* *
Pontos idő: 2018.09.23. 04:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25745 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278 ... 1288  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 20:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2194
Adott köszi: 415 alkalommal
Kapott köszik: 438 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D


Én eddig csak olyan ronda hangú BMW-t hallottam, ami teljesen összedőlt. Átmenet nem igazán szokott lenni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.24. 17:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D


Örülök, hogy összejött végre. Esetleg raknál fel videót a javulásról? Esetleg előtte-útána videót nagyon megköszönném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 18:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D


Örülök, hogy összejött végre. Esetleg raknál fel videót a javulásról? Esetleg előtte-útána videót nagyon megköszönném.


Kedves tökmöc! A kért videó: https://www.youtube.com/watch?v=jbRpzDx ... e=youtu.be

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csongi az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 12:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 464
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Kezdődik... :)

Drágább lesz a gyári vagy egyáltalán nem is lesz.

Én már élem ezt az E28-al egy jó ideje, most jönnek a kihívások. Meg a bontósok :)

Már korábban elkezdődött. :) Elég csak a "szemetes lapát"-ra vagy egy első ajtókéderre gondolni. Ezeknek az árai és kedvezmény kódjai sem 2018. január 01-től változtak meg.
Ebből a szempontból szerencsére messze vagyunk még egy E28-tól. De az idő nem nekünk dolgozik. :)

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 17:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
tökmöc írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D


Örülök, hogy összejött végre. Esetleg raknál fel videót a javulásról? Esetleg előtte-útána videót nagyon megköszönném.


Kedves tökmöc! A kért videó: https://www.youtube.com/watch?v=jbRpzDx ... e=youtu.be


Hát nagyon szépen köszi! Nekem is elég hangosnak tűnik az enyém de majd ránézetek. Tudomásom szerint az előző tulaj cserélte már de indításnál is vagy egy nyikkanó hang szóval utána járás szaga van! :facepalm:
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.21. 01:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Reutlingen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot mindenkinek!
Történt kb egy hete, hogy meghalt a tolatóradarom.
Nem hosszú síp, és utána mély hallgatás, hanem semmit sem
szólt amikor hátramenetbe raktam.

Kiolvasáskor a PDC hangszóróját hibáztatta az ISTA.
Nyilván kalaptartó bontás, és egyéb nyalánkságok, majd a pótféklámpa
mellett előkerült a kis hangadó.

Egyik rossz szokásom, hogy mindent szétszedek, tehát ennek is nekiálltam.
Kézben fogva, láttam egy lehajtható talpat, és három karmot, ami a házban
tartja a membránházat. Óvatosan kihúztam a helyéről.
Szikével körbe vágtam a perem mentén, mert bele van ragasztva, fekete pasztával a korongba.

Maga a hangszóró, beszerezhetetlen, mert 80 Ohmos.
Megoldás: vettem, egy 50mm-es 1W 8 Ohmos hangszórót, amit gond nélkül kapsz
még dohányboltban is, illetve egy 75 Ohmos ellenállást.

Ugyanakkor adódnak problémák, mert a ház ugyan szintén 50mm-es, viszont az új mágnes
már nagyobb átmérőjű. Középen ki kell faragni a régi mágnestartót, teljesen az aljáig, szerencsére
jól alakítható műanyag, illetve az egész házból le kell csiszolni, 2mm-t, mert nem megy
vissza a tokjába. Többszöri mérés, ellenőrzés után, a piros vezetékre sorba kötve ráforrasztottam az
ellenállást, és a régi hangszóróból a diódát.
Ezután vékonyan körberagasztottam tömítőpasztával, majd száradás után vissza a tokba, és az autóba.
Kiválóan működik.
Bekerülési költség kb 1200.-, és 1,5 óra javítás.

Sok sikert mindenkinek a javításhoz! :)

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.10. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5661
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Yamaha írta:
Szép napot mindenkinek!
Történt kb egy hete, hogy meghalt a tolatóradarom.
Nem hosszú síp, és utána mély hallgatás, hanem semmit sem
szólt amikor hátramenetbe raktam.

Kiolvasáskor a PDC hangszóróját hibáztatta az ISTA.
Nyilván kalaptartó bontás, és egyéb nyalánkságok, majd a pótféklámpa
mellett előkerült a kis hangadó.

Egyik rossz szokásom, hogy mindent szétszedek, tehát ennek is nekiálltam.
Kézben fogva, láttam egy lehajtható talpat, és három karmot, ami a házban
tartja a membránházat. Óvatosan kihúztam a helyéről.
Szikével körbe vágtam a perem mentén, mert bele van ragasztva, fekete pasztával a korongba.

Maga a hangszóró, beszerezhetetlen, mert 80 Ohmos.
Megoldás: vettem, egy 50mm-es 1W 8 Ohmos hangszórót, amit gond nélkül kapsz
még dohányboltban is, illetve egy 75 Ohmos ellenállást.

Ugyanakkor adódnak problémák, mert a ház ugyan szintén 50mm-es, viszont az új mágnes
már nagyobb átmérőjű. Középen ki kell faragni a régi mágnestartót, teljesen az aljáig, szerencsére
jól alakítható műanyag, illetve az egész házból le kell csiszolni, 2mm-t, mert nem megy
vissza a tokjába. Többszöri mérés, ellenőrzés után, a piros vezetékre sorba kötve ráforrasztottam az
ellenállást, és a régi hangszóróból a diódát.
Ezután vékonyan körberagasztottam tömítőpasztával, majd száradás után vissza a tokba, és az autóba.
Kiválóan működik.
Bekerülési költség kb 1200.-, és 1,5 óra javítás.

Sok sikert mindenkinek a javításhoz! :)

Üdv!

Szééép!
Bennem csak az merült fel, hogy mi köze egymáshoz 75ohmos ellenállásnak és a hangszóró impedanciájának.
Szerintem gyári hangszórót 0-1000ft-ig vehettél volna.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.21. 01:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Reutlingen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szééép!
Bennem csak az merült fel, hogy mi köze egymáshoz 75ohmos ellenállásnak és a hangszóró impedanciájának.
Szerintem gyári hangszórót 0-1000ft-ig vehettél volna.


Ááááá! Te ilyen kis gyökér troll vagy?
Nyilván semmi köze az impedanciának az ellenálláshoz,
De szerinted egy 80 Ohm-os hangsugárzónak mekkora az efektiv ellenállása? És szerinted az autó, hogyan érzékeli, ha egy alkatrész elromlik benne? Megkerdezi tölük minden
Inditás után:
-Béláim jól vagytok? Mi újság?
Okos vagy, te is és a hasonló barátaid is. Soha ne a segitō szándékot nézd, hanem kíváló magyar módjára köss bele lehetōleg mindenkibe. Ha esetleg tudsz szerezni 0-1000 ft, - ig ilyen gongot, máris küldhetsz legalább kettōt, mert 18€ alatt még használtat nem láttam.
Hajrá megmondóemberek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 12:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 73 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Yamaha írta:
Szééép!
Bennem csak az merült fel, hogy mi köze egymáshoz 75ohmos ellenállásnak és a hangszóró impedanciájának.
Szerintem gyári hangszórót 0-1000ft-ig vehettél volna.


Ááááá! Te ilyen kis gyökér troll vagy?
Nyilván semmi köze az impedanciának az ellenálláshoz,
De szerinted egy 80 Ohm-os hangsugárzónak mekkora az efektiv ellenállása? És szerinted az autó, hogyan érzékeli, ha egy alkatrész elromlik benne? Megkerdezi tölük minden
Inditás után:
-Béláim jól vagytok? Mi újság?
Okos vagy, te is és a hasonló barátaid is. Soha ne a segitō szándékot nézd, hanem kíváló magyar módjára köss bele lehetōleg mindenkibe. Ha esetleg tudsz szerezni 0-1000 ft, - ig ilyen gongot, máris küldhetsz legalább kettōt, mert 18€ alatt még használtat nem láttam.
Hajrá megmondóemberek


:hehe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 12:14 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 264 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mondom én, hogy az E39 lejtőre került!
Mindegy, pár év és elmúlik ha a bontók megtelnek vele, eltűnnek az utcákról és csak a garázslakó szobrok maradnak!
:facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5661
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Yamaha írta:
Szééép!
Bennem csak az merült fel, hogy mi köze egymáshoz 75ohmos ellenállásnak és a hangszóró impedanciájának.
Szerintem gyári hangszórót 0-1000ft-ig vehettél volna.


Ááááá! Te ilyen kis gyökér troll vagy?
Nyilván semmi köze az impedanciának az ellenálláshoz,
De szerinted egy 80 Ohm-os hangsugárzónak mekkora az efektiv ellenállása? És szerinted az autó, hogyan érzékeli, ha egy alkatrész elromlik benne? Megkerdezi tölük minden
Inditás után:
-Béláim jól vagytok? Mi újság?
Okos vagy, te is és a hasonló barátaid is. Soha ne a segitō szándékot nézd, hanem kíváló magyar módjára köss bele lehetōleg mindenkibe. Ha esetleg tudsz szerezni 0-1000 ft, - ig ilyen gongot, máris küldhetsz legalább kettōt, mert 18€ alatt még használtat nem láttam.
Hajrá megmondóemberek


Megpróbálok a tiedhez hasonló alpári stílusban válaszolni, nézd el nekem ha esetleg nem sikerült.
Figyu herr sufnituning! Szerintem eltévedtél egy egyszerű kérdést tettem fel! Most azért pattogsz, mert simán ráébredtél, hogy egyszerűen hülye vagy és nem a spanyolviaszt találtad fel? Az efféle kókányolások nálunk nem megszokottak, ezt a fészbúkon kellett volna leírnod, nem itt. Bár szerintem ott is simán kiröhögtek volna ezzel. Ennek semmi köze a segítő szándékhoz, vagy csak simán elvétetted, ilyen megoldást én, és szerintem itt mások is, szégyelltem volna leírni. Szerezzek ilyet? Ha eljöttél volna, hozzád vágok egy marékkal, csak győzz elugrálni. Bár az is lehet, hogy már simán kidobtam őket. Másnak ingyen, vagy egy kóláért adnám, de neked valamiért nem akaródzik küldenem, remélem megérted.
Dee amúgy egy ilyen gyári újban kis hazánkban a Wallisban sincs 15000ft, nemhogy No-ban, ahol állítólag sokkal de sokkal olcsóbb az alkatrész mint itthon. Állítólag :wink:
Legközelebb majd egy honda lengéscsillapítót tekerj be kóccal, azt dobd be az első futóműbe, úgy beleillik, hátha nem veszi észre Béla. És lehetőleg publikáld is...
Amúgy a kérdésedre válaszolva, nem tudom, én nem értek hozzá, azért kérdeztem... :mrgreen:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 4 Bandi1978, bendegúz, kzolee, lacir1
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 21:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.21. 01:13
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Reutlingen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Gallaca!

Nagyon megtiszteltél válaszoddal. Köszönöm!

Először is egy link: https://www.leebmann24.de/signalgeber-p ... 60013.html
ennyibe kerül egy gong.
Igen 35 euro. Ez sok? Kevés?
Kinek mi.

Szerintem azt a bejegyzést nem Neked írtam, hanem olyan embernek, aki szeret javítani.
Természetesen ezt nevezheted kókányolásnak lelked rajta.

Nézd csak: https://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm
ez az ember Mr sufnyituning.
Ő is megjavítja amit tud, nem szalad az első márkaszervizbe.
Nyilván az is kókányolás, amikor egy LCM-ben ic-t cserélsz, mert nem egy gyári újat
vásárolsz bele.

Úgy gondolom nem csak az jó poszt, ahol az emberek eldicsekednek azzal, hogy
megint egy új gyári alkatrészt sikerült a helyére illeszteni.

Sajnálom, hogy szerinted a gong javítás egy lapon emlegethető egy
futómű javítással.

Meg kell még jegyeznem továbbá, hogy nagyon sok hozzád hasonló
emberrel hozott már össze a sors, és amikor kell valami filléres
vacak akkor vagy éppen elfogyott, vagy a Nemzeti bank kamatemelése
következtében majdnem a gyári áron adnak mindent.

Azt mindenesetre még el kell mondanom, hogy itt a kerítés is kolbászból van,
és a lóvét vasvillával forgatjuk, nehogy penészes legyen.
Az alkatrészek, és rezsiórák pedig fele annyiba kerülnek mint otthon.
Állítólag...

Örülök mindenesetre, hogy jól fut a szekér!

Sajnálom ha nem vagy hozzászokva hangadóként, a hasontó reakciókhoz.

Tisztelettel:
Andaházi Zoltán


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 03:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5661
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Yamaha írta:
Kedves Gallaca!

Nagyon megtiszteltél válaszoddal. Köszönöm!

Először is egy link: https://www.leebmann24.de/signalgeber-p ... 60013.html
ennyibe kerül egy gong.
Igen 35 euro. Ez sok? Kevés?
Kinek mi.

Szerintem azt a bejegyzést nem Neked írtam, hanem olyan embernek, aki szeret javítani.
Természetesen ezt nevezheted kókányolásnak lelked rajta.

Nézd csak: https://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm
ez az ember Mr sufnyituning.
Ő is megjavítja amit tud, nem szalad az első márkaszervizbe.
Nyilván az is kókányolás, amikor egy LCM-ben ic-t cserélsz, mert nem egy gyári újat
vásárolsz bele.

Úgy gondolom nem csak az jó poszt, ahol az emberek eldicsekednek azzal, hogy
megint egy új gyári alkatrészt sikerült a helyére illeszteni.

Sajnálom, hogy szerinted a gong javítás egy lapon emlegethető egy
futómű javítással.

Meg kell még jegyeznem továbbá, hogy nagyon sok hozzád hasonló
emberrel hozott már össze a sors, és amikor kell valami filléres
vacak akkor vagy éppen elfogyott, vagy a Nemzeti bank kamatemelése
következtében majdnem a gyári áron adnak mindent.

Azt mindenesetre még el kell mondanom, hogy itt a kerítés is kolbászból van,
és a lóvét vasvillával forgatjuk, nehogy penészes legyen.
Az alkatrészek, és rezsiórák pedig fele annyiba kerülnek mint otthon.
Állítólag...

Örülök mindenesetre, hogy jól fut a szekér!

Sajnálom ha nem vagy hozzászokva hangadóként, a hasontó reakciókhoz.

Tisztelettel:
Andaházi Zoltán

Nincs mit, Te akartad.
A leebmannos árat én is ismerem, de nem nagyon érdekel. Direkt a hazai egyik legdrágább forgalmazót említettem, ahol még magyar fizetésből is ki lehet fizetni egy pdc hangszórót. "Kinek mi.." A kendácsolásra ráfordított időm többe került volna, mint egy gyári új, maradjunk annyiban. Nem is újról beszéltem. Te is 18 euróról. Hát én ezt nem sajnáltam volna. Engem személy szerint roppantul zavarna az autómban egy ilyen kétes értékű alkatrész. Főleg mikor a hibás illesztés miatt valami esetleg elfüstöl aztán nem szól mikor kellene. A linkelt E38 oldalt kattogtatva sem láttamhasonló Mcgyveres megoldásokat mint az általad leírt, hanem nagyjából gyári odavaló alkatrészekkel javítást, így ez gyenge volt. LCM-ben FAT-et szoktak cserélni, nem IC-t. Az sem éri meg, amiben ki kell cserélni az már elavult, költséghatékonyabb helyette egy korszerűbb LCM3-4-et beszerelni. Szedtem már szét pár hasonló sufnituner megoldással javított autót, időnként kedvem lenne személyesen is gratulálni az elkövetőnek. Feleségem autójában is TDS turbó volt megvételkor, kár, hogy amúgy egy 25d. Jó az oda, turbó, turbó! (By Csonti-car) De ezek szerint az is jó lett volna. Hogyan állíthatod, hogy találkoztál hozzám hasonlóval mikor azt sem tudod ki vagyok? Nagyon elemed a fikázós személyeskedés... hát ja én nem csinálok ilyen "javításokat", hogy a lerágott hasonlattal éljek: mikor megvettem a majmomat, akkor tudtam hogy rendes banán kell majd neki, nem tökből faragott...
De amúgy már kezdek hozzászokni a hasonló reakciókhoz mióta túl olcsó lett ez a típus...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 4 Bandi1978, bendegúz, lacir1, NagySándor
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 09:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 569 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Yamaha írta:
Kedves Gallaca!

Nagyon megtiszteltél válaszoddal. Köszönöm!

Először is egy link: https://www.leebmann24.de/signalgeber-p ... 60013.html
ennyibe kerül egy gong.
Igen 35 euro. Ez sok? Kevés?
Kinek mi.

Szerintem azt a bejegyzést nem Neked írtam, hanem olyan embernek, aki szeret javítani.
Természetesen ezt nevezheted kókányolásnak lelked rajta.

Nézd csak: https://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm
ez az ember Mr sufnyituning.
Ő is megjavítja amit tud, nem szalad az első márkaszervizbe.
Nyilván az is kókányolás, amikor egy LCM-ben ic-t cserélsz, mert nem egy gyári újat
vásárolsz bele.

Úgy gondolom nem csak az jó poszt, ahol az emberek eldicsekednek azzal, hogy
megint egy új gyári alkatrészt sikerült a helyére illeszteni.

Sajnálom, hogy szerinted a gong javítás egy lapon emlegethető egy
futómű javítással.

Meg kell még jegyeznem továbbá, hogy nagyon sok hozzád hasonló
emberrel hozott már össze a sors, és amikor kell valami filléres
vacak akkor vagy éppen elfogyott, vagy a Nemzeti bank kamatemelése
következtében majdnem a gyári áron adnak mindent.

Azt mindenesetre még el kell mondanom, hogy itt a kerítés is kolbászból van,
és a lóvét vasvillával forgatjuk, nehogy penészes legyen.
Az alkatrészek, és rezsiórák pedig fele annyiba kerülnek mint otthon.
Állítólag...

Örülök mindenesetre, hogy jól fut a szekér!

Sajnálom ha nem vagy hozzászokva hangadóként, a hasontó reakciókhoz.

Tisztelettel:
Andaházi Zoltán

Nincs mit, Te akartad.
A leebmannos árat én is ismerem, de nem nagyon érdekel. Direkt a hazai egyik legdrágább forgalmazót említettem, ahol még magyar fizetésből is ki lehet fizetni egy pdc hangszórót. "Kinek mi.." A kendácsolásra ráfordított időm többe került volna, mint egy gyári új, maradjunk annyiban. Nem is újról beszéltem. Te is 18 euróról. Hát én ezt nem sajnáltam volna. Engem személy szerint roppantul zavarna az autómban egy ilyen kétes értékű alkatrész. Főleg mikor a hibás illesztés miatt valami esetleg elfüstöl aztán nem szól mikor kellene. A linkelt E38 oldalt kattogtatva sem láttamhasonló Mcgyveres megoldásokat mint az általad leírt, hanem nagyjából gyári odavaló alkatrészekkel javítást, így ez gyenge volt. LCM-ben FAT-et szoktak cserélni, nem IC-t. Az sem éri meg, amiben ki kell cserélni az már elavult, költséghatékonyabb helyette egy korszerűbb LCM3-4-et beszerelni. Szedtem már szét pár hasonló sufnituner megoldással javított autót, időnként kedvem lenne személyesen is gratulálni az elkövetőnek. Feleségem autójában is TDS turbó volt megvételkor, kár, hogy amúgy egy 25d. Jó az oda, turbó, turbó! (By Csonti-car) De ezek szerint az is jó lett volna. Hogyan állíthatod, hogy találkoztál hozzám hasonlóval mikor azt sem tudod ki vagyok? Nagyon elemed a fikázós személyeskedés... hát ja én nem csinálok ilyen "javításokat", hogy a lerágott hasonlattal éljek: mikor megvettem a majmomat, akkor tudtam hogy rendes banán kell majd neki, nem tökből faragott...
De amúgy már kezdek hozzászokni a hasonló reakciókhoz mióta túl olcsó lett ez a típus...

Laca! Te maradj csak ilyen amilyen vagy! Így van, túl olcsó már a típus, de arra nem gondol egyik BMW huszár sem, hogy az alkatrész nem egy Suzuki kategória! Már azon is túl vagyok, hogy idegesítsen az, hogy az ilyenek szidják a BMW-t. Azt kívánom nekik, hogy minél nagyobbat szopjanak vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 12:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Adott egy M54 amiből szivárog a motorolaj.
Szelepfedél tömítést kicseréltem, nem gyárira, azóta is szopok vele. Imitt-amott még mindig látok olajpárát. Szóval azt ismét cserélni fogom. Ezúttal valami jóra/gyárira.
Viszont ez a pára nem indokolja a klíma kompresszor alján megjelenő barna motorolaj cseppeket. Már órákat töltöttem hanyatt fekve, olajos ronggyal végigtörölgetve mindent, amit elérek, de még mindig nem látom honnan is jön. (Olajteknő tömítést is cseréltem, az szerencsére azóta is porszáraz.) A gyanúsítottam a főtengely szimmering. Onnan tud szivárogni úgy, hogy a klíma kompresszor alján alakuljon cseppé? Ha igen, mennyire könnyű lekapni a tárcsát és kicserélni a tömítést? Gondolom alaposan rá van húzva.
Továbbá, ha már ott járok, érdemes lenne esetleg a vezérlés alsó házának tömítéseit is cserélni? Vagy az túl sok bontás, túl nagy meló?
5-ösre, 6-osra (és természetesen a 4-esre) gondolok.
Kép

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 07:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1406
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 406 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
Sziasztok!
Adott egy M54 amiből szivárog a motorolaj.

Az általad leírtakon (kartertömítés, főtengely szimering, szelepfedél) kívül nekem még a következő helyeken jelentkezett inkontinencia: olajgomba, vanos olajcső, olajszűrő tömítés. A menetszél szépen el tudja oszlatni az olajat mindenfelé.


Sent from my Lenovo TB-8703F using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, leslie
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 09:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2358
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 334 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Jerry írta:
Sziasztok!
Adott egy M54 amiből szivárog a motorolaj.

Az általad leírtakon (kartertömítés, főtengely szimering, szelepfedél) kívül nekem még a következő helyeken jelentkezett inkontinencia: olajgomba, vanos olajcső, olajszűrő tömítés. A menetszél szépen el tudja oszlatni az olajat mindenfelé.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"inkontinencia"
:hehe :hehe

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 10:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4232
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 541 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Jerry írta:
Sziasztok!
Adott egy M54 amiből szivárog a motorolaj.

Az általad leírtakon (kartertömítés, főtengely szimering, szelepfedél) kívül nekem még a következő helyeken jelentkezett inkontinencia: olajgomba, vanos olajcső, olajszűrő tömítés. A menetszél szépen el tudja oszlatni az olajat mindenfelé.

Igen, a menetszél valóban nem barátunk olajszivárgás vizsgálatakor. Bár haspáncéllal azért nem olyan jelentős az elvándorlás. Ráadásul nekem mint mondtam, a klímakompresszor alján gyűlik cseppé. A kompi meg előrébb van a motortól, vagyis ellentétes a menetszél hatásával.
Az általad említett helyek az én esetemben szárazak.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 18:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3619
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 719 alkalommal
Kapott köszik: 793 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
PeterE39 írta:
Jerry írta:
Sziasztok!
Adott egy M54 amiből szivárog a motorolaj.

Az általad leírtakon (kartertömítés, főtengely szimering, szelepfedél) kívül nekem még a következő helyeken jelentkezett inkontinencia: olajgomba, vanos olajcső, olajszűrő tömítés. A menetszél szépen el tudja oszlatni az olajat mindenfelé.

Igen, a menetszél valóban nem barátunk olajszivárgás vizsgálatakor. Bár haspáncéllal azért nem olyan jelentős az elvándorlás. Ráadásul nekem mint mondtam, a klímakompresszor alján gyűlik cseppé. A kompi meg előrébb van a motortól, vagyis ellentétes a menetszél hatásával.
Az általad említett helyek az én esetemben szárazak.


Azon az oldalon : vanos ház tömítés, kip.oldali jeladó gumikarika, vezérműlánc feszítő patron lehet a probléma, ha a sz.fed. töm. ki lett zárva.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 eddy, Jerry
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25745 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278 ... 1288  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator