* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 11:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Sziasztok!
2001-es evjaratu E39-be kiégett az AngelEye izzom(nem xenon-os). Nem tudja valaki milyen típusú égő kellene bele? Sajnos a Bardi autonal nem tudtak segíteni a tipus meghatarozasanal... Ahogy lattam a neten nemsokkal drágább ha "pipával" együtt megveszem, mert elég problémás kivenni az égőt a foglalatából.

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt

Cikkszám: 63126904048
Gyári komplett izzó: 10500ft
Hella komplett izzó: 6700ft
Hella, Osram BA9S izzó: kb. 1200-1300ft, Tungsram 500ft (Ezeket faragni kell)

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2018.04.26. 11:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
superbutt írta:
Sziasztok!
2001-es evjaratu E39-be kiégett az AngelEye izzom(nem xenon-os). Nem tudja valaki milyen típusú égő kellene bele? Sajnos a Bardi autonal nem tudtak segíteni a tipus meghatarozasanal... Ahogy lattam a neten nemsokkal drágább ha "pipával" együtt megveszem, mert elég problémás kivenni az égőt a foglalatából.

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt

Cikkszám: 63126904048
Gyári komplett izzó: 10500ft
Hella komplett izzó: 6700ft
Hella, Osram BA9S izzó: kb. 1200-1300ft, Tungsram 500ft (Ezeket faragni kell)


Köszönöm szépen! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 07:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 12:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 17:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.

fészbuk nem az én világom :D pár éve itt is volt még élet,persze időnkét itt is megjelent egy két "írástudatlan".csak a keménymagból maradtunk páran :D persze most már olyan olcsó lett a vas,hogy már a szotyi is ilyennel jár. :facepalm: Gallaca--Bendegúz segíííts! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.08. 11:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
halló keménymag! iit vagytok még? :D évek alatt már 3-4-szer zárt rövidre a jobbos refim,azt gyorsan égősaru lehúz. triakot vagy mi a szöszt szoktunk benne cserélni. 8) most viszont szereztem egy lcm3-ast simán kilehet cserélni az én lcm1-esem?

A "keménymagok" inkább a FaceBoo(n)k(ó)-on vannak, azt könnyebb vezetés közben kezelni a telefonon, meg live stream-elni az utat vele 230-nál, és persze kéretlen leszólásokat írni a felületre...
Mindezt strandpapucsban, ülésben lecsúszva, egyik kéz 12 óránál a kormányon...

Rá kell programozni a kocsira az újabb modult, nem plug&play.
Pontos metódust nem ismerem, de a VIN számot is át kell írni benne, másképp be sem indul talán a kocsi.

fészbuk nem az én világom :D pár éve itt is volt még élet,persze időnkét itt is megjelent egy két "írástudatlan".csak a keménymagból maradtunk páran :D persze most már olyan olcsó lett a vas,hogy már a szotyi is ilyennel jár. :facepalm: Gallaca--Bendegúz segíííts! :D

utána néztem jobban itt a fórumon.tényleg van vele egy kis állítgatás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.23. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.09.23. 13:01
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tegnapi napon szerettem volna állítani a fényszórókon (2001/10-es E39 530D), mert alig világítanak 1 méterre az autó elejétől. Elkezdtem lassan tekerni a kulccsal, de semmi nem történik, csak forognak szerencsétlen kerekek, ráadásul mind a két lámpánál. Az egyik egy kicsit még lejjebb is világít mint a másik. Nálam is eltörhettek az állító müanyagocskák ? Lámpa felkapcsoláskor indulás előtt egyébként automatikusan feljebb állítódnak, de csak kb 20-30 centit, alig észrevehető.

Köszi előre is a válaszokat.

Üdv
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.09.24. 16:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
WechPrince írta:
Sziasztok!

Tegnapi napon szerettem volna állítani a fényszórókon (2001/10-es E39 530D), mert alig világítanak 1 méterre az autó elejétől. Elkezdtem lassan tekerni a kulccsal, de semmi nem történik, csak forognak szerencsétlen kerekek, ráadásul mind a két lámpánál. Az egyik egy kicsit még lejjebb is világít mint a másik. Nálam is eltörhettek az állító müanyagocskák ? Lámpa felkapcsoláskor indulás előtt egyébként automatikusan feljebb állítódnak, de csak kb 20-30 centit, alig észrevehető.

Köszi előre is a válaszokat.

Üdv
Zsolt


Igen, több mint valószínű.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.11.29. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.11.30. 11:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csacs írta:
Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.

Arra gondolnék, hogy kontakthiba van a kapcsolóban.
A trafók kábeleit és csatlakozóit is megnézném egy méréssel, meg az izzókat.
Az LCM-et még nem gyanúsítanám első körben, de felvetődhet az is.
Jól jönne egy cseretrafó is ellenőrzés céljából.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.11.30. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tata
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
csacs írta:
Sziasztok.
Ugyan E38 (xenon) az illető, de talán tudtok segíteni.
Felkapcsolom a lámpát, minden jó. Egy idő múlva kiírja, hogy a tompított nem jó és el is alszik. Kis idő eltűnik a másik fele is. Lekapcsolom, majd vissza és világít rendesen.
Esetleg, ha valakinek lenne tippje, annak örülnék.
Üdv.

Arra gondolnék, hogy kontakthiba van a kapcsolóban.
A trafók kábeleit és csatlakozóit is megnézném egy méréssel, meg az izzókat.
Az LCM-et még nem gyanúsítanám első körben, de felvetődhet az is.
Jól jönne egy cseretrafó is ellenőrzés céljából.
:szerintem

Köszi. A kocsit nemrég vettem. Ma sikerült beszélni az előző tulajjal. Azt mondta, hogy ő kicserélte az izzókat, trafó hiba. Úgyhogy megoldódni látszik a probléma.
Kösz a gyors választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.15. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.31. 04:15
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Alfriston, UK
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

_________________
Kérdezek, mert néma gyereknek az anyja se látja a fától az erdőt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.16. 21:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bajkerülő írta:
Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

A fényszórók beállítását bármelyik szervizben el tudják végezni rendesen.
Én magamnak csinálom egy falnál.
Franc meg fizetne ilyesmiért, épp elég az éves alkatrész kiadás így is...

Azokban az izzókban amiket írtál nem fogsz csalódni, bármelyiket veheted amelyik szimpatikus.
Én eBay-ről szoktam (ez nem azt jelenti, hogy hetente kimegy, csak többet és többeknek...) rendelni 2000-3000.-/ pár és teljesen tökéletes, szép egyenletes fényük van, hidegben melegben jól működnek.
Ráadásul 4000-10000K-ig játszadozhatok a színhőmérsékletekkel kedvem szerint kevés összegből, mikor milyet rakok be.
:franko:
Valahogy nem tölt el dölyfös gőggel ha 40000.- forintnyi izzópár van a kocsiban, miközben mondjuk a rendszámtábla világítás le van szakadva, csak az egyik világít, de az is egy mécses szintjén... Sok ilyen van.

(Ez utóbbi csak sarkos példa volt egy elterjedt tulajtípusról, nem személyeskedés és nem neked szól! :)
Mint a gumicsászárok, akik csúszós úton örülnek maguknak, hogy 300 ezerért tettek gumit a gépre, a kocsi többi része lelakva, de a gumik újak, gyorsan hajtanak és ugyanúgy árokban végzik, mint akik harmad annyiért gumiztak... Meg "a fék felújítva!" És tárcsa meg pofák lettek cserélve mindössze, de az is paszta nélkül lett összerakva... Na, vége is a kirohanásomnak, ami inkább a "minden amit mondani akarsz" szekcióba tartozna.)
:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 12:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bajkerülő írta:
Sziasztok,

Az után érdeklődnék, hogy van-e valaki aki tudja hol lehet beállítatni a fényszórókat normálisan műszerrel? csóva összetartás, magasság, vetítéskép stb.
A szintezője működik, pálcikákat pár éve cserélték, és teszik a dolgukat. 2002/09
Illetve van-e valakinek tapasztalata a "premium" xenon izzókkal?
pl: Osram Xenarc Night Breaker Laser vagy
Philips D2S WhiteVision +120% 5000K esetleg a gyárinak mondott
GE Xensation™ 4200K D2S???
KB 6 éve van nálam az autó, még nem kellett cserélni de mintha gyengülne a fénye.
Szóval nem tudom merre induljak. Előre is köszi

A fényszórók beállítását bármelyik szervizben el tudják végezni rendesen.
Én magamnak csinálom egy falnál.
Franc meg fizetne ilyesmiért, épp elég az éves alkatrész kiadás így is...

Azokban az izzókban amiket írtál nem fogsz csalódni, bármelyiket veheted amelyik szimpatikus.
Én eBay-ről szoktam (ez nem azt jelenti, hogy hetente kimegy, csak többet és többeknek...) rendelni 2000-3000.-/ pár és teljesen tökéletes, szép egyenletes fényük van, hidegben melegben jól működnek.
Ráadásul 4000-10000K-ig játszadozhatok a színhőmérsékletekkel kedvem szerint kevés összegből, mikor milyet rakok be.
:franko:
Valahogy nem tölt el dölyfös gőggel ha 40000.- forintnyi izzópár van a kocsiban, miközben mondjuk a rendszámtábla világítás le van szakadva, csak az egyik világít, de az is egy mécses szintjén... Sok ilyen van.

(Ez utóbbi csak sarkos példa volt egy elterjedt tulajtípusról, nem személyeskedés és nem neked szól! :)
Mint a gumicsászárok, akik csúszós úton örülnek maguknak, hogy 300 ezerért tettek gumit a gépre, a kocsi többi része lelakva, de a gumik újak, gyorsan hajtanak és ugyanúgy árokban végzik, mint akik harmad annyiért gumiztak... Meg "a fék felújítva!" És tárcsa meg pofák lettek cserélve mindössze, de az is paszta nélkül lett összerakva... Na, vége is a kirohanásomnak, ami inkább a "minden amit mondani akarsz" szekcióba tartozna.)
:D


Azért vigyázgass az ebay-es izzókkal, mert az olcsó izzóknak úgy növelik a fényerejüket, hogy emelik a wattszámot, ezáltal forróbb is az izzó és hosszútávon roncsolja a foncsorokat, meg minden egyebet. Így adják el 120 meg 130%-os emelt fényerő szöveggel. Persze ettől még vannak jó izzók az ebay-en, nem tudom milyet rendeltél természetesen. :)

Én egész pontosan 2017.09 -ben rendeltem ezt: Osram Night Breaker Unlimited 64210NBU H7 +110%. Megvan még az email. 5300Ft volt akkor a kettő db és nagyon-nagyon jó fényük volt. Tényleg meg voltam elégedve.
Ezek épp pár hete égtek ki, majdnem egyszerre. Szóval több mint két évig bírták.
De ezeket már nem gyártják, ezek vannak helyette: Osram Night Breaker Laser H7 +150% 2db/csomag. 6350Ft. Most pont akciós a lumnetnél 11260Ft-ról (de szerintem ez kamuakció):

https://lumenet.hu/osram-night-breaker-laser-150-h7

Ezek is istencsászár izzók. Ködlámpába pedig ezt rendeltem:

Osram Night Breaker Silver H11 +100% 2db/csomag 7690Ft.
https://lumenet.hu/osram-night-breaker-silver-100-h11

Persze ezek H7-es és H11-es izzók, a xenonnal nincs tapasztalatom. Nem cseréltem még, de érdekelne engem is mi a jó. :)

A beállítást én is magamnak csinálom falnál és tapasztalat szerint. A legjobb ködös időben, akkor látszik igazán mennyire összevissza áll, amilyen béna vagyok.. :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 13:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ködlámpát állított már be valaki?

Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.

Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Egyik gyári, a másik asszem Depo de nincsenek bemattulva és a foncsor is szép.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 22:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Azért vigyázgass az ebay-es izzókkal, mert az olcsó izzóknak úgy növelik a fényerejüket, hogy emelik a wattszámot, ezáltal forróbb is az izzó és hosszútávon roncsolja a foncsorokat, meg minden egyebet. Így adják el 120 meg 130%-os emelt fényerő szöveggel. Persze ettől még vannak jó izzók az ebay-en, nem tudom milyet rendeltél természetesen. :)

Én ilyesmiket hozatok, mindig a fémkeretest:
Ebay link
Ezek teljesen megegyeznek a nevesebb márkákkal külalakilag.
Teljesítményük ezeknek is 35w, fényerő mint bármelyik másik.
Szerintem van itt egy kis marketing felhajtás ezek körül is, hiszen tudjuk, hogy a tervezett elavulás már rég elérte a nagy gyártókat is, sőt mondhatni tőlük indult ki!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 22:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Ködlámpát állított már be valaki?
Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.
Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Simán egy falhoz közelebb mész és alá állítod a tompított csóvájának.
Oldalra meg az E39-nél nem is igen lehet állítani, csak egy állítócsavar van.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2019.12.20. 22:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
attila94 írta:
Ködlámpát állított már be valaki?
Keveset vezetek ködben, de nem éreztem az előnyét amikor felkapcsoltam.
Igazából azt se tudom milyennek kéne lennie?

Simán egy falhoz közelebb mész és alá állítod a tompított csóvájának.
Oldalra meg az E39-nél nem is igen lehet állítani, csak egy állítócsavar van.

Kép


Köszi!

Pont oldalirányban van hiányérzetem, a gyári ültetés miatt így is alacsonyan vetít a tompított. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2020.06.07. 14:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
helló fiúk-lányok! 97-es gépre veszprém környékén lcm-3-ast feltudna valaki programozni? jó magyar forinttal honorálnám. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: első lámpa hiba
HozzászólásElküldve: 2020.08.08. 07:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
helló fiúk-lányok! 97-es gépre veszprém környékén lcm-3-ast feltudna valaki programozni? jó magyar forinttal honorálnám. :D

Nos, sikerült megoldani?
Ha igen, akkor most ki tudod kapcsolni a "Light coding" menüben a hidegteszteket?
Tudod, hogy a ledek ne villogjanak.
Nekem régóta ez a bánatom, ezért csak fehérítettebb hagyományos izzókat tudok használni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator