* *
Pontos idő: 2024.03.29. 11:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279 ... 1293  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 09:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 09:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nem kell besz@rni!!! Gondolj bele, ha ez így lenne: "télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is", akkor nem autók szaladgálnának az utakon, hogy szétnyílt konzervdobozok. Ami viszont tény, hogy ezek a vasak nem fiatal autók, el elindul rajtuk a rozsda, amit azért meg lehet csináltatni (tele van a tv autó restauráló műsorokkal, ott aztán tényleg a rozsda kupacból csinálnak csodát). A javítás viszont sajna nem lesz olcsó és valszeg később is elő fog jönni innen-onnan rozsda.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 10:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 11:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 18:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek WASPZotya az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 18:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:


Szia! Mennyibe fájt a kasznis munka? (küszöb csere) Milyen gyártmányt raktatok fel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 19:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 19:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
WASPZotya írta:
NagySándor írta:
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy furcsa történetet mesélek most el nektek, és nem nagyon értem, miről lehet szó.
Az autómon egy-két helyen megjelent a rozsda: van egy felpúposodás a bal hátsó kerékjárati ív mögött 6-7 cm-rel, valamint a csomagtartó alatti karosszéria íven, ezt szeretném megcsináltatni, amit megmutattam a szerelőmnek.
Erre ő előadott egy olyan sztorit, hogy neki van egy haverja, akinek ugyancsak szép kiállású E39-e volt, szerette volna ő is megjavíttatni és a rozsdát eltüntetni, de ő ismeri ezt a típust, és vannak olyan helyek a kárpit alatt, amik ha elkezdenek rozsdásodni, el kell felejteni a kocsit, mert egy pénztemető lesz belőle, és nem érdemes semmit sem csinálni rajta.
Mert napi használatban, ha kint áll az utcán (az enyém csak napközben, este teremgarázsban lakik, és előtte is garázsban lakott), esik rá az eső, télen mondjuk rá is fagy, és szétfeszíti a dolgokat, mint az aszfaltot is.
Most ennek mi a valóságalapja? Rengeteg olyan autó gurul az utakon, ami elbújhatna az enyém mellett, és ilyenről még nem hallottam... :roll:
Ráadásul az ismert rozsdásodási pontokon (sarkok, kerékjárati ívek stb.) minden rendben, csak a bal hátulja érintett picit, szóval nem értem...


Mérd fel az állapotot, vannak-e csontvázak. Nézz be a kárpitok alá, egy autókereskedésben némi hálapénzért méress rétegvastagságot. Ha nem volt ropira törve, és nem ázott be a neuralgikus pontokon (szélvédő, pollenszűrő ház, tetőablak - ha van) érdemes belevágni mert a szerkezeti elemek az alapján amit én láttam gyárilag rendes üregvédelmet kaptak. A nappal utcán tárolás ott tud visszaütni hogy a sós lé esténként befolyik minden zugba amikor olvad a teremgarázsban. Rendes üreg és alvázvédelem nélkül telente romlik ezeknek az autóknak az állapota az utcán tartva :(


De ez is mint minden, csak pénz kérdése. Ha hosszútávon gondolkodsz, csináltasd meg, de nem fogja kifizetni senki ha eladod. Az én autóm 465ezerért kapott teljes karosszéria felújítást, üregvédelmet, alvázvédelmet és festést, 5 év garival. Tudom, hogy ezek az öreg gépek már nem érnek ennyit, de én megtartom a vasat. Ha sokáig akarod még használni, ess neki! Ha nem, ne foglalkozz vele, nem fizeti meg senki. Annyi tapasztalatom van még, hogy nálam a csomagtartó rozsdi két év alatt jött ki, és csúnyult el. Úgyhogy készülj fel, rosszabb lesz a helyzet sajnos. Megoszlanak a vélemények erről a témáról, valakinek szerencséje van és patyolat a kocsija normál használatnál is, valakinek nincs, (mint nekem) és zsebbe nyúl. Hogy ez típus hiba-e? így nem jelenteném ki határozottan...


Én pont most estem át ezen a dolgon annyival pluszban, hogy lecseréltettem a 2 küszöböt, és nekem a jobb hátsó oldalon is volt ilyen, nem csak a bal oldalon. A csomagtér ajtó alatt meg az összes gumi dugónál körben. Mivel megtartós a kocsi, így belevágtam.A kasztnis mondta ahogy átnézte hogy elég jó állapotban van, nincs szétrohadva agyon, csak ott ahol néztük, rejtett dolgok nem voltak rajta.Sztem ha Neked is ennyi, nyugodtan vágj bele. :franko:


Szia! Mennyibe fájt a kasznis munka? (küszöb csere) Milyen gyártmányt raktatok fel?


Szia!
110-et fizettem, de gyakorlatilag szétszedték a fél autót meg össze. Ajtók le, szőnyeg,ülések, stb a hegesztések miatt. Csomagtér ajtó csere, mert a régi rohadt a rendszámvilágításnál, így inkább vettem egyet Schnitzertől ami nem volt rozsdás. :franko:
Azt nem tudom milyen küszöb ment rá mert sógim intézte, de szerintem klokkerholm lehetett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára WASPZotya 2018.03.23. 19:33-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek WASPZotya az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.23. 19:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 01:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 11:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 13:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:


Nem nem suzukit szerintem nem fogok venni de csak is a fornaja miatt. :) Mazda, volvo, bmw ezek kozul lesz a váltás ha lesz. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 14:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagySándor írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
E61-en a küszöb nem rohad (még :) ) de a csomagtérajtó már igen. Szerintem megcsináltatom az idén, de aki hozzám hasonló módon régen használ ilyen autót, az inkább túlad rajta :)

Nekem nincs most lehetőségem újabbatt venni, de arra készülök, hogy sosem lesz, ezért próbálom rendben tartani. A legtöbben ilyenkor inkább eladják...


Tökmöc kollégának jeleztem telefonon, amikor legutóbb beszéltünk, hogy érdemes levenni az alsó burkolatokat és átnézni, mert nekem ahol a küszöb és az alváz találkozik végig kezdődő rozsdás volt a hegesztés mentén. Ugyan ez igaz a difi és az üzemanyagtank közti részre is.Végig drót korongoztam az egészet, majd zsírtalanítás, korant és alvázvédő következett. Mostanság fogom ellenőrizni a dolgot, ha rendben van, akkor még színre is fújom az alvázvédőt. :D Sehol máshol nem találtam egyébként rozsdát.


Még 15 nap esélyt adok, hogy megvegyék és ha marad akkor mindent átnézetek. Váltó olaj csere is lesz meg minden ami kell. Amúgy ti nem aggódtok a diesel kitiltás miatt?


Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:


Nem nem suzukit szerintem nem fogok venni de csak is a fornaja miatt. :) Mazda, volvo, bmw ezek kozul lesz a váltás ha lesz. :wink:


Csak "F" betűset ne! Ford, Fiat, Francia... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 14:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
" NagySandor"

Fordos vagyok van is a páromnak 1 focusa no problémával. Fiat-ot nem szeretem a francia autok meg nem vonzanak. :lol: Azert koszi de mint irtam el kell adni csak utana jöhet szoba a csere. 8) Szivem szerint f-es 3-as benzinest vennék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 20:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
" NagySandor"

Fordos vagyok van is a páromnak 1 focusa no problémával. Fiat-ot nem szeretem a francia autok meg nem vonzanak. :lol: Azert koszi de mint irtam el kell adni csak utana jöhet szoba a csere. 8) Szivem szerint f-es 3-as benzinest vennék.


Semmi bajom a Fordokkal, csak poén volt... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
Ãœdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 00:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
broton írta:
Ãœdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 00:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:

Nyugi, amíg olaj van a földben a hathengeres dízelmotorok járni fognak! De ha kötekednek az Osztrák kollegák, majd veszel egy háromhengeres 1.1-es benzines suzukit munkábajárósnak... :mrgreen:

Az osztrákoknál nem sok benzines autó van. :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
morv írta:
broton írta:
Ãœdv!
Ma kint voltam az AMTS tuning show,több mint ezer autóból 4 db e 39 volt kiállítva azokon is csak a felni mérete és az ültetése miatt lehetett ráfogni hogy "tuningolt", miközben a többi BMW modellből rengeteg volt és nagyon szépek is voltak.
Szerintetek miért diszkriminálják a tuningolok ezt a típust?
A drift bemutatón 90% ban BMW volt de egy se e 39,miközben az e30 e36 tokban mind v8 4.4 motor volt
Talan mert kicsit kilog a BMW sorbol, nem annyira csereszabatosak az alkatreszek, mint a tobbi modelnel. Pl kerekagy merete stb.


szerintem az e39 nehéz ezért nem kedvelt driftalap.
e60 kerékagyat rá, akkor már lehet felnikből válogatni. ;D
egyébként nekem is ennyi van a fejemben optikára, pici ültetés előre(Mtech rugó és z3 toronycsapágy), US style lámpa, style 66, én pl előbb raknék M lökhárítót hátra mint előre. szóval kb úgy tetszik, ahogy van :)


Volt kint egy W140 S600 csak kilincsel elöre ment pedig jóval nehezebb az e39-nél


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279 ... 1293  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator