Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: első lámpa hiba

2018.04.26. 11:20

superbutt írta:Sziasztok!
2001-es evjaratu E39-be kiégett az AngelEye izzom(nem xenon-os). Nem tudja valaki milyen típusú égő kellene bele? Sajnos a Bardi autonal nem tudtak segíteni a tipus meghatarozasanal... Ahogy lattam a neten nemsokkal drágább ha "pipával" együtt megveszem, mert elég problémás kivenni az égőt a foglalatából.

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt

Cikkszám: 63126904048
Gyári komplett izzó: 10500ft
Hella komplett izzó: 6700ft
Hella, Osram BA9S izzó: kb. 1200-1300ft, Tungsram 500ft (Ezeket faragni kell)

Re: első lámpa hiba

2018.04.26. 11:31

Gallaca írta:
superbutt írta:Sziasztok!
2001-es evjaratu E39-be kiégett az AngelEye izzom(nem xenon-os). Nem tudja valaki milyen típusú égő kellene bele? Sajnos a Bardi autonal nem tudtak segíteni a tipus meghatarozasanal... Ahogy lattam a neten nemsokkal drágább ha "pipával" együtt megveszem, mert elég problémás kivenni az égőt a foglalatából.

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt

Cikkszám: 63126904048
Gyári komplett izzó: 10500ft
Hella komplett izzó: 6700ft
Hella, Osram BA9S izzó: kb. 1200-1300ft, Tungsram 500ft (Ezeket faragni kell)


Köszönöm szépen! :taps:

Re: első lámpa hiba

2019.09.07. 07:52

halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

Re: első lámpa hiba

2019.09.07. 12:01

atti523i írta:halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.

Re: első lámpa hiba

2019.09.07. 17:45

Bandi1978 írta:
atti523i írta:halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.

fészbuk nem az én világom :D pár éve itt is volt még élet,persze időnkét itt is megjelent egy két "írástudatlan".csak a keménymagból maradtunk páran :D persze most már olyan olcsó lett a vas,hogy már a szotyi is ilyennel jár. :facepalm: Gallaca--Bendegúz segíííts! :D

Re: első lámpa hiba

2019.09.08. 11:35

atti523i írta:
Bandi1978 írta:
atti523i írta:halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.

fészbuk nem az én világom :D pár éve itt is volt még élet,persze időnkét itt is megjelent egy két "írástudatlan".csak a keménymagból maradtunk páran :D persze most már olyan olcsó lett a vas,hogy már a szotyi is ilyennel jár. :facepalm: Gallaca--Bendegúz segíííts! :D

utána néztem jobban itt a fórumon.tényleg van vele egy kis állítgatás.

Re: első lámpa hiba

2019.09.23. 13:09

Sziasztok!

Tegnapi napon szerettem volna állítani a fényszórókon (2001/10-es E39 530D), mert alig világítanak 1 méterre az autó elejétől. Elkezdtem lassan tekerni a kulccsal, de semmi nem történik, csak forognak szerencsétlen kerekek, ráadásul mind a két lámpánál. Az egyik egy kicsit még lejjebb is világít mint a másik. Nálam is eltörhettek az állító müanyagocskák ? Lámpa felkapcsoláskor indulás előtt egyébként automatikusan feljebb állítódnak, de csak kb 20-30 centit, alig észrevehető.

Köszi előre is a válaszokat.

Üdv
Zsolt

Re: első lámpa hiba

2019.09.24. 16:41

WechPrince írta:Sziasztok!

Tegnapi napon szerettem volna állítani a fényszórókon (2001/10-es E39 530D), mert alig világítanak 1 méterre az autó elejétől. Elkezdtem lassan tekerni a kulccsal, de semmi nem történik, csak forognak szerencsétlen kerekek, ráadásul mind a két lámpánál. Az egyik egy kicsit még lejjebb is világít mint a másik. Nálam is eltörhettek az állító müanyagocskák ? Lámpa felkapcsoláskor indulás előtt egyébként automatikusan feljebb állítódnak, de csak kb 20-30 centit, alig észrevehető.

Köszi előre is a válaszokat.

Üdv
Zsolt


Igen, több mint valószínű.

Re: első lámpa hiba

2019.11.29. 12:08

Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.

Re: első lámpa hiba

2019.11.30. 11:07

csacs írta:Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.

Arra gondolnék, hogy kontakthiba van a kapcsolóban.
A trafók kábeleit és csatlakozóit is megnézném egy méréssel, meg az izzókat.
Az LCM-et még nem gyanúsítanám első körben, de felvetődhet az is.
Jól jönne egy cseretrafó is ellenőrzés céljából.
:szerintem

Re: első lámpa hiba

2019.11.30. 17:51

Bandi1978 írta:
csacs írta:Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.

Arra gondolnék, hogy kontakthiba van a kapcsolóban.
A trafók kábeleit és csatlakozóit is megnézném egy méréssel, meg az izzókat.
Az LCM-et még nem gyanúsítanám első körben, de felvetődhet az is.
Jól jönne egy cseretrafó is ellenőrzés céljából.
:szerintem

Köszi. A kocsit nemrég vettem. Ma sikerült beszélni az előző tulajjal. Azt mondta, hogy ő kicserélte az izzókat, trafó hiba. Úgyhogy megoldódni látszik a probléma.
Kösz a gyors választ.

Re: első lámpa hiba

2019.12.15. 19:17

Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

Re: első lámpa hiba

2019.12.16. 21:53

Bajkerülő írta:Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

A fényszórók beállítását bármelyik szervizben el tudják végezni rendesen.
Én magamnak csinálom egy falnál.
Franc meg fizetne ilyesmiért, épp elég az éves alkatrész kiadás így is...

Azokban az izzókban amiket írtál nem fogsz csalódni, bármelyiket veheted amelyik szimpatikus.
Én eBay-ről szoktam (ez nem azt jelenti, hogy hetente kimegy, csak többet és többeknek...) rendelni 2000-3000.-/ pár és teljesen tökéletes, szép egyenletes fényük van, hidegben melegben jól működnek.
Ráadásul 4000-10000K-ig játszadozhatok a színhőmérsékletekkel kedvem szerint kevés összegből, mikor milyet rakok be.
:franko:
Valahogy nem tölt el dölyfös gőggel ha 40000.- forintnyi izzópár van a kocsiban, miközben mondjuk a rendszámtábla világítás le van szakadva, csak az egyik világít, de az is egy mécses szintjén... Sok ilyen van.

(Ez utóbbi csak sarkos példa volt egy elterjedt tulajtípusról, nem személyeskedés és nem neked szól! :)
Mint a gumicsászárok, akik csúszós úton örülnek maguknak, hogy 300 ezerért tettek gumit a gépre, a kocsi többi része lelakva, de a gumik újak, gyorsan hajtanak és ugyanúgy árokban végzik, mint akik harmad annyiért gumiztak... Meg "a fék felújítva!" És tárcsa meg pofák lettek cserélve mindössze, de az is paszta nélkül lett összerakva... Na, vége is a kirohanásomnak, ami inkább a "minden amit mondani akarsz" szekcióba tartozna.)
:D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%

Re: első lámpa hiba

2019.12.17. 12:33

Bandi1978 írta:
Bajkerülő írta:Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

A fényszórók beállítását bármelyik szervizben el tudják végezni rendesen.
Én magamnak csinálom egy falnál.
Franc meg fizetne ilyesmiért, épp elég az éves alkatrész kiadás így is...

Azokban az izzókban amiket írtál nem fogsz csalódni, bármelyiket veheted amelyik szimpatikus.
Én eBay-ről szoktam (ez nem azt jelenti, hogy hetente kimegy, csak többet és többeknek...) rendelni 2000-3000.-/ pár és teljesen tökéletes, szép egyenletes fényük van, hidegben melegben jól működnek.
Ráadásul 4000-10000K-ig játszadozhatok a színhőmérsékletekkel kedvem szerint kevés összegből, mikor milyet rakok be.
:franko:
Valahogy nem tölt el dölyfös gőggel ha 40000.- forintnyi izzópár van a kocsiban, miközben mondjuk a rendszámtábla világítás le van szakadva, csak az egyik világít, de az is egy mécses szintjén... Sok ilyen van.

(Ez utóbbi csak sarkos példa volt egy elterjedt tulajtípusról, nem személyeskedés és nem neked szól! :)
Mint a gumicsászárok, akik csúszós úton örülnek maguknak, hogy 300 ezerért tettek gumit a gépre, a kocsi többi része lelakva, de a gumik újak, gyorsan hajtanak és ugyanúgy árokban végzik, mint akik harmad annyiért gumiztak... Meg "a fék felújítva!" És tárcsa meg pofák lettek cserélve mindössze, de az is paszta nélkül lett összerakva... Na, vége is a kirohanásomnak, ami inkább a "minden amit mondani akarsz" szekcióba tartozna.)
:D


Azért vigyázgass az ebay-es izzókkal, mert az olcsó izzóknak úgy növelik a fényerejüket, hogy emelik a wattszámot, ezáltal forróbb is az izzó és hosszútávon roncsolja a foncsorokat, meg minden egyebet. Így adják el 120 meg 130%-os emelt fényerő szöveggel. Persze ettől még vannak jó izzók az ebay-en, nem tudom milyet rendeltél természetesen. :)

Én egész pontosan 2017.09 -ben rendeltem ezt: Osram Night Breaker Unlimited 64210NBU H7 +110%. Megvan még az email. 5300Ft volt akkor a kettő db és nagyon-nagyon jó fényük volt. Tényleg meg voltam elégedve.
Ezek épp pár hete égtek ki, majdnem egyszerre. Szóval több mint két évig bírták.
De ezeket már nem gyártják, ezek vannak helyette: Osram Night Breaker Laser H7 +150% 2db/csomag. 6350Ft. Most pont akciós a lumnetnél 11260Ft-ról (de szerintem ez kamuakció):

https://lumenet.hu/osram-night-breaker-laser-150-h7

Ezek is istencsászár izzók. Ködlámpába pedig ezt rendeltem:

Osram Night Breaker Silver H11 +100% 2db/csomag 7690Ft.
https://lumenet.hu/osram-night-breaker-silver-100-h11

Persze ezek H7-es és H11-es izzók, a xenonnal nincs tapasztalatom. Nem cseréltem még, de érdekelne engem is mi a jó. :)

A beállítást én is magamnak csinálom falnál és tapasztalat szerint. A legjobb ködös időben, akkor látszik igazán mennyire összevissza áll, amilyen béna vagyok.. :mrgreen:

Re: első lámpa hiba

2019.12.17. 13:24

Ködlámpát állított már be valaki?

Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.

Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Egyik gyári, a másik asszem Depo de nincsenek bemattulva és a foncsor is szép.

Re: első lámpa hiba

2019.12.17. 22:02

NagySándor írta:Azért vigyázgass az ebay-es izzókkal, mert az olcsó izzóknak úgy növelik a fényerejüket, hogy emelik a wattszámot, ezáltal forróbb is az izzó és hosszútávon roncsolja a foncsorokat, meg minden egyebet. Így adják el 120 meg 130%-os emelt fényerő szöveggel. Persze ettől még vannak jó izzók az ebay-en, nem tudom milyet rendeltél természetesen. :)

Én ilyesmiket hozatok, mindig a fémkeretest:
Ebay link
Ezek teljesen megegyeznek a nevesebb márkákkal külalakilag.
Teljesítményük ezeknek is 35w, fényerő mint bármelyik másik.
Szerintem van itt egy kis marketing felhajtás ezek körül is, hiszen tudjuk, hogy a tervezett elavulás már rég elérte a nagy gyártókat is, sőt mondhatni tőlük indult ki!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%

Re: első lámpa hiba

2019.12.17. 22:13

attila94 írta:Ködlámpát állított már be valaki?
Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.
Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Simán egy falhoz közelebb mész és alá állítod a tompított csóvájának.
Oldalra meg az E39-nél nem is igen lehet állítani, csak egy állítócsavar van.

Kép

Re: első lámpa hiba

2019.12.20. 22:52

Bandi1978 írta:
attila94 írta:Ködlámpát állított már be valaki?
Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.
Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Simán egy falhoz közelebb mész és alá állítod a tompított csóvájának.
Oldalra meg az E39-nél nem is igen lehet állítani, csak egy állítócsavar van.

Kép


Köszi!

Pont oldalirányban van hiányérzetem, a gyári ültetés miatt így is alacsonyan vetít a tompított. :D

Re: első lámpa hiba

2020.06.07. 14:20

helló fiúk-lányok! 97-es gépre veszprém környékén lcm-3-ast feltudna valaki programozni? jó magyar forinttal honorálnám. :D

Re: első lámpa hiba

2020.08.08. 07:22

atti523i írta:helló fiúk-lányok! 97-es gépre veszprém környékén lcm-3-ast feltudna valaki programozni? jó magyar forinttal honorálnám. :D

Nos, sikerült megoldani?
Ha igen, akkor most ki tudod kapcsolni a "Light coding" menüben a hidegteszteket?
Tudod, hogy a ledek ne villogjanak.
Nekem régóta ez a bánatom, ezért csak fehérítettebb hagyományos izzókat tudok használni.
Hozzászólás küldése

VigLink badge