* *
Pontos idő: 2018.04.21. 19:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 298 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 08:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyengék a xenon izzóim, és vettem újakat, de a régieket nem bírom kivenni. A bajonettes karikát, ami az izzót tarja egyszerűen nem bírom elfordítani egyik oldalon sem, már fájnak az ujjaim, de nem fordul el. Van valami külön technikája ennek a műveletnek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 11:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Gyengék a xenon izzóim, és vettem újakat, de a régieket nem bírom kivenni. A bajonettes karikát, ami az izzót tarja egyszerűen nem bírom elfordítani egyik oldalon sem, már fájnak az ujjaim, de nem fordul el. Van valami külön technikája ennek a műveletnek?


Próbáld meg kivenni az egész lámpatestet, sokkal jobban hozzáférsz!
4 csavar meg a csatlakozókat kell csak lehuzni!
Ha visszatetted akkor nem árt egy vizszintes terület és egy fal amin be tudod lőni kb-re a fényét, hogy ne a műholdakat világítsa :lol:

Az égőnél lehuzod a trafo csatlakozot, lebontod körbe a gumiharangot és utána játszhatsz az égővel :D

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 11:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Régen cseréltem xenon izzót az enyémben, de ott kis torx csavarok tartották az izzót, vagy az izzót tartó valamit.Már nem emlékszem pontosan.2 perces művelet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
velencei75 írta:
Régen cseréltem xenon izzót az enyémben, de ott kis torx csavarok tartották az izzót, vagy az izzót tartó valamit.Már nem emlékszem pontosan.2 perces művelet!


Az enyém facelift, és ott már nincsenek csavarok, csak egy bajonettzáras gyűrű, és azt nem bírom letekerni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 22:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
velencei75 írta:
Régen cseréltem xenon izzót az enyémben, de ott kis torx csavarok tartották az izzót, vagy az izzót tartó valamit.Már nem emlékszem pontosan.2 perces művelet!


Az enyém facelift, és ott már nincsenek csavarok, csak egy bajonettzáras gyűrű, és azt nem bírom letekerni.

Én is szeretném kicserélni az izzókat,mert alig látok vele.Milyen izzót vettél bele?

Lehet a vetítésén állítani valamit a facelift utániaknak?
Vagy az első és hátsó szenzor értékeiből számítva állítja a magasságot?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 22:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
barbrady írta:
velencei75 írta:
Régen cseréltem xenon izzót az enyémben, de ott kis torx csavarok tartották az izzót, vagy az izzót tartó valamit.Már nem emlékszem pontosan.2 perces művelet!


Az enyém facelift, és ott már nincsenek csavarok, csak egy bajonettzáras gyűrű, és azt nem bírom letekerni.

Én is szeretném kicserélni az izzókat,mert alig látok vele.Milyen izzót vettél bele?

Lehet a vetítésén állítani valamit a facelift utániaknak?
Vagy az első és hátsó szenzor értékeiből számítva állítja a magasságot?


Ha megy a xenonod és nem látsz vele akkor több oka lehet:
- homály első plexi XenonBalázs polír vagy búra csere (ma mondta csak 2-3szor lehet polírozni mert törni fog).
- optikai hiba belül a vetitő lencsén és egyéb vackai mind lámpa csere (vagy bömbölő még talán kitudja javítani).
- magasság és szélesség ha mozog a xenon csatiját megfogva (nem begyújtáskor a 25kVolt-ot!!!) akkor törött a három műanyag pöcök vagy szerzel pöcköt vagy megcsináltatod a bömbölővel valami 10eFt ha kiszedi ő a lámpát.
- ha csak a beállítás rossz: autóklub mivel klubtagoknak ingyen a beállitás. Csak jobb ha te tekered mivel ha túlhúzozzák a csavart akkor törik a pöcök és lépj vissza az előző pontra. :lol:
- magasság állító motor ha nem csinálja a le-fel (avagy kacsintós) tesztet első bekapcsoláskor. Csere 3eFt a motor állítólag ez nem szokott elromlani a bömbölő szerint az enyém volt az első amit cserélt E39-ben. Igaz én 180km/h-nál koppantottam egy sast a motorház tetővel.
- A magasság állító szenzorokat már csak diagal fogod tudni ellenőrizni. De kábé ezek a legutcsók amik okozzák a dolgot.

Jackson, aki végig javította a fenti listát és most hibátlan 100%-os a villágítás rendszere
ui: és a hülye maximalista Jackson ilyenkor boldog

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 22:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
barbrady írta:
velencei75 írta:
Régen cseréltem xenon izzót az enyémben, de ott kis torx csavarok tartották az izzót, vagy az izzót tartó valamit.Már nem emlékszem pontosan.2 perces művelet!


Az enyém facelift, és ott már nincsenek csavarok, csak egy bajonettzáras gyűrű, és azt nem bírom letekerni.

Én is szeretném kicserélni az izzókat,mert alig látok vele.Milyen izzót vettél bele?

Lehet a vetítésén állítani valamit a facelift utániaknak?
Vagy az első és hátsó szenzor értékeiből számítva állítja a magasságot?


Ha megy a xenonod és nem látsz vele akkor több oka lehet:
- homály első plexi XenonBalázs polír vagy búra csere (ma mondta csak 2-3szor lehet polírozni mert törni fog).
- optikai hiba belül a vetitő lencsén és egyéb vackai mind lámpa csere (vagy bömbölő még talán kitudja javítani).
- magasság és szélesség ha mozog a xenon csatiját megfogva (nem begyújtáskor a 25kVolt-ot!!!) akkor törött a három műanyag pöcök vagy szerzel pöcköt vagy megcsináltatod a bömbölővel valami 10eFt ha kiszedi ő a lámpát.
- ha csak a beállítás rossz: autóklub mivel klubtagoknak ingyen a beállitás. Csak jobb ha te tekered mivel ha túlhúzozzák a csavart akkor törik a pöcök és lépj vissza az előző pontra. :lol:
- magasság állító motor ha nem csinálja a le-fel (avagy kacsintós) tesztet első bekapcsoláskor. Csere 3eFt a motor állítólag ez nem szokott elromlani a bömbölő szerint az enyém volt az első amit cserélt E39-ben. Igaz én 180km/h-nál koppantottam egy sast a motorház tetővel.
- A magasság állító szenzorokat már csak diagal fogod tudni ellenőrizni. De kábé ezek a legutcsók amik okozzák a dolgot.

Jackson, aki végig javította a fenti listát és most hibátlan 100%-os a villágítás rendszere
ui: és a hülye maximalista Jackson ilyenkor boldog

Szinte éreztem,hogy válaszolsz :D
Tudom te is szívtál a világítással...
Úgy érzem,hogy a szerkezeti elemek rendben vannak,az autó dőlésszögétől függően szépen szabályozza a magasságot.Játszottam is vele egy pár percet a mianap.Optikai hibán szennyezősést értesz a lencsén?
A polír az sokat segíthet?Anynira nincs még szerintem bemattulva.
Egyszerűen csak a magasságát látom kevésnek a vetítésén.
Anno az e36nak olyan bivaly lámpája volt,hogy ahoz képest ez picsafüst.
Arra tudok még gondolni,hogy lengőkar cserémkor eltörött a szenzor állítókarja de sikerült normálisan megragasztani/vagy mégsem pontosan...

Szeretnék a refibe is tenni egy Siemens szettet,azzal azt mondják nem lesz semmiféle hibakód és normálisan fog működni(www.xenon.hu).Erről van tapasztalatod?Mármint az utólagos mókolásokról...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 23:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Szinte éreztem,hogy válaszolsz :D
Tudom te is szívtál a világítással...
Úgy érzem,hogy a szerkezeti elemek rendben vannak,az autó dőlésszögétől függően szépen szabályozza a magasságot.Játszottam is vele egy pár percet a mianap.Optikai hibán szennyezősést értesz a lencsén?
A polír az sokat segíthet?Anynira nincs még szerintem bemattulva.
Egyszerűen csak a magasságát látom kevésnek a vetítésén.
Anno az e36nak olyan bivaly lámpája volt,hogy ahoz képest ez picsafüst.
Arra tudok még gondolni,hogy lengőkar cserémkor eltörött a szenzor állítókarja de sikerült normálisan megragasztani/vagy mégsem pontosan...

Szeretnék a refibe is tenni egy Siemens szettet,azzal azt mondják nem lesz semmiféle hibakód és normálisan fog működni(www.xenon.hu).Erről van tapasztalatod?Mármint az utólagos mókolásokról...


Jelenleg ki kéne próbálnom, hogy milyen. Egyenlőre amikor mentem este nem zavart, hogy rossz. Igen sokan piszkáltak, hogy magasabbra állítsam én is: AlpinaFan, autóklubos faszi (pedig ő vizsgáztat), Bömbölő (ma).
De legalább látni szeretném, hogy milyen a "gyári szar".

Az optikai hibán bármi ami zavaró hiba, kosz törés karc stb. Vagy akár a foncsor hibája. Ha nem megy a magasság állító szenzorja azt nem fogod állóhelyzetben látni. Hiába állítod be fixen. Amikor bele ült az autóklubos vagy rákapaszkodott a muhaati akkor látszott utánállít. Ha elromlik az állítás az utcsó ismert jó poziciót állitja be.
Elsőre ellenőrizd egy autóklub-ban a beállítást. De nefeledd telitank, 75kg a vezető ülésben és 80másodpercet bekapcsolástól számitva várni mert ekkor inicializál.

Jackson, akit egyenlőre nem zavar de megyek még sötétben

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 23:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
Szinte éreztem,hogy válaszolsz :D
Tudom te is szívtál a világítással...
Úgy érzem,hogy a szerkezeti elemek rendben vannak,az autó dőlésszögétől függően szépen szabályozza a magasságot.Játszottam is vele egy pár percet a mianap.Optikai hibán szennyezősést értesz a lencsén?
A polír az sokat segíthet?Anynira nincs még szerintem bemattulva.
Egyszerűen csak a magasságát látom kevésnek a vetítésén.
Anno az e36nak olyan bivaly lámpája volt,hogy ahoz képest ez picsafüst.
Arra tudok még gondolni,hogy lengőkar cserémkor eltörött a szenzor állítókarja de sikerült normálisan megragasztani/vagy mégsem pontosan...

Szeretnék a refibe is tenni egy Siemens szettet,azzal azt mondják nem lesz semmiféle hibakód és normálisan fog működni(www.xenon.hu).Erről van tapasztalatod?Mármint az utólagos mókolásokról...


Jelenleg ki kéne próbálnom, hogy milyen. Egyenlőre amikor mentem este nem zavart, hogy rossz. Igen sokan piszkáltak, hogy magasabbra állítsam én is: AlpinaFan, autóklubos faszi (pedig ő vizsgáztat), Bömbölő (ma).
De legalább látni szeretném, hogy milyen a "gyári szar".

Az optikai hibán bármi ami zavaró hiba, kosz törés karc stb. Vagy akár a foncsor hibája. Ha nem megy a magasság állító szenzorja azt nem fogod állóhelyzetben látni. Hiába állítod be fixen. Amikor bele ült az autóklubos vagy rákapaszkodott a muhaati akkor látszott utánállít. Ha elromlik az állítás az utcsó ismert jó poziciót állitja be.
Elsőre ellenőrizd egy autóklub-ban a beállítást. De nefeledd telitank, 75kg a vezető ülésben és 80másodpercet bekapcsolástól számitva várni mert ekkor inicializál.

Jackson, akit egyenlőre nem zavar de megyek még sötétben

Teletank és 80másodperc az menni fog,de most fogyjak 25kg-t?
Köszönöm a segítséged!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 23:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Teletank és 80másodperc az menni fog,de most fogyjak 25kg-t?
Köszönöm a segítséged!


Rakd ki az egyik lábad :lol:

Jackson, akinek mutogatta a autóklub-os, hogy mennyi terhelve és üresen de a légrugó hátul nem hagyta magát :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.12. 23:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Janek írta:
Teletank és 80másodperc az menni fog,de most fogyjak 25kg-t?
Köszönöm a segítséged!


Rakd ki az egyik lábad :lol:

Jackson, akinek mutogatta a autóklub-os, hogy mennyi terhelve és üresen de a légrugó hátul nem hagyta magát :wink:

A tompított gyári izzó az D2S 35W 4300K ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.13. 11:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Én is szeretném kicserélni az izzókat,mert alig látok vele.Milyen izzót vettél bele?

Lehet a vetítésén állítani valamit a facelift utániaknak?
Vagy az első és hátsó szenzor értékeiből számítva állítja a magasságot?


Az én lámpám jónak néz ki, állítókat Bömbölő kicserélte, be is lett állítva, és mégis nagyon gyenge, ezért döntöttem a cserénél. Most Philips van benne, és Bömbölő mondta hogy kékesen világít, valószínűleg már elég régi. Bosch-t vettem, este próbálom meg betenni, ha sikerül majd írok milyen lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 15:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Az én lámpám jónak néz ki, állítókat Bömbölő kicserélte, be is lett állítva, és mégis nagyon gyenge, ezért döntöttem a cserénél. Most Philips van benne, és Bömbölő mondta hogy kékesen világít, valószínűleg már elég régi. Bosch-t vettem, este próbálom meg betenni, ha sikerül majd írok milyen lett.


Kicseréltem este az izzókat, és ég és föld a különbség. Most már látok tompítottal is :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 17:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
barbrady írta:
Az én lámpám jónak néz ki, állítókat Bömbölő kicserélte, be is lett állítva, és mégis nagyon gyenge, ezért döntöttem a cserénél. Most Philips van benne, és Bömbölő mondta hogy kékesen világít, valószínűleg már elég régi. Bosch-t vettem, este próbálom meg betenni, ha sikerül majd írok milyen lett.


Kicseréltem este az izzókat, és ég és föld a különbség. Most már látok tompítottal is :D


És milyen lett sárgás fényű?

Jackson, aki kérdi

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.15. 10:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
barbrady írta:
barbrady írta:
Az én lámpám jónak néz ki, állítókat Bömbölő kicserélte, be is lett állítva, és mégis nagyon gyenge, ezért döntöttem a cserénél. Most Philips van benne, és Bömbölő mondta hogy kékesen világít, valószínűleg már elég régi. Bosch-t vettem, este próbálom meg betenni, ha sikerül majd írok milyen lett.


Kicseréltem este az izzókat, és ég és föld a különbség. Most már látok tompítottal is :D


És milyen lett sárgás fényű?

Jackson, aki kérdi


Nem, fehér fénye van, csak sokkal erősebb mint a régi izzókkal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 09:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni xenonos fényszóró illetve ködlámpa beállításával kapcsolatban. TIS-ben megtaláltam a beállítási ábrát, de a hiányos angol nyelvtudásom végett nem jutok dűlőre vele. (Felénk mindenki németül beszél :-D) Ha valakinek van türelme és ideje írja le legyen olyan kedves lépésről lépésre a beállítás metódusait.
Hálás köszönettel: Illés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 15:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni xenonos fényszóró illetve ködlámpa beállításával kapcsolatban. TIS-ben megtaláltam a beállítási ábrát, de a hiányos angol nyelvtudásom végett nem jutok dűlőre vele. (Felénk mindenki németül beszél :-D) Ha valakinek van türelme és ideje írja le legyen olyan kedves lépésről lépésre a beállítás metódusait.
Hálás köszönettel: Illés.


Röviden és tömören:
1. teletankolod a kocsit plusz 75kg a vezető ülésbe
2. Megkeresed a kocsi lámpáján a százalék jelzést nekem a lámpa szélén látható 1,0% ami azt jelenti 10méteren 1cm-et lejt.
3. keresel egy vízszintes helyen lévő merőleges falat ahova felrajzolhatod.
4. megméred a lámpa középpontjának a magasságát a földtől. ez lesz az alapvonal a két +-nek. Ettől lefelé kell leszámolni a 10méter távra az 1cm-et (lehetőleg 5 vagy 10 méteren állj a kocsival a könnyebb számolás érdekében)
5. felrajzolod a képet amit látsz a TIS-ben. Nagyon vigyáz a ball jobb letérésre is pont merőlegesen a falra kell állnod és az + a lámpa hosszanti tengelye mentén legyen. Na ehhez már szerintem minimum egy jó kis földmérő felszerelés kéne, hogy pontosan meg tudjad csinálni.
6. kocsi beindit és lámpa bekapcs utánna 80másodpercel amikor beállt a lámpa/légrugó tekergeted a le-fel és bal-jobb csavart.
7. csavart finoman tekergeti először oda vissza és megnézni merre mozog. Majd finom állítás!!! Ha nem mozdul tovább a falon a képe akkor nem csavarjuk tovább mert ekkor feszíted meg a műanyag pöcököt amit majd eltörik és cserélheted.

A gyors beállítás megfogod egy ismerős kezét akinek standard (avagy régi kék) autóklub kártyája van megkéred menjen oda az állomásra és kérjen egy lámpa beállítást. És kapsz egy 0ft-os számlát mivel neki ingyen van :lol:

Jackson, aki az utóbbi javasolja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 18:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni xenonos fényszóró illetve ködlámpa beállításával kapcsolatban. TIS-ben megtaláltam a beállítási ábrát, de a hiányos angol nyelvtudásom végett nem jutok dűlőre vele. (Felénk mindenki németül beszél :-D) Ha valakinek van türelme és ideje írja le legyen olyan kedves lépésről lépésre a beállítás metódusait.
Hálás köszönettel: Illés.


Röviden és tömören:
1. teletankolod a kocsit plusz 75kg a vezető ülésbe
2. Megkeresed a kocsi lámpáján a százalék jelzést nekem a lámpa szélén látható 1,0% ami azt jelenti 10méteren 1cm-et lejt.
3. keresel egy vízszintes helyen lévő merőleges falat ahova felrajzolhatod.
4. megméred a lámpa középpontjának a magasságát a földtől. ez lesz az alapvonal a két +-nek. Ettől lefelé kell leszámolni a 10méter távra az 1cm-et (lehetőleg 5 vagy 10 méteren állj a kocsival a könnyebb számolás érdekében)
5. felrajzolod a képet amit látsz a TIS-ben. Nagyon vigyáz a ball jobb letérésre is pont merőlegesen a falra kell állnod és az + a lámpa hosszanti tengelye mentén legyen. Na ehhez már szerintem minimum egy jó kis földmérő felszerelés kéne, hogy pontosan meg tudjad csinálni.
6. kocsi beindit és lámpa bekapcs utánna 80másodpercel amikor beállt a lámpa/légrugó tekergeted a le-fel és bal-jobb csavart.
7. csavart finoman tekergeti először oda vissza és megnézni merre mozog. Majd finom állítás!!! Ha nem mozdul tovább a falon a képe akkor nem csavarjuk tovább mert ekkor feszíted meg a műanyag pöcököt amit majd eltörik és cserélheted.

A gyors beállítás megfogod egy ismerős kezét akinek standard (avagy régi kék) autóklub kártyája van megkéred menjen oda az állomásra és kérjen egy lámpa beállítást. És kapsz egy 0ft-os számlát mivel neki ingyen van :lol:

Jackson, aki az utóbbi javasolja

Hú, Jackson köszönöm!!!

A ködlámpa beálításával kapcsolatos ködöt is eloszlatnád? :-D
Annak hova kellene világítania, arról nem találtam ábrát a TIS-ben, az enyém szerintem nagyon maga elé ver.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 19:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Hú, Jackson köszönöm!!!

A ködlámpa beálításával kapcsolatos ködöt is eloszlatnád? :-D
Annak hova kellene világítania, arról nem találtam ábrát a TIS-ben, az enyém szerintem nagyon maga elé ver.


Az nekem is homályos. A kép alatt találtam egy 2,0%-os szöget mennyire kell világítania (10méter 20cm). De mivel alacsonyan van itt még a 2%-os is nagyon rövid. Process semmi. Az tuti, hogy párhuzamos és elméletileg pontosan előre. Már csak fel kéne rajzolni a falra vagy a földre. Mert ha rohadt alacsonyan van akkor 20cm alatt akkor ugyebár elöbb éri el a földet mint a 10méterre lévő falat.

Nem tudom milyen magasan van a tied?

Jackson, akinek ez nem lett beállítva

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.30. 17:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 468
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Üdv!

Segítségeteket szeretném kérni xenonos fényszóró illetve ködlámpa beállításával kapcsolatban. TIS-ben megtaláltam a beállítási ábrát, de a hiányos angol nyelvtudásom végett nem jutok dűlőre vele. (Felénk mindenki németül beszél :-D) Ha valakinek van türelme és ideje írja le legyen olyan kedves lépésről lépésre a beállítás metódusait.
Hálás köszönettel: Illés.


Röviden és tömören:
1. teletankolod a kocsit plusz 75kg a vezető ülésbe
2. Megkeresed a kocsi lámpáján a százalék jelzést nekem a lámpa szélén látható 1,0% ami azt jelenti 10méteren 1cm-et lejt.
3. keresel egy vízszintes helyen lévő merőleges falat ahova felrajzolhatod.
4. megméred a lámpa középpontjának a magasságát a földtől. ez lesz az alapvonal a két +-nek. Ettől lefelé kell leszámolni a 10méter távra az 1cm-et (lehetőleg 5 vagy 10 méteren állj a kocsival a könnyebb számolás érdekében)
5. felrajzolod a képet amit látsz a TIS-ben. Nagyon vigyáz a ball jobb letérésre is pont merőlegesen a falra kell állnod és az + a lámpa hosszanti tengelye mentén legyen. Na ehhez már szerintem minimum egy jó kis földmérő felszerelés kéne, hogy pontosan meg tudjad csinálni.
6. kocsi beindit és lámpa bekapcs utánna 80másodpercel amikor beállt a lámpa/légrugó tekergeted a le-fel és bal-jobb csavart.
7. csavart finoman tekergeti először oda vissza és megnézni merre mozog. Majd finom állítás!!! Ha nem mozdul tovább a falon a képe akkor nem csavarjuk tovább mert ekkor feszíted meg a műanyag pöcököt amit majd eltörik és cserélheted.

A gyors beállítás megfogod egy ismerős kezét akinek standard (avagy régi kék) autóklub kártyája van megkéred menjen oda az állomásra és kérjen egy lámpa beállítást. És kapsz egy 0ft-os számlát mivel neki ingyen van :lol:

Jackson, aki az utóbbi javasolja

Szia
Úgy néz ki alakul a lámpa.új ízzók stb.
Beállítással vaygok bajba kicsit.
Szükségem lenne a TISben található vetítési képre.
Falat már szereztem :D
Jackson tudsz ebben segíteni?
http://forums.eurocca.net/showthread.ph ... .?p=546566
Ezt találtam,de nem bírom követni a leírást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 298 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator