* *
Pontos idő: 2017.08.23. 13:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, valaki ha tud segítsen. A problémám a következő---> Nem mindig kapcsol időben a klímaventillátor :( . Nem tudja valaki a működési elvét, szeretném kézi kapcsolásra kötni.
Válaszotokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 21:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Sziasztok, valaki ha tud segítsen. A problémám a következő---> Nem mindig kapcsol időben a klímaventillátor :( . Nem tudja valaki a működési elvét, szeretném kézi kapcsolásra kötni.
Válaszotokat előre is köszönöm!


Honnan veszed, hogy nem kapcsol időben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia. Hát figyelj először is ha bekapcsol egyből meghallom ha le van húzva az ablak, és az a legnagyobb problémámaz, hogy a mostani melegekben ha odataposok neki egyből megindul a vizem felfelé,(ha megy a klíma) a klímaventillátorom pedig nem kapcsol be, hogy hűtsön vmit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 21:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Szia. Hát figyelj először is ha bekapcsol egyből meghallom ha le van húzva az ablak, és az a legnagyobb problémámaz, hogy a mostani melegekben ha odataposok neki egyből megindul a vizem felfelé,(ha megy a klíma) a klímaventillátorom pedig nem kapcsol be, hogy hűtsön vmit.


Kedves 530d!
A kondenzátor hűtő ventillátor feladata nem a motor hűtővízének a lehűtése!!!!
Azt a viskónak a feladata lehűteni!!!!
( Az igaz viszont hogy egyes modellekben kiegészítő feladattal látták el ezt a ventillátor ha a viskó megdöglene, ami sűrűn előfordul!
Az elektromos ventillátor a kompreszor által összepréselt gáz vissza hűtése álló helyzetben!
Ez 2 fokozaton történik, és egy előtét ellenállás oldja meg!
A melegedésed oka lehet a két hűtő között beszorult bogár tetemek, vagy egyéb szenyeződés is!
Vagy termosztát, vagy viskó, vagy vízpumpa, vagy nem megfelelő fagyálló!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 22:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
530d_ írta:
Szia. Hát figyelj először is ha bekapcsol egyből meghallom ha le van húzva az ablak, és az a legnagyobb problémámaz, hogy a mostani melegekben ha odataposok neki egyből megindul a vizem felfelé,(ha megy a klíma) a klímaventillátorom pedig nem kapcsol be, hogy hűtsön vmit.


Kedves 530d!
A kondenzátor hűtő ventillátor feladata nem a motor hűtővízének a lehűtése!!!!
Azt a viskónak a feladata lehűteni!!!!
( Az igaz viszont hogy egyes modellekben kiegészítő feladattal látták el ezt a ventillátor ha a viskó megdöglene, ami sűrűn előfordul!
Az elektromos ventillátor a kompreszor által összepréselt gáz vissza hűtése álló helyzetben!
Ez 2 fokozaton történik, és egy előtét ellenállás oldja meg!
A melegedésed oka lehet a két hűtő között beszorult bogár tetemek, vagy egyéb szenyeződés is!
Vagy termosztát, vagy viskó, vagy vízpumpa, vagy nem megfelelő fagyálló!

Üdv. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Akkor a hétvégémet egy alapos hűtőmosásra szánom:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.15. 22:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
kbhont írta:
530d_ írta:
Szia. Hát figyelj először is ha bekapcsol egyből meghallom ha le van húzva az ablak, és az a legnagyobb problémámaz, hogy a mostani melegekben ha odataposok neki egyből megindul a vizem felfelé,(ha megy a klíma) a klímaventillátorom pedig nem kapcsol be, hogy hűtsön vmit.


Kedves 530d!
A kondenzátor hűtő ventillátor feladata nem a motor hűtővízének a lehűtése!!!!
Azt a viskónak a feladata lehűteni!!!!
( Az igaz viszont hogy egyes modellekben kiegészítő feladattal látták el ezt a ventillátor ha a viskó megdöglene, ami sűrűn előfordul!
Az elektromos ventillátor a kompreszor által összepréselt gáz vissza hűtése álló helyzetben!
Ez 2 fokozaton történik, és egy előtét ellenállás oldja meg!
A melegedésed oka lehet a két hűtő között beszorult bogár tetemek, vagy egyéb szenyeződés is!
Vagy termosztát, vagy viskó, vagy vízpumpa, vagy nem megfelelő fagyálló!

Üdv. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Akkor a hétvégémet egy alapos hűtőmosásra szánom:)


Nagyon szívesen!
A hűtő vissza szerelésénél a légtelenítésnél figyelj oda!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 07:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sanyi!

Ha bekapcsolom a klímát, akkor azonnal elindul a klíma ventillátor is, még hideg motornál is. Ez normális?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 08:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 11:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:


Volt olyan klímás autóm, ahol nem is volt külön ventillátor, aztán pl. az Audinál :roll: igencsak hallani amikor a klíma ventillátor működik, aztán leáll, majd újra bekapcsol. Ezért kérdeztem, hogy ez a dolog a BMW-nél miként van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 17:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
kbhont, a hétvégém úgy néz ki nem hűtőmosással fog telni ugyanis ma nem dolgoztam és ráértem. Nos először is leszereltem a ventillátort hogy jobban hozzáférjek a hűtőhöz.Sajnos a viskóm sem az igazi már azt hozzá teszem:(:( Megláttam a hűtőt azt hittem összesek olyan mocskos volt. Tele bogármaradványokkal, a felső része meg mint ha gyurmável ki lett volna tömve. Na gondoltam egyet és felmentem barcikára ventillátor nélkül, hogy lemossam a hűtőt. Odafelé ahogy adtam egy nagyobb gázt elindult a vizórám egyből felfelé (nem klímáztam). Beértem barcikára és az agip kúton alaposan átmostam a hűtőt. Olyan gusztustalan volt ahogy a sok mocsok csapódik ki hogy áh...!:D
Na a lényeg, hazafelé nagyon adtam neki majdnem padlóig nyomtam nem is egyszer és klímáztam, a vízórám pedig meg sem mozdult középről. Így lehet megspórolni több mint 100.000 ft-ot. És nagyon szépen köszönöm mégegyszer az infot kbhont, ha nem lettél volna még most is azon paráznék hogy mit csináljak a klímaventillátorommal:D
Üdv.: 530d_


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 17:15 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 19:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.


Szép jó estét!
Nekem is az a véleményem, hogy nem kell azonnal indulnia!
Vagy nyomásra, vagy hömérsékletre kell kapcsolnia!
Kisebb kategoriás autóknál volt az a rendszer amit Csaba mond!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 19:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Sziasztok.
kbhont, a hétvégém úgy néz ki nem hűtőmosással fog telni ugyanis ma nem dolgoztam és ráértem. Nos először is leszereltem a ventillátort hogy jobban hozzáférjek a hűtőhöz.Sajnos a viskóm sem az igazi már azt hozzá teszem:(:( Megláttam a hűtőt azt hittem összesek olyan mocskos volt. Tele bogármaradványokkal, a felső része meg mint ha gyurmável ki lett volna tömve. Na gondoltam egyet és felmentem barcikára ventillátor nélkül, hogy lemossam a hűtőt. Odafelé ahogy adtam egy nagyobb gázt elindult a vizórám egyből felfelé (nem klímáztam). Beértem barcikára és az agip kúton alaposan átmostam a hűtőt. Olyan gusztustalan volt ahogy a sok mocsok csapódik ki hogy áh...!:D
Na a lényeg, hazafelé nagyon adtam neki majdnem padlóig nyomtam nem is egyszer és klímáztam, a vízórám pedig meg sem mozdult középről. Így lehet megspórolni több mint 100.000 ft-ot. És nagyon szépen köszönöm mégegyszer az infot kbhont, ha nem lettél volna még most is azon paráznék hogy mit csináljak a klímaventillátorommal:D
Üdv.: 530d_


Nincs mit 530d!
Örülök, hogy megoldódott!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 20:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
admin írta:
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.


Szép jó estét!
Nekem is az a véleményem, hogy nem kell azonnal indulnia!
Vagy nyomásra, vagy hömérsékletre kell kapcsolnia!
Kisebb kategoriás autóknál volt az a rendszer amit Csaba mond!


A Tietek hogy működik? Lehet, hogy amikor cserélték az ellenállást, akkor történt valami baj, esetleg elkötötték? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 20:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 837
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha azt valaki elköti, akkor ott a fejben nagy gondok vannak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.16. 22:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
kbhont írta:
admin írta:
dcs73 írta:
Igen ezn teljesen normális,mert ha elindítod a klímát rögtön nö a gáz nyomás és a hő tehát mindjárt hűteni kell :!:

Azonal szerintem nem kéne indulnia.Vagy ha elér egy bizonyos nyomást vagy hőmérsékletre de nagyobb a valószínüsége hogy nyomásra kell induljon.


Szép jó estét!
Nekem is az a véleményem, hogy nem kell azonnal indulnia!
Vagy nyomásra, vagy hömérsékletre kell kapcsolnia!
Kisebb kategoriás autóknál volt az a rendszer amit Csaba mond!


A Tietek hogy működik? Lehet, hogy amikor cserélték az ellenállást, akkor történt valami baj, esetleg elkötötték? :?


az enyém azt csinálja, hogy elinduláskor felpörgeti a ventilátort bekapcsolt klíma esetén, majd szépen, fokozatmentesen visszáll a szükséges fordulatra - akár meg is áll. ez már az újabb fajta ventilátor: nem előtétellenállások vannak benne, hanem elektronikusan szabályozza a fordulatszámot (ami azért jó, mert ha a vezérlés tönkremegy, nem lehet külön cserélni, csak az egész hóbelebancot egyben...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 530 dA klímaventillátor
HozzászólásElküldve: 2007.06.30. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.18. 01:00
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Sziasztok, valaki ha tud segítsen. A problémám a következő---> Nem mindig kapcsol időben a klímaventillátor :( . Nem tudja valaki a működési elvét, szeretném kézi kapcsolásra kötni.
Válaszotokat előre is köszönöm!



Szia!
A klimaventillátorod rossz mint nekem is.Most tudtam meg én is,sőt még az árát is sikerült megtudnom 64000 Ft.
Sajnos én ugyanigy szenvedek a melegben.A szerelő azt mondta ne is használjam,mert szétnyomja a rendszert.Boldog lettem nagyon

_________________
Neu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.01. 23:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia! Áh nem rég vettem bele másikat mert le volt égve. Én 30-ért vettem de egyépként már semmi bajom nincs vele ugyanis kikellett tisztítanom a hűtőt ennyi volt a problémája:D Próbáld meg!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.03. 18:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy hűtőtisztítás sokat segít, de ha a klímaventi valamiért nem megy, akkor városban, dugóban ácsorgásnál a hűtőközeg nyomása annyira felmegy, hogy a kompresszor (30 bar nyomásnál) egy szelepen keresztül elkezdi elengedni, nehogy felrobbanjon az egész hóbelevanc. Úgyhogy amíg nem megy a klímaventi, szerintem ne használd a klímát. A ventilátornak azonnal el kell indulnia, ahogy a klímát bekapcsolod, ha nem megy, irány a szerviz.

Hogy egy jó hírrel is szolgáljak, nem biztos hogy az egész klímahűtőd döglött. A 2000 előtti (de lehet hogy 2001?) E39-nél a klímaventi fokozatait egy előtétellenállás szabályozza, gyakran ez okozza a hibát, ez egy 8-9 ezer forintos alkatrész, viszont a cseréjéhez ki kell szerelni a klímaventit, mondjuk ha van türelmed meg értesz hozzá, akkor ez otthon is elintézhető, csak a lökhárítót meg a fényszórókat kell kiszerelni hozzá. Bár ha ezt meg tudod csinálni, akkor már a klímaventi cseréje is menni fog és nem kell a szerviz óradíját fizetned :) A neten van is erre egyébként leírás valahol, "auxiliary fan"-ra vagy "aux fan"-ra keress.

Az is lehet, hogy a nyomásszabályzó kapcsoló ment tönkre (kis fekete-zöld bizbasz a jobb első lámpa mögött), ennek a feladata a klímaventi elindítása, illetve adott esetben a klíma kikapcsolása. Ez egy olyan 20 ezer forintos tétel, sajnos otthon már nem egyszerűen cserélhető mert a klímából le kell engedni a gázt hozzá.

Szumma szummárum: nézesd meg szakértő szervizben, mert lehet hogy mégsem kell kicserélni a klímahűtő ventit és megúszod a dolgot a feléből vagy akár a harmadából.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.03. 18:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy hasznos link a fentiekhez:

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/auxfan/auxfan.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Afterdark, Google Adsense [Bot] valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator