* *
Pontos idő: 2024.05.12. 23:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 18:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Szia
Úgy néz ki alakul a lámpa.új ízzók stb.
Beállítással vaygok bajba kicsit.
Szükségem lenne a TISben található vetítési képre.
Falat már szereztem :D
Jackson tudsz ebben segíteni?
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... .?p=546566
Ezt találtam,de nem bírom követni a leírást.


Valaki tudna neki segíteni, mert nincs itt a magán laptopom.

Jackson, aki csak jövőhéten tudná megcsinálni ha marad ideje

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.03. 12:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.17. 01:00
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i A M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
Szia
Úgy néz ki alakul a lámpa.új ízzók stb.
Beállítással vaygok bajba kicsit.
Szükségem lenne a TISben található vetítési képre.
Falat már szereztem :D
Jackson tudsz ebben segíteni?
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... .?p=546566
Ezt találtam,de nem bírom követni a leírást.


Valaki tudna neki segíteni, mert nincs itt a magán laptopom.

Jackson, aki csak jövőhéten tudná megcsinálni ha marad ideje


Probléma megoldásához itt a VETÍTÉSI KÉP (E39)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.03. 14:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Becherovka írta:
jackson írta:
Janek írta:
Szia
Úgy néz ki alakul a lámpa.új ízzók stb.
Beállítással vaygok bajba kicsit.
Szükségem lenne a TISben található vetítési képre.
Falat már szereztem :D
Jackson tudsz ebben segíteni?
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... .?p=546566
Ezt találtam,de nem bírom követni a leírást.


Valaki tudna neki segíteni, mert nincs itt a magán laptopom.

Jackson, aki csak jövőhéten tudná megcsinálni ha marad ideje


Probléma megoldásához itt a VETÍTÉSI KÉP (E39)


Az elmúlt kb. 1 hónapban valaki /számomra is/ teljesen érthetően leírta itt valamelyik topicban.
Ezt kéne megtalálnod.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.03. 20:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Becherovka írta:
jackson írta:
Janek írta:
Szia
Úgy néz ki alakul a lámpa.új ízzók stb.
Beállítással vaygok bajba kicsit.
Szükségem lenne a TISben található vetítési képre.
Falat már szereztem :D
Jackson tudsz ebben segíteni?
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... .?p=546566
Ezt találtam,de nem bírom követni a leírást.


Valaki tudna neki segíteni, mert nincs itt a magán laptopom.

Jackson, aki csak jövőhéten tudná megcsinálni ha marad ideje


Probléma megoldásához itt a VETÍTÉSI KÉP (E39)

Köszönöm!
Eszerint a lámpáknak párhuzamosan kell világítania egymáshoz képest?!
Nakem mindkét oldali egy picit a menetirány szerinti jobb oldal felé van állítva.
Ha a bal pontosan maga elé világít,a vetitési képen látható,a vízszintessel kb 30fokot bezáró fénysugár az előtem lévő utasterébe is bevilágítha kivéve ha vagonR 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.06. 19:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.06. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.06. 22:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?

Mindkét trafó,mindkét izzóval.
Az még a gyanus,hogy ha fel sem kapcsolom a refit és beindítom az autót,máris beírja a refit hibának.
Direkt a drágább canbus-hoz valót vettem pedig(SiemensHID Advanced10 Xenon rendszer valódi Philips fejjel Digitális Can Bus rendszeres autókhoz ajánlott. Autómatikusan beállítja a rendszer ellenállását kapacitását, és fogyasztását. A legbonyolultabb autórendszerek is úgy érzékelik mint egy 55W-os izzót. Kiemelt zavarszűrési képességekkel. 3800Lumen Foncsoros és vetítőlencsés autókhoz egyaránt ajánljuk. 3 év garancia!!!! (A szett 55W os trafóval és 35W os kisülés fejjel van szerelve!!!)
Általában ez a megnövekedet indítóárama a xenon gyujtásakor szokott lenni a hiba,de azt a bizticsere nagyobbra megoldja.e39nél nem lehet nagyobbat beletenni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 06:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
szekeres írta:
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?

Mindkét trafó,mindkét izzóval.
Az még a gyanus,hogy ha fel sem kapcsolom a refit és beindítom az autót,máris beírja a refit hibának.
Direkt a drágább canbus-hoz valót vettem pedig(SiemensHID Advanced10 Xenon rendszer valódi Philips fejjel Digitális Can Bus rendszeres autókhoz ajánlott. Autómatikusan beállítja a rendszer ellenállását kapacitását, és fogyasztását. A legbonyolultabb autórendszerek is úgy érzékelik mint egy 55W-os izzót. Kiemelt zavarszűrési képességekkel. 3800Lumen Foncsoros és vetítőlencsés autókhoz egyaránt ajánljuk. 3 év garancia!!!! (A szett 55W os trafóval és 35W os kisülés fejjel van szerelve!!!)
Általában ez a megnövekedet indítóárama a xenon gyujtásakor szokott lenni a hiba,de azt a bizticsere nagyobbra megoldja.e39nél nem lehet nagyobbat beletenni?


azt nem tudom, de pedig jonak kellene lennie. lehet egy hoki olcsó szettel menne.. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 06:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
szekeres írta:
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?

Mindkét trafó,mindkét izzóval.
Az még a gyanus,hogy ha fel sem kapcsolom a refit és beindítom az autót,máris beírja a refit hibának.
Direkt a drágább canbus-hoz valót vettem pedig(SiemensHID Advanced10 Xenon rendszer valódi Philips fejjel Digitális Can Bus rendszeres autókhoz ajánlott. Autómatikusan beállítja a rendszer ellenállását kapacitását, és fogyasztását. A legbonyolultabb autórendszerek is úgy érzékelik mint egy 55W-os izzót. Kiemelt zavarszűrési képességekkel. 3800Lumen Foncsoros és vetítőlencsés autókhoz egyaránt ajánljuk. 3 év garancia!!!! (A szett 55W os trafóval és 35W os kisülés fejjel van szerelve!!!)
Általában ez a megnövekedet indítóárama a xenon gyujtásakor szokott lenni a hiba,de azt a bizticsere nagyobbra megoldja.e39nél nem lehet nagyobbat beletenni?


LCM nem kettő 5A biztivel van biztosítva! Fejből nem megy de asszem 3db van abból 1 tuti 30A WDS megmutatja,LCM-m belöl meg "csak" izzókkal kapcsolatban FET van (az miatt van a hűtőborda) az csak kapcsolóként viselkedik,hogy mekkora áramot kapcsol az a FET adatlapja tartalmazza (max 75W ha még nem lett cserélve a BTS)

Külön 12V hogyan viselkedik? IBUS interface-el navcoder progival ki kellene kapcsolni a hidegtesztet a refin akkor nem írná be (ki) hibának

LCM van? ott van már diódás izzófesz. korlát az izzók kímélése miatt (12,5V) lehet az a gond...

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 06:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha esetleg akkuról próbálgatod, akkor indítsd be a motort. A múltkor egy Lagunával jártunk úgy, hogy 10-ből 8-szor nem akart felkapcsolni, először izzóra gyanakodtunk, aztán trafóra, végül rájöttünk, hogy csak az aksi volt gyenge. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 07:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Janek írta:
szekeres írta:
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?

Mindkét trafó,mindkét izzóval.
Az még a gyanus,hogy ha fel sem kapcsolom a refit és beindítom az autót,máris beírja a refit hibának.
Direkt a drágább canbus-hoz valót vettem pedig(SiemensHID Advanced10 Xenon rendszer valódi Philips fejjel Digitális Can Bus rendszeres autókhoz ajánlott. Autómatikusan beállítja a rendszer ellenállását kapacitását, és fogyasztását. A legbonyolultabb autórendszerek is úgy érzékelik mint egy 55W-os izzót. Kiemelt zavarszűrési képességekkel. 3800Lumen Foncsoros és vetítőlencsés autókhoz egyaránt ajánljuk. 3 év garancia!!!! (A szett 55W os trafóval és 35W os kisülés fejjel van szerelve!!!)
Általában ez a megnövekedet indítóárama a xenon gyujtásakor szokott lenni a hiba,de azt a bizticsere nagyobbra megoldja.e39nél nem lehet nagyobbat beletenni?


LCM nem kettő 5A biztivel van biztosítva! Fejből nem megy de asszem 3db van abból 1 tuti 30A WDS megmutatja,LCM-m belöl meg "csak" izzókkal kapcsolatban FET van (az miatt van a hűtőborda) az csak kapcsolóként viselkedik,hogy mekkora áramot kapcsol az a FET adatlapja tartalmazza (max 75W ha még nem lett cserélve a BTS)

Külön 12V hogyan viselkedik? IBUS interface-el navcoder progival ki kellene kapcsolni a hidegtesztet a refin akkor nem írná be (ki) hibának

LCM van? ott van már diódás izzófesz. korlát az izzók kímélése miatt (12,5V) lehet az a gond...

Light module 16,41
ebből gondoltam a 2 biztit.
Ha még a hidegteszten nem írná be hibának attól még szerintem villogna ugyanúgy.
Lehet ez az izzófesz korlát miatt nem gyújt.
Külön akksiról még nem próbáltam.
Az a bizonyos 30A-es hol található?Lehet annak cseréje megoldja a problémát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 07:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Ha esetleg akkuról próbálgatod, akkor indítsd be a motort. A múltkor egy Lagunával jártunk úgy, hogy 10-ből 8-szor nem akart felkapcsolni, először izzóra gyanakodtunk, aztán trafóra, végül rájöttünk, hogy csak az aksi volt gyenge. :(

Megpróbálom külön akksiról délután.Aztán ha arról megy akkor bizti vagy akksicsere a következő lépés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 07:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
MChris írta:
Janek írta:
szekeres írta:
Janek írta:
Sikerült a lámpákat beállítanom viszonylag jól.
Ma beépítettem a refibe a xenont.
Beépítés után a következőt tapasztaltam:
Felkapcsolás után nem tudja begyújtani az izzót ,csak villog és
természetesen a fed.comp beírja hibának hogy kiégett az izzó.

Próbáltam a trafót megcserélni,de a jelenség ua. volt.Valamint az izzó
cserekor is.
Csak az LCM modul biztosítékát találtam meg(2x 5A).Tehát nem olyan a
rendszer,hogy ki lehessen cserélni a refi biztosítékokat nagyobbra.Régen az e36-nál ez oldotta meg a hasonló problémám.
Természetesen a csatlakozók tiszták és tökétetes az érintkezés mindenhol.
Tapasztaltatok már hasonlót?


hm.. pedig olyan trafógyanús.. mindkettő csinálja?

Mindkét trafó,mindkét izzóval.
Az még a gyanus,hogy ha fel sem kapcsolom a refit és beindítom az autót,máris beírja a refit hibának.
Direkt a drágább canbus-hoz valót vettem pedig(SiemensHID Advanced10 Xenon rendszer valódi Philips fejjel Digitális Can Bus rendszeres autókhoz ajánlott. Autómatikusan beállítja a rendszer ellenállását kapacitását, és fogyasztását. A legbonyolultabb autórendszerek is úgy érzékelik mint egy 55W-os izzót. Kiemelt zavarszűrési képességekkel. 3800Lumen Foncsoros és vetítőlencsés autókhoz egyaránt ajánljuk. 3 év garancia!!!! (A szett 55W os trafóval és 35W os kisülés fejjel van szerelve!!!)
Általában ez a megnövekedet indítóárama a xenon gyujtásakor szokott lenni a hiba,de azt a bizticsere nagyobbra megoldja.e39nél nem lehet nagyobbat beletenni?


LCM nem kettő 5A biztivel van biztosítva! Fejből nem megy de asszem 3db van abból 1 tuti 30A WDS megmutatja,LCM-m belöl meg "csak" izzókkal kapcsolatban FET van (az miatt van a hűtőborda) az csak kapcsolóként viselkedik,hogy mekkora áramot kapcsol az a FET adatlapja tartalmazza (max 75W ha még nem lett cserélve a BTS)

Külön 12V hogyan viselkedik? IBUS interface-el navcoder progival ki kellene kapcsolni a hidegtesztet a refin akkor nem írná be (ki) hibának

LCM van? ott van már diódás izzófesz. korlát az izzók kímélése miatt (12,5V) lehet az a gond...

Light module 16,41
ebből gondoltam a 2 biztit.
Ha még a hidegteszten nem írná be hibának attól még szerintem villogna ugyanúgy.
Lehet ez az izzófesz korlát miatt nem gyújt.
Külön akksiról még nem próbáltam.
Az a bizonyos 30A-es hol található?Lehet annak cseréje megoldja a problémát.


sajnos nem vagyok WDS közelben de van a jobb 1 ülés alatt egy nagy táp elosztó! van a letöltése között egy biztitábla doksi ott benne van mind a kb 110db bizti "ki-kivel" van.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 22:27 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
tibi666 írta:
Ha esetleg akkuról próbálgatod, akkor indítsd be a motort. A múltkor egy Lagunával jártunk úgy, hogy 10-ből 8-szor nem akart felkapcsolni, először izzóra gyanakodtunk, aztán trafóra, végül rájöttünk, hogy csak az aksi volt gyenge. :(

Megpróbálom külön akksiról délután.Aztán ha arról megy akkor bizti vagy akksicsere a következő lépés.

Ezt úgy lehet megoldani hogy tökéletes legyen viszel előre 12Vott aksiról raksz be egy relét a relére a xenonszettet és a relét kapcsoltatod a refi gyári tápjával.Nem fog vilogni meg a relé tekercse ad neki talán annyi terhelést hogy hibának se dobja be.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.07. 22:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Janek írta:
tibi666 írta:
Ha esetleg akkuról próbálgatod, akkor indítsd be a motort. A múltkor egy Lagunával jártunk úgy, hogy 10-ből 8-szor nem akart felkapcsolni, először izzóra gyanakodtunk, aztán trafóra, végül rájöttünk, hogy csak az aksi volt gyenge. :(

Megpróbálom külön akksiról délután.Aztán ha arról megy akkor bizti vagy akksicsere a következő lépés.

Ezt úgy lehet megoldani hogy tökéletes legyen viszel előre 12Vott aksiról raksz be egy relét a relére a xenonszettet és a relét kapcsoltatod a refi gyári tápjával.Nem fog vilogni meg a relé tekercse ad neki talán annyi terhelést hogy hibának se dobja be.

Beszéltem a forgalmazóval és a slim szett nem mindíg megy minden Bus-autónál.
Hétfőn kapok egy pár trafót amelyik mindegyiknél jó,bár az nem slim.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: xenon
HozzászólásElküldve: 2010.10.14. 09:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor.
Bömbölő fényszóróállító elemei megoldják a problémám vagy új lámpákat kell, hogy vegyek?

Az új lámpák eléggé húzós árban vannak, utángyártottról van valakinek valami tapasztalata? Fehér indexes xenon kéne.

Ezt találtam a neten: EGYIK, MÁSIK.

Ugyanott árulják, más az ár. Mi a különbség a kettő között?

Üdv,

Att530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenon
HozzászólásElküldve: 2010.10.14. 11:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.16. 01:00
Hozzászólások: 566
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="Att530d"]Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor.
Bömbölő fényszóróállító elemei megoldják a problémám vagy új lámpákat kell, hogy vegyek?

Az új lámpák eléggé húzós árban vannak, utángyártottról van valakinek valami tapasztalata? Fehér indexes xenon kéne.

Ezt találtam a neten: [url=http://www.czerko-car.hu/index.php/alkatreszek.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=631&category_id=3]EGYIK[/url], [url=http://www.czerko-car.hu/index.php/alkatreszek.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=629&category_id=3]MÁSIK[/url].

Ugyanott árulják, más az ár. Mi a különbség a kettő között?

Üdv,

Att530d[/quote]

Szerintem nincs külömbség, csak az egyiket "Béci" a másikat meg "Karesz" árulja.... :) Erről az ugy lámpáról nincs tapasztalatom, de az ára az nagyon jó..... mindkettőé.... szóval sokat szerintem ne gondolkozz rajta.... és ezek tényleg a normálisabb kinézetű lámpák.... de a döntés úgyis a tied...

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenon
HozzászólásElküldve: 2010.10.14. 12:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.07.30. 00:00
Hozzászólások: 90
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sancool írta:
Att530d írta:
Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor.
Bömbölő fényszóróállító elemei megoldják a problémám vagy új lámpákat kell, hogy vegyek?

Az új lámpák eléggé húzós árban vannak, utángyártottról van valakinek valami tapasztalata? Fehér indexes xenon kéne.

Ezt találtam a neten: EGYIK, MÁSIK.

Ugyanott árulják, más az ár. Mi a különbség a kettő között?

Üdv,

Att530d


Szerintem nincs külömbség, csak az egyiket "Béci" a másikat meg "Karesz" árulja.... :) Erről az ugy lámpáról nincs tapasztalatom, de az ára az nagyon jó..... mindkettőé.... szóval sokat szerintem ne gondolkozz rajta.... és ezek tényleg a normálisabb kinézetű lámpák.... de a döntés úgyis a tied...

Üdv


Ez a lámpa ugyan az ami nekem is van, csak én még olcsóbban szereztem! Ledes az angeleyes benne, manuálisan állítható, de az eladó szerint bele lehet buherálni valahogy a gyári magasságállító motorokat is. Pár hete van meg, teljesen jók (méretpontos, nem párásodik, nem lötyög...) és szinte tök úgy néz ki mint a gyári csak egy "kicsit" olcsóbban :wink:

Én innen vettem (nagyon korrekt a srác, Szigetszentmiklósi): E39 Angel eye fényszóró
Annyit hozzáfűznék, hogy a képen a CCFL-es lámpa képe van, míg ez már az újabb, ledes aminek kéken világítanak a karikái.

Üdv.R.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenon
HozzászólásElküldve: 2010.10.15. 11:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.22. 01:00
Hozzászólások: 350
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rbakos írta:
Sancool írta:
Att530d írta:
Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor.
Bömbölő fényszóróállító elemei megoldják a problémám vagy új lámpákat kell, hogy vegyek?

Az új lámpák eléggé húzós árban vannak, utángyártottról van valakinek valami tapasztalata? Fehér indexes xenon kéne.

Ezt találtam a neten: EGYIK, MÁSIK.

Ugyanott árulják, más az ár. Mi a különbség a kettő között?

Üdv,

Att530d


Szerintem nincs külömbség, csak az egyiket "Béci" a másikat meg "Karesz" árulja.... :) Erről az ugy lámpáról nincs tapasztalatom, de az ára az nagyon jó..... mindkettőé.... szóval sokat szerintem ne gondolkozz rajta.... és ezek tényleg a normálisabb kinézetű lámpák.... de a döntés úgyis a tied...

Üdv


Ez a lámpa ugyan az ami nekem is van, csak én még olcsóbban szereztem! Ledes az angeleyes benne, manuálisan állítható, de az eladó szerint bele lehet buherálni valahogy a gyári magasságállító motorokat is. Pár hete van meg, teljesen jók (méretpontos, nem párásodik, nem lötyög...) és szinte tök úgy néz ki mint a gyári csak egy "kicsit" olcsóbban :wink:

Én innen vettem (nagyon korrekt a srác, Szigetszentmiklósi): E39 Angel eye fényszóró
Annyit hozzáfűznék, hogy a képen a CCFL-es lámpa képe van, míg ez már az újabb, ledes aminek kéken világítanak a karikái.

Üdv.R.


Köszi a válaszokat!

Felhívtam a czerko-cart, ezek facelift előtti felfogatású, facelift utáni lámpák. Valahogy a xenont is bele kell fabrikálni, meg a lámpamagasság állítással is szenvedni kell(ene)+a rögzítése sem egyszerű. Ez nem hangzik túl jól egyenlőre, tovább kutakodom inkább, úgyhogy ha valakinek van még ötlete, ne tartsa magában!

Bömbölőt szerintem fel is hívom, hátha tud mondani valamit.

Üdv,

Att530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: xenon
HozzászólásElküldve: 2010.10.31. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Att530d írta:
Sziasztok!

Úgy tűnik, nekem a pöcök ellendarabja törött el, ami tulajdonképpen a foncsor.
Bömbölő fényszóróállító elemei megoldják a problémám vagy új lámpákat kell, hogy vegyek?

Az új lámpák eléggé húzós árban vannak, utángyártottról van valakinek valami tapasztalata? Fehér indexes xenon kéne.

Ezt találtam a neten: EGYIK, MÁSIK.

Ugyanott árulják, más az ár. Mi a különbség a kettő között?

Üdv,

Att530d
Nekem mindkét külső állító törött. Pár napja kiszedtem a lámpákat és kb. 3 óra alatt olyan 100 Ft ráfordításból megkokányoltam a lámpákat és most jobb mint újkorában! Ha tudsz küldeni priviben egy fényképet hogy mennyire tört szét, szívesen segítek! Persze ha még nem sikerült megoldanod.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator