Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2007.10.22. 10:28

Köszönöm xsoe! :)

2007.10.22. 10:53

VZoltan írta:Köszönöm xsoe! :)


Nincs mit! De mindig elírod a nevem! :twisted: :wink:

2007.10.22. 11:05

Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?

Üdv. Zoli

2007.10.22. 12:08

VZoltan írta:Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?

Üdv. Zoli


Semmi baj! Sokan vannak így vele! :lol:

Nemtom merre lehet. Ezeket az adatokat is a honlapról puskáztam le! 8)

2007.10.22. 12:08

VZoltan írta:Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?
Üdv. Zoli

Szia!

A XI. kerben vagyok elérhető. Szerintem PÜ-ben beszéljük meg, hogy mire van szükséged.

üdv
Bömbölö

2009.12.10. 20:10

Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!

2009.12.10. 21:11

Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Üdv a klubban!!!! :wink:

2009.12.10. 22:07

Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz

2009.12.10. 22:17

jackson írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz


Hali!
A lámpaállító kézi vagy az automata már?
Ha automata akkor lehet a két jeladó valamelyike kezd behalni!! Nem tudja merre az egyenes és dönti a lámpát lefelé...mintha a kocsi orra a levegőbe emelkedne....csak tipp.
Ha kézi akkor meg nem lehet ilyen gond....

2009.12.10. 22:51

Pocilaci írta:
jackson írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz


Hali!
A lámpaállító kézi vagy az automata már?
Ha automata akkor lehet a két jeladó valamelyike kezd behalni!! Nem tudja merre az egyenes és dönti a lámpát lefelé...mintha a kocsi orra a levegőbe emelkedne....csak tipp.
Ha kézi akkor meg nem lehet ilyen gond....


Automata:
Amúgy ezt tök jól meglehet nézni GT1-ben mert ott Volt ban irja ki. Normális kb. 3-4Volt körüli érték. Ha rátehénkedsz a kocsira akkor látszik ahogy változik. Csak azért tudom mert már volt első jeladó cserém muhaatinál.

Jackson, aki bólogat

2009.12.13. 20:33

Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!

2009.12.13. 21:40

Gpityu írta:Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!



Elvileg a jobb oldalon vannak a kerekeknél.....
Ha rátámaszkodsz a kocsi elejére akkor változnia kellene a lámpa helyzetének....szintezni kellene neki....

2009.12.13. 22:15

Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?

2009.12.13. 22:16

Pocilaci írta:
Gpityu írta:Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!



Elvileg a jobb oldalon vannak a kerekeknél.....
Ha rátámaszkodsz a kocsi elejére akkor változnia kellene a lámpa helyzetének....szintezni kellene neki....


Igen az első futóműnél, mert ugyebár van hátsó is. Ami a légrugós touringom esetében ráadásul dupla tehát ad jelet a légrugó vezérlőnek is (két kábeles).
Én egy bontottra cseréltem, mivel nem volt biztos kontakt vagy szenzor hiba. Mint csere után kiderült a szenzor halt meg, igy aztán maradt bent a bontott azóta is jól érzi magát.
Amikor kicserélte a muhaati én néztem az INPA képernyőn és látszott ahogy változik a feszültség amikor még nem kötötte be és kézzel tologatta a kart.
Három esélyes a hibád: szenzor, kábel és vezérlő. Nos nekem szerencsém volt mivel elsőre bejött a szenzor hiba. Próbálkoztunk, hogy megmérjem a hibás ellenállását látszik-e a szakadás de nem tudtam megmérni. Mivel nem volt benne a gyári doksiban sem mennyi Ohm-nak kéne lennie.

Jackson, aki sok szerencsét kiván

2009.12.13. 22:34

Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!

2009.12.13. 22:42

vaszarig írta:
Gpityu írta:Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

2009.12.13. 23:43

FSOpapa írta:Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!

2009.12.14. 00:05

Pocilaci írta:
FSOpapa írta:Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

2009.12.14. 00:30

FSOpapa írta:
Pocilaci írta:
FSOpapa írta:Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

Én azt hiszem, hogy sokkal inkább az izzók felől párásodnak, mint a tömítésnél.
Nekem a tömítés kiváló állapotú, mégis párásodik

2009.12.14. 07:43

simi64 írta:
FSOpapa írta:
Pocilaci írta:
FSOpapa írta:Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

Én azt hiszem, hogy sokkal inkább az izzók felől párásodnak, mint a tömítésnél.
Nekem a tömítés kiváló állapotú, mégis párásodik


Párásodhat még a jobb kormányos átállitó fedélnél is. Például ha nincs meg a gumi tömitése szépen bevezeti oda az esőt.
De tényleg a bömbölő a lámpa Profi.

Jackson, aki megemlíti
Hozzászólás küldése

VigLink badge