* *
Pontos idő: 2024.04.19. 23:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283 ... 1293  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
PapaBoss írta:
Közvélemény-kutatási gyorskérdés :mrgreen:

F11 530XD (258hp, 8as váltó) vagy X5 E70 35d (286hp, régi 6os váltó) ?

Hajlok az X5-re, mert a 2 méteres adottságaimmal jobb beülni, magasabban vezénylem mozdonyt, de a formát kezdi koptatni az idő, tartok tőle, hogy meglátom benne ugyanazt a "öreg" dizájnt mint annó az E53-amban hátulról. Viszont egy M csomagos F11 qrva dögösen néz ki minden irányból, és vadul retrofittelhető (digitális tacho, ledcsíkos headlight, stb ) Modernebb, frissebb, érezhetően van köztük egy generáció (E -> F)


Szevasz! Hát hasonló dilemmával voltam én is. A kis X3 lassan 2 évet követően megszokottá vált és váltani szerettem volna (meg is tettem) :-D
Az E70 nagyon tetszett/tetszik még mindig, de hasonlóan gondolkodok róla, mint Te. Ráadásul nálam csak a benzines jöhetett szóba, amiből meg nagyon kevés van. A jelenleg piacon lévőket ismerem és háát... vagy túlárazott, vagy lepukkant mind műszakilag, mind esztétikailag. A 30i ritka, a 48i meg túlzás.
Az F11 nekem is nagyon bejön, de abból meg csak dízel volt szinte..vagy benzines valami nagyon hitvány felszereléssel.... és jön a Joker: (korábban, mikor megjelent, osztottam mindenki nézetét: nem szép, ormótlan stb... de lassan, beért nálam is, mint az X6... szóval elkezdtem nézegetni az F07-et. Miután pedig kipróbáltam, már tudtam az irányvonalat! 8) ....vettem egyet Hollandiából. Teljesen gyári fény, karcmentes, roskadozik az extráktól, kevés a km... és benzines...306 pacival! Én sem vagyok kicsi, de itt aztán lehet terpeszkedni. Mögöttem a büdös kölkök is bőven elférnek, szinte az ülést se tudják megrúgni. Valami olyat ad az autó, hogy hihetetlen. Széles, ringatózik az úton, a hangulatvilágítás félelmetesen jó, az anyagok, az ergonómia... hájjj ...Merem ajánlani. Számomra több mint egy "sima" ötös, nem is hetes, nem touring - végre egy hecsbek! :D . (ami még sokat nyomott a latba, az a feketeterepjárósvállalozófíling levetése.... ez elegáns, különleges és nagyon finom! Nézz rá azért egyre...komolyan!!
Sokan az R mercivel rakják egy kategóriába. Hát messze nem az. (tudom, mert azt is nyúzzuk egy ideje. A kettő nem egy kategória, az biztos!!)
Látom a XIII.-ban vagy. Ha érdekel a dolog, gyere el hozzám és megmutatom szívesen!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 18:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TUDNA VALAKI GYORS VÁLASZT ADNI?? Félre tetettem az autót, el kell döntenem hozom-e vagy nem.
Meg van a videó: https://www.youtube.com/watch?v=WYDUdq3 ... e=youtu.be
Az autó ma nem produkálta azt az irdatlan motor rángatózást, mint a múltkor, még hidegen sem. Hidegen beindítva csak egyszer-kétszer hagyott ki az alapjárat (erről nincs videó, mert egyből indultunk próbaútra). A videó a próbaút után készült, meleg állapotban és a motor járása úgy kisimult (üzem melegen), hogy alig lehetett rázkódást látni a motoron és a hangjában sem lehetett kihagyást hallani, csak ha erősen koncentráltunk rá, akkor is nagyon minimálisan.
Próbaúton menetre minden ok volt, bal elejéből mint ha kerékcsapágy hang jött volna, de nem biztos. Csendes, nem zörög. Majd a próbaút végén, ha már nagyobb hiba nem volt: másodikban padlógáz leszabályzásig, de egy gramm füst nem hagyta el a kipufogót. ABS hiba van, de a kipörgésgátló működik.
Belenéztem a kesztyűtartóba, ott van a 2017.02-ig (kihagyás nélkül) vezetett német szervizkönyv, magyar Bosch szerviz számla (2017.08), mely szerint bemérték és tisztították a 6 db injektort, mind tökéletes. Bár ez rossz hír, hogy azóta nem találtak megoldást a problémára. Egyébként alapjáraton sem látszik a füst színre (tehát a füstöt látni nem lehet), viszont erős szaga van.
Érdemes megvenni? 900.000 a kialkudott ára, ebből egy Ft-ot sem engednek. De végig vezetett szervizkönyves, 259.436 km-rel, gyárias állapotban, új gumikkal, augusztusban lejáró műszakival, ABS, légzsák, a motor, klíma hibákkal.
Valakinek ezek után tippje, mi lehet a baj?? Még egyszer: érdemes megvenni?
Előre is köszönöm a gyors választ és segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 18:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
TUDNA VALAKI GYORS VÁLASZT ADNI?? Félre tetettem az autót, el kell döntenem hozom-e vagy nem.
Meg van a videó: https://www.youtube.com/watch?v=WYDUdq3 ... e=youtu.be
Az autó ma nem produkálta azt az irdatlan motor rángatózást, mint a múltkor, még hidegen sem. Hidegen beindítva csak egyszer-kétszer hagyott ki az alapjárat (erről nincs videó, mert egyből indultunk próbaútra). A videó a próbaút után készült, meleg állapotban és a motor járása úgy kisimult (üzem melegen), hogy alig lehetett rázkódást látni a motoron és a hangjában sem lehetett kihagyást hallani, csak ha erősen koncentráltunk rá, akkor is nagyon minimálisan.
Próbaúton menetre minden ok volt, bal elejéből mint ha kerékcsapágy hang jött volna, de nem biztos. Csendes, nem zörög. Majd a próbaút végén, ha már nagyobb hiba nem volt: másodikban padlógáz leszabályzásig, de egy gramm füst nem hagyta el a kipufogót. ABS hiba van, de a kipörgésgátló működik.
Belenéztem a kesztyűtartóba, ott van a 2017.02-ig (kihagyás nélkül) vezetett német szervizkönyv, magyar Bosch szerviz számla (2017.08), mely szerint bemérték és tisztították a 6 db injektort, mind tökéletes. Bár ez rossz hír, hogy azóta nem találtak megoldást a problémára. Egyébként alapjáraton sem látszik a füst színre (tehát a füstöt látni nem lehet), viszont erős szaga van.
Érdemes megvenni? 900.000 a kialkudott ára, ebből egy Ft-ot sem engednek. De végig vezetett szervizkönyves, 259.436 km-rel, gyárias állapotban, új gumikkal, augusztusban lejáró műszakival, ABS, légzsák, a motor, klíma hibákkal.
Valakinek ezek után tippje, mi lehet a baj?? Még egyszer: érdemes megvenni?
Előre is köszönöm a gyors választ és segítséget!

Ha most nem produkálta az egyenetlen traktoros járást, akkor szerintem a nyomásszenzor csatija lesz a bűnös amit írtam. A videón teljesen normálisan jár

Az a hiba ilyet produkál, az első 30mp-et érdemes nézni, a lehúzott légtömegmérővel nem kell foglalkozni, semmi köze ehhez a hibához. Ha nem ilyen akadozó egyenetlen a járás, akkor nem ez a baj.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 19:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
TUDNA VALAKI GYORS VÁLASZT ADNI?? Félre tetettem az autót, el kell döntenem hozom-e vagy nem.
Meg van a videó: https://www.youtube.com/watch?v=WYDUdq3 ... e=youtu.be
Az autó ma nem produkálta azt az irdatlan motor rángatózást, mint a múltkor, még hidegen sem. Hidegen beindítva csak egyszer-kétszer hagyott ki az alapjárat (erről nincs videó, mert egyből indultunk próbaútra). A videó a próbaút után készült, meleg állapotban és a motor járása úgy kisimult (üzem melegen), hogy alig lehetett rázkódást látni a motoron és a hangjában sem lehetett kihagyást hallani, csak ha erősen koncentráltunk rá, akkor is nagyon minimálisan.
Próbaúton menetre minden ok volt, bal elejéből mint ha kerékcsapágy hang jött volna, de nem biztos. Csendes, nem zörög. Majd a próbaút végén, ha már nagyobb hiba nem volt: másodikban padlógáz leszabályzásig, de egy gramm füst nem hagyta el a kipufogót. ABS hiba van, de a kipörgésgátló működik.
Belenéztem a kesztyűtartóba, ott van a 2017.02-ig (kihagyás nélkül) vezetett német szervizkönyv, magyar Bosch szerviz számla (2017.08), mely szerint bemérték és tisztították a 6 db injektort, mind tökéletes. Bár ez rossz hír, hogy azóta nem találtak megoldást a problémára. Egyébként alapjáraton sem látszik a füst színre (tehát a füstöt látni nem lehet), viszont erős szaga van.
Érdemes megvenni? 900.000 a kialkudott ára, ebből egy Ft-ot sem engednek. De végig vezetett szervizkönyves, 259.436 km-rel, gyárias állapotban, új gumikkal, augusztusban lejáró műszakival, ABS, légzsák, a motor, klíma hibákkal.
Valakinek ezek után tippje, mi lehet a baj?? Még egyszer: érdemes megvenni?
Előre is köszönöm a gyors választ és segítséget!
hat a 9 kilot nem mondanam jutanyos arnak ahhoz kepest, hog mennyi baja van


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 19:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hasonló volt első alkalommal, mint a videón. A füst színe is olyan volt. Viszont a motor nagyobb kilengéseket produkált, de a videóban hallható mellékzörejek (sípolás, kattogó hang egyes hengereknél) nem voltak. Itt csak annyi volt, hogy a motor libegett jobbra balra (jobban mint a videón), alapjárat akadozott (mint a videón), de a motornak nem volt mellékhangja, csak egyszerűen kihagyott az alapjárat és minimálisan ingadozott is emiatt.
Sokallom én is a 900-at, de nem adja olcsóbban (ismerősöm is a kereskedő). Reggeltől estig csöng a telefonja a kocsira. 170 mikron felett nincs a festés sehol, végig vezetett szervizkönyv, szép állapot az, ami miatt sajnálnám nem megvenni, és mert elméletileg olcsón javíthatóak lennének a hibái.
Másrészről milyen autót kapok 1 M Ft-ért, ami garantáltan keveset futott, gyárias állapotú, max 6.5 körül fogyaszt, nagy, biztonságos?
Bármi mást veszek (pl superb, 607, stb) ott is van nagynyomású, lendkerék, stb. És ha veszek is egy hibátlant, biztos 2 hét alatt beáll valami, akkor meg már inkább ez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Hasonló volt első alkalommal, mint a videón. A füst színe is olyan volt. Viszont a motor nagyobb kilengéseket produkált, de a videóban hallható mellékzörejek (sípolás, kattogó hang egyes hengereknél) nem voltak. Itt csak annyi volt, hogy a motor libegett jobbra balra (jobban mint a videón), alapjárat akadozott (mint a videón), de a motornak nem volt mellékhangja, csak egyszerűen kihagyott az alapjárat és minimálisan ingadozott is emiatt.
Sokallom én is a 900-at, de nem adja olcsóbban (ismerősöm is a kereskedő). Reggeltől estig csöng a telefonja a kocsira. 170 mikron felett nincs a festés sehol, végig vezetett szervizkönyv, szép állapot az, ami miatt sajnálnám nem megvenni, és mert elméletileg olcsón javíthatóak lennének a hibái.
Másrészről milyen autót kapok 1 M Ft-ért, ami garantáltan keveset futott, gyárias állapotú, max 6.5 körül fogyaszt, nagy, biztonságos?
Bármi mást veszek (pl superb, 607, stb) ott is van nagynyomású, lendkerék, stb. És ha veszek is egy hibátlant, biztos 2 hét alatt beáll valami, akkor meg már inkább ez.


Tapasztalatból mondom, hogy lehet csak kontakt hiba, de haldokló porlasztó is produkálhat olyat, hogy hol szállít alapjáraton elég üzemanyagot, hol nem. Elméletileg olcsón lehet javítani, már 25-30 körül lehet kapni bemért porlasztót. Ha van rá lehetőséged, akkor nézd meg diaggal, hogy indítástól kezdve teljes bemelegedésig hogy alakulnak a korrekciós értékek, illetve a biztonság kedvéért készülhet egy diagos kompresszió teszt is. Hátrányba nem kerülsz vele az biztos.

Megbízhatóságot ne nagyon várj, olyan korba léptek ezek a kocsik, hogy minden hétre jut valami finomság. :wink: E60-is olyan volt az első három évben, hogy minden hónapba valamit csinálni kellett rajta, pedig a pénz sose volt sajnálva. Most 1.5 éve jó, kopp kopp..


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2018.05.04. 20:04-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 20:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Hasonló volt első alkalommal, mint a videón. A füst színe is olyan volt. Viszont a motor nagyobb kilengéseket produkált, de a videóban hallható mellékzörejek (sípolás, kattogó hang egyes hengereknél) nem voltak. Itt csak annyi volt, hogy a motor libegett jobbra balra (jobban mint a videón), alapjárat akadozott (mint a videón), de a motornak nem volt mellékhangja, csak egyszerűen kihagyott az alapjárat és minimálisan ingadozott is emiatt.
Sokallom én is a 900-at, de nem adja olcsóbban (ismerősöm is a kereskedő). Reggeltől estig csöng a telefonja a kocsira. 170 mikron felett nincs a festés sehol, végig vezetett szervizkönyv, szép állapot az, ami miatt sajnálnám nem megvenni, és mert elméletileg olcsón javíthatóak lennének a hibái.
Másrészről milyen autót kapok 1 M Ft-ért, ami garantáltan keveset futott, gyárias állapotú, max 6.5 körül fogyaszt, nagy, biztonságos?
Bármi mást veszek (pl superb, 607, stb) ott is van nagynyomású, lendkerék, stb. És ha veszek is egy hibátlant, biztos 2 hét alatt beáll valami, akkor meg már inkább ez.
Szerintem ezt mar eldontotted csak megerositest varsz tolunk

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Szerintem ezt mar eldontotted csak megerositest varsz tolunk

Nem, de tagadhatatlan, hogy egy kicsit elfogult lettem. Viszont tényleg, vennék bármi mást helyette, hogy ha az tudom, hogy tovább jó lesz, nem kell rá költeni, kevesebbet fogyaszt...
Dúrom a netet (holnapra döntenem kell), de nem találok semmit. Egy corolla 1.4 D-t kivéve. De valahogy nehezen tudom átirányítani arra a gondolkodásmódomat.
Ez lenne az 525d: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... d-12881022
Kinek, mi a véleménye??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Hasonló volt első alkalommal, mint a videón. A füst színe is olyan volt. Viszont a motor nagyobb kilengéseket produkált, de a videóban hallható mellékzörejek (sípolás, kattogó hang egyes hengereknél) nem voltak. Itt csak annyi volt, hogy a motor libegett jobbra balra (jobban mint a videón), alapjárat akadozott (mint a videón), de a motornak nem volt mellékhangja, csak egyszerűen kihagyott az alapjárat és minimálisan ingadozott is emiatt.
Sokallom én is a 900-at, de nem adja olcsóbban (ismerősöm is a kereskedő). Reggeltől estig csöng a telefonja a kocsira. 170 mikron felett nincs a festés sehol, végig vezetett szervizkönyv, szép állapot az, ami miatt sajnálnám nem megvenni, és mert elméletileg olcsón javíthatóak lennének a hibái.
Másrészről milyen autót kapok 1 M Ft-ért, ami garantáltan keveset futott, gyárias állapotú, max 6.5 körül fogyaszt, nagy, biztonságos?
Bármi mást veszek (pl superb, 607, stb) ott is van nagynyomású, lendkerék, stb. És ha veszek is egy hibátlant, biztos 2 hét alatt beáll valami, akkor meg már inkább ez.

A sípolás nem oda tartozik, csak béna volt a videós, szerintem néha befogta a mikrofont. Az akadozás és a bukdácsoláskor jelentkező mormogó csepelhang a lényeg. Sajnos jobb videót a témában nem találtam. Ez még lightos, idővel komolyodik, akkor már olyan mint egy dragster. De legrosszabb esetben 60-80e egy motor. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
morv írta:
Szerintem ezt mar eldontotted csak megerositest varsz tolunk

Nem, de tagadhatatlan, hogy egy kicsit elfogult lettem. Viszont tényleg, vennék bármi mást helyette, hogy ha az tudom, hogy tovább jó lesz, nem kell rá költeni, kevesebbet fogyaszt...
Dúrom a netet (holnapra döntenem kell), de nem találok semmit. Egy corolla 1.4 D-t kivéve. De valahogy nehezen tudom átirányítani arra a gondolkodásmódomat.
Ez lenne az 525d: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... d-12881022
Kinek, mi a véleménye??


Ha az 525d és egy corolla 1.4d marad fenn a rostán , akkor itt valami nagyon nagy baj van.
Ha 1 millió ft áll rendelkezésedre, legfontosabb szempont, hogy ne kelljen rá költeni, keveset fogyasszon és sokáig jó legyen, akkor az E39-et felejtsd el.
Keress ebben az árban japán, kis ccm-es, benzines, keveset futott autót, és annál a szempontjaid jó eséllyel teljesülnek.

Az E39 is már egy viszonylag bonyolult szerkezet, lassan abba a korba ér, hogy OT rendszámot is lehet rá kérni, és ezeken a megfáradt öreg vasakon nem lehet számonkérni a totális megbízhatóságot és költségmentességet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 22:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A sípolás nem oda tartozik, csak béna volt a videós, szerintem néha befogta a mikrofont. Az akadozás és a bukdácsoláskor jelentkező mormogó csepelhang a lényeg. Sajnos jobb videót a témában nem találtam. Ez még lightos, idővel komolyodik, akkor már olyan mint egy dragster. De legrosszabb esetben 60-80e egy motor. :D

Viszont ha a hibát csak egy csatlakozó okozza, akkor az mitől lehet egyre rosszabb, végképp annyira, hogy motorcsere kelljen?
Egy motor nem 200 körül mozog?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Gallaca írta:
A sípolás nem oda tartozik, csak béna volt a videós, szerintem néha befogta a mikrofont. Az akadozás és a bukdácsoláskor jelentkező mormogó csepelhang a lényeg. Sajnos jobb videót a témában nem találtam. Ez még lightos, idővel komolyodik, akkor már olyan mint egy dragster. De legrosszabb esetben 60-80e egy motor. :D

Viszont ha a hibát csak egy csatlakozó okozza, akkor az mitől lehet egyre rosszabb, végképp annyira, hogy motorcsere kelljen?
Egy motor nem 200 körül mozog?

A motorcsere nem ehhez a hibához tartozik, kis poén, irónia akart lenni, ott is a smile. Azért egyre rosszabb, mert egyre kontaktosabb lesz, alig alig ad helyes nyomásértéket. Motor ára a sallangoktól függ, nyilván nem egy komplett motor kell, turbó kipucsonk generátor ilyesmi megmarad a régiről.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 22:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Ha az 525d és egy corolla 1.4d marad fenn a rostán , akkor itt valami nagyon nagy baj van.
Ha 1 millió ft áll rendelkezésedre, legfontosabb szempont, hogy ne kelljen rá költeni, keveset fogyasszon és sokáig jó legyen, akkor az E39-et felejtsd el.
Keress ebben az árban japán, kis ccm-es, benzines, keveset futott autót, és annál a szempontjaid jó eséllyel teljesülnek.

Az E39 is már egy viszonylag bonyolult szerkezet, lassan abba a korba ér, hogy OT rendszámot is lehet rá kérni, és ezeken a megfáradt öreg vasakon nem lehet számonkérni a totális megbízhatóságot és költségmentességet.

Ez inkább a szomorú valóság hozta tréfa lett volna. Sok BMW-m volt már, tudom, hogy kell rá költeni. Ha ezt megveszem, ezzel is úgy kell kezdeni. Csak azt néztem, hogy ennyiért más márkában sem találok semmit, ilyen állapotban. Napi 250 km-re a 200 cm magasságomhoz nem vehetek és nem is akarok városi kisautót.
Per pillanat a néhány hibájával együtt is, ezt az autót látom úgy, hogy leginkább egyben van. De ott motoz az ördög is, hogy mi van, ha... De bármelyik használt autóra igaz ez is. Akkor meg miért ne az 525d? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.04. 22:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A motorcsere nem ehhez a hibához tartozik, kis poén, irónia akart lenni, ott is a smile. Azért egyre rosszabb, mert egyre kontaktosabb lesz, alig alig ad helyes nyomásértéket. Motor ára a sallangoktól függ, nyilván nem egy komplett motor kell, turbó kipucsonk generátor ilyesmi megmarad a régiről.

Így értem :D Remélem, csak ennyi lesz a baja, ha hozzám kerül. Reggelig még ki tudja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 09:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Remélem, csak ennyi lesz a baja, ha hozzám kerül. Reggelig még ki tudja.

A közelgő műszakit is érdemes figyelemben tartani, hogy az ott lényeges részek rendben legyenek.
Hibalámpa ne legyen, futómű, korrózió.
Már csak azért, hogy ne egy 500-ezres felújítással kelljen kezdeni, mert augusztus igen közel van.
Bár ezt biztosan kalkuláltad, így túl a többedik kocsin.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2018.05.05. 15:36-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
kovessyroli írta:
Ha az 525d és egy corolla 1.4d marad fenn a rostán , akkor itt valami nagyon nagy baj van.
Ha 1 millió ft áll rendelkezésedre, legfontosabb szempont, hogy ne kelljen rá költeni, keveset fogyasszon és sokáig jó legyen, akkor az E39-et felejtsd el.
Keress ebben az árban japán, kis ccm-es, benzines, keveset futott autót, és annál a szempontjaid jó eséllyel teljesülnek.

Az E39 is már egy viszonylag bonyolult szerkezet, lassan abba a korba ér, hogy OT rendszámot is lehet rá kérni, és ezeken a megfáradt öreg vasakon nem lehet számonkérni a totális megbízhatóságot és költségmentességet.

Ez inkább a szomorú valóság hozta tréfa lett volna. Sok BMW-m volt már, tudom, hogy kell rá költeni. Ha ezt megveszem, ezzel is úgy kell kezdeni. Csak azt néztem, hogy ennyiért más márkában sem találok semmit, ilyen állapotban. Napi 250 km-re a 200 cm magasságomhoz nem vehetek és nem is akarok városi kisautót.
Per pillanat a néhány hibájával együtt is, ezt az autót látom úgy, hogy leginkább egyben van. De ott motoz az ördög is, hogy mi van, ha... De bármelyik használt autóra igaz ez is. Akkor meg miért ne az 525d? :lol:


Napi 250km-re biztosan nem vennék E39-et ezt most mondom neked. Egyrészt számold ki, hogy ez egy évben mekkora futásteljesítmény, másrészt, hogy ha csak a fogyó kopó alkatrészekkel számolsz, akkor mennyibe fog ez neked kerülni. Attól, hogy öreg autóról beszélünk az üzemeltetése még mindig rengeteg pénzbe kerül. Sose lesz már olyan, hogy ezer két kötelező szerviz között csak tankolni kell. Ha valami rossz állni fog, hogy mész addig dolgozni? Vagy mi van ha lerobbansz? Trailer nem kevés pénzbe kerül.

Vegyél inkább egy olyan benzines autót, amiben elférsz. :wink: Hallgass ránk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 22:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az autó vételével kapcsolatos kérdés lezárult, mert megvettem. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, aki a vásárlás mellett és aki ellene volt, egyaránt. Úgy gondolom, mindenki a saját meglátása szerint, jóindulatból adott tanácsot.
Az autó fenntartásával kapcsolatban nekem az a meglátásom, hogy nem megfizethetetlen (főképp azért mondom ezt, mert volt már E39-em, de E38 és E53 többek között, valamint azért, mert több évig autósboltban dolgoztam). Eddigi autóim alkatrész- árai és szükségletei is okoztak már csalódást, pedig ezek között volt már 2 Toyota is és sok más egyéb.
Konkrétan ez az autó nem elhanyagolt darab: vadonatúj 235/45R17 gumik, elől-hátul komplett fék vadonatúj (Textar), szép kívül-belül, alul-felül, egy homokszem vagy egy olajfolt sincs rajta. Mind a 6 porlasztó frissen bevizsgálva és tisztítva Bosch szervizben. Végig vezetett szervizkönyv...
Az, hogy van néhány hibája, nem képeszt el. Ekkora összegért bármilyen más márkában akkora lelakott bontószökevényeket árulnak, hogy az is csoda, ha hazáig érek velük. Utóbbi 2 autóm is ilyen volt, a legutóbbi még az udvarban van, nem üzemképes (márkaszerviz tulajdonosától vettem, mint bombabiztos autót -szervizkönyv nélkül).
Ahogy írtam is, látva az 1,2 millió km-t futott E39-et, úgy gondolom, ennek is van még jövője.
250 km-t naponta a következő három hónapban utazok, utána napi 40 km. Gondos karbantartással én nem számítok egy ideig lerobbanásra. Az előbbi E39 újkorától kezdve soha nem állt le 750.000 km-ig, addig mindig eljutott a célba. Van még 500.000 km-em az első lerobbanásig :lol:
De visszatérve a hibára: ma hidegen indítva csak egy-két alkalommal hagyott ki a motor, járása hamar kisimult. Füstje viszont továbbra is erős szagú, mondták is, hogy a környezetvédelmi mérésen sem hozta a kellő adatokat.
Kezdeném azzal a 7500 Ft-os alkatrésszel, azt hol tudom beszerezni? Annak, aki a hibák megoldásában/alkatrész beszerzésben továbbra is segít, előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
fghx írta:
kovessyroli írta:
Ha az 525d és egy corolla 1.4d marad fenn a rostán , akkor itt valami nagyon nagy baj van.
Ha 1 millió ft áll rendelkezésedre, legfontosabb szempont, hogy ne kelljen rá költeni, keveset fogyasszon és sokáig jó legyen, akkor az E39-et felejtsd el.
Keress ebben az árban japán, kis ccm-es, benzines, keveset futott autót, és annál a szempontjaid jó eséllyel teljesülnek.

Az E39 is már egy viszonylag bonyolult szerkezet, lassan abba a korba ér, hogy OT rendszámot is lehet rá kérni, és ezeken a megfáradt öreg vasakon nem lehet számonkérni a totális megbízhatóságot és költségmentességet.

Ez inkább a szomorú valóság hozta tréfa lett volna. Sok BMW-m volt már, tudom, hogy kell rá költeni. Ha ezt megveszem, ezzel is úgy kell kezdeni. Csak azt néztem, hogy ennyiért más márkában sem találok semmit, ilyen állapotban. Napi 250 km-re a 200 cm magasságomhoz nem vehetek és nem is akarok városi kisautót.
Per pillanat a néhány hibájával együtt is, ezt az autót látom úgy, hogy leginkább egyben van. De ott motoz az ördög is, hogy mi van, ha... De bármelyik használt autóra igaz ez is. Akkor meg miért ne az 525d? :lol:


Napi 250km-re biztosan nem vennék E39-et ezt most mondom neked. Egyrészt számold ki, hogy ez egy évben mekkora futásteljesítmény, másrészt, hogy ha csak a fogyó kopó alkatrészekkel számolsz, akkor mennyibe fog ez neked kerülni. Attól, hogy öreg autóról beszélünk az üzemeltetése még mindig rengeteg pénzbe kerül. Sose lesz már olyan, hogy ezer két kötelező szerviz között csak tankolni kell. Ha valami rossz állni fog, hogy mész addig dolgozni? Vagy mi van ha lerobbansz? Trailer nem kevés pénzbe kerül.

Vegyél inkább egy olyan benzines autót, amiben elférsz. :wink: Hallgass ránk.

Hááát én azért titokban ettől elszédültem. Volt pár 0 km-es céges autónk, ezt a huzatot mindegyikre rá lehetett húzni. Fogyó kopó alkatrész azokon is pont annyi kopik mint az öreg autón, nem volt olcsóbb az alkatrész egyikhez sem, egyik sem volt megbízható, trailer is bejátszott nem egynél.
Mikor meglett a hatosom, éppen előtte lett rendberakva tyúkólból a 30d, csak elgurult a gyógyszerem. Odaadtam a Fiamnak, hogy járjon vele suliba Dunaharasztiból Kecskemétre, az előadások beosztása és a meló miatt volt, hogy napi 2x oda-vissza. Beletolt vagy 60-70e km-t, mondhatom, hogy igen forszírozott tempóban, mivel nem erőssége az időben elindulás. Gondoltak egyet beültek négyen, kimentek Görögbe egyseggel, stb. Egyetlenegy baja volt ez idő alatt, a fékezéskori kormányrázás, emiatt a gumik, lengéscsillapító kivételével az első futómű cserére került. No ez NEM szűnt meg! Mikor visszakértem mert a hatost kitörték alólam, hátsó gátlókat, 2 termosztátot, egy hűtőt, 3 vízcsövet, szíjtárcsát, szíjakat kellett cserélni az autón, és 2 hátsó gumit. Az új gumikat előre tettem, az elsőket hátra. Kormányrázás azonnal megszűnt, előzőekben végrehajtott kerékkiegyensúlyozások halottnak a csóknak bizonyultak, hiába mondta több gumis, hogy semmi baja a gumiknak :!: A hűtőt és a csöveket pedig a fain rózsaszín alubarát fagyállónak köszönhetem, ami az alut tényleg nem bántotta, a műanyag alkatrészeket viszont gyakorlatilag szétmállasztotta. (Glikosam ALU köztük volt, csóközön neki) Kapott gyári csöveket, gyári fagyállót, ez többet nem lesz gond ameddig az új tulaj betartja ezt. :roll:
Ezeknek az autóknak egyetlenegy ellensége van, a hozzá nem értés tapasztalataim szerint, mindegyik márkának és típusnak vannak, lesznek bajai kivétel nélkül, legyen az új vagy használt. Ha így indulnék neki, mennék gyalog, csak akkor meg attól félnék, hogy elkopik a térdízületem, tehát maradok otthon, ülve. Mióta a sajátom eladtam, csak egy 25d és egy 30d maradt itthon használatban, a 25d jár Kecskemétre (407e km-el a háta mögött), a 30d helyben közlekedik. A 30d felújított, és 70e km után betegeskedő lock-upja is rendbejönni látszik egy gyújtáskapcsoló betét cserét követően :!: . (kop-kop!) Nem mondanám, hogy sokat költök rájuk. Persze én speciális eset is vagyok. :facepalm: Azt is tudom, hogy csak jót akarsz. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, dreizwanzig, eddy
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Az autó vételével kapcsolatos kérdés lezárult, mert megvettem. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, aki a vásárlás mellett és aki ellene volt, egyaránt. Úgy gondolom, mindenki a saját meglátása szerint, jóindulatból adott tanácsot.
Az autó fenntartásával kapcsolatban nekem az a meglátásom, hogy nem megfizethetetlen (főképp azért mondom ezt, mert volt már E39-em, de E38 és E53 többek között, valamint azért, mert több évig autósboltban dolgoztam). Eddigi autóim alkatrész- árai és szükségletei is okoztak már csalódást, pedig ezek között volt már 2 Toyota is és sok más egyéb.
Konkrétan ez az autó nem elhanyagolt darab: vadonatúj 235/45R17 gumik, elől-hátul komplett fék vadonatúj (Textar), szép kívül-belül, alul-felül, egy homokszem vagy egy olajfolt sincs rajta. Mind a 6 porlasztó frissen bevizsgálva és tisztítva Bosch szervizben. Végig vezetett szervizkönyv...
Az, hogy van néhány hibája, nem képeszt el. Ekkora összegért bármilyen más márkában akkora lelakott bontószökevényeket árulnak, hogy az is csoda, ha hazáig érek velük. Utóbbi 2 autóm is ilyen volt, a legutóbbi még az udvarban van, nem üzemképes (márkaszerviz tulajdonosától vettem, mint bombabiztos autót -szervizkönyv nélkül).
Ahogy írtam is, látva az 1,2 millió km-t futott E39-et, úgy gondolom, ennek is van még jövője.
250 km-t naponta a következő három hónapban utazok, utána napi 40 km. Gondos karbantartással én nem számítok egy ideig lerobbanásra. Az előbbi E39 újkorától kezdve soha nem állt le 750.000 km-ig, addig mindig eljutott a célba. Van még 500.000 km-em az első lerobbanásig :lol:
De visszatérve a hibára: ma hidegen indítva csak egy-két alkalommal hagyott ki a motor, járása hamar kisimult. Füstje viszont továbbra is erős szagú, mondták is, hogy a környezetvédelmi mérésen sem hozta a kellő adatokat.
Kezdeném azzal a 7500 Ft-os alkatrésszel, azt hol tudom beszerezni? Annak, aki a hibák megoldásában/alkatrész beszerzésben továbbra is segít, előre is köszönöm!

Akkor most már csinálsz rázós videót? Ha már a kereskedő nem látja hátranyúlsz oda ahová mondtam? :mrgreen:
Erős, csípős szagú kipugáz szinte minden esetben a légtömegáram hibájára vezethető vissza. (légtömegmérő, konverterek)
Ha a 7500-as alkatrészre fáj a fogad, kattints az aláírásomra. De csak a rázós videó megtekintése után van nyitva a bolt :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 23:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Összességében én is gallacaval kell, hogy egyetértsek. Az e39 szerintem nem egy megbízhatatlan autó és a fenntartási költségei sem extrém magasak. Van 1-2 hibája, de ezeket kiküszöbölve a világból kivisz. Pl tipikusan rottyon vannak a futóműveik, aztán ott a főtengely szíjtárcsa, ami gázos lehet, meg a szívósori pillangók, meg még 1-2 dolog, de egyik sem egy igazán nagy költség szerintem. Én mikor kiköltöztem Németországba, azt mondtam, hogy olyan kell, hogy legyen ez a kocsi, hogy kivigyen a világból gond nélkül, így kicseréltettem a termosztátokat, szíjakat, görgőket, vízpumpát, termosztátokat, druckwandlereket, felújíttatam az önindítót és a generátort, na meg a főtengely szíjtárcsát kicseréltettem. Szerintem nagyjából 200-ba állt meg a buli, viszont utána eseménymentesen zavartam le minden kilométert. Az első futóművet is kicseréltettem, mondjuk az még majdnem ugyanennyi, de igazából amiatt nem fog otthagyni a pályán. Az a fura helyzet állt elő aztán, hogy az asszony nagyon nyomta, hogy kéne az az e61, én meg sokáig ellenálltam. Nekem is nagyon tetszett, meg régóta vágytam rá, de ahogy olvasgattam a fórumokat, láttam, hogy sokkal több a hibalehetőség, meg a nyűg és úgy voltam vele, hogy itt az e39, amin tudom, hogy szinte minden új, kivisz a világból. Miért ugorjak bele az ismeretlenbe?! Na de végül megvettem, majd meglátjuk... Amúgy általánosan sztem az a lényeg, hogy ha az autónak van gazdája, kicsit ért hozzá, látja a jeleket, hogy van vele valami és utánamegy, megcsináltatja, akkor azért attól függetlenül, hogy már lassan 20 éves kocsi, még lehet üzembiztos...
(pl nemrég mentem anyósommal, ő vezetett és hallottam, hogy valami fura a kocsin, országúton, kisebb gázfröccsnél sokkal jobban felbőg a motor, mint kéne. Elkezdtem figyelni, hát a gyanúm beigazolódott... Mondom nem veszed észre, hogy fura a kocsi??? csúszik a kuplung?????? Hát ő nem vesz észre semmit... :D :D Múltkor kiégett az óracsoportban egy izzó, azt sem vette észre... a futómű úgy zörög, mint az állat, mondom nem hallod, mekkorát koppan néha? NEM :D:D na, ha valaki ilyen, akkor az ne vegyen e39-et, mert csak sz.pni fog vele)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: 3 eddy, Gallaca, jimbi525d
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283 ... 1293  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator