* *
Pontos idő: 2018.12.19. 12:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25763 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.02. 23:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8407
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 952 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Mindenki!

Eljött ez a pillanat is. :(
Csütörtökön elvitték az autóm maradékát is. :(
Mivel peugeot tulaj lettem, valószínű, hogy kevesebbet fogok előfordulni itt.
Így megragadom az alkalmat, hogy megköszönjem a sok önzetlen segítséget, amit kaptam a közel 9 évem alatt.
Nem, meg sem próbálom felsorolni! :)
Volt 1-2 jó party is, aminek örülök, hogy részese lehettem! :)
Lezárult egy korszak. Sajna nem valószínű, hogy BMW-m lesz a közeljövőben. :(
Pedig sok jó ember lakik itt! ;)

Akinek meg van a számom, nyugodtan hívjon! Továbbra is állok rendelkezésre!

Sziasztok!

Ps. Maradt néhány cuccom, majd felteszem.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: 12 bendegúz, Bor3sz, kanyobence, kzolee, lacir1, leslie, MChris, morv, NagySándor, Schnitzer és 2 több felhasználó
Értékelés: 57.14%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 10:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Mezőberény
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eladnám az 525d-t (?).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 14:55 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
Eladnám az 525d-t (?).

Várom a fejleményeket, lesz-e valaki aki megfizeti a többlet törődést neked.
:franko:
Bennem is felvetődött a gondolat, mert annyit szenvedtem már az autóval, de gyanítom kezdhetném előröl egy másikkal, ha ettől sikerülne egyáltalán számomra ésszerű áron megválni.
De elvetettem, mert a piac úgy tűnik nem fizet csak egy kicsivel többet a jobb állapotért és azt sem szeretném, hogy röhögjön a markába a következő tulaj, mert a kocsi fele ki lett cserélve és "bagóért" megkapta...

Egyik barátom próbálta eladni az igazán jó állapotú 318i/e46-át felárral a nyáron, de nem tudta, pedig tényleg extra darab a teljesen anthrazit/fekete és még matt bőr belsőjével ebben a kategóriában. És valóban hibátlannak tűnik, bár nekem kissé kemény a futóműve, pedig nem ültetett. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 345 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
fghx írta:
Eladnám az 525d-t (?).

Várom a fejleményeket, lesz-e valaki aki megfizeti a többlet törődést neked.
:franko:
Bennem is felvetődött a gondolat, mert annyit szenvedtem már az autóval, de gyanítom kezdhetném előröl egy másikkal, ha ettől sikerülne egyáltalán számomra ésszerű áron megválni.
De elvetettem, mert a piac úgy tűnik nem fizet csak egy kicsivel többet a jobb állapotért és azt sem szeretném, hogy röhögjön a markába a következő tulaj, mert a kocsi fele ki lett cserélve és "bagóért" megkapta...

Egyik barátom próbálta eladni az igazán jó állapotú 318i/e46-át felárral a nyáron, de nem tudta, pedig tényleg extra darab a teljesen anthrazit/fekete és még matt bőr belsőjével ebben a kategóriában. És valóban hibátlannak tűnik, bár nekem kissé kemény a futóműve, pedig nem ültetett. :roll:


Én is nyáron adtam el az e46-omat. 1M-ról indultunk, aztán hónapokkal később 580-ért vitte el valaki. Akkor már úgy voltam vele, hogy csak vigyék. A magyar használtautó piachoz csak annyit még, hogy a hirdetést 1200-an nézték meg. Ebből 4 telefonos érdeklődő volt és a vásárló előtt 1, azaz 1 ember nézte meg az autót.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 19:59 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Én is nyáron adtam el az e46-omat. 1M-ról indultunk, aztán hónapokkal később 580-ért vitte el valaki. Akkor már úgy voltam vele, hogy csak vigyék. A magyar használtautó piachoz csak annyit még, hogy a hirdetést 1200-an nézték meg. Ebből 4 telefonos érdeklődő volt és a vásárló előtt 1, azaz 1 ember nézte meg az autót.

Ugyanez volt ott is. 900 valamennyi megtekintés 1 hónap alatt, nulla érdeklődővel.
2003/4 világosszürke sedan, rozsda tényleg sehol, 10 db-os téli-nyári gumizott alu kerékgarnitúrával, fekete bőr kiváló állapotban, anthrazit tetőkárpit, semmi tuning, friss cserék garmadája, kuplung is... 1.6M-ért tette fel.

Szóval a nepperek telehordták az országot már ezekkel és főleg az alsó szegmensből válogat a leendő vevő, de legalábbis ahhoz viszonyít, mert elég rossz a híre a márkának mostanában valamiért, aztán úgy van vele inkább vesz egy lelakottat, aztán majd lesz valahogy. És úgy lesz, hogy 1 éven belül sűrű szitkozódások közepette szabadulna már tőle, mert tényleg sokba van ha jól akarja valaki karbantartani ezeket az összetett gépeket.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 22:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Helló Skacok,

Ma délután sikeresen kivédtem egy 100 / 120-as frontális ütközést... kivételesen én mentem lassabban, vidéki zenehallgatós naplementés túrán voltam az Alföldön.

Viszont azt már nem tudtam elkerülni, hogy a szemből érkező ÉS a sávomba 70%-ig áttérő fiatos gyökér visszapillantó tükre végigcsapja a bal hátsó ajtómat az X5-ön (E70)

Kit ajánlanátok aki ügyesen fényez? Budapesten, vagy a környéken.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.01. 10:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 345 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Helló Skacok,

Ma délután sikeresen kivédtem egy 100 / 120-as frontális ütközést... kivételesen én mentem lassabban, vidéki zenehallgatós naplementés túrán voltam az Alföldön.

Viszont azt már nem tudtam elkerülni, hogy a szemből érkező ÉS a sávomba 70%-ig áttérő fiatos gyökér visszapillantó tükre végigcsapja a bal hátsó ajtómat az X5-ön (E70)

Kit ajánlanátok aki ügyesen fényez? Budapesten, vagy a környéken.


20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 13:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
leslie írta:
20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.


Szia Leslie,

Köszönöm szépen! Beszéltem vele, visszavonult a szakmától, vidékre költözött, 24 tonnás tgk-val járja belföldet, gyerkőc és a család került előtérbe náluk. Jót beszélgettünk, rájöttem, hogy én is dolgoztam már vele régebben. Azt javasolta, hogy ahol ők régen dolgoztak (fehérvári/galvani sarok), ott érdemes próbálkozni mert nem volt rossz az utód cég munkája hallomás alapján.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 13:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 345 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
leslie írta:
20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.


Szia Leslie,

Köszönöm szépen! Beszéltem vele, visszavonult a szakmától, vidékre költözött, 24 tonnás tgk-val járja belföldet, gyerkőc és a család került előtérbe náluk. Jót beszélgettünk, rájöttem, hogy én is dolgoztam már vele régebben. Azt javasolta, hogy ahol ők régen dolgoztak (fehérvári/galvani sarok), ott érdemes próbálkozni mert nem volt rossz az utód cég munkája hallomás alapján.


Hello. Köszi a visszajelzést. Mostanában szerencsére nem kellett hozzá mennem, így ez nekem is új info volt.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.21. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1566
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.24. 08:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 345 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.24. 09:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
PapaBoss írta:
Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.24. 13:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 455
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
leslie írta:
PapaBoss írta:
Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!


A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.24. 13:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 345 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
leslie írta:
PapaBoss írta:
Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!


A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.25. 10:14 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
attila94 írta:

A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 18:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 455
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
leslie írta:
attila94 írta:

A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.


1. Igen, ez kiderült ebből a cikkből.

2. Ez meg is látszik az állományon.

3. 2018-ban ezt már engedjük el, mert nem állja meg a helyét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 14:38 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Bandi1978 írta:
leslie írta:
attila94 írta:

A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.


1. Igen, ez kiderült ebből a cikkből.

2. Ez meg is látszik az állományon.

3. 2018-ban ezt már engedjük el, mert nem állja meg a helyét.

De az állomány nem azért van szétesve, mert otthon szerelgeti bárki is, hanem mert a tulajdonosok nagyrésze lelakós tróger és csak hajtani meg rajolni veszi a gépet, amit az 5. vásárló fog jól megszívni és szidalmak közepette rugdossa át valaki más kezébe a verdát, miután bukott rajta 1 milliót.
Nyilván van olyan is, aki valóban kókányol, mókol otthon, hogy jó lesz az kötegelővel is, meg szilikonnal beragasztva...
Valószínűleg az itt jelenlévők zöme azért csak távol tartja magát az ilyesfajta hozzáállástól.

Persze az összerakásnál és szétszerelésnél nem a szándékosan tömbösre gyártott, össze szegecselt, össze sajtolt, hegesztett, ragasztott alkatrészekre gondoltam, hanem a szokványos, csavarokkal, pattintással egyéb oldható módon rögzített egységekre. (Rengeteget lehet spórolni egy-egy banális alkatrész otthoni cseréjével.)
Bár a facelift fényszóró búracsere épp ellentmond ennek, azt már ragasztották, hogy inkább szemétre menjen az egész, mint cseréljék ha mattul vagy reped.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.11.27. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6587
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Sziasztok! Nem tudtam hová írjam...
Adott egy F07-es. Az autót úgy vásároltam, hogy kaptam hozzá két db távirányítót az állófűtéshez. Az extra lista tartalmaz egy ilyet: S536A Auxiliary heating ...feltételezem ez volna az.
Nos hiába nyomkodom a gombot, semmi nem történik. Használati útmutató ami van az német, sajna az nem megy.. a neten pedig nem találok megoldást. Van valami egyszerű megoldás, hogy hogyan tudnám működésre bírni?
köszönöm!!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.11.28. 01:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Labi írta:
Sziasztok! Nem tudtam hová írjam...
Adott egy F07-es. Az autót úgy vásároltam, hogy kaptam hozzá két db távirányítót az állófűtéshez. Az extra lista tartalmaz egy ilyet: S536A Auxiliary heating ...feltételezem ez volna az.
Nos hiába nyomkodom a gombot, semmi nem történik. Használati útmutató ami van az német, sajna az nem megy.. a neten pedig nem találok megoldást. Van valami egyszerű megoldás, hogy hogyan tudnám működésre bírni?
köszönöm!!

Hali!

Ha beregisztrálsz, pár napot kell várni és küldenek magyar nyelvű használatit. Nekem már küldtek mindkét hatoshoz.

https://www.bmw.hu/hu/topics/offers-and ... K%C3%96NYV

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.11.28. 09:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6587
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Szevasz! Az átvizsgáláson a W.-ban egyből szerettem volna kérni egyet, de emberünk elmondása szerint nincs magyarra fordítva :shock: ...mivel nem vásárolták nálunk szinte egyáltalán - volt a magyarázat. ..döbbenet

jól gondolom, hogy az extra neve azért ezt takarja? ..azaz nem csak két távirányítót kaptam állófűtés gyanánt? :facepalm: :D

köszi azért!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25763 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator