* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.03. 18:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, közben meglett az aux fan kicserélését lépésről lépésre bemutató DIY guide is:

http://bimmerfest.com/forums/showthread ... ost2374950


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.16. 13:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.28. 01:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi!

Van egy 10éves 520i-m (e39)
A klímahűtő ventillátor folyamatosan megy (most épp lehúztam, hogy ne menjen, viszont így tulnyomás keletkezik a rendszerben állítólag)

Kérdéseim:

1. a ventillátor motorjában van-e a szabályzó - (forogjon-vagy ne...) vagy valami relé szabályozza? (mivel a motor amióta vettem a kocsit - nem forgott - szétszedtük - egy villamosmérnök megjavította - azóta viszont folyamatosan forog)

2. Igaz-e, hogyha nem müx a klimahütőventillátor, akkor fellevegősödhet a víz? van-e köze hozzá? mert amíg klímával közlekedtem és ventillátor nélkül - addig nem levegősödött (és nem forrt) a víz, most hogy klímát nem használom, és a víz légtelenítve van, most nem forr a víz.

Ha most rádugnám a ventillátort - még hideg motornál is forogna, tehát valami a szabályzójával, vagy relével, vagy kapcsolójával lehet...

Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Dömötör Balázs


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.16. 23:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Balage54 írta:
Hi!

Van egy 10éves 520i-m (e39)
A klímahűtő ventillátor folyamatosan megy (most épp lehúztam, hogy ne menjen, viszont így tulnyomás keletkezik a rendszerben állítólag)

Kérdéseim:

1. a ventillátor motorjában van-e a szabályzó - (forogjon-vagy ne...) vagy valami relé szabályozza? (mivel a motor amióta vettem a kocsit - nem forgott - szétszedtük - egy villamosmérnök megjavította - azóta viszont folyamatosan forog)

2. Igaz-e, hogyha nem müx a klimahütőventillátor, akkor fellevegősödhet a víz? van-e köze hozzá? mert amíg klímával közlekedtem és ventillátor nélkül - addig nem levegősödött (és nem forrt) a víz, most hogy klímát nem használom, és a víz légtelenítve van, most nem forr a víz.

Ha most rádugnám a ventillátort - még hideg motornál is forogna, tehát valami a szabályzójával, vagy relével, vagy kapcsolójával lehet...

Segítségeteket előre is köszönöm!!!
Dömötör Balázs


Szia!
Az én tudásom szerint!

1.A motor, egy aszímetrikus tekercselésű egyenáramú motor!
Szabályzó részt nem tartalmaz, csak egy vezérlő előtét ellenállás van sorbakötve!
A motor müködését a klima elektronika vezérli!
2. a hűtő vizedből a vízhűtődben lévő érzékelőből vesz információt!
Ellenben a hűtővizedhez közvetlen nincs kapcsolatban!
( bár egyes típusokon túl melegedésre bekapcsol)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.17. 01:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.28. 01:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
További kérdéseim:

1. Az előtét ellenállás a klímahűtőmotoron belűl van, vagy valahol a kábel mentén, vagy a kis zöld vezérlő elektronika környékén (ez a jobb első lámpa mögött található zöld kütyü)

2. Ha nem működik a klímaventillátor - túlnyomás keletkezik - 30 bar, akkor a motorban lévő víz fellevegősödhet? van valami köze hozzá? (mert ha most én bekapcsolnám a klímát álló klímaventillátorral, akkor fasza hideg lenne, de a motor kb 200 km múlva elkezdene forrni) Szerintem nincs közük egymáshoz, de azé rákérdezek. :-)

3. Igy mennyire veszélyes a klímát használni? (hogy nem müx a klímaventillátor)

thnx


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.18. 12:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
1. A klímahűtő ventilátornak folyamatosan mennie kell, ha a klíma be van kapcsolva. A fordulatszámot a klíma nyomáskapcsoló szabályozza az előtétellenálláson keresztül.

2. Ha a venti nem működik, akkor nem tudja a klíma meleg oldalát visszahűteni, felmegy a nyomás, a nyomásszabályzónak ilyenkor le kell kapcsolnia a klímát, de ha valamiért nem működik (mint ahogy nálam is szar volt), a klímakompresszor asszem 30 barnál elkezdi elengedni a hűtőközeget, hogy ne robbanjon szét. Éppen ezért nem ajánlatos a klímát úgy használni, ha a venti nem működik, legalábbis városban, dugóban, melegben semmiképp. Folyamatos haladásnál (országút, autópálya) már mehet, mert ott a menetszél már bőven elég a hűtéshez. De szerintem minél előbb nézesd meg mi a gond és ne használd a klímát, biztos ami biztos -- tudom, 40 fokban ez nem egyszerű.

3. A klímaventi előtétellenállása a klímaventi tengelye körül van, kis fekete dobozokat keress, amik rá vannak csavarozva a klímahűtőre, cserélni csak úgy lehet, ha az egész klímahűtő ventit kiszeded a helyéről, így lehet leforrasztani régit és fel az újat. Az új ellenállás-szett ára 9 ezer forint körül van.

Kihagytam valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.18. 16:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.28. 01:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Összedugtam a klímahűtő motor csatlakozását - és folyamatosan megy a klímaventillátor. Még ha nem adtam rá gyújtást, még akkor is.
Közben a klíma gomb nem volt bekapcsolva.
Pörgés közben kb 15 másodperc után a 4 kábel felforrósodott - kézzel megfogva még éppen hogy elviselhető meleg volt.

Ezek szerint úgy néz ki, hogy zárlatos valami?
(hamarosan megyek klímáshoz, de azért rákérdezek itt is)

thnx


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.19. 08:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha elfogadsz egy tanácsot: ne klímáshoz menj hanem BMW szervizbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 23:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali :D
Meghalt a viscom,megy helyette az elektromos venti.
Mennyibe fáj egy visco?Lenne valakinek képe,hogy egy 530D(2ooo évj,184 lo)-be ez hogy néz ki?
Köszi!Hát most kezd elöjönni rajta minden baromság..
Üdv:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 23:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Hali :D
Meghalt a viscom,megy helyette az elektromos venti.
Mennyibe fáj egy visco?Lenne valakinek képe,hogy egy 530D(2ooo évj,184 lo)-be ez hogy néz ki?
Köszi!Hát most kezd elöjönni rajta minden baromság..
Üdv:


Ezt tök egyszerű megtalálni.
- Baoldalt Online ETK alatt realoem avyg bmw fans. Bepötyögöd a alvászámod végét.
- utánna Engine és Engine Cooling csoport
- itt látható a ventilátor képe LINK ODA és a 2-es a viszkó. Ki szeded a gyári számot ami kell hozzá. Pl. ebben az általam beállitott kocsinál:
11-52-2-249-216
- majd átsétálsz az http://www.onlineteile.hu oldalra
és már mondja is 42827Ft. Ennek örülhetsz mert az enyém az 540i-be 51eFt.

Át sétálsz a ALPINA LINK-hez vagy AtiTDI, stb beszerzési forrásokhoz és már rendelheted is meg bruttó ennyiért.

Ja és vigyáz mert én is jól megszivtam valami marha nem a gyárit rakta rá. Nézd meg a régi viszkó gyáriszámát. Nekem 3 csavaros van (sor6-ba való) pedig négy csavarosnak (V8-hoz való) kéne lennie igy vehetek még lapátot is plusz 12eFt ért.

Jackson aki most 63eft ért ugyan ezt szivja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 23:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Hali :D
Meghalt a viscom,megy helyette az elektromos venti.
Mennyibe fáj egy visco?Lenne valakinek képe,hogy egy 530D(2ooo évj,184 lo)-be ez hogy néz ki?
Köszi!Hát most kezd elöjönni rajta minden baromság..
Üdv:

Helo
Valahol keresd meg benne
..............KATT IDE...............
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.20. 08:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: SZEKSZÁRD
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: F11
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2013
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Balage54 írta:
Összedugtam a klímahűtő motor csatlakozását - és folyamatosan megy a klímaventillátor. Még ha nem adtam rá gyújtást, még akkor is.
Közben a klíma gomb nem volt bekapcsolva.
Pörgés közben kb 15 másodperc után a 4 kábel felforrósodott - kézzel megfogva még éppen hogy elviselhető meleg volt.

Ezek szerint úgy néz ki, hogy zárlatos valami?
(hamarosan megyek klímáshoz, de azért rákérdezek itt is)

thnx


Szia Balage54!
Nekem se működött a klíma ventilátorom és itt Szekszárdon elvittem egy nagyon jó villamossági szerelőhöz és tizenötezerből megoldotta a problémát azóta is kitűnően működik.
Nem került 35-65 ezer körüli összegbe mint ha cserélni kellett volna.
Tehát ha van egy jó villamossági szerelőd akkor az is megoldja olcsón és persze ha nincs leégve a villanymotorod.
Ciao: luigi :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.20. 09:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Vader-1 írta:
Hali :D
Meghalt a viscom,megy helyette az elektromos venti.
Mennyibe fáj egy visco?Lenne valakinek képe,hogy egy 530D(2ooo évj,184 lo)-be ez hogy néz ki?
Köszi!Hát most kezd elöjönni rajta minden baromság..
Üdv:

Helo
Valahol keresd meg benne
[url=http://www.realoem.com/Bömbi/partgrp.do?model=DL72&mospid=47545&hg=64&fg=55]..............KATT IDE...............[/url]
üdv zoli

Köszi Jackson,köszi Lepke az infókat! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15. 13:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.04.19. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:



Question is : Ha a klímaventillátor búg mint állat, azt azt jelenti hogy csapágyas és nemsokára meghal, vagy ez normális állapot hogy ilyen hangot ad ki magából.. ? (menet közben nem hallom csak ha lehúzom az ablakot és megállok )

köszi

Zs.

_________________
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15. 14:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Felbo írta:
ytse írta:



Question is : Ha a klímaventillátor búg mint állat, azt azt jelenti hogy csapágyas és nemsokára meghal, vagy ez normális állapot hogy ilyen hangot ad ki magából.. ? (menet közben nem hallom csak ha lehúzom az ablakot és megállok )

köszi

Zs.


Nézd meg a viszkódat ha az nem búg mint az állat és egy rongyal könnyen megfogható ilyenkor (tehát alapjárati motor mellett) a kezed eltörése nélkül a rongyot nem elrúgja messzira hanem leáll akkor:
viszkó csere de sürgősen, mert BMW-nek ez fontos pontja

Azért zúg ilyenkor mint az állat a elektromos fan mert helyettesíti a rossz viszkót ameddig tudja. Ez nagy igénybevétel az elektromos fan-nak egy idő után az is gajra mehet tőle és akkor egyből megfőzöd a motorod. Szóval inkább legyen gyári hibátlan viszkód mint főt motorod.

Jackson, aki sűrgős javítás kell

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15. 14:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2010.04.19. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Felbo írta:
ytse írta:



Question is : Ha a klímaventillátor búg mint állat, azt azt jelenti hogy csapágyas és nemsokára meghal, vagy ez normális állapot hogy ilyen hangot ad ki magából.. ? (menet közben nem hallom csak ha lehúzom az ablakot és megállok )

köszi

Zs.


Nézd meg a viszkódat ha az nem búg mint az állat és egy rongyal könnyen megfogható ilyenkor (tehát alapjárati motor mellett) a kezed eltörése nélkül a rongyot nem elrúgja messzira hanem leáll akkor:
viszkó csere de sürgősen, mert BMW-nek ez fontos pontja

Azért zúg ilyenkor mint az állat a elektromos fan mert helyettesíti a rossz viszkót ameddig tudja. Ez nagy igénybevétel az elektromos fan-nak egy idő után az is gajra mehet tőle és akkor egyből megfőzöd a motorod. Szóval inkább legyen gyári hibátlan viszkód mint főt motorod.

Jackson, aki sűrgős javítás kell


Csak akkor búg ha bekapcsolom a klímát ! Egyébként a motorhőmérséklet tök normális... Ebben az esetben is viszkóhiba van ??

Zs.

_________________
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15. 17:36 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.


Ez így van! Méghozzá 17 és 20 Bar közt kellene neki elvileg ha jól tudom, szerintem 'direktbe' van kötve a venti és azért indul ahogy bekapcsolja! Nekem a gondom az per pillanat h nem indul a klímaventim még 28 Bar-nál sem :?
Valószínű h klíma nyomáskapcsoló gondom van! :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.15. 17:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
admin írta:
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.


Ez így van! Méghozzá 17 és 20 Bar közt kellene neki elvileg ha jól tudom, szerintem 'direktbe' van kötve a venti és azért indul ahogy bekapcsolja! Nekem a gondom az per pillanat h nem indul a klímaventim még 28 Bar-nál sem :?
Valószínű h klíma nyomáskapcsoló gondom van! :cry:


Kép

nagyobban a képtáramban van

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.16. 08:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Felbo írta:
Csak akkor búg ha bekapcsolom a klímát ! Egyébként a motorhőmérséklet tök normális... Ebben az esetben is viszkóhiba van ??

Zs.


Nem totál rossz fel tehetőleg a viszkód. Azért a kettő együtt dolgozik, tehát a viszkó ventilátor csinálja a meló nagy részét (már ha van motor fordulat) és a elektromos a kisebbet. Ha már vacakol a viszkód (nem teljesen szar) és ezért a elektromosnak többet kell dolgoznia (ugyebár amikor megy a klíma a motor is melegebb a külső hőmérséklet miatt). Például magasabb fordulaton kell mennie és elöbb jut el a maximális sebességre ahol a zaj is nagyobb.

Nekem is akkor bukott ki a viszkó hiba amikor már az elektromos ventinek kezdett baja lenni. Egész nyáron mentem vele hibás viszóval és nem ugrott a motorhőmérséklet.
Ha meleg a motor akkor szorulnia kell a viszkónak tehát nem tudsz csak max 10-20 fokot lendíteni rajta. Ha kifolyt (elöl látszik az olaj rajta) akkor simán megy fél fordulatot is egy lendítésnél.

Jackson, aki azért nem zárja a ki a viszkó hibát

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.14. 11:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.14. 00:00
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A viscoval kapcsolatban lenne nekem is kérdésem.
Ezekben a nagy melegekben van úgy hogy városban 15 perc után bekapcsol, és olyan lesz a hangja mint egy busznak. Ez szinte csak akkor múlik el ha nagyobb sebességgel kezdem el használni, és kiértem a városból.
Tehát ez normális és ne foglalkozzak a hanggal?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.07.14. 13:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
RaliKrisz írta:
Sziasztok!

A viscoval kapcsolatban lenne nekem is kérdésem.
Ezekben a nagy melegekben van úgy hogy városban 15 perc után bekapcsol, és olyan lesz a hangja mint egy busznak. Ez szinte csak akkor múlik el ha nagyobb sebességgel kezdem el használni, és kiértem a városból.
Tehát ez normális és ne foglalkozzak a hanggal?


Ha nem az elektromos ventilátorod csinálja a hangot (előre mész ilyenkor és megnézed az áll-e). Akkor büszke lehetsz a hibátlanul működő viszkódra és jónéhány klubtagnak példát mutathatsz búgásból. :wink:
Ha csak az elektromos pörög és mondjuk egy 2000rpm-nél nem búg a viszkó akkor azonnal csere mert megfőzheted a motorodat. A BMW egyik sarkalatos pontja a jó viszkó kuplung. Nagyon sok kocsit e miatt forralnak fel. :roll:

Ma egy E36-os touring kanyarodott ki a házunk elötti utcából és messzire hallatszott a viszkó búgó hangja.

Jackson, aki hallotta

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator