* *
Pontos idő: 2024.04.19. 01:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 10:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm xsoe! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 10:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Köszönöm xsoe! :)


Nincs mit! De mindig elírod a nevem! :twisted: :wink:

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 11:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?

Ãœdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 12:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?

Ãœdv. Zoli


Semmi baj! Sokan vannak így vele! :lol:

Nemtom merre lehet. Ezeket az adatokat is a honlapról puskáztam le! 8)

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.22. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 20d M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Elnézést :kalapács , jobban fogok figyelni :oops:
A bolt merre van?
Ãœdv. Zoli

Szia!

A XI. kerben vagyok elérhető. Szerintem PÜ-ben beszéljük meg, hogy mire van szükséged.

üdv
Bömbölö


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.10. 20:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.10. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ãœdv a klubban!!!! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.10. 22:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.10. 22:17 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz


Hali!
A lámpaállító kézi vagy az automata már?
Ha automata akkor lehet a két jeladó valamelyike kezd behalni!! Nem tudja merre az egyenes és dönti a lámpát lefelé...mintha a kocsi orra a levegőbe emelkedne....csak tipp.
Ha kézi akkor meg nem lehet ilyen gond....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.10. 22:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
jackson írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Talán feszabályzó elszállt és túlfeszt küldött több helyre. Vagy egy akkumlátoros bikázás csinálhat ilyeneket.

Jackson, aki sok türelmet kiván a kijavitgatáshoz


Hali!
A lámpaállító kézi vagy az automata már?
Ha automata akkor lehet a két jeladó valamelyike kezd behalni!! Nem tudja merre az egyenes és dönti a lámpát lefelé...mintha a kocsi orra a levegőbe emelkedne....csak tipp.
Ha kézi akkor meg nem lehet ilyen gond....


Automata:
Amúgy ezt tök jól meglehet nézni GT1-ben mert ott Volt ban irja ki. Normális kb. 3-4Volt körüli érték. Ha rátehénkedsz a kocsira akkor látszik ahogy változik. Csak azért tudom mert már volt első jeladó cserém muhaatinál.

Jackson, aki bólogat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.10.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 21:40 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gpityu írta:
Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!



Elvileg a jobb oldalon vannak a kerekeknél.....
Ha rátámaszkodsz a kocsi elejére akkor változnia kellene a lámpa helyzetének....szintezni kellene neki....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.02. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: egy nagyobbacska sziget :)
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?

_________________
Velem csak az veszhet össze, akit én is akarok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 22:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
Gpityu írta:
Halihó!

Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
A jeladórol kérdeznék még hogy azt hogy és hol találom meg.
Honnét tudom hogy meghalt, javítható vagy csak cserélni lehet!



Elvileg a jobb oldalon vannak a kerekeknél.....
Ha rátámaszkodsz a kocsi elejére akkor változnia kellene a lámpa helyzetének....szintezni kellene neki....


Igen az első futóműnél, mert ugyebár van hátsó is. Ami a légrugós touringom esetében ráadásul dupla tehát ad jelet a légrugó vezérlőnek is (két kábeles).
Én egy bontottra cseréltem, mivel nem volt biztos kontakt vagy szenzor hiba. Mint csere után kiderült a szenzor halt meg, igy aztán maradt bent a bontott azóta is jól érzi magát.
Amikor kicserélte a muhaati én néztem az INPA képernyőn és látszott ahogy változik a feszültség amikor még nem kötötte be és kézzel tologatta a kart.
Három esélyes a hibád: szenzor, kábel és vezérlő. Nos nekem szerencsém volt mivel elsőre bejött a szenzor hiba. Próbálkoztunk, hogy megmérjem a hibás ellenállását látszik-e a szakadás de nem tudtam megmérni. Mivel nem volt benne a gyári doksiban sem mennyi Ohm-nak kéne lennie.

Jackson, aki sok szerencsét kiván

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 22:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 22:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Gpityu írta:
Sziasztok

Nekem működik az elektromos állítás minden indításkor keresi a pozícióját csak mégsem áll be jól. Egészen a kocsi elé világit! Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Volt egy elektromos hibasor az autómon amikor egyébb dolgok is elszáltak(Ez mind egyszere): A.B.S. jeladó, PDC, Hátsó csomagtér világítás, erősítő biztosíték kiment! Előtte a távolsági fényszórót nem is használtam olyan jól vitt a lámpa most meg vakoskodnom kell!


Ha nem elektromos a hiba, akkor lehet eltört a belső állító bolha! Akkor is a kocsi elé világít!


Mondjuk itt törjük a búránkat de simán lehet, hogy szétégett a PDC vezérlői is akár. Elöbb egy diagal érdemes lenne ránézni.

Jackson, aki szerint meglehetőseg tág hiba lehetőségek vannak ha nem specifikája pontosabban (erre jó egy diagnosztika pl.)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 23:43 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FSOpapa írta:
Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 00:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.02. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: egy nagyobbacska sziget :)
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
FSOpapa írta:
Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

_________________
Velem csak az veszhet össze, akit én is akarok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 00:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FSOpapa írta:
Pocilaci írta:
FSOpapa írta:
Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

Én azt hiszem, hogy sokkal inkább az izzók felől párásodnak, mint a tömítésnél.
Nekem a tömítés kiváló állapotú, mégis párásodik

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14. 07:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
FSOpapa írta:
Pocilaci írta:
FSOpapa írta:
Urak

Kicsit sokat használom mostanában a kérdőjelet :oops: dehát még kezdőnek vagyok mondható E39 témában. Remélem, elnézitek nekem.

Kérdés szinten már felmerült itt, de válasz még nem jött rá, így én is megkérdem, hátha...
Első lámpák párásodnak, főleg hosszabb állást követően. Facelift előtti, nem xenonos.
E36-ról olvastam, hogy lámpaszétszedés és a lámpatest tömítésének cseréje segített.
A tömítés, ha minden igaz, a 63 12 8 362 446.
E39-en csinált-e valaki ilyesmit?

S ha már lámpaszétszedés, akkor jól kis is takarítanám, más BMW-ken ez nagyon sokat segít, de úgy olvastam, hogy az E39 sem kivétel ez alól :)
Ezzel kapcsolatban esetleg valami, amire különösen ügyelni kell? Továbbá valami alkatrész, amit érdemes ilyenkor cserélni? Pl a motortér felőli szigetelés stb?


Szia!

Van itt valahol egy leírás arról hogy hogyan kell szétszedni a lámpát...a tippek trükkök közt vagy a letöltéseknél nem is tudom....
Vagy keresd Bömbölőt...ebben profi!


Köszönöm, azt meg is találtam, de az a faceliftesre vonatkozik. A szétszedés meg még menne is, csak arról nincs szó sehol, hogy a párásodást hogyan lehet megszüntetni, segít-e rajta ez a tömítéscsere stb.

Bömbölőt meg amúgy is nagyjából akkor láttam utoljára, amikor megvette a 25d-t, ideje lesz újra felkeresni :)

Én azt hiszem, hogy sokkal inkább az izzók felől párásodnak, mint a tömítésnél.
Nekem a tömítés kiváló állapotú, mégis párásodik


Párásodhat még a jobb kormányos átállitó fedélnél is. Például ha nincs meg a gumi tömitése szépen bevezeti oda az esőt.
De tényleg a bömbölő a lámpa Profi.

Jackson, aki megemlíti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 330 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator