* *
Pontos idő: 2024.03.29. 10:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1293  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 12:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 19:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 21:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Igazad legyen! Nincs videód a tiedről? Kíváncsiságból meghallgatnám!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Az első jó hírt tőled kapom. Eddig csak a következőket hallottam: kopott vezérműtengely, vezérműlánc megnyúlt, szelepek, hydrotőke, himba stb... Addig még nem jutottam el, hogy levegyem a szíjat és gyorsan meghallgassam, viszont nyáron egy ideig a klímaszíj nem volt fent, de már nem emlékszem, elhallgatott-e ez az idegesítő kerepelés. Holnap, ha lesz időm megejtem a tesztet és reménykedek, hogy kisimul a hang. Köszi a választ. Egyébként kicseréltem a vákumpumpát, mert youtube-on, amit találtam m57 "noise" videókat ez hasonlított a legjobban az én kocsim kattogására... https://www.youtube.com/watch?v=p8j73UVklmI
Ez persze hangosabb.


Nekem is mondtak minden félét, de a vezérműlánc máshogy csörög, ha meg van nyúlva. Leginkább indításkor szokott hangja lenni, amíg nem feszít a feszítő. Hidrotőke megint más hangot szokott adni, illetve a kopott vezérműtengely is. Egyébként mitől kopna el? Nem szoktak ezek elkopni szerencsére. :)


Igazad legyen! Nincs videód a tiedről? Kíváncsiságból meghallgatnám!


Nincsen róla, majd valamelyik hétvégén csinálok, ha nem felejtem el, mert 30-40 km alatt nem szoktam járni vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 11:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Sajnos a 30d ilyen. Tegyél bele 25d motort :lol: Az lágyan jár.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 12:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Sajnos a 30d ilyen. Tegyél bele 25d motort :lol: Az lágyan jár.


Becseszne :D Ez a 4. 30d a családban és ennek a legszarabb a hangja! :facepalm: faterom 99-es 530d touringja 550.000 km-el jár a legszebben még mindig. De csak azért, mert az én touringom összetört tavaly :(

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 14:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Kép

Kép

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 17:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Mármint, hogy "classic" lett az e39?
Igen, egy hónapja kitárgyaltuk már.
Hát igen megy az idő, mindig jön újabb, másabb, de nem biztos, hogy jobb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: BMW Classic
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 17:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
AlpinaFan írta:
Kicsivel több, mint 22 év után ez is bekövetkezett:

Mármint, hogy "classic" lett az e39?
Igen, egy hónapja kitárgyaltuk már.
Hát igen megy az idő, mindig jön újabb, másabb, de nem biztos, hogy jobb.

Akkor elnézést, arról lemaradtam.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kezdődik... :)

Drágább lesz a gyári vagy egyáltalán nem is lesz.

Én már élem ezt az E28-al egy jó ideje, most jönnek a kihívások. Meg a bontósok :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 10:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 12:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Ismét megnyugodtam egy kicsit. Akkor a következő teszt a szíjtárcsa. Van itthon az ötösből, átdobom majd :D Április óta a jellegzetes morgást még nem tapasztaltam, de a ketyegést folyamatosan!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 17:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Állítólag E6X-ét javították, tehát, akkor nekem is kerepelhet? 5 ezret futott Corteco van rajta. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Állítólag E6X-ét javították, tehát, akkor nekem is kerepelhet? 5 ezret futott Corteco van rajta. :facepalm:


Úgy tudom, hogy E6x nem kerepel, az másmilyen ott simán elválik a a gumi, megforog rajta a tárcsa szíjastól. Észreveszed, mert elmegy a szervó azonnal. 35d-s ismerős így járt, neki hol elment a szervó, hol visszajött. Betapadt néha a slick. :mrgreen: Szerencséje volt, hazáig elevickélt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Csongi írta:
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Sziasztok! Valakinek ötlet, hogy mi adja ezt a gusztustalan dieseles, kelepelős hangot? A vákumpumpát már kicseréltem, de semmi nem változott! E38 730d! Előre is köszi! https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX ... e=youtu.be


Én jó ideje ebben a cipőben járok. Addig már eljutottam, hogy a klímakompresszor elasztikus szíját levettem és úgy elhallgatott, ezért kicseréltettem gyári újra a kompresszort, de a szíjat visszarakva ugyan úgy szól, ebből kifolyólag ékszíj tárcsára, illetve szíjfeszítőre tudok még gondolni. :D

Kb. 20 ezer km-et beletoltam már a kocsiba, de rosszabb nem lett, majd mostanában tervezem megnézni tüzetesebben.


Nos megtörtént a szíjas teszt. Lekaptam a klímaszíjat, de a kerepelés csak hangosabb lett egy hangyányit. Aztán leszedtem a hosszbordás szíjat és az ég világon semmit nem változott ez a gusztustalan ketyegés. A végén tényleg szelephang lesz, aminek nagyon nem örülök! Valaki nem tudja véletlenül, hogy az m57d30-ban (e39-e38) lehet szelephézagot állítani?

Biztos, hogy nem szelephang, hidrotőkés, hidraulikusan állítja a hézagot. Volt már pár hasonló hangú téma, az is lehet, hogy a szíjtárcsa már végállásban szenved, videón ezt nem lehet megállapítani. Le kellene venni a tárcsát, a hátulját megnézni. Van benne 2 íves pálya, aminek a közepén kellene lennie 1-1 fémnyelvnek, ilyenkor még ellátja a feladatát, csillapít. Ha már szanaszét van a tárcsa, akkor kimegy a nyelv a pálya végére, összeverődik és kerepel. A halott tárcsa először morog, rázza a szíjat, aztán szépen elhallgat és kerepelni kezd. Elválik a kéttömeg egymástól, elfordul egymáshoz képest. Ebben a stádiumban az E60-ról már leesik a tárcsa, E38-39 kicsit biztonságosabb.
Másik lehetőség, ha az injektorok alatt nem megfelelő méretű tűzkarika van,(ugye ebből 2 méret van, plusz a bárdis, meg a használt kilapult :mrgreen: ) de amúgy az injektor rendben van, az is szólhat így.
Jelen esetben inkább az első verzióra szavazok.


Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csongi az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 20:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Csongi írta:
Uraim! NagyMatyas és Gallaca! Repdesni tudnék örömömben, komolyan! Főtengely szíjtárcsa volt a ludas. Feldobtam az ötösét, már a szíjat sem tettem vissza, gyorsan indítottam és megtörtént a csoda. Úgy járt mint az álom. Szíjak vissza, indít és örül. Végre úgy "ketyeg" az autó, ahogy kell. Köszönöm szépen NagyMatyasnak és Gallacanak a tippeket. :D


Szívesen! Örülök, hogy nem generáloztattad meg az autódat sehol. :wink:


Szép összeget kértek volna, az a baj, hogy majdnem elhittem én is a szelephangot :D

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1293  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator