* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.14. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.14. 00:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Jackson!


Köszönöm szépen, megnyugtattál! :D :D

Fordulattal függően erősödik vagy csökken a hangja, és áll az el. ventillátor, tehát úgy tűnik akkor gut.

Azért a hűtőt át fogom fújni, mert állítólag arra is kényes a kicsike.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.26. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.04.17. 15:31
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 3000 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Mindenkinek!

530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 06:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
klaczy írta:
Üdv Mindenkinek!

530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?


A rendszered se áll a helyzet magaslatán. Nekem hasonló problémám volt, most lett kész. A kompresszort elvileg 30bar felett letiltja a rendszer. Elvileg nincs tulterhelés, + emiatt a melegedés álló helyzetben. A vezetékek gondolom megfelelőek, a ventilátort kellene cserélni mielőtt eldurran valami a motortérben. ! Mivel nincsen hűtés, emiatt szökik a nyomás az egekbe. A ventilátornak a klíma kapcsolásakor EL KELL INDULNIA! ez a legegyszerűbb teszt, ha megy jó, ha nem akkor rossz...

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 06:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
klaczy írta:
Üdv Mindenkinek!

530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?


A rendszered se áll a helyzet magaslatán. Nekem hasonló problémám volt, most lett kész. A kompresszort elvileg 30bar felett letiltja a rendszer. Elvileg nincs tulterhelés, + emiatt a melegedés álló helyzetben. A vezetékek gondolom megfelelőek, a ventilátort kellene cserélni mielőtt eldurran valami a motortérben. ! Mivel nincsen hűtés, emiatt szökik a nyomás az egekbe. A ventilátornak a klíma kapcsolásakor EL KELL INDULNIA! ez a legegyszerűbb teszt, ha megy jó, ha nem akkor rossz...


20 bárnál 17,5 barnal kapcsolja a ventit

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 06:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
klaczy írta:
Üdv Mindenkinek!

530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?


WDS-ben megnézed a csati lábkiosztását (testet kapcsol) 1-2-3 (2 test) 1-3 kapcsolja pl a hűtőn de valami hasonló van a bizt. nyomáskapcsolón is a szárítószűrőn

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 06:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
képtáramból...

Ez a régi modell,de az elv ua. a 3 vezetékesnél is csak ott már PWM szabályzás van

Kép

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 07:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
képtáramból...

Ez a régi modell,de az elv ua. a 3 vezetékesnél is csak ott már PWM szabályzás van

Kép


Így ni :D

Kép

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 11:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
szekeres írta:
klaczy írta:
Üdv Mindenkinek!

530D ről van szó, nem megy a klíma ventilátora, három vezeték megy hozzá, két vastag ezeken fixen ott van a 12V, viszont a kis vékony vezetéken(ez lehet a vezérlő szál?) semmi, majd mikor bekapcsolom a klímát 3,6V lesz rajta. Kérdésem az lenne ez így normális? A klíma kuplung jól láthatóan behúz, nem rég volt feltötlve gázzal rendszer, bár ahogy olvastam a topikot, lehet már régebben nem megy a kis venti és ezért elengedte a gázt 30bar felett. Hogyan tudnám letesztelni a klíma ventilátort?


A rendszered se áll a helyzet magaslatán. Nekem hasonló problémám volt, most lett kész. A kompresszort elvileg 30bar felett letiltja a rendszer. Elvileg nincs tulterhelés, + emiatt a melegedés álló helyzetben. A vezetékek gondolom megfelelőek, a ventilátort kellene cserélni mielőtt eldurran valami a motortérben. ! Mivel nincsen hűtés, emiatt szökik a nyomás az egekbe. A ventilátornak a klíma kapcsolásakor EL KELL INDULNIA! ez a legegyszerűbb teszt, ha megy jó, ha nem akkor rossz...


20 bárnál 17,5 barnal kapcsolja a ventit


Igen, de ezt gyakorlatban el is éri amint bekapcsolod és elindul. Az előtét ellenállások miatt alacsonyabb fordulaton, de be kell kapcsoljon, ha 3 ha 4 vezetékes is.
Nekem első körben ez a hiba merült fel, + a motor. Persze reccsent, mikor kivettem így minden halott. Az ellenállást pedig egy kókányszaki áthidalta... Ezt nem részletezem.
Sparco konzultálásai után még a vezérlő hibája vagy vezeték szakadás is okozhatja a ventilátor NEM kapcsolását.

Ajánlom amúgy Nagysparco klubtársat, mert keni ezt a témát! Érd PÜ!

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 19:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.01. 00:00
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Richmond írta:
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!



Schnitzer klubtárs!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.27. 23:47 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:

Igen, de ezt gyakorlatban el is éri amint bekapcsolod és elindul.
Azért annak a nyomásnak felkel épülnie azonnal nincs ott 17.5bár

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.28. 01:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 01:00
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Pécs Sásd Dombóvár Kaposvár..
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Richmond írta:
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!



Schnitzer klubtárs!


Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek nagysparco az itt látható tagok köszönték meg: Richmond
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.28. 05:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagysparco írta:
Imco írta:
Richmond írta:
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!



Schnitzer klubtárs!


Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...



kb 80eFt az új de pl Jacko meg tudta javítani a 3 vezetékest is.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek MChris az itt látható tagok köszönték meg: Richmond
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.28. 12:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 01:00
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Pécs Sásd Dombóvár Kaposvár..
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
nagysparco írta:
Imco írta:
Richmond írta:
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!



Schnitzer klubtárs!


Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...



kb 80eFt az új de pl Jacko meg tudta javítani a 3 vezetékest is.


Én is meg tudom javítani,persze ha nincs szarrá égve a panelja...Mert akkor kuka! És ált ban az égés jellemző rájuk! Azzal akk nincs mit kezdeni..A héten is javítottam egy 3 vezetékest,és sikerrel,tökéletesen működik,de volt 2 amit égés miatt nem sikerült javítanom pl...

Üdv:Sparco


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek nagysparco az itt látható tagok köszönték meg: Richmond
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 20:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 20:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


3 van

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 20:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
barbrady írta:
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


3 van


Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 20:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
MChris írta:
barbrady írta:
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


3 van


Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?


nem hiszem,mert évjárat szerint neked 3 vezetékes van,4 azn 98-ig volt. az már PWM szabályzott 10-100Hz-ig lásd 2. oldal.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
barbrady írta:
MChris írta:
barbrady írta:
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


3 van


Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?


nem hiszem,mert évjárat szerint neked 3 vezetékes van,4 azn 98-ig volt. az már PWM szabályzott 10-100Hz-ig lásd 2. oldal.


És hol tudom megnézni a csatiját? Mert a jobb oldali vesén benézve látszik egy nagy csati 4 vezetékkel, de akkor ezek szerint az nem az. Akkor az enyémnek fokozatmentesnek kéne lenni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Mert a jobb oldali vesén benézve látszik egy nagy csati
A sebész specialista:
Vesetükrözés :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: barbrady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator