* *
Pontos idő: 2018.09.25. 06:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Váltóolaj
HozzászólásElküldve: 2007.10.20. 21:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.06. 00:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
vaszarig írta:
Sziasztok!

525TDS-ben manuális váltóban is kell olajat cserélni? Ha igen, mennyi időközönként és milyen olajat érdemes belerakni?
Választ előre is köszi!


Szerintem manuális váltóban valóban Lifetime a Lifetime olaj így nem is kell cserélni.

PMiki




Hi!


525TDs be Castrol Transmax Z 1,2l kell bele! Szerintem nem árt lecserélni!

Az én automatámba 8l kellett!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Váltóolaj
HozzászólásElküldve: 2007.10.21. 12:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
laco7 írta:
PMiki írta:
vaszarig írta:
Sziasztok!

525TDS-ben manuális váltóban is kell olajat cserélni? Ha igen, mennyi időközönként és milyen olajat érdemes belerakni?
Választ előre is köszi!


Szerintem manuális váltóban valóban Lifetime a Lifetime olaj így nem is kell cserélni.

PMiki




Hi!


525TDs be Castrol Transmax Z 1,2l kell bele! Szerintem nem árt lecserélni!

Az én automatámba 8l kellett!


Szia Laco7!

Köszi a választ! Akkor azt hiszem a következő szervíznél megnézem a váltóolajat is, szerintem azt is lecserélem! Ártani ezek szerint nem árthat! :)
Igazából csak azért kérdeztem, mert időnkét kicsit nehezebb váltani vele! Igaz, észrevettem, hogy a kupplung sem jön mindig fel teljesen miután kinyomtam! :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.21. 16:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az az olaj amit gyári BMW-olajként adnak BMW levonós flakonban "10W-40"-es az castrol vagy valami más?
Azért vagyok rá kiváncsi mert a bolti ára sem éri el a 3000Ft-ot sem...
A többi olajnak meg pl.:mobil1,castrol 2500/L-től indúl el az ára ha boltban veszi+ az ember...
Merjek ilyet venni? Én eddig Aral bluetronic illetve Castrol olajat használtam.

köszi.
üdv.strobi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 00:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
efer írta:
kbhont írta:
gyulus írta:
Qwerti írta:
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Szía! Nekem is ilyen problémám volt. Azt kell tenned, hogy az olajbeöntő fedelet lecsavarod és meghalgatod a motor járását. Ammenyiben azt tapasztalod, hogy lényegesen megvátozik a motor hangja esetleg le is áll, akkor valószínü a feltételezésed. Egy másik hibalehetőség, hogy valamelyik k.gáz visszavezető cső lyukadt ki. A jelenséget a blokk körüli olaj nyomok is jelzik. Az egész rendszert én cseréltem ki és evégeztem a nagytakaritást is beleértve az alapjárati motor, szívócsonk, pill.szelep, szívító tisztitását is. Nem volt nehéz, csak 25000.-Ft. :idea: Akkuról feltétlen ne feledkezz meg!!! Ezekről híbákról már szerepeltek tanácsok de nem tudom hol.
Sok sikert Gyulus


Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy ha a olajbetőltőt letekered, és nem változik, akkor van gáz!


én ennek az ellenkezőjét mondanám: mielőtt kicseréltük ezt a szelepet, megmutatta szerelő, hogy milyen hangja van, ha levsszük az olajbentő sapkát - olyan furcsa, büfögésszerű hang jött bellőle. nemrég meg csak úgy kiváncsiságból levettem járás közben, és egy kuka hang nem jött ki.

akkor most mi van? :twisted:


A hang, nem jellemző!
Az egyeletlen járás "fedél" nélkül természetes! Ha nem így van, akkor "farsot" szív!

Bocs a hosszú OFF-ért, de nekem is k*/@ra fogy az olajam, és nem tudom mi a túrót csináljak vele azonkívül, hogy öntök bele sűrjebbet, vagyis 5/40 helyett 10/40-est.
Mi a helyzet a membrán diagnosztikájával? Vagy hogy lehet a legegyszerűbben hozzáférni és megnézni, ha már egyébb megoldás nincs...?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 09:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Olajcsere előtt állok és most hallottam egy két ismerőstől a Metabondról hokusz pókusznak tartottam eddig de olyanok mondták akiknek adok a véleményére szerintetek érdemes megpróbálnom mert amit hallottam az nagyon meggyőző volt az autó egyébként tökéletesen működik szerintem az előző olajcsere óta jó ha két deci olaj fogyott el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 16:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Olajcsere előtt állok és most hallottam egy két ismerőstől a Metabondról hokusz pókusznak tartottam eddig de olyanok mondták akiknek adok a véleményére szerintetek érdemes megpróbálnom mert amit hallottam az nagyon meggyőző volt az autó egyébként tökéletesen működik szerintem az előző olajcsere óta jó ha két deci olaj fogyott el.


Ami jó, azt nem kell megjavítani. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 16:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Stephanus_Rex írta:
Bocs a hosszú OFF-ért, de nekem is k*/@ra fogy az olajam, és nem tudom mi a túrót csináljak vele azonkívül, hogy öntök bele sűrjebbet, vagyis 5/40 helyett 10/40-est.
Mi a helyzet a membrán diagnosztikájával? Vagy hogy lehet a legegyszerűbben hozzáférni és megnézni, ha már egyébb megoldás nincs...?


190 ezret futott motorba simán mehet a 10W40 olaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 17:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
528 írta:
Olajcsere előtt állok és most hallottam egy két ismerőstől a Metabondról hokusz pókusznak tartottam eddig de olyanok mondták akiknek adok a véleményére szerintetek érdemes megpróbálnom mert amit hallottam az nagyon meggyőző volt az autó egyébként tökéletesen működik szerintem az előző olajcsere óta jó ha két deci olaj fogyott el.


Ami jó, azt nem kell megjavítani. :)


Ezzel tisztában vagyok én is pont ezért vagyok dillemmában mert ez nem valami rossz javítása hanem a meglévő jó időtartamának meghosszabbítása csökkenti a surlódást és növeli a motorélettartamát főleg a hidegindításkor kíméli jobban a motort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.06. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is 10w40-van ,200e fölötti motorban
tök jó,semmi gond nincs vele(Castrol magnatec 6500ft/4l)

Valószínű hígabbal vettem az autót(5w40) de azt sem ette egyátalán,ez se sűrű neki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.07. 00:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.05. 01:00
Hozzászólások: 369
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na akkor kivárom a következő cserét (kb 5e km), és teszek bele jó sűrű oilt :)
Hátha segít.
Látom többen is használják a 10/40-est, és egészen jó véleménnyel vannak róla. Hát valszeg nekem se fog ártani.
Ha pedig még azzal is fog kopni az olaj, akkor már tényleg bele kellesz kukkantani a motorba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Olajszint
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 12:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.10. 01:00
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A héten cseréltek motorolajat és szűrőt. A gyári előírt mennyiség 7.6l nekem viszont 8l töltöttek a motorba. A szint a max szint fölött van.
Szerintetek ez okozhat valami gondot? A szerelő azt mondta ennyi ment bele, mikor említettem a gyári előírt értéket.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.18. 13:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

Ha szint fölött van az olaj,a főtengely "beleverhet" és fölhabosíthatja,

akkor meg levegőbuborék-ot szívhat a szivattyú és tönkremehet a motor. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.21. 14:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello Mindenki
Mondjátok meg lécci SOS, hogy egy 230ekm-t futott vasba milyen olaj a legjobb?
hány "w" meg hány "mittudomén"
És melyik márka?
kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.21. 16:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 557
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Hello Mindenki
Mondjátok meg lécci SOS, hogy egy 230ekm-t futott vasba milyen olaj a legjobb?
hány "w" meg hány "mittudomén"
És melyik márka?
kösz


Szia!
Én castrol magnatec-et tettem bele 10W40 -est. 1000 km-en kb 2,5-3decit csipeget belőle (sztem ez még belefér ennyi km-be). A motoromban 262e kilóméter van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.21. 17:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.01. 01:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
Hello Mindenki
Mondjátok meg lécci SOS, hogy egy 230ekm-t futott vasba milyen olaj a legjobb?
hány "w" meg hány "mittudomén"
És melyik márka?
kösz


Akármilyen 10W40 félszintetikus motorolaj tökéletes. A legolcsóbb is. Nem kell felvágni.
(tény, hogy a sajátomba nem raknék Tescosat...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.21. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is Castrol magnatech 10w 40 -van benne,szereti nagyon,de hálaisten nem eszi meg:P
6500ft/4l

200e km-es a motor ha nem több. :roll:

Ár-érték arányban szerintem a leg jobb a castrol,én se vennék bele drágábbat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.21. 23:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
Nekem is Castrol magnatech 10w 40 -van benne,szereti nagyon,de hálaisten nem eszi meg:P
6500ft/4l

200e km-es a motor ha nem több. :roll:

Ár-érték arányban szerintem a leg jobb a castrol,én se vennék bele drágábbat.


Hol lehet ennyiért kapni 4L-t?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.22. 20:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Bocsi ,Olivér haverom (újdonsült BMW 528-as kollega) ma mondta,hogy 6000ft-ért tud 10w40 castrol magnatec-et.

Rendeltem tőle 1 kannával,nemtudom mennyit tud + ba még hozni,
majd megkérdezem tud-e még.
Amúgy Pécsen a fehérautósboltba bárki vehet 6500 körül 4L ilyet.(kertvárosi tescó alatt).





"A nagyok a hátsókerekeket hajtják"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.22. 21:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
528black írta:
Sziasztok!

Bocsi ,Olivér haverom (újdonsült BMW 528-as kollega) ma mondta,hogy 6000ft-ért tud 10w40 castrol magnatec-et.

Rendeltem tőle 1 kannával,nemtudom mennyit tud + ba még hozni,
majd megkérdezem tud-e még.
Amúgy Pécsen a fehérautósboltba bárki vehet 6500 körül 4L ilyet.(kertvárosi tescó alatt).



ITT bárki vehet 6.000-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.22. 21:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.10. 00:00
Hozzászólások: 289
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is kell olajat cserélnem.Az előző olajcserénél Castrol SLX-LL04-et(speziell für bmw) tettek bele.Jó lesz télire az,vagy esetleg valami más(diesel olaj)pl:magnatec10w-40,txt5w-30?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator