* *
Pontos idő: 2017.10.18. 02:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.29. 21:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7537
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 307 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
MChris írta:
barbrady írta:
MChris írta:
barbrady írta:
A 4 vezetékes ventinek 2 sebességfokozata van, vagy több?


3 van


Csak azért mert teszteltem GT-vel, és 20%-onként adja rá a feszt, tehát 5 lépésben, és az enyém 40%-nál indul el, majd 80%-nál vált gyorsabbra, tehát csak 2 fokozatban megy. Ezek szerint valami nem stimmel?


nem hiszem,mert évjárat szerint neked 3 vezetékes van,4 azn 98-ig volt. az már PWM szabályzott 10-100Hz-ig lásd 2. oldal.


És hol tudom megnézni a csatiját? Mert a jobb oldali vesén benézve látszik egy nagy csati 4 vezetékkel, de akkor ezek szerint az nem az. Akkor az enyémnek fokozatmentesnek kéne lenni?


igen,csati abban nem tudom hol van az jacko vagy muha ati meg tudja mondani

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.30. 10:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
barbrady írta:

És hol tudom megnézni a csatiját? Mert a jobb oldali vesén benézve látszik egy nagy csati 4 vezetékkel, de akkor ezek szerint az nem az. Akkor az enyémnek fokozatmentesnek kéne lenni?


igen,csati abban nem tudom hol van az jacko vagy muha ati meg tudja mondani


A fokozatmentes csatlakozóját szemből nézve a bal oldali vese (menetirány szerint jobb vese mellett jobbra) mellett ahol van az ütköző amire felfekszik elölről a motorház tető na ott keresgéld mögötte. Ha nem találod nőgyógyászati módon akkor egyszerű az eset:
- lökös leszed (kettő ember kell a visszarakáshoz ha egyszerűen akarod)
- két lámpa kiszed (na jó a csatihoz csak a menetirány szerinti)
- a műanyag vese mögötti boritás leszed
és tataaaam már látod is a ventit.
Ha fokozat mentes a klimád akkor tetszőleges fordulatot be tudsz állitani csak jó motorvezérlőbe lépj be az INPA-ba.
"M52 new" néven van.

Jackson, akinek ott található a vnyócon (talán sor6 is dettó azonos lesz)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.30. 16:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.01. 00:00
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagysparco írta:
MChris írta:
nagysparco írta:
Imco írta:
Richmond írta:
Hali!

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

A segítségeteket előre is köszi!



Schnitzer klubtárs!


Ugy oldahod,meg ha veszel egy ujat belőle ....Bontókban felejtős a dolog,senkinek sincsen....Naponta keresik,legkurrensebb cucc...



kb 80eFt az új de pl Jacko meg tudta javítani a 3 vezetékest is.


Én is meg tudom javítani,persze ha nincs szarrá égve a panelja...Mert akkor kuka! És ált ban az égés jellemző rájuk! Azzal akk nincs mit kezdeni..A héten is javítottam egy 3 vezetékest,és sikerrel,tökéletesen működik,de volt 2 amit égés miatt nem sikerült javítanom pl...

Üdv:Sparco




Köszi mindenki válaszát, de szerencsére mégsem az volt a baj. a vezérlőnek semmi baja. :lol: Átnéztem a kábeleket, s az egyik szál 3 helyen is hiányos volt. Újrakötöttük, s most megy, de a sógorom szerint nem hűt eléggé a klíma. 13 bar nyomás van a rendszerben. Az lehet az oka?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.30. 16:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Richmond írta:

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

Köszi mindenki válaszát, de szerencsére mégsem az volt a baj. a vezérlőnek semmi baja. :lol: Átnéztem a kábeleket, s az egyik szál 3 helyen is hiányos volt. Újrakötöttük, s most megy, de a sógorom szerint nem hűt eléggé a klíma. 13 bar nyomás van a rendszerben. Az lehet az oka?

Igen, az kevés.

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.30. 23:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
Richmond írta:

Nekem olyan gondom van a klímaventilátorral, hogy a vezérlés mondta fel a szolgálatot. Egy Siemens-es dobozkában van az eszköz. Mikor rövidre zárom, a relék behúznak, s bekapcsol a ventilátor és megy a klíma, tehát (gondolom) a NYÁK-lapon szállt el valami.
Már legalább 5 bontót felhívtam (ennyi telszámot tudok), sehol nincs ilyen vezérlés. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hogyan oldhatnám meg a problémát?

Köszi mindenki válaszát, de szerencsére mégsem az volt a baj. a vezérlőnek semmi baja. :lol: Átnéztem a kábeleket, s az egyik szál 3 helyen is hiányos volt. Újrakötöttük, s most megy, de a sógorom szerint nem hűt eléggé a klíma. 13 bar nyomás van a rendszerben. Az lehet az oka?

Igen, az kevés.

Mivel nem írta melyik oldalon van 13 bár(szívó vagy nyomó)így akár sok is lehet :oops: mert akkor se hűt egy rendszer ha sok a töltet :twisted:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.01.09. 18:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.09. 18:34
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Nekem egy 2003as 530i-m van és klímával kapcsolatos kérdésem lenne.
Észrevettem, hogy a klímaventim kicsit lóg és ha alacsonyabb fordulaton pörögött akkor hozzáért a két félkör alakú rácshoz és kattógó hangot adott.
Kiszereltem szétszedetm, újra lett perselyezve stb., most már nem kotyog a tengelyére merőleges síkban. A probléma most jön.
Ha benyomom a klímagombot nem akar elindulni a kompresszor és a venti sem, aztán 2-3-5 perc és elindul a kompresszor szépen dolgozik de a venti nem, majd ha kikapcsolnám a kompresszort a klímagommbal az megy tovább rendületlenül.
Mértem a csatlakozónál a 12-13 V megvan de a 3,6 V nincs ami a jelet adja, néztem a biztosíték táblát (az eldugott 75-76-ost is), minden ok.
Mi lehet a probléma? A szétszedés előtt minden működött ki-be kapcsolt a kompresszor is és a venti is.
Előre is köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Pocok87 az itt látható tagok köszönték meg: mchriss
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.01.09. 19:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8380
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 930 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocok87 írta:
Sziasztok,

Nekem egy 2003as 530i-m van és klímával kapcsolatos kérdésem lenne.
Észrevettem, hogy a klímaventim kicsit lóg és ha alacsonyabb fordulaton pörögött akkor hozzáért a két félkör alakú rácshoz és kattógó hangot adott.
Kiszereltem szétszedetm, újra lett perselyezve stb., most már nem kotyog a tengelyére merőleges síkban. A probléma most jön.
Ha benyomom a klímagombot nem akar elindulni a kompresszor és a venti sem, aztán 2-3-5 perc és elindul a kompresszor szépen dolgozik de a venti nem, majd ha kikapcsolnám a kompresszort a klímagommbal az megy tovább rendületlenül.
Mértem a csatlakozónál a 12-13 V megvan de a 3,6 V nincs ami a jelet adja, néztem a biztosíték táblát (az eldugott 75-76-ost is), minden ok.
Mi lehet a probléma? A szétszedés előtt minden működött ki-be kapcsolt a kompresszor is és a venti is.
Előre is köszi a segítséget.

Diag? Süni?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.01.09. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.09. 18:34
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Pocok87 írta:
Sziasztok,

Nekem egy 2003as 530i-m van és klímával kapcsolatos kérdésem lenne.
Észrevettem, hogy a klímaventim kicsit lóg és ha alacsonyabb fordulaton pörögött akkor hozzáért a két félkör alakú rácshoz és kattógó hangot adott.
Kiszereltem szétszedetm, újra lett perselyezve stb., most már nem kotyog a tengelyére merőleges síkban. A probléma most jön.
Ha benyomom a klímagombot nem akar elindulni a kompresszor és a venti sem, aztán 2-3-5 perc és elindul a kompresszor szépen dolgozik de a venti nem, majd ha kikapcsolnám a kompresszort a klímagommbal az megy tovább rendületlenül.
Mértem a csatlakozónál a 12-13 V megvan de a 3,6 V nincs ami a jelet adja, néztem a biztosíték táblát (az eldugott 75-76-ost is), minden ok.
Mi lehet a probléma? A szétszedés előtt minden működött ki-be kapcsolt a kompresszor is és a venti is.
Előre is köszi a segítséget.

Diag? Süni?


Még nem voltam diagon, a héten tervezem.
A süni is tud ilyesmit okozni? Nem csak a belső ventillátor szabályozásáért felel?
Én csak azt nem értem hogy a venti ki-szét-össze-és visszaszerelése miatt miért ment volna tönkre a süni alig egy hét alatt... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 12:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.09. 18:34
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocok87 írta:
Imco írta:
Pocok87 írta:
Sziasztok,

Nekem egy 2003as 530i-m van és klímával kapcsolatos kérdésem lenne.
Észrevettem, hogy a klímaventim kicsit lóg és ha alacsonyabb fordulaton pörögött akkor hozzáért a két félkör alakú rácshoz és kattógó hangot adott.
Kiszereltem szétszedetm, újra lett perselyezve stb., most már nem kotyog a tengelyére merőleges síkban. A probléma most jön.
Ha benyomom a klímagombot nem akar elindulni a kompresszor és a venti sem, aztán 2-3-5 perc és elindul a kompresszor szépen dolgozik de a venti nem, majd ha kikapcsolnám a kompresszort a klímagommbal az megy tovább rendületlenül.
Mértem a csatlakozónál a 12-13 V megvan de a 3,6 V nincs ami a jelet adja, néztem a biztosíték táblát (az eldugott 75-76-ost is), minden ok.
Mi lehet a probléma? A szétszedés előtt minden működött ki-be kapcsolt a kompresszor is és a venti is.
Előre is köszi a segítséget.

Diag? Süni?


Még nem voltam diagon, a héten tervezem.
A süni is tud ilyesmit okozni? Nem csak a belső ventillátor szabályozásáért felel?
Én csak azt nem értem hogy a venti ki-szét-össze-és visszaszerelése miatt miért ment volna tönkre a süni alig egy hét alatt... :(


Voltam diagon és venti hibát találtak, de az jó volt a beavatkozás előtt, szóval most újra szétszedem, lehet nem pontosan raktam össze a venti motorját...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 23:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Üdv!
Dieselesekhez lenne egy kérdésem! Minél több válaszra lenne szükségem :oops: Megnéznétek nekem, hogy a motortérben, a jobb doblemez elején, a szívócső mögött, van-e ilyen kis dobozka beszerelve? Nem kell most azonnal leszaladni, jó lesz reggel is! :mrgreen:
Kép
Ez a 4 vezetékes klímaventillátort vezérli a 3 vezetékes jelével. Igaz, hogy kell még 2 relé is hozzá, de érdekel, mert láttam ilyet 98-as 30da-ban is, és ma egy 2002-esben. De volt a kezem alatt egy 2001-es, és egy 2002-es, azokban nem volt ilyen. WDS retrofitnek is írja, meg szériának is. Nem nagyon értem a miértjét.
Kijön a DDE-ből a 3 vezetékes klímaventi négyszögjeles vezérlőszála, hozzájön a pozitív, és a negatív kábel, bemegy ebbe a dobozba. Ez átalakítja primitív, előtét ellenállásos ventillátor vezérléssé. Mi ebben a pláne? Túl sok baj volt a PWM-es motorokkal? Vagy drága volt?
Eddig azért nem alakítottam át a motort 193Le-re, mert nem volt kedvem átszerelni egy csomó relét, kábelt, most pedig úgy néz ki, hogy plug and play. :facepalm:
Köszönöm előre is!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Üdv!
Dieselesekhez lenne egy kérdésem! Minél több válaszra lenne szükségem :oops: Megnéznétek nekem, hogy a motortérben, a jobb doblemez elején, a szívócső mögött, van-e ilyen kis dobozka beszerelve? Nem kell most azonnal leszaladni, jó lesz reggel is! :mrgreen:
Kép
Ez a 4 vezetékes klímaventillátort vezérli a 3 vezetékes jelével. Igaz, hogy kell még 2 relé is hozzá, de érdekel, mert láttam ilyet 98-as 30da-ban is, és ma egy 2002-esben. De volt a kezem alatt egy 2001-es, és egy 2002-es, azokban nem volt ilyen. WDS retrofitnek is írja, meg szériának is. Nem nagyon értem a miértjét.
Kijön a DDE-ből a 3 vezetékes klímaventi négyszögjeles vezérlőszála, hozzájön a pozitív, és a negatív kábel, bemegy ebbe a dobozba. Ez átalakítja primitív, előtét ellenállásos ventillátor vezérléssé. Mi ebben a pláne? Túl sok baj volt a PWM-es motorokkal? Vagy drága volt?
Eddig azért nem alakítottam át a motort 193Le-re, mert nem volt kedvem átszerelni egy csomó relét, kábelt, most pedig úgy néz ki, hogy plug and play. :facepalm:
Köszönöm előre is!

Senkinek nem volt kedve benézni a motortérbe? :sírás:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 21:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Gallaca írta:
Üdv!
Dieselesekhez lenne egy kérdésem! Minél több válaszra lenne szükségem :oops: Megnéznétek nekem, hogy a motortérben, a jobb doblemez elején, a szívócső mögött, van-e ilyen kis dobozka beszerelve? Nem kell most azonnal leszaladni, jó lesz reggel is! :mrgreen:
Kép
Ez a 4 vezetékes klímaventillátort vezérli a 3 vezetékes jelével. Igaz, hogy kell még 2 relé is hozzá, de érdekel, mert láttam ilyet 98-as 30da-ban is, és ma egy 2002-esben. De volt a kezem alatt egy 2001-es, és egy 2002-es, azokban nem volt ilyen. WDS retrofitnek is írja, meg szériának is. Nem nagyon értem a miértjét.
Kijön a DDE-ből a 3 vezetékes klímaventi négyszögjeles vezérlőszála, hozzájön a pozitív, és a negatív kábel, bemegy ebbe a dobozba. Ez átalakítja primitív, előtét ellenállásos ventillátor vezérléssé. Mi ebben a pláne? Túl sok baj volt a PWM-es motorokkal? Vagy drága volt?
Eddig azért nem alakítottam át a motort 193Le-re, mert nem volt kedvem átszerelni egy csomó relét, kábelt, most pedig úgy néz ki, hogy plug and play. :facepalm:
Köszönöm előre is!

Senkinek nem volt kedve benézni a motortérbe? :sírás:

Holnap megnézem. De mintha lene nekem valami ilyen dobozom.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 287 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem van ilyenem, 2001/12 a gyartas.
Nem gyari ventit egyebkent be lehet kotni?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Nekem van ilyenem, 2001/12 a gyartas.
Nem gyari ventit egyebkent be lehet kotni?

Köszi :!:
Mit jelent, hogy nem gyári venti? Más típusé? Relék kapcsolgatják direktben a ventifokozatokat, így szerintem bármilyet a négyvezetékes helyére lehet tenni.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 22:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Nekem van ilyenem, 2001/12 a gyartas.
Nem gyari ventit egyebkent be lehet kotni?

Köszi :!:
Mit jelent, hogy nem gyári venti? Más típusé? Relék kapcsolgatják direktben a ventifokozatokat, így szerintem bármilyet a négyvezetékes helyére lehet tenni.

LászlóÚr!
2001.08. és én nem látok ilyet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gabesz81 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 287 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Nekem van ilyenem, 2001/12 a gyartas.
Nem gyari ventit egyebkent be lehet kotni?

Köszi :!:
Mit jelent, hogy nem gyári venti? Más típusé? Relék kapcsolgatják direktben a ventifokozatokat, így szerintem bármilyet a négyvezetékes helyére lehet tenni.

Univerzalis venti vagy venti par, van keskeny kivitel. Egy ismeros rakott be nagyobb intercoolert de kukaznia kellett a ventit, mert nem fer el. En is gondolkozok a dolgon, de a klimat nem aldoznam be.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8380
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 930 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Nem gyari ventit egyebkent be lehet kotni?

Be. 1-2 hónapja cikkeztünk róla. Merci ventit tettek egy e 39-be. Hibátlanul megy a mai napig.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2013.09.07. 12:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5278
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Üdv!
Dieselesekhez lenne egy kérdésem! Minél több válaszra lenne szükségem :oops: Megnéznétek nekem, hogy a motortérben, a jobb doblemez elején, a szívócső mögött, van-e ilyen kis dobozka beszerelve? Nem kell most azonnal leszaladni, jó lesz reggel is! :mrgreen:

Ez a 4 vezetékes klímaventillátort vezérli a 3 vezetékes jelével. Igaz, hogy kell még 2 relé is hozzá, de érdekel, mert láttam ilyet 98-as 30da-ban is, és ma egy 2002-esben. De volt a kezem alatt egy 2001-es, és egy 2002-es, azokban nem volt ilyen. WDS retrofitnek is írja, meg szériának is. Nem nagyon értem a miértjét.
Kijön a DDE-ből a 3 vezetékes klímaventi négyszögjeles vezérlőszála, hozzájön a pozitív, és a negatív kábel, bemegy ebbe a dobozba. Ez átalakítja primitív, előtét ellenállásos ventillátor vezérléssé. Mi ebben a pláne? Túl sok baj volt a PWM-es motorokkal? Vagy drága volt?
Eddig azért nem alakítottam át a motort 193Le-re, mert nem volt kedvem átszerelni egy csomó relét, kábelt, most pedig úgy néz ki, hogy plug and play. :facepalm:
Köszönöm előre is!

Nos megoldódott a rejtély, betettem a 193le-s motorvezérlő-ews kombót, miután 2 napig hasonlítgattam wds-ben, és live is a bekötéseket, a motorvezérlő csont nélkül vezérli a 3 vezetékes klímaventit, tehát plug&play a dolog. :franko: Köszi a segítségeket!
Természetesen be is indítottam, de azt máskor írom le! :mrgreen:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 12:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tennétek fel képet,hogy néz ki a hütöventillátor elötét ellenellása?Hol található?
Végigolvastam a topicot de megköszönném ha megerösitenétek,hogy hol van ez az ellenállás.
Szó szerint egy ohm alapu ellenállás amit az elektronikában is a panelekbe ültetnek,vagy egy kis vezérlöáramkör?
A kocsi 530d,2000 évj,184 ló.
Köszönöm elöre is a képeket,meg az ifókat!

Ami a hibát illeti,nem megy a klimaventi,ha már szédszedem,szeretnék képben lenni,ha szerencsém van akkor csak az elötétellenállás rossz.
Mondjuk a diag ventillátormotor hibát ir,ettöl gondolom még az ellenállás hibája miatt is ezt jelzi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2017.05.30. 15:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1433
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 507 alkalommal
Kapott köszik: 322 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Sziasztok!
Tennétek fel képet,hogy néz ki a hütöventillátor elötét ellenellása?Hol található?
Végigolvastam a topicot de megköszönném ha megerösitenétek,hogy hol van ez az ellenállás.
Szó szerint egy ohm alapu ellenállás amit az elektronikában is a panelekbe ültetnek,vagy egy kis vezérlöáramkör?
A kocsi 530d,2000 évj,184 ló.
Köszönöm elöre is a képeket,meg az ifókat!

Ami a hibát illeti,nem megy a klimaventi,ha már szédszedem,szeretnék képben lenni,ha szerencsém van akkor csak az elötétellenállás rossz.
Mondjuk a diag ventillátormotor hibát ir,ettöl gondolom még az ellenállás hibája miatt is ezt jelzi.

Hát van olyan fajta, amiben nincs előtét ellenállás. Az komplett csere, bár van aki javítja. ( A harmadik lehet jó is lesz egy darabig)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Yahoo [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator