* *
Pontos idő: 2018.11.14. 23:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 302 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 19:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 21:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

Enyém kacsint, mint állat!! Mindig dob egy smile-t! :lol: :elvis


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 21:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
simi64 írta:
Illes írta:
jackson írta:
vaszarig írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

Szia!
Nekem is szintezős, és az enyém is nagyon maga elé veretett. Elvileg kellene rajta lenni egy mechanikus magasságállítónak mint a szintezővel fel nem szereltekben,én azzal feljebb csavartam és azóta jó. Nézd meg, hogy mindig ugyanoda állítja e be, vagy mindig máshova. Lehet hogy csak annyi a hiba hogy maga a lámpa elrázkódott, vagy valaki megbuherálta.
A szintezősnél tudod állítani fel-le, illetve jobbra balra.

Legalábbis az enyémen... :D

Bekapcsoláskor kacsint?

a "kacsint" azt jelenti, hogy közvetlenül a kapcsolás után bólogatnia kell egyet föl-le a fénycsóvával. Igy állítja be a megfelelő magasságot. :wink:

Enyém kacsint, mint állat!! Mindig dob egy smile-t! :lol: :elvis

Enyém üzenetet küld, ha be van kapcsolva a telefon, de egyébként "kacsint". :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 23:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen elkezd kacsintani, keresi a pozíciót de nem jól áll be! Próbáltam manuálisan beállítani de mikor inditottam az autót elállította magát!
Így a segítségek alapján a szenzorra gyanakszom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.15. 02:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Marosvasarhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: F11
Motor tipusa: N47
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gpityu írta:
Igen elkezd kacsintani, keresi a pozíciót de nem jól áll be! Próbáltam manuálisan beállítani de mikor inditottam az autót elállította magát!
Így a segítségek alapján a szenzorra gyanakszom!


Szia, az enyem is hasonloan viselkedett az utobbi 2 hetben,de most helyrejott... nem csinaltam semmit vele es most tokeletesen mukodik. Ezt a jelenseget tapasztaltam 2 evvel ezelott amikor megvettem, illetve tavaj telen is. En ezt mar teli betegsegnek tudom be....

KLM


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.09. 22:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 07:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 07:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 07:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 07:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 07:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő


akkor 50 :oops:

E38-GYÁRI XENONOS ELSŐ LÁMPÁK PÁRBA ELADOK.
-NEM KAVICSOSSAK,NEM FÜLE TÖRÖTTEK.
-KOMPLETTEN?TRAFO,ÉGŐK,KÁBEL,LÁMPÁK.

ÁR:50E.-PÁRBA!!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)

Kép

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.10. 08:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
MChris írta:
Illes írta:
jackson írta:
MChris írta:
Illes írta:
Mostanában indítás után mindig elszintezi magát egymáshoz képest a két lámpa. A magasságuk jó, de a bal általában egy kicsit a jobb alatt van (ez ugye a xenon vetítési képénél elég jó kivehető), majd egy pár gödör meg hupni után jó lesz "takarják" egymást. A szintező szerintem jó, próbáltam, nyomkodtam az autó elejét és hátulját is, szépen reagált a szintkülönbségre. Valakinek lehet ötlete miért csinálhatja?


szintállító? szenzor a lengőkarnál kontaktos?


Ha lenne egy INPA vagy GT1 programod akkor lehet látni mennyi az első és hátsó szenzor értéke meg lehet szervó motor tesztet is csinálni.
A normális érték terheletlen kocsinál 3,5Volt tapasztalatom szerint. Ha ráfekszik az ember akkor csökken olyn 2,3-4,5Volt között szoktam látni. Igen az is előfordulhat hogy amikor hupliba mész a szenzor csak akkor adja a jó adatot.

Arra minden esetre figyelj, hogy nem csak az érzéklő hanem a beavatkozó moto környékén is lehet hibás. Nekem speciel tegnap este vettem észre, hogy beírta hibára a bal fényszóró motorját mivel tojik mozogni. Zümmögni zümmög de talán törött a myűanyag pöcök. Mehetek bömbölőhöz pöcköt venni.

Macerás dolog behatárolni a kettőt mivel a huplinál változik. A motort le lehet tesztelni a GT1 csinál egy olyan 20-30 másodperces tesztet, hogy vég állástól végállásig nyomogatja folyamatosan a motort és ott kéne megnézni azonosak-e a kitérésük. Alapból inicializálás után kéne beállítani és a hupli után nézni a szenzor adatok változtak meg vagy a motornál megy el az érték.

Jackson, aki végre beállított a lámpát jó magasságra erre a motor nem megy. Hogy ennek mindig baja van? :roll:

Reménykedj hogy a pöcök legyen törött, mert nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor illetve a projector is :( Most vadászok ilyet, de senki nem akar xenonos lámpát bontani, pedig több alkatrész is kellene belőle, másnem 185EUR ért újat kell vennem :(


Kasza bont E38 éppen sé van xenonos elsőlámpája asszem 40 a kettő


akkor 50 :oops:

E38-GYÁRI XENONOS ELSŐ LÁMPÁK PÁRBA ELADOK.
-NEM KAVICSOSSAK,NEM FÜLE TÖRÖTTEK.
-KOMPLETTEN?TRAFO,ÉGŐK,KÁBEL,LÁMPÁK.

ÁR:50E.-PÁRBA!!!

SZFVÁR.70/5799225 kasza.imre@chello.hu (KASZA Mester)

Kép

Ez a 7-es jó állapotban van :wink:

Amikor ott voltam még be is indídotta


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 17:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 18:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


Attól függ, hogy mi romlott el benne, de ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki megcsinálta! :) Amúgy ez a nagy fekete doboz, ami a jobb oldalon van az A oszlopban! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.04. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.08. 00:00
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
kovessyroli írta:
utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?

javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


Attól függ, hogy mi romlott el benne, de ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki megcsinálta! :) Amúgy ez a nagy fekete doboz, ami a jobb oldalon van az A oszlopban! :)


Szia!

Én javítottam, de nekem annó nem világított a refi. A wds-ben elég jól le van írva/rajzolva a javításához minden. Ha jól emlékszem egy tranzisztort kellett hozzá kicserélni. Nem túl nehéz, kb fél órás mutatvány.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 09:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1208
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
utolért a végzet a sohe el nem romló E39-en engem is :(
mentem a kocsival, felkapcsoltam a fényszórót, és miután megálltam, csak egészen véletlenül a kocsi eleje felé mentem.
akkor jött a meglepi, hogy ég a jobb első reflektor a fényszóróban :!: 8O

megpróbáltam mindenfélét, fel - le kapcsolgatni, stb. , de nem aludt el.
felhívtam a bmw-s szerelőt, aki azt mondta, hogy vegyem le az akksi sarukat 20 percre és vagy megjavul, vagy a lámpamodul ment tönkre.

hát ez nem javul meg, most le kellett vennem a sarut a fényszóróról, és így tudok csak közlekedni.
valakinek volt már ilyen?
javítható az LCM hiba, vagy cserés a dolog?
ja és az LCM a fekete vagy a fehér dobozos? :roll:


üzi ment a másik topicban!!!! :D

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.10. 11:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondolkodtam melyik topikba írja a végén ezt válaszottam. Csak beszámolni a lámpa ügy haladásáról.
A Xenon-os topikban említettem annó mennyi szívás volt a beállítással. Nos most végre van új első xenon magasság jeladóm (hála alpinaFan-nak aki hozta és muhaati-nak aki beszerelte) és van egy gyári tartalék hátulra (mivel benéztem a rendelést sebaj).
Elmentem a Autóklubhoz tegnap elött és 100%-ra beállítattam a fényszórót.
Nem szaroztam mondtam nekik múlthéten kérek fél óra időt, hogy beállíthassuk. Nagyon komolyan megcsináltuk és kimértünk egy kis diffit a jobb távolsági halogén meg az ugyan abban a búrában lévő xenon között (szerencsére nem nagy diffi). Beállított és végre hibátlan lett már csak kéne este vaksötét nem kivilágított úton mennem.

Már egy ideje szívat a Check Coolant Level felirat mivel meghalt a hűtőfolyadék magasság jelző szenzor. Már meg is rendeltem az újat elöbb utóbb lesz. Erre egyik menet közben beülésnél: Check Parking Lights. Ó aaaaaa .........
Kiszáll megnéz hát a jobb első angel eyes kaput és helyzetjelző módban csinálja az okos (félvezetős) LCMIII a index dimmelést.
Remek nézem a kocsi papírját mert ezt már cseréltem. Igen meg is van pont 16eKm és 10hónappal ez elött Bömbölőnél. Akkor másnap (ez tegnap) elmegyek hozzá egy újabb cserére.
Alpina elmondta 5eFt a gyári lámpa akkor jó lesz a bömbölő féle 1eft izzó csere is.

Tegnap reggel indulok erre: Check Rear Lights vagy mi a manó volt kiírva. A..................... itt már egy cifrábbat, mert mindennek egyszerre kell tönkre mennie.
Hátra megyek jobb hátsó helyzetjelző. Sebaj van tartalék 5percen belül újra menetkészek vagyunk.

Délután oda dugóban rohanok Bömbölőhöz a megbeszélt időpontra, telefonon beszélek vele: OK 5 percen belül érkezik.
Addig ne unatkozzak legalább kiveszem az égőt, hogy kezébe adjam. Kiteker és amikor emelem ki egyszer csak felgyullad. Rángat jobbra balra és semmi baja. Bömbölő megjön elmesélem neki. Fülig vigyor a válasz. Legalább nem garanciális aggódó ügyfél.
Én meg szívhattam végig a dugót haza felé is.

Jackson, aki megszívta lámpa fronton

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.10. 11:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szegény Dzsekszon!
Nekem is volt, hogy egy hét alatt 3x cseréltem izzót, aztán másfél éve már semmi 8)

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.10. 12:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Szegény Dzsekszon!
Nekem is volt, hogy egy hét alatt 3x cseréltem izzót, aztán másfél éve már semmi 8)


hogy megvígasztaljuk, nekem is volt ilyen, ennyi időt bírnak......... :lol: 8)

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 302 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator