik adok egy kis segítséget:

vagy okos férfiakra, vagy szép nőkre kell szavazni a körzetedben.

A többit az élet eldönti.

Így a DK-nak nem sok esélye marad, az MSZP-t pedig csak a Kunhalmi Ágnes tartja versenyben, aki még bebaszva is szexi (Puzsér).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 06:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 405
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: 2 FuReady, leslie
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 09:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 248 alkalommal
Kapott köszik: 327 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 09:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 886
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
attila94 írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 14:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 248 alkalommal
Kapott köszik: 327 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
leslie írta:
attila94 írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...


Igazad van, nekem csak az fáj, hogy ma már terveznek az elavulással, nem örök életre gyártanak alkatrészeket, stb. Én ebből gondolom, hogy a mostani F széria sehol nem lesz 15 év múlva. Valamint az igényeink is változtak, ma már nem akarsz egy kocsit 20 évig használni, mint anno..... Az én példám: én most tervezek venni egy F01-et 5-6 milliós áron. Nekem ez elég sok pénz és jó lenne azzal a tudattal beleülni, hogy akkor valszeg ez 10 év múlva is kocsi lesz......

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 20:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 886
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
dreizwanzig írta:
leslie írta:
attila94 írta:


A mai vasak biztos nem fognak ennyit elmenni! :?

Egyre inkabb gondolom azt, hogy ez egy demagogia... Anno ment a siras, hogy jajj ez az e38, e39, e53, e83 igy meg ugy milyen szar, nem mennek majd el ezek annyit, mint az e30 meg ilyenek. Aztan most meg mar ezek az etalonok es az F-es BMW-k a szarok. Az agyon fikazott e60 is lassan mar a "jo bmw-k" kategoriajaba csuszik es lassan arra is majd azt mondjak, hogy na az meg igazi BMW volt, bla bla bla :D
En hiszem azt, hogy elmennek az ujabbak is ennyit, csak hat tobbet kell ra kolteni... Egy e60-at nem lehet egy e30-cal osszehasonlitani. Azota sokat fejlodott a technika, az autok tele vannak minden szarral, mindenfele segedberendezessel, amik regen nem voltak es ami tonkre mehet, az tonkre is megy.... Szoval igen, ugyanannyi raforditassal nem fog elmenni annyit egy ujabb auto, ez biztos. De tobbet is tud az ujabb...


Igazad van, nekem csak az fáj, hogy ma már terveznek az elavulással, nem örök életre gyártanak alkatrészeket, stb. Én ebből gondolom, hogy a mostani F széria sehol nem lesz 15 év múlva. Valamint az igényeink is változtak, ma már nem akarsz egy kocsit 20 évig használni, mint anno..... Az én példám: én most tervezek venni egy F01-et 5-6 milliós áron. Nekem ez elég sok pénz és jó lenne azzal a tudattal beleülni, hogy akkor valszeg ez 10 év múlva is kocsi lesz......
Sztem nincs nagyon ilyen avulassal valo tervezes, ott van, amit te is mondtal. Senki nem akar egy autot manapsag mar 20 evig megtartani... Meg a 20 evvel ezelotti autokban kb nem volt ami elromoljon....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2207
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 502 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 08:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 248 alkalommal
Kapott köszik: 327 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
attila94 írta:

Azért egy-két logikai bukfenc van a sztoriban: 17 éve használja a derék tulaj 1,2M km-el a vasban, de előtte, meg azelőtt is BMW-je volt, viszont a 200-as dízel Mercivel való előzésből indul ki. Igaz, már a "fecskefarkúnak" is létezett 200D-je, de hol volt/lehetett akkor még emberünk (vagy csak szimplán jól tartja magát)? Továbbá, 17 év mínusz két Bimmerrel a múltban, nem feltétlen életszerű, hogy drága legyen a klímakompresszor...
Persze, lehet, hogy csak irigy vagyok, vagy a kákán is csomót keresek, de a mondanivaló, illetve annak üzenete okán sokakat megtéveszthet a riport. :szerintem :oops:
Szerk.: a fentieken kívül van még jó néhány apróság, melyet Ti is egyből észrevesztek, de nem a szőrszálhasogatás a cél, hanem az objektivitás.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gondolj bele, lehet, hogy változott az élete! Pl. 20+ évvel ezelőtt simán megvette volna az adott klíma kompresszort, vagy bármit, mert akkor még lehet, hogy csak a kocsinak élt (mint általában mindenki, aki fiatal és műszaki beállítottságú), viszont azóta lett 3 gyermeke, 9 unokája, 1 bedőlt cége és még sorolhatnám.....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25732 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280 ... 1287  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Csabi520, Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator