* *
Pontos idő: 2018.12.15. 04:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 08:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2284
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
zoomon írta:
Mindenképpen szakemberhez fordulok, de akkor sima autóvillamoságihoz vagy tuning műhelybe? Illetve azért azt kellene tudni, hogy jó porlasztó került-e bele, hamar lekaptam a tetejét és leírtam a rajta található számokat, íme:

Az eredeti ötön található számok:

045110 047 jobb oldalon 3107 alatta 0166 alatta 08531

alul: 7785984

Az új számai:

0445110 029 jobb oldalon 1206 alatta 1288 alatta 08212

alul: 2354093

Szakmai felkészültségem valóban hiányos, nem azzal van gondom, hogy nem tudom megcsinálni, de azért szeretném kideríteni, hogy mi a baja az autónak mielőtt elmennék valakihez.

Google a baratod ebben az esetben is. Az elso az a 193 lovas 3 literes motorhoz valo, a masodik meg az e38 740d-hez.

Hozza azt a 30d-hez is, csak a 184 lovashoz, tehát Eu2-es injektor, ami a 193-hoz nem jó, ami Eu3. A cikkszámból is látszik, ami 2-vel kezdődik az EU2, ami 7-el az EU3. Tehét ezt az injektort vissza kell vinni, és elcserélni egy 047 végűre, 984 végződéssel. Nem csoda, hogy nem jó.
De a legjobban akkor járnál, ha visszavinnéd az injektort, elkérnéd az árát, elbandukolnál tényleg Steefhez, vennél tőle egy alkalmas injektort,(vagy esetleg elvinnéd még a másik ötöt is beméretni) és kapnál némi jótanácsot is mellé.

Mobilon kerestem ra, joforman csak ebayes talalatokat adott ki, a masodik cikkszamra meg csak a 740-et irta. Mindegy, nem ez a lenyeg. Mar atvetelkor ellenorizni kellett volna a cikkszamokat, es erosen gyanakodni a kulonbozoseg miatt.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem értett hozzá sajnos. Külsőre lehet, hogy egyeznek, de mégsem jó a kocsiba. Ha kicserélik neki tényleg, akkor maximum egy kis plusz munka és előbb utóbb jó lesz az autó. Minden esetre örülök, hogy jó volt a felvetésem és a kódok alapján meg tudtad állapítani, hogy mi a gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.25. 13:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönök minden segítséget, a legfontosabb, hogy kiderült a hiba, így már lehet tovább lépni.
Vissza megyek a témával porlasztós topikba hiszen ez oda való.
Felveszem a kapcsolatot ünnepek után Nagy Istvánnal.
A porlasztót egyelőre nem viszem vissza, mert akkor nem lenne működőképes az autó, esetleg megpróbálom addig kicseréltetni olyanra mint a többi, hátha csak ennyi a baja, mert végülis jót adtak, mert az enyém 184 lovas motor, de ha az összes többi porlasztó 193-as akkor ennek is annak kell lennie.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.11. 12:30
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!

Egy aprócska kérdéssel zaklatnám az itt lévőket :)
520d -t(adagolós) szeretnék majd egy picit fickósítani...gondoltam esetleg egy chip-re semmi több.Itt mondanám,hogy nem az a célom ,hogy egy brutális állat legyen, csak egy picit erősebb.Nem is hajtani szeretném folyamatosan..csak ha ugy van,jobban meginduljon. Kaptam egy olyan infot már h ezekek a bömösöknek az adagoló a gyengéje és nem szeretik ha hajszolják a teljesítményt. Erről érdekelne egy kisebb felvilágosítás, hogy kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban. Megéri e vagy sem? Motornak, váltónak mennyire tesz ez jót? Ill. ez az adagolós dologról is érdekelne egy kis megerősítés ,hogy így van e. (jobb több helyről összegyűjteni az infokat).
Előre is köszönöm a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
MRe39 írta:
Üdv mindenkinek!

Egy aprócska kérdéssel zaklatnám az itt lévőket :)
520d -t(adagolós) szeretnék majd egy picit fickósítani...gondoltam esetleg egy chip-re semmi több.Itt mondanám,hogy nem az a célom ,hogy egy brutális állat legyen, csak egy picit erősebb.Nem is hajtani szeretném folyamatosan..csak ha ugy van,jobban meginduljon. Kaptam egy olyan infot már h ezekek a bömösöknek az adagoló a gyengéje és nem szeretik ha hajszolják a teljesítményt. Erről érdekelne egy kisebb felvilágosítás, hogy kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban. Megéri e vagy sem? Motornak, váltónak mennyire tesz ez jót? Ill. ez az adagolós dologról is érdekelne egy kis megerősítés ,hogy így van e. (jobb több helyről összegyűjteni az infokat).
Előre is köszönöm a válaszokat.


520ds kolléga lehet a te embered. Ha tud segíteni, biztos fog. Tudtommal chipes, lassan félmilliót futott a bömöse. Illetve friss adagolos élményei is vannak

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2014.03.11. 13:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.11. 12:30
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
MRe39 írta:
Üdv mindenkinek!

Egy aprócska kérdéssel zaklatnám az itt lévőket :)
520d -t(adagolós) szeretnék majd egy picit fickósítani...gondoltam esetleg egy chip-re semmi több.Itt mondanám,hogy nem az a célom ,hogy egy brutális állat legyen, csak egy picit erősebb.Nem is hajtani szeretném folyamatosan..csak ha ugy van,jobban meginduljon. Kaptam egy olyan infot már h ezekek a bömösöknek az adagoló a gyengéje és nem szeretik ha hajszolják a teljesítményt. Erről érdekelne egy kisebb felvilágosítás, hogy kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban. Megéri e vagy sem? Motornak, váltónak mennyire tesz ez jót? Ill. ez az adagolós dologról is érdekelne egy kis megerősítés ,hogy így van e. (jobb több helyről összegyűjteni az infokat).
Előre is köszönöm a válaszokat.


520ds kolléga lehet a te embered. Ha tud segíteni, biztos fog. Tudtommal chipes, lassan félmilliót futott a bömöse. Illetve friss adagolos élményei is vannak

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el



Köszönöm szépen :) Remélem tud biztató infokkal szolgálni :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 21:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 496
Adott köszi: 80 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2211
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 506 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.

...és kb. -200kg.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 21:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 496
Adott köszi: 80 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
atti523i írta:
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.

...és kb. -200kg.

látod a súlyadatokat nem néztem.mi hárman ültünk az autóban,ott nem tudom.beelőzött záróvonalon,gondolta majd megmutatja a bömbisnek,majd körforgalomból kifele elkezdtük nyomni,de nem tudott meglépni,aztán egy kilóméterrel késöbb én lekanyarodtam.füstölt rendesen a v6. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2211
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 506 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.

...és kb. -200kg.

látod a súlyadatokat nem néztem.mi hárman ültünk az autóban,ott nem tudom.beelőzött záróvonalon,gondolta majd megmutatja a bömbisnek,majd körforgalomból kifele elkezdtük nyomni,de nem tudott meglépni,aztán egy kilóméterrel késöbb én lekanyarodtam.füstölt rendesen a v6. :facepalm:

Hisz' Ti hendikeppel mentetek :)

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 22:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 496
Adott köszi: 80 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.

...és kb. -200kg.

látod a súlyadatokat nem néztem.mi hárman ültünk az autóban,ott nem tudom.beelőzött záróvonalon,gondolta majd megmutatja a bömbisnek,majd körforgalomból kifele elkezdtük nyomni,de nem tudott meglépni,aztán egy kilóméterrel késöbb én lekanyarodtam.füstölt rendesen a v6. :facepalm:

Hisz' Ti hendikeppel mentetek :)

meg is válaszolom magamnak :) a 23i és a 28i szívósor ha jól látom megegyezik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.25. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
SvidronyA írta:
atti523i írta:
nem pörög a topik,ezért kérdeznék. :D a gép 97-es23i.már pár éve cseréltem rajt katalizátort,és a 28i-t raktuk bele.ha a beömlőt is kicserélném nagyobbra, nőne a teljesítmény?nagyon nem akarok belebonyolódni,de valamelyik nap bekostolt egy omega 25i,és jól jött volna pár plusz lovacska.megnézten az is 170le.

...és kb. -200kg.

látod a súlyadatokat nem néztem.mi hárman ültünk az autóban,ott nem tudom.beelőzött záróvonalon,gondolta majd megmutatja a bömbisnek,majd körforgalomból kifele elkezdtük nyomni,de nem tudott meglépni,aztán egy kilóméterrel késöbb én lekanyarodtam.füstölt rendesen a v6. :facepalm:

Hisz' Ti hendikeppel mentetek :)

meg is válaszolom magamnak :) a 23i és a 28i szívósor ha jól látom megegyezik.

Hali
A teljesítmény csak akkor nőne ha motort is cserélnél a megfelelő alkatrészekkel együtt :wink: mert ugye a karosszéria az megegyezik :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 13:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 91 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Ha az e34 25i szívósorát rárakod,az hoz pár lovat.
üdv lacir1


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 15:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 496
Adott köszi: 80 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
lacir1 írta:
Heló
Ha az e34 25i szívósorát rárakod,az hoz pár lovat.
üdv lacir1

szerinted mennyit?a 28í katalizátora van rajta.egy az egyben felmenne rá?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 15:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.03. 18:03
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25/28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
lacir1 írta:
Heló
Ha az e34 25i szívósorát rárakod,az hoz pár lovat.
üdv lacir1

szerinted mennyit?a 28í katalizátora van rajta.egy az egyben felmenne rá?


Helló!

Igen,M50B25 szívósor kell rá,az vagy 30%-kal nagyobb járatos,mint az M52B25 és 28.
Kell azért átalakítani ezt-azt,pl az M50 szívósoron csak 1 bemenet van az alapjárati motornak meg a kartergáznak,azt össze kell valahogy hozni.
Meg az injektorhíd rögzítési pontjai máshol vannak,oda is kell 1 kis munka.
Illetve a szervótartály nem fog elférni a szívósortól,picit kijjebb kell hozni.
Véleményem szerint alul nyomatékot veszít az autó,felül viszont jön plussz nyomaték és LE is.Adatokat nem tudok mondani,ez csak érzés,nálam fent van a szívósor.
Viszont meg kellene chippelni,az lenne az igazi...
De még a 25ös motorral is,ha télleg a 28 kipuff van alatta,akkor olyan 200ló körül lehet hozni,de csak a chippel.
28ast meg 200 ló fölé...

üdv: Kázsé


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kazsemestor az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 19:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 91 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Tudomásom szerint 17le hoz,de a nyomatékot nem tudom.Én is most akarom feltenni az enyémre.Mint az előttem író kolléga is megjegyezte,kicsit át kell alakítani a 25-ös szívósort.
üdv lacir1


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacir1 az itt látható tagok köszönték meg: atti523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 13:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 123 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak úgy elkalandoztam és : van értelme 30d-re sport kipuffott tenni? Csak a hangja miatt, nem a látens +1 póni miatt :)


Ezt telóról firkáltam..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 14:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.10. 19:06
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wiesloch
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 XI
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kazsemestor írta:
atti523i írta:
lacir1 írta:
Heló
Ha az e34 25i szívósorát rárakod,az hoz pár lovat.
üdv lacir1

szerinted mennyit?a 28í katalizátora van rajta.egy az egyben felmenne rá?


Helló!

Igen,M50B25 szívósor kell rá,az vagy 30%-kal nagyobb járatos,mint az M52B25 és 28.
Kell azért átalakítani ezt-azt,pl az M50 szívósoron csak 1 bemenet van az alapjárati motornak meg a kartergáznak,azt össze kell valahogy hozni.
Meg az injektorhíd rögzítési pontjai máshol vannak,oda is kell 1 kis munka.
Illetve a szervótartály nem fog elférni a szívósortól,picit kijjebb kell hozni.
Véleményem szerint alul nyomatékot veszít az autó,felül viszont jön plussz nyomaték és LE is.Adatokat nem tudok mondani,ez csak érzés,nálam fent van a szívósor.
Viszont meg kellene chippelni,az lenne az igazi...
De még a 25ös motorral is,ha télleg a 28 kipuff van alatta,akkor olyan 200ló körül lehet hozni,de csak a chippel.
28ast meg 200 ló fölé...

üdv: Kázsé


Hello!

Ez jó téma és valóban jó az a nagyobb szívósor tapasztalat nekem is.Sokkal rugalmasabb lesz az autó jobban pörög érezni a hatását.Nekem pl. pont van egy ilyen szívosorom már átalakítva de mivel eladtam az autót és az új tulaj nem kérte hozzá ezért porosodik a polcon.Ha kell szerintem megtudunk egyezni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 14:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2284
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 305 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
Csak úgy elkalandoztam és : van értelme 30d-re sport kipuffott tenni? Csak a hangja miatt, nem a látens +1 póni miatt :)


Ezt telóról firkáltam..

Kinek mi jon be. Nekem tetszik nemelyik hangja, de lehet hosszu utakon nem birnam elviselni. Pl saab aerom repedt kipufogoval teljesen kifarasztott mire hazaertem Mo-ra, visszafele megjavitva mar nem volt ilyen gondom.
Pl ez tetszik, marmint a hangja. A szinvilaga es nemely kiegeszitoje annyira nem jon be. https://youtu.be/kiNhDcfd2K4
Kivancsi vagyok milyen lesz neki remap utan.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5710
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Bor3sz írta:
Csak úgy elkalandoztam és : van értelme 30d-re sport kipuffott tenni? Csak a hangja miatt, nem a látens +1 póni miatt :)


Ezt telóról firkáltam..

Kinek mi jon be. Nekem tetszik nemelyik hangja, de lehet hosszu utakon nem birnam elviselni. Pl saab aerom repedt kipufogoval teljesen kifarasztott mire hazaertem Mo-ra, visszafele megjavitva mar nem volt ilyen gondom.
Pl ez tetszik, marmint a hangja. A szinvilaga es nemely kiegeszitoje annyira nem jon be. https://youtu.be/kiNhDcfd2K4
Kivancsi vagyok milyen lesz neki remap utan.

Erre a kocsira egy turbó kellett volna inkább... :facepalm:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator