* *
Pontos idő: 2018.05.23. 20:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25659 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.14. 21:11 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1137
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Vásárolni szeretnék a feleségemnek egy 2006-os 120d-t. Még az M47-es szériából. 163 lovas az autó. Úgy hallottam, hogy ezekben már a kézi váltós változatokban is van pillangószelep a szívósorban. Igaz ez?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 12:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!

Eljött az idő és megváltam szeretett gépsárkányomtól.
Egy kollégám vette át a gondozását. Remélem jó gazdája lesz. Muha mesternek már bemutattam az új gazdit, szóval a gondos kezek továbbra is megmaradnak. :)

Köszönök mindent!
Muha mesternek a hihetetlenül precíz munkát, Szabinak és Gallacának az alkatrészeket a szakértést és Bencének a remek találkozókat. Na azok nagyon fognak hiányozni.
Jó volt veletek. Talán egyszer még visszatérek egy új szerzeménnyel.

További baleset és egyéb meglepetésektől mentes gondtalan autózást kívánok mindenkinek!

Gorcsev


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek gorcsev az itt látható tagok köszönték meg: 3 Gallaca, muhaati, Schnitzer
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 13:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1212
Adott köszi: 277 alkalommal
Kapott köszik: 304 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek. Vásárolni szeretnék a feleségemnek egy 2006-os 120d-t. Még az M47-es szériából. 163 lovas az autó. Úgy hallottam, hogy ezekben már a kézi váltós változatokban is van pillangószelep a szívósorban. Igaz ez?

Szia
Jó választás szerintem.Egyik legjobb motor az E87-be" már az újabb N-es problémás!
Igen itt már a kézi,és az automatánál is van lapka a szívósorba!
De van hozzá mindenem,úgyhogy nyugodtan vegyél" :roll: :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 20:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 171
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.


Ezt miből gondolod? Az EGR-nek nem igazán van köze a gyorsabb bemelegedéshez, sőt! Az EGR hatása az égési hőmérsékletre pont ellenkező, lecsökkenti azt... Így lesznek kedvezőtlen körülmények a NOX képződéshez, és így lesz kisebb a kibocsátás. Ha esetleg arra gondolsz, hogy a kipufogógáz az EGR hűtőn keresztül felmelegíti a vizet, az pedig a motort, az az elmélet szerintem egy kicsit sántít.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma ki lett cserélve a railcső érzékelőjének csatlakozója. A régi csatlakozó érintkezői ki voltak kopva. A rángatózó hiba megszűnt!
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Alapjáraton ha nagyon odafigyelek, nagyon kicsi rángatás (de menet közben már csak akkor lehetne simább, ha leállítanám a motort) megmaradt és a büdös, de alapjáraton láthatatlan füst is. Mégis, a fogyasztás jó: 5,6 liter lett gép- és rátankolás szerint is az utóbbi 500 km-en (persze ehhez kellett a stílus: megállások előtt jóval gázelvétel, normál gyorsítások, 85-90 tempomattal, kevés várossal, de mindvégig klímával).
A maradék járásegyenetlenség alapjáraton és a büdös füst remélem eltűnik azután, hogy az összes vákumcsövet kicserélem, és kap egy hibatörlést (mert a hibás légtömegmérő ki lett cserélve, de a hibakódja nem lett még törölve).
Olajcserére Mobil Super 3000 X1 5W40 vagy Mobil1 5W-50 Peak Life (Rally Formula) olajat ajánlottak, ez megfelelő lehet szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 22:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Ma ki lett cserélve a railcső érzékelőjének csatlakozója. A régi csatlakozó érintkezői ki voltak kopva. A rángatózó hiba megszűnt!
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Alapjáraton ha nagyon odafigyelek, nagyon kicsi rángatás (de menet közben már csak akkor lehetne simább, ha leállítanám a motort) megmaradt és a büdös, de alapjáraton láthatatlan füst is. Mégis, a fogyasztás jó: 5,6 liter lett gép- és rátankolás szerint is az utóbbi 500 km-en (persze ehhez kellett a stílus: megállások előtt jóval gázelvétel, normál gyorsítások, 85-90 tempomattal, kevés várossal, de mindvégig klímával).
A maradék járásegyenetlenség alapjáraton és a büdös füst remélem eltűnik azután, hogy az összes vákumcsövet kicserélem, és kap egy hibatörlést (mert a hibás légtömegmérő ki lett cserélve, de a hibakódja nem lett még törölve).
Olajcserére Mobil Super 3000 X1 5W40 vagy Mobil1 5W-50 Peak Life (Rally Formula) olajat ajánlottak, ez megfelelő lehet szerintetek?

:franko: Ezzel a vezetékkel elmúlasztottam már pár ember fejfájását! 8)

"Olajcserére Mobil Super 3000 X1 5W40" én ezt használom a 3 dieselbe itthon.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.15. 23:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2151
Adott köszi: 403 alkalommal
Kapott köszik: 422 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
fghx írta:
Ha az EGR rendszert kiváltanám egy ilyen szettel, az hogy lenne megoldható, hogy ne legyen hibakód?
Ettől a teljesítmény/fogyasztás/élettartam hogyan változna?


Büdös lesz az autó, mint a kolera, illetve hideg idő beálltával sose fog bemelegedni. Semmi értelme nincs kiváltani, egész pontosan 0%-ban szól bele durván a motor teljesítményébe, emisszióba viszont annál inkább.


Ezt miből gondolod? Az EGR-nek nem igazán van köze a gyorsabb bemelegedéshez, sőt! Az EGR hatása az égési hőmérsékletre pont ellenkező, lecsökkenti azt... Így lesznek kedvezőtlen körülmények a NOX képződéshez, és így lesz kisebb a kibocsátás. Ha esetleg arra gondolsz, hogy a kipufogógáz az EGR hűtőn keresztül felmelegíti a vizet, az pedig a motort, az az elmélet szerintem egy kicsit sántít.


Értem én, hogy mit szeretnél mondani, de pontosan, amit cáfolsz az segít a bemelegedésben, hiszen visszavezetett kipufogógázzal melegszik a víz, illetve melegebb a beszívott levegő is, ami szintén segíti a gyorsabb bemelegedést. Ha van kedved tégy egy próbát télen, én megtettem. :) Volt szerelőm is kipróbálta ugyan ezt és mivel 15 km-ről járt be dolgozni napi szinten ugyan azon az útvonalon, tudta is tesztelni hitelesen. Ő hívta fel anno a figyelmemet erre, pont azért próbáltam ki én is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 06:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5677
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1368 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
fghx írta:
Ma ki lett cserélve a railcső érzékelőjének csatlakozója. A régi csatlakozó érintkezői ki voltak kopva. A rángatózó hiba megszűnt!
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Alapjáraton ha nagyon odafigyelek, nagyon kicsi rángatás (de menet közben már csak akkor lehetne simább, ha leállítanám a motort) megmaradt és a büdös, de alapjáraton láthatatlan füst is. Mégis, a fogyasztás jó: 5,6 liter lett gép- és rátankolás szerint is az utóbbi 500 km-en (persze ehhez kellett a stílus: megállások előtt jóval gázelvétel, normál gyorsítások, 85-90 tempomattal, kevés várossal, de mindvégig klímával).
A maradék járásegyenetlenség alapjáraton és a büdös füst remélem eltűnik azután, hogy az összes vákumcsövet kicserélem, és kap egy hibatörlést (mert a hibás légtömegmérő ki lett cserélve, de a hibakódja nem lett még törölve).
Olajcserére Mobil Super 3000 X1 5W40 vagy Mobil1 5W-50 Peak Life (Rally Formula) olajat ajánlottak, ez megfelelő lehet szerintetek?


Érdemes lenne az élő adatokban a porlasztók korrekciós értékeit megnézni még.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 08:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Érdemes lenne az élő adatokban a porlasztók korrekciós értékeit megnézni még.

A porlasztók pár hónapja lettek bevizsgálva + tisztítva Bosch szervizben, adatlap szerint mind hibátlan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 13:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Most voltam diagnosztikán az autóval. Eddig 4 hibakód volt, légtömegmérő, izzítás áramkör, kipufogógáz visszavezetés, indításgátló. Kicseréltem a légtömegmérőt, ami után NEM volt hibakód törlés, de még diagnosztika sem. Most pedig csak az izzítás és indításgátló maradt, tehát a légtömegmérő és kipufogógáz visszavezetés hiba magától eltűnt.
Helyette kiderült, hogy a hátsó híd szilentek vannak elszakadva, nem is a lengőkarok. Így rendelhetek hídszilenteket, ráadásul a csere egy vagyon lesz, mert az mondták, hogy ezek cseréjéhez le kell szerelni a hátsó hidat, így féltengelyeket, diffit, minden egyebet is. Valós ez, hogy csak így lehet cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 13:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5567
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 803 alkalommal
Kapott köszik: 1764 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
fghx írta:
Most voltam diagnosztikán az autóval. Eddig 4 hibakód volt, légtömegmérő, izzítás áramkör, kipufogógáz visszavezetés, indításgátló. Kicseréltem a légtömegmérőt, ami után NEM volt hibakód törlés, de még diagnosztika sem. Most pedig csak az izzítás és indításgátló maradt, tehát a légtömegmérő és kipufogógáz visszavezetés hiba magától eltűnt.
Helyette kiderült, hogy a hátsó híd szilentek vannak elszakadva, nem is a lengőkarok. Így rendelhetek hídszilenteket, ráadásul a csere egy vagyon lesz, mert az mondták, hogy ezek cseréjéhez le kell szerelni a hátsó hidat, így féltengelyeket, diffit, minden egyebet is. Valós ez, hogy csak így lehet cserélni?

Az nem létezik! Törölt a diagos véletlen, vagy direkt egyet, ezek a hibaüzenetek nem tűnnek el a tárolóból maguktól.
Ha nincs szerszám a szilentcseréhez akkor esetleg, de egy baromság amúgy. A komplett hidat kell leengedni és cserélhetőek a szilentek. Javaslom, hogy Muhaatival egyeztess erről, van profi szerszáma hozzá!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Az nem létezik! Törölt a diagos véletlen, vagy direkt egyet, ezek a hibaüzenetek nem tűnnek el a tárolóból maguktól.
Ha nincs szerszám a szilentcseréhez akkor esetleg, de egy baromság amúgy. A komplett hidat kell leengedni és cserélhetőek a szilentek. Javaslom, hogy Muhaatival egyeztess erről, van profi szerszáma hozzá!

Pedig ott voltam. A diag csatlakozót levették, ezután cseréltem ki a légtömegmérőt, azóta gép közelében sem volt az autó. Aki a diagnosztikát csinálta, sem nagyon értette, hogy lehet ez.
Muhaatit felkerestem.
Olaj, levegő és üzemanyagszűrőből már a kosárba raktam a Hengst-et, de előtte rákérdezek, javasoljátok-e?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 19:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5677
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1368 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
fghx írta:
Most voltam diagnosztikán az autóval. Eddig 4 hibakód volt, légtömegmérő, izzítás áramkör, kipufogógáz visszavezetés, indításgátló. Kicseréltem a légtömegmérőt, ami után NEM volt hibakód törlés, de még diagnosztika sem. Most pedig csak az izzítás és indításgátló maradt, tehát a légtömegmérő és kipufogógáz visszavezetés hiba magától eltűnt.
Helyette kiderült, hogy a hátsó híd szilentek vannak elszakadva, nem is a lengőkarok. Így rendelhetek hídszilenteket, ráadásul a csere egy vagyon lesz, mert az mondták, hogy ezek cseréjéhez le kell szerelni a hátsó hidat, így féltengelyeket, diffit, minden egyebet is. Valós ez, hogy csak így lehet cserélni?

Az nem létezik! Törölt a diagos véletlen, vagy direkt egyet, ezek a hibaüzenetek nem tűnnek el a tárolóból maguktól.
Ha nincs szerszám a szilentcseréhez akkor esetleg, de egy baromság amúgy. A komplett hidat kell leengedni és cserélhetőek a szilentek. Javaslom, hogy Muhaatival egyeztess erről, van profi szerszáma hozzá!

Pontosan. A hátsó híd szilentekhez pedig Attilának van szerszáma is, az enyémet (E61) is az ő szerszámával cseréltük annó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Pontosan. A hátsó híd szilentekhez pedig Attilának van szerszáma is, az enyémet (E61) is az ő szerszámával cseréltük annó.

Melyik Attila? Mert ha csak Csabára kell mennem, úgy 400 km-t megspórolok.
Hengst szűrőkről valakinek van véleménye/javaslata?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 07:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1504
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 556 alkalommal
Kapott köszik: 352 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fghx írta:
kzolee írta:
Pontosan. A hátsó híd szilentekhez pedig Attilának van szerszáma is, az enyémet (E61) is az ő szerszámával cseréltük annó.

Melyik Attila? Mert ha csak Csabára kell mennem, úgy 400 km-t megspórolok.
Hengst szűrőkről valakinek van véleménye/javaslata?

http://www.muha.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5677
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1368 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
fghx írta:
kzolee írta:
Pontosan. A hátsó híd szilentekhez pedig Attilának van szerszáma is, az enyémet (E61) is az ő szerszámával cseréltük annó.

Melyik Attila? Mert ha csak Csabára kell mennem, úgy 400 km-t megspórolok.
Hengst szűrőkről valakinek van véleménye/javaslata?


A csabai. 2 Attila is van csabán, aki meg tudja csinálni. Írj PÜ-t a számoddal, és kereslek majd.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.19. 07:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3614
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 715 alkalommal
Kapott köszik: 791 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
fghx írta:
kzolee írta:
Pontosan. A hátsó híd szilentekhez pedig Attilának van szerszáma is, az enyémet (E61) is az ő szerszámával cseréltük annó.

Melyik Attila? Mert ha csak Csabára kell mennem, úgy 400 km-t megspórolok.
Hengst szűrőkről valakinek van véleménye/javaslata?


A csabai. 2 Attila is van csabán, aki meg tudja csinálni. Írj PÜ-t a számoddal, és kereslek majd.


Én biztosan nem cseréltem Zolinak szilenteket. Természetesen van szerszámom hozzá, de picit messzebb vagyok.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 22:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1259
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 292 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (4)
Megkésve, de itt van a várva várt videó!

https://www.youtube.com/watch?v=69t63db7P0g

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: 7 Bandi1978, bendegúz, eddy, Gallaca, NagySándor, Papi, SvidronyA
Értékelés: 33.33%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: Ma, 15:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.05.11. 18:10
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Svájc
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 2001
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült eltüntetni jó néhány hibakódot, a következő 2 maradt:
Első:
- Központi felépítmény - AIC/RLS (automata intervallum vezérlés)
Hibakód: 3
- Tápfeszültség, illetve hőmérséklet
Második:
Klíma:
Automatikus belsőtéri levegőellátás érzékelő
Miket takarhatnak ezek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25659 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Baidu [Spider], dodo123, Google Adsense [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator