* *
Pontos idő: 2017.12.18. 22:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25390 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1266, 1267, 1268, 1269, 1270  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 18:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 167 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ), próbálok besorolni a belső sávba, mert onnan megy tovább az egyenesen menő forgalom. Nézem a tükröt, jónak tűnik, ráhúzom, de hopp: a holttérből megjelenik egy autó, gyorsan vissza a sávomba, látom mögötte nem jön senki, oké, besorolok.

Ezután kezdődött az érthetetlen események sorozata: az első vészfékes esetet még a forgalmi helyzetnek tudtam be, de amikor ismét vészfékezésre kényszerített + rámhúzta a kocsiját, leesett: itt most a "büntetőfékezés" extra megvalósítása áll fenn.

De a legmegdöbbentőbb mégis az volt, hogy egy T emblémás, azaz TANULÓ VEZETŐ AUTÓ EGY SZEM OKTATÓJA CSINÁLTA EZT, aztán mikor elmentem mellette, még mutogatott meg magyarázott is a kocsijában magába.

Hová fajul ez a világ? Ezt tanítja a tanulóinak is? Vagy a rengeteg gyűlöletkép egyikeként ("köcsög BMW-s"), megint ennek lettem az áldozata? Én, aki a negatív sztereotípiákat próbálom azzal javítani, hogy beengedek magam elé embereket, hogy gyalogosokat engedek át, sőőt: még indexelek is mindig serényen? (a haszontalan élet vs. BMW irányjelző viccből kiindulva)
Tele van mindenki feszültséggel, de egy gépkocsivezető oktató hogyan juthat el erre a szintre?

Bocsánat, de ez most kikívánkozott belőlem, köszi, hogy meghallhattatok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, ST1
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 33 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ), próbálok besorolni a belső sávba, mert onnan megy tovább az egyenesen menő forgalom. Nézem a tükröt, jónak tűnik, ráhúzom, de hopp: a holttérből megjelenik egy autó, gyorsan vissza a sávomba, látom mögötte nem jön senki, oké, besorolok.

Ezután kezdődött az érthetetlen események sorozata: az első vészfékes esetet még a forgalmi helyzetnek tudtam be, de amikor ismét vészfékezésre kényszerített + rámhúzta a kocsiját, leesett: itt most a "büntetőfékezés" extra megvalósítása áll fenn.

De a legmegdöbbentőbb mégis az volt, hogy egy T emblémás, azaz TANULÓ VEZETŐ AUTÓ EGY SZEM OKTATÓJA CSINÁLTA EZT, aztán mikor elmentem mellette, még mutogatott meg magyarázott is a kocsijában magába.

Hová fajul ez a világ? Ezt tanítja a tanulóinak is? Vagy a rengeteg gyűlöletkép egyikeként ("köcsög BMW-s"), megint ennek lettem az áldozata? Én, aki a negatív sztereotípiákat próbálom azzal javítani, hogy beengedek magam elé embereket, hogy gyalogosokat engedek át, sőőt: még indexelek is mindig serényen? (a haszontalan élet vs. BMW irányjelző viccből kiindulva)
Tele van mindenki feszültséggel, de egy gépkocsivezető oktató hogyan juthat el erre a szintre?

Bocsánat, de ez most kikívánkozott belőlem, köszi, hogy meghallhattatok.


Járnál Debrecenben...!
:facepalm:
Itt ledudálnak, leanyáznak az útról, ha normálisan közlekedsz!
Különösen a 16:00-20:00 közötti időpontban, vagy reggel 6:00-8:30 között.
Hihetetlen.
Rettenet milyen idegesek az emberek.
Ami még különös, hogy a nagyon drága, felső kategóriás új autókra ez valahogy nem él.
Döbbenet.
Lehet a tömegmédián szocializálódott emberek összekötik ezeket a bűnözői körökkel az ideges hirtelenségükben és félnek egy közvetlen konfliktustól.
Nem tudom...

Meg a telefon nyomkodás menet közben, hirtelen fékezéseket meg kormánykapkodásokat előidézve... :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6577
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 284 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
Nekem a kedvencem a 16 óra után kiszabaduló frusztrált fehér Oktáviás, Ánégyes középvezető 40-es irodadroid réteg. A sávban elfoglalt pozíciójából megmondom ki az, még az arcát se kell lássam. Tol, furakszik... szánalmas :-D
ne foglalkozz ezekkel, semmi értelme. Én is jókat szoktam mulatni rajtuk. Persze, ha valaki idióta, akkor hatványozottan kedves vagyok azokkal, akik elém akarnak besorolni, a busszal, aki a megállóból indulna stb... nekem nagyon megköszönik... tényleg megható :franko:
Mondjuk Én nem vagyok rest, mert ha mögöttem anyázik és mutogat, akkor kihasználom a lehetőséget pl egy pirosban és melléállok ...és nézek rá meredten. persze még soha nem volt olyan, hogy rám néznének, vagy vállalták volna amit 2 perce csináltak... szánalmas banda, ezeket így kell kezelni. :franko: ne foglalkozz velük, az autód kényelmes, kellemes a zene, egyszer csak hazajutsz.. :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Labi az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, FuReady
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 12:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 426
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 35 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ...


Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....

u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bor3sz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 15:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ...


Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....

u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..


Ilyen hasonló necces esetekben egy csomószor megfordul a fejemben, hogy a városban a roncsderbys autómmal kellene közlekednem,lehet hogy kevesebbszer húznák rám a kormányt, van állnának be a seggembe... :lol: :lol: :facepalm:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 22:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 361
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ), próbálok besorolni a belső sávba, mert onnan megy tovább az egyenesen menő forgalom. Nézem a tükröt, jónak tűnik, ráhúzom, de hopp: a holttérből megjelenik egy autó, gyorsan vissza a sávomba, látom mögötte nem jön senki, oké, besorolok.

Ezután kezdődött az érthetetlen események sorozata: az első vészfékes esetet még a forgalmi helyzetnek tudtam be, de amikor ismét vészfékezésre kényszerített + rámhúzta a kocsiját, leesett: itt most a "büntetőfékezés" extra megvalósítása áll fenn.

De a legmegdöbbentőbb mégis az volt, hogy egy T emblémás, azaz TANULÓ VEZETŐ AUTÓ EGY SZEM OKTATÓJA CSINÁLTA EZT, aztán mikor elmentem mellette, még mutogatott meg magyarázott is a kocsijában magába.

Hová fajul ez a világ? Ezt tanítja a tanulóinak is? Vagy a rengeteg gyűlöletkép egyikeként ("köcsög BMW-s"), megint ennek lettem az áldozata? Én, aki a negatív sztereotípiákat próbálom azzal javítani, hogy beengedek magam elé embereket, hogy gyalogosokat engedek át, sőőt: még indexelek is mindig serényen? (a haszontalan élet vs. BMW irányjelző viccből kiindulva)
Tele van mindenki feszültséggel, de egy gépkocsivezető oktató hogyan juthat el erre a szintre?

Bocsánat, de ez most kikívánkozott belőlem, köszi, hogy meghallhattatok.



Szia,

Én két napja jártam hasonlóképp. Bp-re beérve egy Off Toyo-val, az M5-Nagykőrösi úti bevezető úton a bevásárló részből a szélső sávból kényelmesen jött egy fekete RS A7-es egyedi rendszáma azonnal feltűnt (SSS-7XX), míg én a belső sávban érkeztem meg lendületesebben. Ekkor nem volt semmi, elengedett, majd besorolt mögém a belső sávban. Szépen haladtunk egymás mögött (én elöl, az A7 mögöttem), meg is jegyeztem magamnak hangosan, hogy milyen kellemes meglepetés, nem egy bivaly ül az autóban...
Na, de jött az 50-es korlátozás. Mivel sebességben közeledett rám, lehúzódtam a szélső sávba, de az 50-es tábla után jobban lemaradt a mérőkapu alatt, így indexeltem és vissza mentem a belső sávba, mert egy terepjáró lassabban ment mint mi.
A négykarikás rám tapadt, azzal együtt, hogy én is emeltem a sebességem, de nem tudtam lehúzódni, mert a terepjáró is rákapcsolt. Mivel a Határ út előtt szoktak mérni a gyalogos felüljáróról, ekkor még nem látszott, tartottam - és a terepjáró is - a méréshatár alatti sebességtartományt. Mielőtt a Határ útnál elválik a szélső sáv, az A7 egy gázfröccsel körbeautózva minket, elém besorolva vészfékezésre kényszerített, előbb egy kisebb, majd egy nagyobb intenzitással, ezzel együtt az ablakon a bal kezét kitartva mutatott egy fuck-ot...
Őszinte leszek, nem értem a miértjét, de azt megállapítottam, mégiscsak bivaly ül a volánnál. Rákapcsolt, elkezdett szlalomozni az autók között, demonstrálva, hogy Ő siet. Namost a Könyves Kálmán krt-ra kanyarodva a lámpánál ugyan ott álltunk. Nyit a lámpa, emberünk megint vadul cikázik, ahol is a villamos megállónál (korábbi Citroen szalon helyén nyílt Marso) a lámpa megfogja a forgalmat, egymás mellett álltunk. Néztem oldalra kérdőn, mi a hiba, ha elmondja és jogos, elnézést kérek. Az anyós ülésen a párja jelezte, hogy nézem Őket, a "pilóta" valamit mormogott, és mindketten előre néztek, majd a lámpa válltásánál próbált ismét mielőbb előbbre jutni. Mivel itt elváltak az útjaink, nem követtem...

Amit én ebben nem értettem, egy korában teljesen nyugodtan közlekedő autóstárstól miért kapok egy fuckot. Persze több kérdé is van, de én ezt nem tudtam eddig megfejteni...

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Papi az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 23:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1554
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 203 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Jelentem a 330D 204 lóval és kikapcsolt DSC-vel:

- a legjobb és legközvetlenebb élményem mostanában, mindegy a 245-ös gumi, úgy tekeri szárazon mint a taknyot!
- egész biztos meghal valaki :facepalm: Valamelyik este hagytam egy csíkot Gallacáék előtt is :mrgreen:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.18. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5353
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
PapaBoss írta:
Jelentem a 330D 204 lóval és kikapcsolt DSC-vel:

- a legjobb és legközvetlenebb élményem mostanában, mindegy a 245-ös gumi, úgy tekeri szárazon mint a taknyot!
- egész biztos meghal valaki :facepalm: Valamelyik este hagytam egy csíkot Gallacáék előtt is :mrgreen:

A szomszédok egész biztosan imába foglalták a neved. :mrgreen: Családom csak annyit kérdezett, hogy veled mi van? :hehe
Többek közt az ilyen erődemonstrációk miatt kellett műhelyt bérelnem Csepelen. Valahogy mindig ebben az utcában nehezül el mindenkinek a lába 100m-en a sarokig. Az utcában lakók pedig már aláírásgyűjtésbe fogtak önkormányzati fekvőrendőr telepítéshez. Én is aláírtam, mondtam, hogy én nem tudok semmiről! :facepalm: :tilt

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.18. 17:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1554
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 203 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
A szomszédok egész biztosan imába foglalták a neved. :mrgreen: Családom csak annyit kérdezett, hogy veled mi van? :hehe
Többek közt az ilyen erődemonstrációk miatt kellett műhelyt bérelnem Csepelen. Valahogy mindig ebben az utcában nehezül el mindenkinek a lába 100m-en a sarokig. Az utcában lakók pedig már aláírásgyűjtésbe fogtak önkormányzati fekvőrendőr telepítéshez. Én is aláírtam, mondtam, hogy én nem tudok semmiről! :facepalm: :tilt


A vidéki levegőben több az oxigén, és érthetetlenül meglódul a vas... szerintem ez lehet! :mrgreen: :doglotlo:

Köszi a cuccost! :franko:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.23. 09:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.03. 08:06
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bocsánat, ha nem ide való nem találtam megfelelő topic.ot.
https://www.facebook.com/marketplace/item/160317971385976
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.25. 01:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 804
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 158 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Adott egy törött magyar 540i. Felajánlották megvételre a motorját. Hivatalosan meg tudom venni csak a motort az autó tulajától? Vagy le kell adnia egy bontóba és csak a bontótól tudom megvenni ?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.27. 23:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 361
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ...


Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....

u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..



Sziasztok,

Lehet, hogy ezzel kisebb vihart kavarok, de vállalom a véleményem, az elmúlt két hét eseménye halmozódott fel bennem...
A meglátásunk az, hogy annyian mentek el ebből az országból, hogy a dilettáns, fogyatékos, őrült, inkompetens személyek száma kellőképp felszínre törjön, és ez elegendő volt, hogy az elmúlt 1-2 évben látszatot keltsen. Nem véletlen a megannyi baleset, hiába felét/kétharmadát külföldiek követik el, ugyan az a helyzet. 91 éves bácsika vezet? 60 éves tapasztalt buszsofőröket keresnek szolgálatba, mert nincsen más. Hova jutottunk?
Miközben 16 évesen munkát, 17 évesen elméletit és 18 évesen 300eFt-ért "kóser" sportautót kaphatunk. A kettő között a java külföldön dolgozik. Nem 400ezer, hanem ~2millió munkavállaló... Közben persze a céges verdák az itt maradtaknak, merthogy a gazdaság dübörög, és az 1.2-es TSI és az 1.6-os TDI-vel meg kell mutatni, hogy kihozzuk ugyan azt, mint a két ciklussal ezelőtti 1.9PDTI vagy 2.0TDI motorokból, és nehogymár lenyomjanak (nem a VW konszernre hajazva, elnézéseteket kérem, a business osztály miatt ez a legelterjedtebbek egyike)... És persze a Csillag-Négykarikás-Bajor versenyről nem is szólva...

Nekem még egy észrevételem van, akik hátulról nyomnak, mutatván, takarodjmárteféregéngyorsabbvagyoknetartsfelköcsög! Na és, nem azért megyek a belső sávban a pályán 110-el, mert nem szeretnék hazaérni, hanem mert előttem 6-8 autóval is ez a helyzet. Másrészt a 30-as övezetben rámvillog 40-nél, hogy takarodjak, de úgy, hogy a fényszórója nem látszik mert a kasztni takarja olyan közel van - bízva abban, nem akarom összetörni a kocsit és inkább nyomom, nem fékezek még ha szükséges akkor sem, inkább átmegyek a lakótársakon, nehogy a céges autóval bajom legyen - akkor sem megyek gyorsabban, álljon meg a menet... Akár milyen autóról van szó, nem. És amikor a Bömbiben ülök, akkor sem teszem meg, mert más az autóm...

Egy a gond, hogy most a hétvégén viszont emiatt néztek bunkó BMW-snek, mert nem mentem 60-nál gyorsabban városban, mikor ilyen autóm van. Miért kellett volna, élmény autózáson voltunk, amihez tökéletesen elegendő az 55-56...

Minap a naplementét követően bazi nagy köd/pára ereszkedett az útra, egy zöld Skoda Rendőr-autó a belső sávban biztonságból tartotta a forgalmat, amikor utól ért egy kamiont 90-100, amikor elhagyta 130-140-el ment. Nos, nem kis sor torlódott fel mögötte, megelőzni a szélső sávban senki nem merte, nehogy levillogják. Kb. 30 km megtelte után feltünt egy Cobra11 a semmiből, belső beépítésű piros-kék villogós jármű, természetesen lehúzódva mindenki elengedte, de a Rendőrautó azért még néhány kamiont kivárt. Lezavarták Őket két kamion közé, így a sor kapva kapott az alkalmon, és tartós 130-as sebességgel a belső sávban már tudtunk haladni. Kérem, ennyi. Ha a Rend éber őre a kamionokat szeretné ellenőrizni, akkor a szélső sávba húzódjon le. ha nem, akkor a forgalom feltartása nélkül tartson általa megbízható sebességet, de ne ingadozó, 50-55 km/h-s különbséggel fel és le tehergépjárműként...

Néha úgy kell vezetnünk, hogy nem arra figyelünk, mi ne okozzunk balesetet, hanem nehogy nekünk jöjjön egy idióta, mert azt se tudja mi a jobb-kéz szabály, vagy Lakó-pihenő övezetben, ahol 30 a max...

De egy éremnek két oldala van. Ha tudjuk, és megbizonyosodtunk arról, hogy egy közlekedő társ érezhetően jobban "tud" haladni, akkor fuckok és látványos rallyzások, kényszerítős szlalomozásokat vagy fékezéseket el kell felejteni, ha az nem indokolt, tök mindegy, milyen autóban vagyunk, saját, avagy céges.

Sehogysem jó ez, kevés a higgadt, megfontolt vezető...

De ha én látom másképp, mondjátok...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Papi az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 12:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Bor3sz írta:
FuReady írta:
Helyszín: Pécs
Időpont: kb. 16:30
Fényviszonyok: alkonyat/sötét
Forgalmi helyzet: hazafelé hömpölygő kocsisorok

Haladok szépen nyugodtan (520i nem egy versenyautó :) ...


Pár hete körforgalomban (már benne voltam) behajtott elém egy 50+os papa (fater is 50+ de van benne lendület) és valahogy nem sikerült mérlegelnie a helyzetet,hogy ezt nem kellett volna,mert nem rajta múlt hogy nem lett kocc. Ráfeküdtem a dudára (kis ezer éves fiat scudoval voltam) hogy jelezzem egyetemes módban hogy a "mi a faszt csinálsz te barom?". Fel sem gyorsított,csak fékezgetett ,majd megállt még a következő kijárat előtt, majd látom bontja ki a biztiövet.
Nah mondom akkor megkérdezzük ,hogy mi is akar valójában.
Kipattantam (faszi 1 fejjel kisebb) és rákiabáltam,hogy figyelni kellene oldalra is/tükröt is kellene nézni. Gyorsan húzzón odébb vagy segíthetek neki ha nem sikerül!
Magas hangon fenyegetőzött hogy rendőrt hív ha hozzányúlok. 3 lépésre voltam tőle. Annyira buta volt,hogy hagytam a viharba,de a rendőr volt neki a legfontosabb.
Azóta benn a kamera kocsiban, aztán csak rámutatok a szélvédőre és onnantól azt tesz amit akar, rögzítve van minden, lehet magyarázkodni....

u.i.: karácsonyra tankot kértem jézuskától, megszűnik jobbratartás,parkolás,ajtónyitási mizéria, azt teszek amit akarok,én leszek az erősebb kutya ..



Sziasztok,

Lehet, hogy ezzel kisebb vihart kavarok, de vállalom a véleményem, az elmúlt két hét eseménye halmozódott fel bennem...
A meglátásunk az, hogy annyian mentek el ebből az országból, hogy a dilettáns, fogyatékos, őrült, inkompetens személyek száma kellőképp felszínre törjön, és ez elegendő volt, hogy az elmúlt 1-2 évben látszatot keltsen. Nem véletlen a megannyi baleset, hiába felét/kétharmadát külföldiek követik el, ugyan az a helyzet. 91 éves bácsika vezet? 60 éves tapasztalt buszsofőröket keresnek szolgálatba, mert nincsen más. Hova jutottunk?
Miközben 16 évesen munkát, 17 évesen elméletit és 18 évesen 300eFt-ért "kóser" sportautót kaphatunk. A kettő között a java külföldön dolgozik. Nem 400ezer, hanem ~2millió munkavállaló... Közben persze a céges verdák az itt maradtaknak, merthogy a gazdaság dübörög, és az 1.2-es TSI és az 1.6-os TDI-vel meg kell mutatni, hogy kihozzuk ugyan azt, mint a két ciklussal ezelőtti 1.9PDTI vagy 2.0TDI motorokból, és nehogymár lenyomjanak (nem a VW konszernre hajazva, elnézéseteket kérem, a business osztály miatt ez a legelterjedtebbek egyike)... És persze a Csillag-Négykarikás-Bajor versenyről nem is szólva...

Nekem még egy észrevételem van, akik hátulról nyomnak, mutatván, takarodjmárteféregéngyorsabbvagyoknetartsfelköcsög! Na és, nem azért megyek a belső sávban a pályán 110-el, mert nem szeretnék hazaérni, hanem mert előttem 6-8 autóval is ez a helyzet. Másrészt a 30-as övezetben rámvillog 40-nél, hogy takarodjak, de úgy, hogy a fényszórója nem látszik mert a kasztni takarja olyan közel van - bízva abban, nem akarom összetörni a kocsit és inkább nyomom, nem fékezek még ha szükséges akkor sem, inkább átmegyek a lakótársakon, nehogy a céges autóval bajom legyen - akkor sem megyek gyorsabban, álljon meg a menet... Akár milyen autóról van szó, nem. És amikor a Bömbiben ülök, akkor sem teszem meg, mert más az autóm...

Egy a gond, hogy most a hétvégén viszont emiatt néztek bunkó BMW-snek, mert nem mentem 60-nál gyorsabban városban, mikor ilyen autóm van. Miért kellett volna, élmény autózáson voltunk, amihez tökéletesen elegendő az 55-56...

Minap a naplementét követően bazi nagy köd/pára ereszkedett az útra, egy zöld Skoda Rendőr-autó a belső sávban biztonságból tartotta a forgalmat, amikor utól ért egy kamiont 90-100, amikor elhagyta 130-140-el ment. Nos, nem kis sor torlódott fel mögötte, megelőzni a szélső sávban senki nem merte, nehogy levillogják. Kb. 30 km megtelte után feltünt egy Cobra11 a semmiből, belső beépítésű piros-kék villogós jármű, természetesen lehúzódva mindenki elengedte, de a Rendőrautó azért még néhány kamiont kivárt. Lezavarták Őket két kamion közé, így a sor kapva kapott az alkalmon, és tartós 130-as sebességgel a belső sávban már tudtunk haladni. Kérem, ennyi. Ha a Rend éber őre a kamionokat szeretné ellenőrizni, akkor a szélső sávba húzódjon le. ha nem, akkor a forgalom feltartása nélkül tartson általa megbízható sebességet, de ne ingadozó, 50-55 km/h-s különbséggel fel és le tehergépjárműként...

Néha úgy kell vezetnünk, hogy nem arra figyelünk, mi ne okozzunk balesetet, hanem nehogy nekünk jöjjön egy idióta, mert azt se tudja mi a jobb-kéz szabály, vagy Lakó-pihenő övezetben, ahol 30 a max...

De egy éremnek két oldala van. Ha tudjuk, és megbizonyosodtunk arról, hogy egy közlekedő társ érezhetően jobban "tud" haladni, akkor fuckok és látványos rallyzások, kényszerítős szlalomozásokat vagy fékezéseket el kell felejteni, ha az nem indokolt, tök mindegy, milyen autóban vagyunk, saját, avagy céges.

Sehogysem jó ez, kevés a higgadt, megfontolt vezető...

De ha én látom másképp, mondjátok...


Nagyon jól látod!
Szép napot kívánok!

Pár gondolattal kiegészíteném a fentieket. A jogsim (te jó ég :facepalm: ) és a vezetési tapasztalatom majdnem 50 éves. Azon kevesek közé tartozom, aki a "stoptáblánál" - igen, a táblánál is megáll :nyelves: , körül néz a belátható kereszteződés-vonalban és csak ezután hajt át, a fúton 90-nel, az autópályán 130-cal vezet. Szeretek dinamikusan és deffenzíven vezetni. A száguldozásra :sumi közel négy év rallyzás, olykor Németországban a megfelelő autobahn elég. Utoljára közúti büntetést 1974-ben Bulgáriában kaptam (egy kutyás rendőr "meszelt" le, 82-vel mentem ott ahol 80-as volt a megengedett, s a kérdésemre, hogy ezt a kutya mérte és súgta neki, nem értette, de 5 levát fizettetett velem).
Bőven 1 millió kilométert autóztam már, baleset okozása nélkül. Amit itthon látok az utakon, az szinte leírhatatlan. Ész nélküli gyorshajtással, mások életét veszélyeztetve, "árkon-bokron" értsd, záróvonalon, beláthatatlan kanyaron, vasúti átjáróban, útkereszteződésben előznek, stb. piroson áthajtva, jobb-kezüket (talán születési rendellenességből) nem ismerve - ráadásul pofátlanul, irányjelző használata nélkül ki- és bevágnak! Ja és sajnálják a tompított reflektort néha lakott területen kívül is felkapcsolni. Ezt tapasztalom minden nap. Gyakran közlekedek Budapest és Békéscsaba között (M5 és 44-es főút), 218 km távolságon. A főúton (ami az ország szégyene, olyan sz*r állapotú :doglotlo: , ráadásul jelentős kamion-forgalommal, jellemzően honfitársaim 110-130 km/óra sebességgel tépnek. Többször kamion is előzött 100 -110 -es sebességgel! :taps: Az M5-ön rengeteg a baleset, elsősorban a felelőtlen gyorshajtók miatt. Rendszeresen mennek kamion-konvojok 8 - 10 méterre egymás mögött, (talán még sohasem hallották a követési távolság fogalmát), rendőrt meg sohasem láttam, hogy ezt ellenőrizték :lo volna! :hangos:

Sok európai országban közlekedtem, éltem, de ennyire rossz közlekedési morált, eszetlen vezetőket, még az araboknál sem tapasztaltam (pedig ott is volt szerencsém élni, autózni).

Most vasárnap, 44-es főút Békéscsaba felé, este, szakadó esőben, igen rossz látási viszonyok, gödrös, nyomvályús - kimondottan balesetveszélyes helyzet, Szolnok megyei szakasz, 18 óra után, hatalmas kamion forgalom szemből; ami láthatatlan több száz liternyi víz-függönyt önt rám és arra pár normálisra, aki jön mögöttem rendes távolságban, de tartva velem a 60 - 80 km-es tempót. Ez kb. 60 km hosszan Cserkeszőlő és Szarvas között, közel 20 autós-társ nem "bírta ésszel" és beelőzött, volt olyan is aki legalább 110-zel ment. Ismétlem, nem verőfényes délutánon, cammogott :horse "tatinger" 60-nal, hanem ilyen rossz közlekedési viszonyok voltak és ennyi hülye (elnézést, de ezt nem tudom szépíteni) veszélyeztette a többiek életét!

Köszönöm a figyelmeteket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 23:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 426
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 35 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Munka/könyvelés témában kellene segítség.
Adott a dolog: párom gyesről megy vissza dolgozni, most dec 1-el hivatalosan jelentik be.
- 4 órába jelentik be (7 órás a munkaidő, de minden második szombat is benne van)
- ha bejelenteti magát 8 órás munkarendbe akkor 35000 ft-ot levonnak tőle. (a különbözet a 4hez képest)
A kérdés:
- ha csak 6-7 órára jelentik be az egész napnak számít? Vagy csak a 8?
-ha marad 4 órásba és a 8 órás bejelentés helyett azt a 35000-et magánnyugdíjba teszi , vagy inkább a teljes 8 óras bejelentés?
-a gyes után újra dolgozónak jár valamilyen adókedvezmény? (Bér/munkaidő függő ez ha igen)
Érthető voltam?
Köszönöm ha valaki tud segíteni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 17:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1554
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 203 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Papi írta:
Sziasztok,

Lehet, hogy ezzel kisebb vihart kavarok, de vállalom a véleményem, az elmúlt két hét eseménye halmozódott fel bennem...
A meglátásunk az, hogy annyian mentek el ebből az országból, hogy a dilettáns, fogyatékos, őrült, inkompetens személyek száma kellőképp felszínre törjön, és ez elegendő volt, hogy az elmúlt 1-2 évben látszatot keltsen. Nem véletlen a megannyi baleset, hiába felét/kétharmadát külföldiek követik el, ugyan az a helyzet. 91 éves bácsika vezet? 60 éves tapasztalt buszsofőröket keresnek szolgálatba, mert nincsen más. Hova jutottunk?
Miközben 16 évesen munkát, 17 évesen elméletit és 18 évesen 300eFt-ért "kóser" sportautót kaphatunk. A kettő között a java külföldön dolgozik. Nem 400ezer, hanem ~2millió munkavállaló... Közben persze a céges verdák az itt maradtaknak, merthogy a gazdaság dübörög, és az 1.2-es TSI és az 1.6-os TDI-vel meg kell mutatni, hogy kihozzuk ugyan azt, mint a két ciklussal ezelőtti 1.9PDTI vagy 2.0TDI motorokból, és nehogymár lenyomjanak (nem a VW konszernre hajazva, elnézéseteket kérem, a business osztály miatt ez a legelterjedtebbek egyike)... És persze a Csillag-Négykarikás-Bajor versenyről nem is szólva...

Nekem még egy észrevételem van, akik hátulról nyomnak, mutatván, takarodjmárteféregéngyorsabbvagyoknetartsfelköcsög! Na és, nem azért megyek a belső sávban a pályán 110-el, mert nem szeretnék hazaérni, hanem mert előttem 6-8 autóval is ez a helyzet. Másrészt a 30-as övezetben rámvillog 40-nél, hogy takarodjak, de úgy, hogy a fényszórója nem látszik mert a kasztni takarja olyan közel van - bízva abban, nem akarom összetörni a kocsit és inkább nyomom, nem fékezek még ha szükséges akkor sem, inkább átmegyek a lakótársakon, nehogy a céges autóval bajom legyen - akkor sem megyek gyorsabban, álljon meg a menet... Akár milyen autóról van szó, nem. És amikor a Bömbiben ülök, akkor sem teszem meg, mert más az autóm...

Egy a gond, hogy most a hétvégén viszont emiatt néztek bunkó BMW-snek, mert nem mentem 60-nál gyorsabban városban, mikor ilyen autóm van. Miért kellett volna, élmény autózáson voltunk, amihez tökéletesen elegendő az 55-56...

Minap a naplementét követően bazi nagy köd/pára ereszkedett az útra, egy zöld Skoda Rendőr-autó a belső sávban biztonságból tartotta a forgalmat, amikor utól ért egy kamiont 90-100, amikor elhagyta 130-140-el ment. Nos, nem kis sor torlódott fel mögötte, megelőzni a szélső sávban senki nem merte, nehogy levillogják. Kb. 30 km megtelte után feltünt egy Cobra11 a semmiből, belső beépítésű piros-kék villogós jármű, természetesen lehúzódva mindenki elengedte, de a Rendőrautó azért még néhány kamiont kivárt. Lezavarták Őket két kamion közé, így a sor kapva kapott az alkalmon, és tartós 130-as sebességgel a belső sávban már tudtunk haladni. Kérem, ennyi. Ha a Rend éber őre a kamionokat szeretné ellenőrizni, akkor a szélső sávba húzódjon le. ha nem, akkor a forgalom feltartása nélkül tartson általa megbízható sebességet, de ne ingadozó, 50-55 km/h-s különbséggel fel és le tehergépjárműként...

Néha úgy kell vezetnünk, hogy nem arra figyelünk, mi ne okozzunk balesetet, hanem nehogy nekünk jöjjön egy idióta, mert azt se tudja mi a jobb-kéz szabály, vagy Lakó-pihenő övezetben, ahol 30 a max...

De egy éremnek két oldala van. Ha tudjuk, és megbizonyosodtunk arról, hogy egy közlekedő társ érezhetően jobban "tud" haladni, akkor fuckok és látványos rallyzások, kényszerítős szlalomozásokat vagy fékezéseket el kell felejteni, ha az nem indokolt, tök mindegy, milyen autóban vagyunk, saját, avagy céges.

Sehogysem jó ez, kevés a higgadt, megfontolt vezető...

De ha én látom másképp, mondjátok...


Én például agygörcsöt kapok attól, hogy az autópálya jobban haladó (belső) sávjában egymást követik a 110-es járművek, s mi több, amikor a többiek látják, hogy ni-ni, nem halad a belső, még a külsőből is elkezdenek átcammogni a 70 lovas szarokkal, így percekre, vagy ki tudja meddig feltartva azokat, akik egy qrva másodpercre se lassultak volna meg és tolták a pályatempót 140-150et. De nem ez zavar legjobban, hanem az, hogy közben a jobb sáv 200-300 méter hosszan ÜRES LESZ !!! Nem csodálom, hogy egyre többen jobbról odalépve beelőzik az egész sort. Gusztustalan? Igen az! De elő sem fordulna, ha mindenki használná az agyát, és tisztában lenne a képességeivel. A fene nagy demokrácia helyett, (és miven nem siet, hisz annak semmi értelme -- elmondásuk szerint) szépen ballagnának a kamionokkal.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PapaBoss az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 14:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lehet még jelentkezni hópartyra.....
viewtopic.php?f=15&t=1991

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 19:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5353
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
XenonBalazs írta:
Sziasztok!

Lehet még jelentkezni hópartyra.....
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=15&t=1991

Fel kellene írni a felső dobozba, mert így nem leszünk túl sokan...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.04. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17. 00:00
Hozzászólások: 2345
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Adott köszi: 159 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 1.4T
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
XenonBalazs írta:
Sziasztok!

Lehet még jelentkezni hópartyra.....
viewtopic.php?f=15&t=1991

Fel kellene írni a felső dobozba, mert így nem leszünk túl sokan...
Nem a sok a lényeg... Saki hol van pl?

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

_________________
Üdv: Balázs
A gumi lángol, az autó táncol, a lábam le nem száll a gázról!
http://www.polirozas.com
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2309
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 242 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak úgy, mert tanulságos:
Délelőtt a hahu-ra felkerült egy hirdetés: F04 (ActiceHybrid),750iL 2010-es évj., 175.000 km. 3,8M. Alkalmi vétel, mert a tulaj külföldre költözik..... Az ilyen vasak olyan 6M. körül mennek. Hívom a haveromat (Wallisnál dolgozik), hogy alkalmi vétel, meg kéne nézni. Nézi a hirdetést, mondja, hogy ez az autó gatya. Motorcserés volt, az akksija cserés (2.3M. az akksi csere), van hogy némelyik henger nem megy, stb., stb.
Már nincs fent a hirdetés, valaki "lecsapott" rá. Tanulság: nagyon oda kell figyelni használtautó vásárlásnál..... Jaaa, és mindenki! hazudik :(

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 11:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 194
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 33 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Csak úgy, mert tanulságos:
Délelőtt a hahu-ra felkerült egy hirdetés: F04 (ActiceHybrid),750iL 2010-es évj., 175.000 km. 3,8M. Alkalmi vétel, mert a tulaj külföldre költözik..... Az ilyen vasak olyan 6M. körül mennek. Hívom a haveromat (Wallisnál dolgozik), hogy alkalmi vétel, meg kéne nézni. Nézi a hirdetést, mondja, hogy ez az autó gatya. Motorcserés volt, az akksija cserés (2.3M. az akksi csere), van hogy némelyik henger nem megy, stb., stb.
Már nincs fent a hirdetés, valaki "lecsapott" rá. Tanulság: nagyon oda kell figyelni használtautó vásárlásnál..... Jaaa, és mindenki! hazudik :(


Akkor ebben az esetben én azt nem tudom felfogni, hogy hogyan lehet lelakni egy kocsit ennyire 7 év alatt!?
Azért ezekben méretes motor van, hogyan lehet motorcserésre ütni!?
:facepalm:
Vagy eleve gyenge minőségű és felületes tervezésű lenne?
:roll:

Sok ilyen van, az biztos.
Használni a végletekig, utána kuka...
:cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25390 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1266, 1267, 1268, 1269, 1270  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: NagyMatyas valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator