* *
Pontos idő: 2024.04.27. 22:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 18:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atiotezer írta:
lepke írta:
Helo
Hogy mik vannak :evil: :evil: :evil:
gázpedál tuning 8O



,,,,,,,,,,,,,,, TUNING ,,,,,,,,,,,,

üdv zoli


És ezekkel a tunningnak mondott valamikkel csak az a baj, hogy rengeteg idióta van aki megveszi.
Ha pl. logikusan végiggondolná ennek a szerkezetnek a működését, rájönne, nem ér semmit.


Csak nem ilyet akarsz rakni a kocsiba?


És még is mi a francot csinál az elektromos gázpedállal. Már fél állásban azt küldi a kocsi felé, hogy padlógázt nyomsz?

Jackson, akinek nincs más ötlete

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 18:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
atiotezer írta:
lepke írta:
Helo
Hogy mik vannak :evil: :evil: :evil:
gázpedál tuning 8O



,,,,,,,,,,,,,,, TUNING ,,,,,,,,,,,,

üdv zoli


És ezekkel a tunningnak mondott valamikkel csak az a baj, hogy rengeteg idióta van aki megveszi.
Ha pl. logikusan végiggondolná ennek a szerkezetnek a működését, rájönne, nem ér semmit.


Csak nem ilyet akarsz rakni a kocsiba?


És még is mi a francot csinál az elektromos gázpedállal. Már fél állásban azt küldi a kocsi felé, hogy padlógázt nyomsz?

Jackson, akinek nincs más ötlete


Úgy van ahogy gondolod!! Ezért is hülyeség az egész. De hát ha valakinek arra az illúzióra van szüksége, hogy épp hozzáért a gázpedálhoz
és már padlógázzal megy a kocsi, az vegye........, Ráadásul még jó drága is, az mellé, hogy nem való semmire.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 19:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atiotezer írta:
Úgy van ahogy gondolod!! Ezért is hülyeség az egész. De hát ha valakinek arra az illúzióra van szüksége, hogy épp hozzáért a gázpedálhoz
és már padlógázzal megy a kocsi, az vegye........, Ráadásul még jó drága is, az mellé, hogy nem való semmire.


Ja hát akkor gyorsabban kell taposgatni és nem kell tunning pedál. :lol: :lol:

Jackson, aki ilyenkor csak kicsit nagyobb gázt ad (esetleg áttolja S-be a váltót)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 20:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
odus írta:
Ami igazán kár, hogy E39-ben nincs 35D :cry: .

Ãœdv.

Odus



....En 1x hasznaltauton lattam E39 3000 dizelt ami dupla turbos volt, ( most nincs fent )
Asszem 245le koruli volt....


Nem Alpina volt véletlenül? :roll:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
odus írta:
Ami igazán kár, hogy E39-ben nincs 35D :cry: .

Ãœdv.

Odus



....En 1x hasznaltauton lattam E39 3000 dizelt ami dupla turbos volt, ( most nincs fent )
Asszem 245le koruli volt....

Van itt pár:

E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
:wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 16:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
SoundkeY írta:
odus írta:
Ami igazán kár, hogy E39-ben nincs 35D :cry: .

Ãœdv.

Odus



....En 1x hasznaltauton lattam E39 3000 dizelt ami dupla turbos volt, ( most nincs fent )
Asszem 245le koruli volt....

Van itt pár:

E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
:wink:
Talán két éve lehetett a HaHu-n egy sedan, amiben 35d motor volt!De viszonylag hamar elvitték a drasztikus ellenértéke ellenére is.Úgy emlékszem 2003-as volt.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 17:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.29. 00:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezekben másfajta automata van mint a sima 530d-ben? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.29. 19:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Atommano írta:
Ezekben másfajta automata van mint a sima 530d-ben? :roll:
Ahogy írod.Switchtronic nevű, kormányról is kapcsolható automata.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 01:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
simi64 írta:
SoundkeY írta:
odus írta:
Ami igazán kár, hogy E39-ben nincs 35D :cry: .

Ãœdv.

Odus



....En 1x hasznaltauton lattam E39 3000 dizelt ami dupla turbos volt, ( most nincs fent )
Asszem 245le koruli volt....

Van itt pár:

E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
E39 30D biturbó
:wink:
Talán két éve lehetett a HaHu-n egy sedan, amiben 35d motor volt!De viszonylag hamar elvitték a drasztikus ellenértéke ellenére is.Úgy emlékszem 2003-as volt.

Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 07:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.29. 00:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 11:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Atommano írta:
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?

Igen, mert úgy kell keresni, hogy: Alpina.
Alpina D10 biturbo

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 14:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Atommano írta:
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?

Igen, mert úgy kell keresni, hogy: Alpina.
Alpina D10 biturbo


Lehet,hogy most sokan lehurrognak majd de mi az az Alpina?A jele is más.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 15:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
simi64 írta:
Atommano írta:
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?

Igen, mert úgy kell keresni, hogy: Alpina.
Alpina D10 biturbo


Lehet,hogy most sokan lehurrognak majd de mi az az Alpina?A jele is más.


Nyomogasd végig a gombokat: http://www.ap-trade.eu/alpina.html

Egy egyszerű sor vezető: BMW 3as,5ös gyári kocsik. Mezei polgárok (igaz jobb országból laknak).
M-Technik BMW M3, M5 a nemesi réteg.
Alpina B3, D3, B5, D5 a királyi család.

Jackson, aki zöldséges nyelven vizualizál

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.30. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
simi64 írta:
Atommano írta:
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?

Igen, mert úgy kell keresni, hogy: Alpina.
Alpina D10 biturbo


Lehet,hogy most sokan lehurrognak majd de mi az az Alpina?A jele is más.
M-Gmbh,AC Schnitzer, Richard Hamann, Hartge Gmbh...Ebből beugrik mi az :wink:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.31. 09:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
ptom írta:
simi64 írta:
Atommano írta:
simi64 írta:
Most is van ilyen a hahu-n.
Ha valaki ilyet szeretne, megleshetem, mert szombathelyi. Már beszélgettünk róla. 2,2 az ára és kormányváltós Switchtronic ez is, D10 biturbo, 245 LE


Lehet én vagyok a vak, de ilyet nem lelelek... :roll: :?

Igen, mert úgy kell keresni, hogy: Alpina.
Alpina D10 biturbo


Lehet,hogy most sokan lehurrognak majd de mi az az Alpina?A jele is más.


Nyomogasd végig a gombokat: http://www.ap-trade.eu/alpina.html

Egy egyszerű sor vezető: BMW 3as,5ös gyári kocsik. Mezei polgárok (igaz jobb országból laknak).
M-Technik BMW M3, M5 a nemesi réteg.
Alpina B3, D3, B5, D5 a királyi család.

Jackson, aki zöldséges nyelven vizualizál


Kösz Jackson.Úgy látom sikerült memorizálnod,hogy csak zöldséges nyelven értek.Ez van,nincs ezen mit szégyelni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Ãœltetés
HozzászólásElküldve: 2010.09.20. 11:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.02.17. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hogyan lehet hátul légrugós futóművet megültetni? Vhol azt olvastam hogy nem lehet ültetni csak elől, de igy elég torpedós kinézete lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœltetés
HozzászólásElküldve: 2010.09.20. 12:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
k_levi írta:
Hogyan lehet hátul légrugós futóművet megültetni? Vhol azt olvastam hogy nem lehet ültetni csak elől, de igy elég torpedós kinézete lenne.


Egy légrugós Touring-on mit akarsz még leültetni? Vagy az 525d az nem sport futóműves is egyben?

Jackson, akinek így is eléggé lent van

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœltetés
HozzászólásElküldve: 2010.09.20. 14:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.02.17. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
k_levi írta:
Hogyan lehet hátul légrugós futóművet megültetni? Vhol azt olvastam hogy nem lehet ültetni csak elől, de igy elég torpedós kinézete lenne.


Egy légrugós Touring-on mit akarsz még leültetni? Vagy az 525d az nem sport futóműves is egyben?

Jackson, akinek így is eléggé lent van



Nem tudom mennyire van lent a sportfutóművel, nem vagyok extrém hozzáállású, de ezen még ültetni kőőő az biztos:) A légrugós szintszabályzós futómű arra szolgál hogy ha 10 krumpliszsákot belepakolok akkor se ül le a hátulja, nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœltetés
HozzászólásElküldve: 2010.09.20. 21:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
k_levi írta:
jackson írta:
k_levi írta:
Hogyan lehet hátul légrugós futóművet megültetni? Vhol azt olvastam hogy nem lehet ültetni csak elől, de igy elég torpedós kinézete lenne.


Egy légrugós Touring-on mit akarsz még leültetni? Vagy az 525d az nem sport futóműves is egyben?

Jackson, akinek így is eléggé lent van



Nem tudom mennyire van lent a sportfutóművel, nem vagyok extrém hozzáállású, de ezen még ültetni kőőő az biztos:) A légrugós szintszabályzós futómű arra szolgál hogy ha 10 krumpliszsákot belepakolok akkor se ül le a hátulja, nem?


Igen arra való tartja a szintet. Csak nekem egyben sport futóműves is. Azt nem tudom ez csak a V8 Touringhoz rakták alapból és a 525d-ben választható extra vagy ott is benne van. Egy profi BMW szerelő nekem szemre mondta, hogy alacsony a kocsi de csak a sport futómű és annak a lengés csillapitói miatt.

Jackson, aki szerint igy is túl alacsony mert könnyen törik a taposó lemez műanyaga

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ãœltetés
HozzászólásElküldve: 2010.09.21. 10:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.02.17. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
k_levi írta:
jackson írta:
k_levi írta:
Hogyan lehet hátul légrugós futóművet megültetni? Vhol azt olvastam hogy nem lehet ültetni csak elől, de igy elég torpedós kinézete lenne.


Egy légrugós Touring-on mit akarsz még leültetni? Vagy az 525d az nem sport futóműves is egyben?

Jackson, akinek így is eléggé lent van



Nem tudom mennyire van lent a sportfutóművel, nem vagyok extrém hozzáállású, de ezen még ültetni kőőő az biztos:) A légrugós szintszabályzós futómű arra szolgál hogy ha 10 krumpliszsákot belepakolok akkor se ül le a hátulja, nem?


Igen arra való tartja a szintet. Csak nekem egyben sport futóműves is. Azt nem tudom ez csak a V8 Touringhoz rakták alapból és a 525d-ben választható extra vagy ott is benne van. Egy profi BMW szerelő nekem szemre mondta, hogy alacsony a kocsi de csak a sport futómű és annak a lengés csillapitói miatt.

Jackson, aki szerint igy is túl alacsony mert könnyen törik a taposó lemez műanyaga


Hát ezen én még ültetnék, bár féltem az alját de a kanyarokban egy kicsit elkelne az alacsonyabb súlypont:) De mit kezdjek a hátsó légrugóval? Vagy csak rakjam le 2centivel elől?
http://kepfeltoltes.hu/view/100921/BMW_ ... es.hu_.jpg

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator