2010.07.14. 14:32
2011.05.26. 22:40
2011.05.27. 06:25
klaczy írta:Üdv Mindenkinek!
530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?
2011.05.27. 06:45
szekeres írta:klaczy írta:Üdv Mindenkinek!
530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?
A rendszered se áll a helyzet magaslatán. Nekem hasonló problémám volt, most lett kész. A kompresszort elvileg 30bar felett letiltja a rendszer. Elvileg nincs tulterhelés, + emiatt a melegedés álló helyzetben. A vezetékek gondolom megfelelőek, a ventilátort kellene cserélni mielőtt eldurran valami a motortérben. ! Mivel nincsen hűtés, emiatt szökik a nyomás az egekbe. A ventilátornak a klíma kapcsolásakor EL KELL INDULNIA! ez a legegyszerűbb teszt, ha megy jó, ha nem akkor rossz...
2011.05.27. 06:48
klaczy írta:Üdv Mindenkinek!
530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?
2011.05.27. 06:53
2011.05.27. 07:08
MChris írta:képtáramból...
Ez a régi modell,de az elv ua. a 3 vezetékesnél is csak ott már PWM szabályzás van
2011.05.27. 11:51
MChris írta:szekeres írta:klaczy írta:Üdv Mindenkinek!
530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?
A rendszered se áll a helyzet magaslatán. Nekem hasonló problémám volt, most lett kész. A kompresszort elvileg 30bar felett letiltja a rendszer. Elvileg nincs tulterhelés, + emiatt a melegedés álló helyzetben. A vezetékek gondolom megfelelőek, a ventilátort kellene cserélni mielőtt eldurran valami a motortérben. ! Mivel nincsen hűtés, emiatt szökik a nyomás az egekbe. A ventilátornak a klíma kapcsolásakor EL KELL INDULNIA! ez a legegyszerűbb teszt, ha megy jó, ha nem akkor rossz...
20 bárnál 17,5 barnal kapcsolja a ventit
2011.05.27. 19:34
2011.05.27. 20:42
Richmond írta:Hali!
Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?
A segítségeteket előre is köszi!
2011.05.27. 23:47
Azért annak a nyomásnak felkel épülnie azonnal nincs ott 17.5bárszekeres írta:
Igen, de ezt gyakorlatban el is éri amint bekapcsolod és elindul.
2011.05.28. 01:23
Imco írta:Richmond írta:Hali!
Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?
A segítségeteket előre is köszi!
Schnitzer klubtárs!
2011.05.28. 05:24
nagysparco írta:Imco írta:Richmond írta:Hali!
Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?
A segítségeteket előre is köszi!
Schnitzer klubtárs!
Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...
2011.05.28. 12:09
MChris írta:nagysparco írta:Imco írta:Richmond írta:Hali!
Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?
A segítségeteket előre is köszi!
Schnitzer klubtárs!
Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...
kb 80eFt az új de pl Jacko meg tudta javítani a 3 vezetékest is.
2011.05.29. 20:12
2011.05.29. 20:23
barbrady írta:A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?
2011.05.29. 20:37
MChris írta:barbrady írta:A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?
3 van
2011.05.29. 20:51
barbrady írta:MChris írta:barbrady írta:A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?
3 van
Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?
2011.05.29. 21:05
MChris írta:barbrady írta:MChris írta:barbrady írta:A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?
3 van
Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?
nem hiszem,mert évjárat szerint neked 3 vezetékes van,4 azn 98-ig volt. az már PWM szabályzott 10-100Hz-ig lásd 2. oldal.
2011.05.29. 21:13