* *
Pontos idő: 2019.01.20. 08:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25788 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.06. 17:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 399
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 284 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A másik!
A régi autóm, amivel részt vettem már néhány találkozón is. Lekérdezés...Eredmény: "A rendszám nem került kiadásra Magyarországon." WTF?
Tehát ennyit erről...
szerk: ha rendszámcsere volt állítólag ezt írja, az uccsó rendszámot kell beütni, mivel már nincs nálam nem tudom, hogy az új tulaj lecserélte-e.

Még állítólag tesztüzem van január végéig, meg onnantól lenne hivatalosan éles is, lehet ahogy telik az idő majd jobb lesz és több adat fog csordogálni.
Nálam is 2009 előtt semmi infó, meg bármely megnézett kocsinál 2008 volt a legkorábbi ismert dátum.
Minden esetre ez is valami már.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.06. 22:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1220
Adott köszi: 285 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Biztosan többen tudjátok már, hogy aktiválódott a SZÜF jármű szolgáltatási platform adatigénylési lehetősége.
Hát mit ne mondjak, parádés infókat lehet megtudni, nagyon időszerű újítás, tekintve a használtautó piac helyzetét.
Bizonyos nepperek, ügyeskedők és simlis tulajdonosok dolgát szerencsére meg is nehezíti ezek után ez a lehetőség.
Nekem is így sikerült kiderítenem néhány dolgot a "csoda kocsimról" :? :
-2010-ben ütközés nyoma az első lökhárítón
-2012-ben már jelen volt a hűtővízszint jeladó hibája, ezt én javítottam 2015-ben vásárlás után, 4000.-forintos tétel... :facepalm:
-2012-ben már nem működött a bal első ajtózár mikrokapcsoló, menet közben ment a belső világítás, ezt is én javítottam szintén, 1500.- bontó... :facepalm:
-2012-ben már nem működött a hátsó roló és ki volt pakolva a kalaptartóra, ugyanúgy, amikor elhoztam a gépet, ezért is volt szétszaggatva a kárpit a kalaptartón... Ezt is én javítottam, 2000.- volt a kis könyök hozzá... :facepalm:
-Az összes műszakira üres tankkal és piros olajcsere jelzéssel ment a kocsi... Hát ez is... :roll:
-A fényszórók és felnik cserélgetése, hiányzó embléma és a 9 tulajdonos meg már csak vigyort csalt a fejemre... :facepalm: :D :x

Ránéztem egy pár hirdetett benzines E39-re 500e. alatt, egyiknél (520i) 17 eddigi tulaj! :shock:
Egy másik 528i, a legfrissebb fotókon brutális motortéri állapot, elemek tömege hiányzik!
Szerintem pont azért fotózták be, mert ott is kiverte a biztit...
Hab a tortán ezeknél a prémiumoknál 15 év felett, hogy folyton kivonatják a forgalomból szinte mindet, van amelyiket évente többször, hosszasan ismételgetve... :facepalm:

Szóval itt lett volna már rég ennek az ideje, hogy megnyissák a gépjármű adatbázist!
:taps:

én is megnéztem az enyémet,de ennyire részletes dolgokat nem írt mint neked. :shock: :shock: eredetvizsgáról van fotó,műszakiról nincs-de még leírások sem....törés semmi ......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.07. 00:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 458
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.07. 09:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 399
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 284 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.


Na, ha ez így van, akkor a tied egy extra darab a sok 10-20 gazdás, 4-700e. km-es E39 között. :)

Igen, ezt a rendszámcserét néztem én is, néhány keresésnél M-es rendszám van most, de régebben G-s, H-s volt a fotók alapján... :shock:

Jó lesz ez, már előrelépés így is a piac tisztítása érdekében.
Persze a külföldről dolgozó nepperek még így is védve vannak az előéleti nyomozás tekintetében, mert arról továbbra sem lehet majd tájékozódni...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bandi1978 2019.01.07. 09:23-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.07. 09:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Offtopic :
2. Tulaj vagyok, 153000 valós km-rel az autóban, végre tudom bizonyítani.


Tesztüzem van, hiányosságok miatt még ne vonjatok le végleges következtetést.

“...Nem került kiadásra ez a rendszám Magyarországon.” Hibaüzenet: 2013-ban adminisztrációs okok miatt kapott új rendszámot az autóm. Ha a régit akarom lekérdezni, akkor hibát ad. Haver autója is rendszámcserés (2015), a leadott rendszámra szintén hibát dob.

A logika az, hogy forgalomban lévő, eladásra kínált autót kérdezhess le csak. Ezért (is) érdemes átíratáskor új rendszámot kérni. (Egyedüli hátulütője, hogy az ősmagyar rendszám elveszik és az eurobandos M,N,R “behozott” autók közt elveszik az autó.)

Aki műszakiztatott autót 2010 előtt: mióta fényképeznek műszakin? Ha legalább digitális gépet használtak van rá esély hogy felkerülnek régebbiek, hivatalosan 2010ig lettek mondva a képek, de látom valakinek 2008,2009-ből is vannak képei.

Sziasztok!

Az én autómról (ami 2015 óta van meg) vannak fent 2006-os eredetiségvizsga fotók, úgyhogy mehetnek az évek még lefele. :wink:
(ami alapján kiderült, hogy kisautóm majdnem egy évtizedig ocsmány első lámpákkal élte világát :facepalm: :-D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.07. 09:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 399
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 284 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Az én autómról (ami 2015 óta van meg) vannak fent 2006-os eredetiségvizsga fotók, úgyhogy mehetnek az évek még lefele. :wink:

Több hasonlóval és az ellenkezőjével is találkoztam a keresések során, arra gondoltam, hogy akkoriban, mikor még nem volt kötelező fotózgatni, ez a vizsgabázis egyéni igényessége alapján mehetett. Amelyik megbízhatóbb, profi műhely volt az fotózott, amelyik meg bevállalta a szürke és fekete vizsgákat is, ott meg nem fotózgattak bizonyos kocsikat.
Így esett meg az is akkoriban számtalanszor, hogy a vizsgáztatott kocsi meg sem jelent az állomáson.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 16:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.13. 16:33
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Azt szeretném tudni, hogy az 525tds ről mi a véleményetek? Illetve mit lehet róla nagyjából tudni vagy mire kell figyelni vásárlás előtt? Touringot szeretnék, kb 450-600 közt láttam is, de nemtudom ez mennyire reális ár vagy mennyibe kerül egy használható darab.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ottó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2019.01.13. 18:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 399
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 284 alkalommal
Kapott köszik: 76 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Otto96 írta:
Üdv!
Azt szeretném tudni, hogy az 525tds ről mi a véleményetek? Illetve mit lehet róla nagyjából tudni vagy mire kell figyelni vásárlás előtt? Touringot szeretnék, kb 450-600 közt láttam is, de nemtudom ez mennyire reális ár vagy mennyibe kerül egy használható darab.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ottó

Az én véleményem a következő:
Ha belevágsz, készítsd a pénztárcád, mert sokba lesz!
Szerintem ha 800 ezerig válogatsz, akkor mindegy, ha a 400 ezrest hozod el, ugyanúgy le lesz lakva.
Ha mindenképp prémiumozni akarsz, akkor lehet egy benzines jobb választás ezekből a régi gépekből.
Az is rengeteget kivesz majd a zsebedből, de kicsit talán üzembiztosabb lesz a motort és hajtásláncot tekintve.

A tróger nepper szöveg, minden ilyen hirdetésben úgy hangzik, hogy:
Korához képest kiváló állapot!
Ez Kelet-Európában azt jelenti, hogy:
17-22 éves kocsi, szépen lelakva, kibelezve, de még épp elgurul 1000-5000 km-t.

Feszes, koppanásmentes futómű! :D
Ez annyit tesz, hogy a szilentek már a végét járják, a 10 lengőkarból legalább 4-et cserélni kell, a többit 2 éven belül, kivéve a két hátsó alsó nagyot.
A fékeket cserélni kell.
A lengéscsillapító már nem csillapít, de a rugók és szilentek miatt még így is komfortos egy laikusnak.

Kiváló motor, váltó!
Na, itt a dízel esetében talán a turbó, talán a magasnyomású szivattyú, vagy adagoló amivel gondod lesz hamarosan.

A jellemző küszöb korróziót nem is említem ráadásként...

Az pedig már hab a tortán, hogy:
-egy-két ablak nem működik
-a beltérben törött elemek tömege
-talán a klíma sem szuperál valami jól (csak fel kell tölteni, jön a szöveg...)
-az ülések szakadtak, kopottak, kiültek
-a csomagteret ganéhordásra használták
-a gumik használhatatlanra koptak, a felnik sómartak és fékpor égettek belül
-csak 1 kulcs van, az is valamikori másolat, mert a 900 ezer km és 10-20 tulaj alatt a többi elveszett
-a szélvédő gumikéder elmálott
-a fényszóró matt és beázik
-a kijelzők pixehibásak
-a kézifék nem fog... Nem is sorolom tovább mi lehet még a puttonyban...

Szóval a piacon fellelhető E39-ek alja ezt kínálja a leendő vevőnek mostanában.
A magasabb összeget kérők esetén sincs garancia semmire.
Lehet igényesen karbantartotta és nem szeretné elbukni a teljes ráköltött 2-3-4 milliót, vagy csak simán kívül még tartja magát a kocsi és túlárazták.
Markáns a véleményem, de sajnos sok igazság van benne, én is beleestem ebbe a hibába amire készülsz...
Nem csak a BMW-re igaz mindez, hanem az összes prémiumra ami túlment a 10. életévén.
Ezután már kevésbé tehetősek birtokolják ezeket a kocsikat, akiknek egyszerűen nincs elég jövedelmük a havi akár több tízezres, meg sok esetben néha százezres fenntartási költségekre, de a szomszédnak, kollégáknak meg kell mutatni, hogy még érek valamit és kemény vagyok.
Minden esetre majd meglátod magad is hogy megy ez manapság.
:franko:

:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25788 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 520d2003 valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator