* *
Pontos idő: 2024.03.28. 19:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.10.26. 09:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Zo78 írta:
morv írta:
Imco írta:
Zo78 írta:
Üdv!



ui: az említett gépkönyv 1998-as!!, és hivatkozásként 520i, 523i, 528i van feltüntetve... tehát sehol 25i !! :roll:

98-ban még csak papíron létezett E39 25i. :)
A 25-öt is e szerint kezeld.
Ahol ezt olvastad Jacksontól ott ki is lett vesézve a téma.
Dízel-benzin turbó-szívó sor 6-v8 aspektusból, ha nem tévedek.

Hogy jon ez a tuninghoz?


Valóban off topic, ennek ellenére a "benzinmotor melegítése indulás előtt - hűtése megálláskor" téma ugyanitt már érintve volt korábban, ezért jónak láttam a kérdésemet itt feltenni.

No problem! Amugy szerintem par masodperc eleg inditas utan, hogy az olaj mindenhova odaerjen, utana kozepes fordulatszam tartomanyban el lehet (kell) indulni. Leallitaskor pedig a leallitas elotti hasznalatot figyelembe veve, de turbo nelkuli kocsinal szerintem semmi extra nem kell.


Köszi a kommenteket. Ezt akartam tudni! Indításkor annyit szoktam várni, hogy a fordulatszám "megnyugodjon" (közvetlenül indítás után magasabb, aztán 20-30 mp után lehiggad :) ), majd indulás, de nem pörgetem 2000 f/p fölé addig, amíg a a vízhőfok be nem áll középre..., aztán :roker:
(Ezzel befejeztem az off topic-olást.)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.11.10. 20:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.28. 13:47
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. van nekem egy e39 525 TDS(1999évj), szeretnék javítani a teljesítményén csak nem tudom hogy mihez nyúljak.

gondolkoztam már turbó, cooler cserén + chip. nektek mi a javaslatotok, elképzelésetek ? mit csinálnátok vele ? válaszokat előre is köszönöm ! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.11.11. 11:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
m3ntal írta:
Sziasztok. van nekem egy e39 525 TDS(1999évj), szeretnék javítani a teljesítményén csak nem tudom hogy mihez nyúljak.

gondolkoztam már turbó, cooler cserén + chip. nektek mi a javaslatotok, elképzelésetek ? mit csinálnátok vele ? válaszokat előre is köszönöm ! :)

Ha rám hallgatsz (szintén TDS tulajként), akkor a legjobb tuning, amit egy ilyen öreg konstrukciós dízelen meg tudsz csinálni teljesítmény növelés céljából, az az, ha eladod és veszel egy 30d-t!
Komolyan mondom!
Az alapból +40 lóerő minimum és a csere fele annyiba sem fog kerülni a végén, mint egy szerencsétlen M51-es motorból ennyi többletteljesítményt kisajtolni.
Hogy a tartósságról már ne is beszéljünk...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.11.11. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jerry írta:
m3ntal írta:
Sziasztok. van nekem egy e39 525 TDS(1999évj), szeretnék javítani a teljesítményén csak nem tudom hogy mihez nyúljak.

gondolkoztam már turbó, cooler cserén + chip. nektek mi a javaslatotok, elképzelésetek ? mit csinálnátok vele ? válaszokat előre is köszönöm ! :)

Ha rám hallgatsz (szintén TDS tulajként), akkor a legjobb tuning, amit egy ilyen öreg konstrukciós dízelen meg tudsz csinálni teljesítmény növelés céljából, az az, ha eladod és veszel egy 30d-t!
Komolyan mondom!
Az alapból +40 lóerő minimum és a csere fele annyiba sem fog kerülni a végén, mint egy szerencsétlen M51-es motorból ennyi többletteljesítményt kisajtolni.
Hogy a tartósságról már ne is beszéljünk...


Vagy 540i esetleg möt. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.11.13. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
m3ntal írta:
Sziasztok. van nekem egy e39 525 TDS(1999évj), szeretnék javítani a teljesítményén csak nem tudom hogy mihez nyúljak.

gondolkoztam már turbó, cooler cserén + chip. nektek mi a javaslatotok, elképzelésetek ? mit csinálnátok vele ? válaszokat előre is köszönöm ! :)

Ez a revilo nevu csavo is ilyesmin agyal:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/89121-525-tds-1994-turbo-upgrades/

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 17:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nehezen akar ez az év véget érni. A porlasztócsúcs topikba olvashattátok, hogy kiszakadt az egyik porlasztóm tartó csavarja és ez miatt porlasztót is kellett cserélnem. Szerelés közben többször újraindítottuk az autó, így végül lemerült az aksija, kivettük tölteni. Összerakás után tegnap volt az első komolyabb autópályás tesztelés, meglepődve tapasztaltam, hogy az autó nem úgy megy ahogy szokott, máshogy gyorsul, főleg ötösben. Először arra gondoltam, hogy az új porlasztó nem tökéletes, de szép állapotú volt és az autó hangja is megváltozott. Hamar rájöttem, hogy ez bizony olyan mintha elszállt volna az autó chiptuningja (184/390 @ 216/510) lehetséges ez? Soltvadkertben csinálták.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zoomon írta:
Nehezen akar ez az év véget érni. A porlasztócsúcs topikba olvashattátok, hogy kiszakadt az egyik porlasztóm tartó csavarja és ez miatt porlasztót is kellett cserélnem. Szerelés közben többször újraindítottuk az autó, így végül lemerült az aksija, kivettük tölteni. Összerakás után tegnap volt az első komolyabb autópályás tesztelés, meglepődve tapasztaltam, hogy az autó nem úgy megy ahogy szokott, máshogy gyorsul, főleg ötösben. Először arra gondoltam, hogy az új porlasztó nem tökéletes, de szép állapotú volt és az autó hangja is megváltozott. Hamar rájöttem, hogy ez bizony olyan mintha elszállt volna az autó chiptuningja (184/390 @ 216/510) lehetséges ez? Soltvadkertben csinálták.


Erdemben sajnos nem tudok hozzaszolni, csak annyit, hogy KITARTAS !!!!!
Nem te vgy az elso, aki cumizik ezekkel a vasakkal es valszeg nem is az utolso....
En pl. 2 honap alatt tobb, mint fel millat lapatoltam a kocsiba es ''csak' felujjitasok voltak !!!Nem lett tole szebb, "csak" mukodik :)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 19:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zoomon írta:
Nehezen akar ez az év véget érni. A porlasztócsúcs topikba olvashattátok, hogy kiszakadt az egyik porlasztóm tartó csavarja és ez miatt porlasztót is kellett cserélnem. Szerelés közben többször újraindítottuk az autó, így végül lemerült az aksija, kivettük tölteni. Összerakás után tegnap volt az első komolyabb autópályás tesztelés, meglepődve tapasztaltam, hogy az autó nem úgy megy ahogy szokott, máshogy gyorsul, főleg ötösben. Először arra gondoltam, hogy az új porlasztó nem tökéletes, de szép állapotú volt és az autó hangja is megváltozott. Hamar rájöttem, hogy ez bizony olyan mintha elszállt volna az autó chiptuningja (184/390 @ 216/510) lehetséges ez? Soltvadkertben csinálták.

A chiptuning nem tud csak úgy elszállni. A porlasztó állapotát inkább CR padon tesztelve lehet megítélni és nem rátekintéssel. Szinte biztos vagyok benne hogy ott a gond. Főleg, hogy a motorhang is változott. Van diagod?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 21:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
A chiptuning nem tud csak úgy elszállni. A porlasztó állapotát inkább CR padon tesztelve lehet megítélni és nem rátekintéssel. Szinte biztos vagyok benne hogy ott a gond. Főleg, hogy a motorhang is változott. Van diagod?



Én is úgy gondolom, hogy nem kellene neki, de a helyzet mégis olyannak tűnik, kicsit részletesebben:
-Az autó nem füstöl, nem rángat, egyenletesen jár a motor ahogy kell.
-Hidegen, melegen könnyen indul.
-Érzésre olyan vezetni mint az előző autómat (e39 530d 193/420)

A kérdés, hogy a hatból egy darab porlasztó hibája képes-e ekkora teljesítmény csökkentés okozni (184/390 és a 193/420 közötti különbséget nem veszem észre, de a 184/390 és a 216/510 közötti különbség igen csak feltűnő, főleg 150-nél padlógázt nyomva dombnak felfelé), úgy, hogy egyéb hibás működésre utaló jeled nincs, olyan mintha ha egy kiválóan működő de eggyel kisebb motorra cserélték volna az erőforrást.

Az autót én már így vettem tuninggal, elméletileg a beavatkozás garanciális.
Főleg azért aggasztó, mert ha még ez is a baja, akkor a továbbiakban rettegni kell egy aksicseréltől is, mert újra autókázhatom át a fél országot, hogy ismét jó legyen?

Nincs diagom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zoomon írta:
hamoriarpi írta:
A chiptuning nem tud csak úgy elszállni. A porlasztó állapotát inkább CR padon tesztelve lehet megítélni és nem rátekintéssel. Szinte biztos vagyok benne hogy ott a gond. Főleg, hogy a motorhang is változott. Van diagod?



Én is úgy gondolom, hogy nem kellene neki, de a helyzet mégis olyannak tűnik, kicsit részletesebben:
-Az autó nem füstöl, nem rángat, egyenletesen jár a motor ahogy kell.
-Hidegen, melegen könnyen indul.
-Érzésre olyan vezetni mint az előző autómat (e39 530d 193/420)

A kérdés, hogy a hatból egy darab porlasztó hibája képes-e ekkora teljesítmény csökkentés okozni (184/390 és a 193/420 közötti különbséget nem veszem észre, de a 184/390 és a 216/510 közötti különbség igen csak feltűnő, főleg 150-nél padlógázt nyomva dombnak felfelé), úgy, hogy egyéb hibás működésre utaló jeled nincs, olyan mintha ha egy kiválóan működő de eggyel kisebb motorra cserélték volna az erőforrást.

Az autót én már így vettem tuninggal, elméletileg a beavatkozás garanciális.
Főleg azért aggasztó, mert ha még ez is a baja, akkor a továbbiakban rettegni kell egy aksicseréltől is, mert újra autókázhatom át a fél országot, hogy ismét jó legyen?

Nincs diagom.

Szerintem csak egy DDE SW frissítésnél áll vissza gyárira. Chiptuning esetén a gyári értékek felülíródnak a módosítottakkal. Ergó a gyári értékek már nincsenek a vezérlőben. Én porlasztóra gondolok változatlanul vagy valami hibásan lett összerakva.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
zoomon írta:
hamoriarpi írta:
A chiptuning nem tud csak úgy elszállni. A porlasztó állapotát inkább CR padon tesztelve lehet megítélni és nem rátekintéssel. Szinte biztos vagyok benne hogy ott a gond. Főleg, hogy a motorhang is változott. Van diagod?



Én is úgy gondolom, hogy nem kellene neki, de a helyzet mégis olyannak tűnik, kicsit részletesebben:
-Az autó nem füstöl, nem rángat, egyenletesen jár a motor ahogy kell.
-Hidegen, melegen könnyen indul.
-Érzésre olyan vezetni mint az előző autómat (e39 530d 193/420)

A kérdés, hogy a hatból egy darab porlasztó hibája képes-e ekkora teljesítmény csökkentés okozni (184/390 és a 193/420 közötti különbséget nem veszem észre, de a 184/390 és a 216/510 közötti különbség igen csak feltűnő, főleg 150-nél padlógázt nyomva dombnak felfelé), úgy, hogy egyéb hibás működésre utaló jeled nincs, olyan mintha ha egy kiválóan működő de eggyel kisebb motorra cserélték volna az erőforrást.

Az autót én már így vettem tuninggal, elméletileg a beavatkozás garanciális.
Főleg azért aggasztó, mert ha még ez is a baja, akkor a továbbiakban rettegni kell egy aksicseréltől is, mert újra autókázhatom át a fél országot, hogy ismét jó legyen?

Nincs diagom.

Érdekes, hogy nem veszed észre a különbséget. Nekem, mint végül kiderült, a 184Le-s motorvezérlőm chipes volt (cserélhettem is a váltót) Átalakítottam 193 Le-re, és érzésre ugyanaz a 2, csak a mostani verzióban talán egyenletesebb a teljesítményleadás. A chipes kicsit "hullámos" volt. Valószínűleg nem ugyanaz a 2 "chip", de 193 Le-t sokkal erősebbnek érzem, mint a sima 184-et. Mondom ezt úgy, hogy mostanában megfordult a kezeim közt pár 184Le-s.
Egy eltérő injektor sokat változtathat a dolgok menetén. Diaggal tudnád megnézni, hogy pl. a vezérlő mennyit korrigál, próbál utánamenni az eddigitől esetlegesen eltérő injektornak. Az azért nagyjából rávilágít ha esetleg nincs rendben valami. De pl. 2 egyforma hangú 30d-vel még nem találkoztam. Egy esetleges injektor adaptáció törlés is segíthet sokat, bár a dokument szerint 2 injektor cserétől kell, de én megejteném.
Az akksicserétől tényleg nem megy el a chip, az én motorvezérlőm hidd el volt párszor az asztalon. Viszont, ha esetleg a motor bizonyos állapotára van írva, optimalizálva a program, az injektorcserétől megváltozhatnak az értékek. :szerintem :diag

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 10:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mivel ilyen problémám még nem volt (egyébként az elmúlt 3 év e39 530d-zése után nem is tudnék semmilyen komolyabb gondot említeni, eddig csak ment és ment) nem igazán tudom, hogy pontosan mi is lenne a jó.
Akkor remélhetőleg a chiptuning nem szállt el, csak az új porlasztó szórakozik velem, ez abból adódik, hogy nem megfelelő állapotban van a a porlasztó, vagy csak egyszerűen megváltozott valami és utána kell állítani kategória? Azért kérdezem, mert a porlasztót visszavihetem oda ahonnan vettem, ha ez a hiba. Egyáltalán honnan lehet tudni, h biztos az a belevaló porlasztó-e? Én csak kiszedtem kezébe nyomtam a srácnak, ő meg adta a másikat. Mivel az egyes porlasztóról van szó nem nagy eresztés cserélni, motorburkolat, elektromos csatlakozó, résolajcső, hollander, 2 csavar, szóval ezt még rosszul összerakni sem lehet. De ma délután azért átnézem.
Diagnosztika, miután valahogy meggyőződtem, hogy valóban jó porlasztó van a kocsimban és még mindig nem megy eléggé, hol csinálják meg, sima autóvillamossági műhelybe, vagy olyan helyen ahol chipelnek?

Mindenképp szeretném visszakapni az autóm régi menettulajdonságait, nekem úgy volt az igazi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 11:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zoomon írta:
Mivel ilyen problémám még nem volt (egyébként az elmúlt 3 év e39 530d-zése után nem is tudnék semmilyen komolyabb gondot említeni, eddig csak ment és ment) nem igazán tudom, hogy pontosan mi is lenne a jó.
Akkor remélhetőleg a chiptuning nem szállt el, csak az új porlasztó szórakozik velem, ez abból adódik, hogy nem megfelelő állapotban van a a porlasztó, vagy csak egyszerűen megváltozott valami és utána kell állítani kategória? Azért kérdezem, mert a porlasztót visszavihetem oda ahonnan vettem, ha ez a hiba. Egyáltalán honnan lehet tudni, h biztos az a belevaló porlasztó-e? Én csak kiszedtem kezébe nyomtam a srácnak, ő meg adta a másikat. Mivel az egyes porlasztóról van szó nem nagy eresztés cserélni, motorburkolat, elektromos csatlakozó, résolajcső, hollander, 2 csavar, szóval ezt még rosszul összerakni sem lehet. De ma délután azért átnézem.
Diagnosztika, miután valahogy meggyőződtem, hogy valóban jó porlasztó van a kocsimban és még mindig nem megy eléggé, hol csinálják meg, sima autóvillamossági műhelybe, vagy olyan helyen ahol chipelnek?

Mindenképp szeretném visszakapni az autóm régi menettulajdonságait, nekem úgy volt az igazi.

Porlasztókkal nem otthon szokás szórakozni. Drága és rossz lesz a végén. Illetve már nem jó. Ahogy látom a szakmai felkészültséged is igen hiányos.
Fordulj szakemberhez szerintem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 13:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Korrekciós értékekből lehet KÖVETKEZTETNI a porlasztód állapotára, de igazából nem mond sokat róluk. Ha az autó hangja lényegesen megváltozott, akkor biztos, hogy valamelyik porlasztó nem jó. Konkrétan megfelelő műhelyben, próba padon lehetne bevizsgálni a porlasztódat, hogy különböző nyomásokon, milyen a porlasztási kép ( közel 500 bar-ról beszélt a szakember nekem a telefonba). Az új porlasztód nem tudom, hogy bevizsgált volt e, vagy csak szimplán megkaptad, mert "működő" autóból lett kivéve, de nem véletlenül kezdtem azzal a sztori elejét, hogy vagy egyformán legyen 100%-os a 6 porlasztó, vagy legyen mindegyik egyformán rossz, de különböző ne legyen, mert az sosem lesz jó.

Esetleg még diagnál megnézheted, hogy a porlasztókon látható kód, megegyezik e azzal, amit a vezérlőben látsz. Lehet, hogy nem az a kódja a mostani porlasztódnak, mint az előzőnek és így lehet ez is a teljesítmény vesztés oka.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 15:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindenképpen szakemberhez fordulok, de akkor sima autóvillamoságihoz vagy tuning műhelybe? Illetve azért azt kellene tudni, hogy jó porlasztó került-e bele, hamar lekaptam a tetejét és leírtam a rajta található számokat, íme:

Az eredeti ötön található számok:

045110 047 jobb oldalon 3107 alatta 0166 alatta 08531

alul: 7785984

Az új számai:

0445110 029 jobb oldalon 1206 alatta 1288 alatta 08212

alul: 2354093

Szakmai felkészültségem valóban hiányos, nem azzal van gondom, hogy nem tudom megcsinálni, de azért szeretném kideríteni, hogy mi a baja az autónak mielőtt elmennék valakihez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 15:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zoomon írta:
Mindenképpen szakemberhez fordulok, de akkor sima autóvillamoságihoz vagy tuning műhelybe? Illetve azért azt kellene tudni, hogy jó porlasztó került-e bele, hamar lekaptam a tetejét és leírtam a rajta található számokat, íme:

Az eredeti ötön található számok:

045110 047 jobb oldalon 3107 alatta 0166 alatta 08531

alul: 7785984

Az új számai:

0445110 029 jobb oldalon 1206 alatta 1288 alatta 08212

alul: 2354093

Szakmai felkészültségem valóban hiányos, nem azzal van gondom, hogy nem tudom megcsinálni, de azért szeretném kideríteni, hogy mi a baja az autónak mielőtt elmennék valakihez.

Merre laksz? Próbálok segíteni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 16:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Komáromi vagyok. Köszi előre is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 18:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zoomon írta:
Komáromi vagyok. Köszi előre is.

Steef nincs rettenetesen messze tőled. Konzultálj vele.
Elérhetőség.
ifj. Nagy Istvánt keresd.
Légyszives töltsd ki az adatlapod az ilyen + körök elkerülése érdekében. :wink:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.23. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zoomon írta:
Mindenképpen szakemberhez fordulok, de akkor sima autóvillamoságihoz vagy tuning műhelybe? Illetve azért azt kellene tudni, hogy jó porlasztó került-e bele, hamar lekaptam a tetejét és leírtam a rajta található számokat, íme:

Az eredeti ötön található számok:

045110 047 jobb oldalon 3107 alatta 0166 alatta 08531

alul: 7785984

Az új számai:

0445110 029 jobb oldalon 1206 alatta 1288 alatta 08212

alul: 2354093

Szakmai felkészültségem valóban hiányos, nem azzal van gondom, hogy nem tudom megcsinálni, de azért szeretném kideríteni, hogy mi a baja az autónak mielőtt elmennék valakihez.

Google a baratod ebben az esetben is. Az elso az a 193 lovas 3 literes motorhoz valo, a masodik meg az e38 740d-hez.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 02:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
zoomon írta:
Mindenképpen szakemberhez fordulok, de akkor sima autóvillamoságihoz vagy tuning műhelybe? Illetve azért azt kellene tudni, hogy jó porlasztó került-e bele, hamar lekaptam a tetejét és leírtam a rajta található számokat, íme:

Az eredeti ötön található számok:

045110 047 jobb oldalon 3107 alatta 0166 alatta 08531

alul: 7785984

Az új számai:

0445110 029 jobb oldalon 1206 alatta 1288 alatta 08212

alul: 2354093

Szakmai felkészültségem valóban hiányos, nem azzal van gondom, hogy nem tudom megcsinálni, de azért szeretném kideríteni, hogy mi a baja az autónak mielőtt elmennék valakihez.

Google a baratod ebben az esetben is. Az elso az a 193 lovas 3 literes motorhoz valo, a masodik meg az e38 740d-hez.

Hozza azt a 30d-hez is, csak a 184 lovashoz, tehát Eu2-es injektor, ami a 193-hoz nem jó, ami Eu3. A cikkszámból is látszik, ami 2-vel kezdődik az EU2, ami 7-el az EU3. Tehét ezt az injektort vissza kell vinni, és elcserélni egy 047 végűre, 984 végződéssel. Nem csoda, hogy nem jó.
De a legjobban akkor járnál, ha visszavinnéd az injektort, elkérnéd az árát, elbandukolnál tényleg Steefhez, vennél tőle egy alkalmas injektort,(vagy esetleg elvinnéd még a másik ötöt is beméretni) és kapnál némi jótanácsot is mellé.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator