* *
Pontos idő: 2024.04.16. 09:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 17:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Bor3sz írta:
Csak úgy elkalandoztam és : van értelme 30d-re sport kipuffott tenni? Csak a hangja miatt, nem a látens +1 póni miatt :)


Ezt telóról firkáltam..

Kinek mi jon be. Nekem tetszik nemelyik hangja, de lehet hosszu utakon nem birnam elviselni. Pl saab aerom repedt kipufogoval teljesen kifarasztott mire hazaertem Mo-ra, visszafele megjavitva mar nem volt ilyen gondom.
Pl ez tetszik, marmint a hangja. A szinvilaga es nemely kiegeszitoje annyira nem jon be. https://youtu.be/kiNhDcfd2K4
Kivancsi vagyok milyen lesz neki remap utan.

Erre a kocsira egy turbó kellett volna inkább... :facepalm:

Egy nem eleg?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 17:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk ez mondjuk szépen szól :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Bor3sz írta:
Csak úgy elkalandoztam és : van értelme 30d-re sport kipuffott tenni? Csak a hangja miatt, nem a látens +1 póni miatt :)


Ezt telóról firkáltam..

Kinek mi jon be. Nekem tetszik nemelyik hangja, de lehet hosszu utakon nem birnam elviselni. Pl saab aerom repedt kipufogoval teljesen kifarasztott mire hazaertem Mo-ra, visszafele megjavitva mar nem volt ilyen gondom.
Pl ez tetszik, marmint a hangja. A szinvilaga es nemely kiegeszitoje annyira nem jon be. https://youtu.be/kiNhDcfd2K4
Kivancsi vagyok milyen lesz neki remap utan.

Erre a kocsira egy turbó kellett volna inkább... :facepalm:

Egy nem eleg?

Deee egyet írtam!
Max fél turbó van rajta, az sem sokáig. Ezzel Dunaharasztiról Pestre sem szívesen mennék el, pedig összeérnek.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Üdv!

Itt azt írják, hogy a gyártó által meghagyott tűréseket kihasználva különböző paraméterek értékeit korrigálják egy erősebb, optimálisabb beállítás érdekében. Szívómotoroknál 6-12% között tudják a teljesítményt emelni.
http://www.autokorbel.hu/chiptuning/

Egy pillanatra tegyük félre azt, hogy a kókány csipsztuningokkal ellentétben - az oldalon olvasható - gyári adatok tűréseinek optimalizálása (= elmenni a gyári értékek felső határáig) hosszútávon valóban ártalmatlan-e a motor élettartamára :roll:, de vegyük figyelembe azt, hogy a tizenéves autók kevés eséllyel hozzák már a gyári értékeket, továbbá a 6-12%-os ígért növekedésnek mondjuk a közepét véve alapul, 9-10% növekedés szerintetek mennyire lenne érezhető egy egyébként is lanyhább nyomatékgörbével rendelkező benzines motornál? (Nem beszélve arról, hogy három Deák Ferenc az ára...)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zo78 írta:
Üdv!
Itt azt írják, hogy a gyártó által meghagyott tűréseket kihasználva különböző paraméterek értékeit korrigálják egy erősebb, optimálisabb beállítás érdekében. Szívómotoroknál 6-12% között tudják a teljesítményt emelni.
http://www.autokorbel.hu/chiptuning/
Egy pillanatra tegyük félre azt, hogy a kókány csipsztuningokkal ellentétben - az oldalon olvasható - gyári adatok tűréseinek optimalizálása (= elmenni a gyári értékek felső határáig) hosszútávon valóban ártalmatlan-e a motor élettartamára :roll:, de vegyük figyelembe azt, hogy a tizenéves autók kevés eséllyel hozzák már a gyári értékeket, továbbá a 6-12%-os ígért növekedésnek mondjuk a közepét véve alapul, 9-10% növekedés szerintetek mennyire lenne érezhető egy egyébként is lanyhább nyomatékgörbével rendelkező benzines motornál? (Nem beszélve arról, hogy három Deák Ferenc az ára...)

Ha én költöttem volna el egy kisebb afrikai állam költségvetését a motorom rendbetételére, akkor biztosan nem gondolkodnék semmiféle mókoláson, hanem élvezném, és vigyáznám ami van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Üdv!

Itt azt írják, hogy a gyártó által meghagyott tűréseket kihasználva különböző paraméterek értékeit korrigálják egy erősebb, optimálisabb beállítás érdekében. Szívómotoroknál 6-12% között tudják a teljesítményt emelni.
http://www.autokorbel.hu/chiptuning/

Egy pillanatra tegyük félre azt, hogy a kókány csipsztuningokkal ellentétben - az oldalon olvasható - gyári adatok tűréseinek optimalizálása (= elmenni a gyári értékek felső határáig) hosszútávon valóban ártalmatlan-e a motor élettartamára :roll:, de vegyük figyelembe azt, hogy a tizenéves autók kevés eséllyel hozzák már a gyári értékeket, továbbá a 6-12%-os ígért növekedésnek mondjuk a közepét véve alapul, 9-10% növekedés szerintetek mennyire lenne érezhető egy egyébként is lanyhább nyomatékgörbével rendelkező benzines motornál? (Nem beszélve arról, hogy három Deák Ferenc az ára...)

...továbbá nem kevés mérnökóra van az eredeti konfigok kifejlesztésében, tesztelésében, gyártásra jóváhagyásában (a tervezett avulás -mindenek felett- szem előtt tartásában). Az optimalizáló szoftverek kifejlesztésébe biztosan "nem tették bele" ennek töredékét sem, illetve nem gondolom, hogy a szoftveresek fejében metallurgiai, s egyéb tudományágak mérlegelésre kerülnének. Nem utolsó sorban van egy régi mondás: "lökettérfogatot csak lökettérfogattal lehet pótolni."

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
PeterE39 írta:
[
Ha én költöttem volna el egy kisebb afrikai állam költségvetését a motorom rendbetételére, akkor biztosan nem gondolkodnék semmiféle mókoláson, hanem élvezném, és vigyáznám ami van.

SvidronyA írta:
...továbbá nem kevés mérnökóra van az eredeti konfigok kifejlesztésében, tesztelésében, gyártásra jóváhagyásában (a tervezett avulás -mindenek felett- szem előtt tartásában). Az optimalizáló szoftverek kifejlesztésébe biztosan "nem tették bele" ennek töredékét sem, illetve nem gondolom, hogy a szoftveresek fejében metallurgiai, s egyéb tudományágak mérlegelésre kerülnének. Nem utolsó sorban van egy régi mondás: "lökettérfogatot csak lökettérfogattal lehet pótolni."


:oops: Jól van na, csak elmélkedtem... 8) :facepalm: Látom már, hogy egy ilyen témában születendő esetleges blogbejegyzést nem övezne osztatlan siker és ujjongás. :wink: Jól esik, hogy ilyen bőszen védelmezitek az én kis ciripelő tücsköm gyári épségét... :lol:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Zo78 írta:
PeterE39 írta:
[
Ha én költöttem volna el egy kisebb afrikai állam költségvetését a motorom rendbetételére, akkor biztosan nem gondolkodnék semmiféle mókoláson, hanem élvezném, és vigyáznám ami van.

SvidronyA írta:
...továbbá nem kevés mérnökóra van az eredeti konfigok kifejlesztésében, tesztelésében, gyártásra jóváhagyásában (a tervezett avulás -mindenek felett- szem előtt tartásában). Az optimalizáló szoftverek kifejlesztésébe biztosan "nem tették bele" ennek töredékét sem, illetve nem gondolom, hogy a szoftveresek fejében metallurgiai, s egyéb tudományágak mérlegelésre kerülnének. Nem utolsó sorban van egy régi mondás: "lökettérfogatot csak lökettérfogattal lehet pótolni."


:oops: Jól van na, csak elmélkedtem... 8) :facepalm: Látom már, hogy egy ilyen témában születendő esetleges blogbejegyzést nem övezne osztatlan siker és ujjongás. :wink: Jól esik, hogy ilyen bőszen védelmezitek az én kis ciripelő tücsköm gyári épségét...


Kérdezd meg Levit a tapasztalatairól.
...egy m54ben szerintem sokkal nagyobb tartalék van mint az S85ben.
Az ezredfordulón pedig még azért nem olyan hozzáállásal tervezett Jurgen mint amivel megalkotta az n47et...

Tapatalk-kal küldve az én C6603-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
PeterE39 írta:
[
Ha én költöttem volna el egy kisebb afrikai állam költségvetését a motorom rendbetételére, akkor biztosan nem gondolkodnék semmiféle mókoláson, hanem élvezném, és vigyáznám ami van.

SvidronyA írta:
...továbbá nem kevés mérnökóra van az eredeti konfigok kifejlesztésében, tesztelésében, gyártásra jóváhagyásában (a tervezett avulás -mindenek felett- szem előtt tartásában). Az optimalizáló szoftverek kifejlesztésébe biztosan "nem tették bele" ennek töredékét sem, illetve nem gondolom, hogy a szoftveresek fejében metallurgiai, s egyéb tudományágak mérlegelésre kerülnének. Nem utolsó sorban van egy régi mondás: "lökettérfogatot csak lökettérfogattal lehet pótolni."


:oops: Jól van na, csak elmélkedtem... 8) :facepalm: Látom már, hogy egy ilyen témában születendő esetleges blogbejegyzést nem övezne osztatlan siker és ujjongás. :wink: Jól esik, hogy ilyen bőszen védelmezitek az én kis ciripelő tücsköm gyári épségét... :lol:


Mit védelmezzük; ha kell, számbeli fölényemet fizikaira váltom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 11:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zo78 írta:
:oops: Jól van na, csak elmélkedtem... 8) :facepalm: Látom már, hogy egy ilyen témában születendő esetleges blogbejegyzést nem övezne osztatlan siker és ujjongás. :wink: Jól esik, hogy ilyen bőszen védelmezitek az én kis ciripelő tücsköm gyári épségét... :lol:

Félreértés ne essék, örömmel fogadnánk egy a témába vágó, tapasztalatokon nyugvó blogbejegyzést. Tudod, más f@szával szíveseebben veri az ember a csalánt :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 12:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Zo78 írta:
:oops: Jól van na, csak elmélkedtem... 8) :facepalm: Látom már, hogy egy ilyen témában születendő esetleges blogbejegyzést nem övezne osztatlan siker és ujjongás. :wink: Jól esik, hogy ilyen bőszen védelmezitek az én kis ciripelő tücsköm gyári épségét... :lol:

Félreértés ne essék, örömmel fogadnánk egy a témába vágó, tapasztalatokon nyugvó blogbejegyzést. Tudod, más f@szával szíveseebben veri az ember a csalánt :)


Ejnye Peti, mi is lenne itt, ha nem lenne a szomszédnak tehene... :doglotlo: :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.06.13. 00:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.14. 22:20
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bár nem autó, de szívóbenzin üzemű volt ez is: volt egy 600ccm suzuki gsr-em, amit szerettem volna hangosabbá tenni. Kapott egy teljesen új rendszert leömlőktől hátrafelé és egy sportlégszűrőt (ilyen olajba áztatott k&n szűrő volt). Ezután a motor iszonyú buta lett (gázreakció, rugalmasság stb.). Ezzel nem ért véget a projekt, mert kapott egy power commandert, aminek a segítségével egy számítógéppel vezérelt fékpadon minden fordulaton és gázálláson optimálisra állították az üzemanyag-levegő arányt. Ezután a motor hihetetlenül megváltozott. A gyári 6000es fordulat alatti erölködése teljesen eltűnt és az egész fordulatszám tartományon egyenletesen húzott a motor, vagyis hamarabb lepörögte a teljes fordulatszám tartományát. Szóval ilyen jellegű "tuningot" még talán meg mernék csináltatni az autón is, dehogy ennél jobban belenyúljanak, már nem biztos. Viszont ilyen tuning műhelyt autóra nem ismerek, úgyhogy marad a gyári ménes...:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.08.06. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van egy pár GYÁRI , BMW cikkszámos küszöb szettem E39-hez.
Limo-hoz vettem, de szerintem Touringhoz is jó, mert ugyanaz a küszöbmérete.
Nem érdekel senkit? :roll:
Ritka kincs, néha - néha tűnik fel a használtcuccok között.
Eladtam a kocsimat, és nekem már nincs rá szükségem.
Új festés van rajta, karcmentes fekete színű.
Nem üvegszálas, hanem rendes ABS műanyag anyagból készült.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És a képek:

Kép

Kép

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 22:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És autón:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 11:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.23. 01:08
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Motorolaj dilemmával küzdök! Adott egy 2002-es e39 525d 30d porlasztókkal, 30d turboval, nagy cooler, nyitott rendszer, chiptuning a teljesítmény 260-270le környékén . A kérdés ilyen teljesítmény mellé használjam továbbra is az 5w30-as olajat vagy mit ajánlotok bele ? Az autóban 300 ezer km van! 10w60 sok lenne bele?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tuning
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 13:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.14. 22:20
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 94 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HuszárZsolt írta:
Sziasztok!
Motorolaj dilemmával küzdök! Adott egy 2002-es e39 525d 30d porlasztókkal, 30d turboval, nagy cooler, nyitott rendszer, chiptuning a teljesítmény 260-270le környékén . A kérdés ilyen teljesítmény mellé használjam továbbra is az 5w30-as olajat vagy mit ajánlotok bele ? Az autóban 300 ezer km van! 10w60 sok lenne bele?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

Én ezt a tuningot készítő szakembertől kérdezném meg. Neki kellene tudnia, hogy az általa készített módosítások milyen peremfeltételek mellett fognak megbízhatóan működni (pl. Milyen motorolaj, milyen szervízintervallum stb.). Nyilván ezen feltételek teljesítése mellett vállalja az elkészített tuningra a garanciát! Legalábbis normál esetben szerintem így kellene működnie...;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator