* *
Pontos idő: 2018.08.19. 02:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.02. 17:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2028
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali mindenkinek!

Gyors kérdés: még mindig nem tudtam eldönteni, h mi legyen, gyári olaj, vagy castrol. :)
Ma beszéltem a pécsi bmw szalonnal, s ők azt mondták, hogy a Castrol TXT LL04 5W-30ast szokták, használták a TDS motorokba. Nektek mi a véleményetek? Jó ez? Vagy inkább a gyári, és ha igen, akkor melyik?
Égető lenne a dolog, mivel pénteken végre megvan a rendszám, s már tekerném is a vasat. :P bmwdance

Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.02. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Hali mindenkinek!

Gyors kérdés: még mindig nem tudtam eldönteni, h mi legyen, gyári olaj, vagy castrol. :)
Ma beszéltem a pécsi bmw szalonnal, s ők azt mondták, hogy a Castrol TXT LL04 5W-30ast szokták, használták a TDS motorokba. Nektek mi a véleményetek? Jó ez? Vagy inkább a gyári, és ha igen, akkor melyik?
Égető lenne a dolog, mivel pénteken végre megvan a rendszám, s már tekerném is a vasat. :P bmwdance

Előre is köszi.


Szia!
Nekem is TXT LL04 (5W-30) van az autómban, meg vagyok vele elégedve, nem csipegeti.
Sztem 100.000.-km felett már a 0-ás olaj vékonyka, jó az 5W-30. A "gyári" meg ugyanúgy Castrol, csak drágább, de Te döntesz!
Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.02. 20:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia :!: Az én véleményemszerint nyugodtan belerakhatod a TXT LL-04 5w-30 at mert nagyonn jó olaj, van egy szálítóm és azt mondja "akitől veszem énis" hogy nagyonn sok BMW hez hordja 200lityis hordóba :!: A teljesítmény szintje ami most létezik a leg magasab szal tényleg jó :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.02. 20:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.07. 00:00
Hozzászólások: 769
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
vaszarig írta:
Hali mindenkinek!

Gyors kérdés: még mindig nem tudtam eldönteni, h mi legyen, gyári olaj, vagy castrol. :)
Ma beszéltem a pécsi bmw szalonnal, s ők azt mondták, hogy a Castrol TXT LL04 5W-30ast szokták, használták a TDS motorokba. Nektek mi a véleményetek? Jó ez? Vagy inkább a gyári, és ha igen, akkor melyik?
Égető lenne a dolog, mivel pénteken végre megvan a rendszám, s már tekerném is a vasat. :P bmwdance

Előre is köszi.


Szia!
Nekem is TXT LL04 (5W-30) van az autómban, meg vagyok vele elégedve, nem csipegeti.
Sztem 100.000.-km felett már a 0-ás olaj vékonyka, jó az 5W-30. A "gyári" meg ugyanúgy Castrol, csak drágább, de Te döntesz!
Üdv.



Sajnos az autó ezen részéhez tök hülye vagyok, szóval lenne egy nagy kérdésem. Azt írtad, hogy 100.000 felett már az 5w-s kell. Ez 200.000 felett is változik? Szal akkor már érdemes 10w-set venni? Vagy olyan nincs? Vagy ez az 5w-s ez 100.000 felett már bármeddig jó?

_________________
sebességmámor, mindenki ezzel vádol


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.02. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2028
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi srácok, sokat segítettetek. :P
Holnap megis rendelem. :lol:
Amúgy én is erre gondoltam, a mocimba is castrolt használok, csak gondoltam ha már bmw, akkor lehet a gyári kéne. :wink:
De akkor végre sikerült megoldanotok a dilemmám, köszi mégegyszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03. 17:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Köszi srácok, sokat segítettetek. :P
Holnap megis rendelem. :lol:
Amúgy én is erre gondoltam, a mocimba is castrolt használok, csak gondoltam ha már bmw, akkor lehet a gyári kéne. :wink:
De akkor végre sikerült megoldanotok a dilemmám, köszi mégegyszer.


a castrol a Long Life olajokat nem kifejezetten a BMW-nek fejlesztette ki? vagy ez csak marketing szöveg?

kicsit OFF: most vettem E46 320d-be (M47) 0W-30-at, és most ért túl a százezren. ez akkor még épp elmegy bele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sxoe írta:
Leslie33 írta:
vaszarig írta:
Hali mindenkinek!

Gyors kérdés: még mindig nem tudtam eldönteni, h mi legyen, gyári olaj, vagy castrol. :)
Ma beszéltem a pécsi bmw szalonnal, s ők azt mondták, hogy a Castrol TXT LL04 5W-30ast szokták, használták a TDS motorokba. Nektek mi a véleményetek? Jó ez? Vagy inkább a gyári, és ha igen, akkor melyik?
Égető lenne a dolog, mivel pénteken végre megvan a rendszám, s már tekerném is a vasat. :P bmwdance

Előre is köszi.


Szia!
Nekem is TXT LL04 (5W-30) van az autómban, meg vagyok vele elégedve, nem csipegeti.
Sztem 100.000.-km felett már a 0-ás olaj vékonyka, jó az 5W-30. A "gyári" meg ugyanúgy Castrol, csak drágább, de Te döntesz!
Üdv.



Sajnos az autó ezen részéhez tök hülye vagyok, szóval lenne egy nagy kérdésem. Azt írtad, hogy 100.000 felett már az 5w-s kell. Ez 200.000 felett is változik? Szal akkor már érdemes 10w-set venni? Vagy olyan nincs? Vagy ez az 5w-s ez 100.000 felett már bármeddig jó?


Szia és üdv collinsnak is!

Szóval én sem vagyok műszaki ember, de az ugye egyértelmű, hogy a 0-ás olaj hígabb(vékonyabb) a 05-ösnél. Namármost a motor a használat során kopik, a kenési helyeken egy hangyányit nő emiatt a hézag és a vékonyabb olaj kevésbé tudja ezeket a helyeket kitölteni - gondolom én. A kopás egy folyamat, amit írtam a 100.000.-km-ről az csak egy hozzávetőleges érték, lehet ennél több és kevesebb is amikor talán a vastagabb olaj jobban látja el a feladatát.
A 200.000.-km feletti kérdésben nem mernék egyértelműen állást foglalni, de szerintem a TXT LL04 5W-30-at nyugodtan használhatod collins, csak figyeld, hogy nem eszegeti-e az olajat, mert akkor 10-esre kell váltani.
Egyébként ebben a témában mindenkinek ajánlom az off: "Milyen motorolajat használsz?" topicot.Ott az SLX-350 kolléga (Castrol Hungária ) válaszol nagyon- nagyon korrektül a kérdésekre, off vége!
Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Köszi srácok, sokat segítettetek. :P
Holnap megis rendelem. :lol:
Amúgy én is erre gondoltam, a mocimba is castrolt használok, csak gondoltam ha már bmw, akkor lehet a gyári kéne. :wink:
De akkor végre sikerült megoldanotok a dilemmám, köszi mégegyszer.


Szeva!

Még a milyen olajat tegyünk Tds-be kérdésedre, nekem Liqui Moly valami grafitos vann benne, eléggé promózta a szerelőm, gázolaj már nem kell neki csak 1 csepp/ 100 km és beépül a hengerfalba meg ilyenek, marketing, kicsit kételkedtem. 5-40-es. 10000 km alatt kb 1-1,5 litert evett meg de a fogyasztást nem akartam elhinni! Tényleg jó a cucc! Majd két liter/ 100 km kevesebbre jön ki. Füst nincs, szerintem jó anyag.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.03. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2028
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Buci írta:
vaszarig írta:
Köszi srácok, sokat segítettetek. :P
Holnap megis rendelem. :lol:
Amúgy én is erre gondoltam, a mocimba is castrolt használok, csak gondoltam ha már bmw, akkor lehet a gyári kéne. :wink:
De akkor végre sikerült megoldanotok a dilemmám, köszi mégegyszer.


Szeva!

Még a milyen olajat tegyünk Tds-be kérdésedre, nekem Liqui Moly valami grafitos vann benne, eléggé promózta a szerelőm, gázolaj már nem kell neki csak 1 csepp/ 100 km és beépül a hengerfalba meg ilyenek, marketing, kicsit kételkedtem. 5-40-es. 10000 km alatt kb 1-1,5 litert evett meg de a fogyasztást nem akartam elhinni! Tényleg jó a cucc! Majd két liter/ 100 km kevesebbre jön ki. Füst nincs, szerintem jó anyag.


Köszi a válaszod. Megrendeltem most a castrolt, aztán meglátjuk. Lehet a következő már Liqui lesz. :lol: Azt ráadásul még jóval olcsóbban is tudnék, épp cimbim mondta, h egész jó kis forrása van, csak szóljak ha kell. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.04. 13:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
sxoe írta:
Leslie33 írta:
vaszarig írta:
Hali mindenkinek!

Gyors kérdés: még mindig nem tudtam eldönteni, h mi legyen, gyári olaj, vagy castrol. :)
Ma beszéltem a pécsi bmw szalonnal, s ők azt mondták, hogy a Castrol TXT LL04 5W-30ast szokták, használták a TDS motorokba. Nektek mi a véleményetek? Jó ez? Vagy inkább a gyári, és ha igen, akkor melyik?
Égető lenne a dolog, mivel pénteken végre megvan a rendszám, s már tekerném is a vasat. :P bmwdance

Előre is köszi.


Szia!
Nekem is TXT LL04 (5W-30) van az autómban, meg vagyok vele elégedve, nem csipegeti.
Sztem 100.000.-km felett már a 0-ás olaj vékonyka, jó az 5W-30. A "gyári" meg ugyanúgy Castrol, csak drágább, de Te döntesz!
Üdv.



Sajnos az autó ezen részéhez tök hülye vagyok, szóval lenne egy nagy kérdésem. Azt írtad, hogy 100.000 felett már az 5w-s kell. Ez 200.000 felett is változik? Szal akkor már érdemes 10w-set venni? Vagy olyan nincs? Vagy ez az 5w-s ez 100.000 felett már bármeddig jó?


Szia és üdv collinsnak is!

Szóval én sem vagyok műszaki ember, de az ugye egyértelmű, hogy a 0-ás olaj hígabb(vékonyabb) a 05-ösnél. Namármost a motor a használat során kopik, a kenési helyeken egy hangyányit nő emiatt a hézag és a vékonyabb olaj kevésbé tudja ezeket a helyeket kitölteni - gondolom én. A kopás egy folyamat, amit írtam a 100.000.-km-ről az csak egy hozzávetőleges érték, lehet ennél több és kevesebb is amikor talán a vastagabb olaj jobban látja el a feladatát.
A 200.000.-km feletti kérdésben nem mernék egyértelműen állást foglalni, de szerintem a TXT LL04 5W-30-at nyugodtan használhatod collins, csak figyeld, hogy nem eszegeti-e az olajat, mert akkor 10-esre kell váltani.
Egyébként ebben a témában mindenkinek ajánlom az off: "Milyen motorolajat használsz?" topicot.Ott az SLX-350 kolléga (Castrol Hungária ) válaszol nagyon- nagyon korrektül a kérdésekre, off vége!
Üdv.


Szia Leslie!

Köszi a választ. Még annyit fűznék hozzá, hogy most van 1001000 a motorban (a műszerfalon is :D). Ennek a 70%-a tényleg autópályán volt, gondolom akkor kevésbé van kitéve kopásnak a motor, mint városban folyamatos huzatás mellett, bár lehet, hogy ez pont rossz megközelítés. A lényeg az, hogy nem 30 000-enként -kötelező szerviz- cserélek olajat, hanem kb 15 000-enként. És ugy voltam vele, hogy most ez a vékonyka olaj még elmegy -remélem- és akkor a 120 000-es szerviztől kezdve kap 5W 30-asat. Az esetleg megbecsülhető h kb mennyi 0W-set fog megenni addig, vagy ez nagyon -konkrét- motorfüggő?

üdv.
collins


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.04. 14:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
collins írta:
Még annyit fűznék hozzá, hogy most van 1001000 a motorban (a műszerfalon is :D)


jók ezek a bmw motorok, hogy ennyit kibírnak... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek efer az itt látható tagok köszönték meg: SnakeP
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.04. 18:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
collins írta:
Még annyit fűznék hozzá, hogy most van 1001000 a motorban (a műszerfalon is :D)


jók ezek a bmw motorok, hogy ennyit kibírnak... :wink:



khmkhm... 101.000 :) de legyen igazad :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 23:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudja valaki, hogy pontosan milyen

- szervó,
- fék,
- motor,
- automata váltó olaj


kell a gépbe?
(1998, 528iA automata, 200e km)

Pontos típusszámok kellenének...


Előre is köszönet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.25. 17:42 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2006.06.20. 00:00
Hozzászólások: 228
Tartózkodási hely: BP XX.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali skacok !

Olyan kérdésem lenne hogy most cseréltem olajat a tipusba és ezt raktam bele :
Total Quartz Future 9000 Fuel Economy 5W30 szintetikus motorolaj - 1 liter

A kérdésem az lenne hogy ez milyen olaj és mennyi km bír ??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.25. 17:47 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2006.06.20. 00:00
Hozzászólások: 228
Tartózkodási hely: BP XX.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Tudja valaki, hogy pontosan milyen

- szervó,
- fék,
- motor,
- automata váltó olaj


kell a gépbe?
(1998, 528iA automata, 200e km)

Pontos típusszámok kellenének...


Előre is köszönet!


A váltóban ugy tudom legalábis azt olvastam a gépkönyvben hogy nem kell olajat csarélni ha jol tudom nem is tudsz mert az addig jo amég a váltó szét nem esik. :lol:

Fék olajat és szervó olajat olyat szoktam rakni ami márkás Shell OMV stb szerintem olyan nagy külömbség nincs.
A motor olajra van egy topik a forumban ahol le van írva tipus szerint hogy melyik olajat ajálja a gyár !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.25. 23:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ali_Killer írta:
A motor olajra van egy topik a forumban ahol le van írva tipus szerint hogy melyik olajat ajálja a gyár !


a tippek-trükkök közt van, a bal oldalon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.31. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!
Az lenne a gondom, hogy nem tudom, most eszi a kocsi az olajat vagy nem...?
Vagyis az 100%, hogy eszi, csak azt nem tudom, mennyi a megengedett...
10000 km után belőttem 1l olajat, attól tele lett, de most ha nagy sebességgel meghajtom, akkor "Ölstand motor prüffen"... (13000 van a csere óta, esedékes a köv, csak egyszer érdekelne, hogy gáz van-e?)
Van egy szervizes ismerősöm, az az elsőre azt mondta, hogy megesik, pláne ha huzamosabban nyomom 200 felett ebben a melegben, de a most megint kiírta a baját... :(
Pls, Help!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.31. 23:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
killerrobert írta:
Hello!
Az lenne a gondom, hogy nem tudom, most eszi a kocsi az olajat vagy nem...?
Vagyis az 100%, hogy eszi, csak azt nem tudom, mennyi a megengedett...
10000 km után belőttem 1l olajat, attól tele lett, de most ha nagy sebességgel meghajtom, akkor "Ölstand motor prüffen"... (13000 van a csere óta, esedékes a köv, csak egyszer érdekelne, hogy gáz van-e?)
Van egy szervizes ismerősöm, az az elsőre azt mondta, hogy megesik, pláne ha huzamosabban nyomom 200 felett ebben a melegben, de a most megint kiírta a baját... :(
Pls, Help!

10 ezer alatt az 1 Lityi nemsok,ez normális , a csere itervallum végefele mikormár használtabb az olaj azis normális ha többet eszik pláne 200 felett :!: de 220 felett elhagyod a valóságot ezt már a Neoton is megmondta :D Bocsi :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.31. 23:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 968
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
killerrobert írta:
Hello!
Az lenne a gondom, hogy nem tudom, most eszi a kocsi az olajat vagy nem...?
Vagyis az 100%, hogy eszi, csak azt nem tudom, mennyi a megengedett...
10000 km után belőttem 1l olajat, attól tele lett, de most ha nagy sebességgel meghajtom, akkor "Ölstand motor prüffen"... (13000 van a csere óta, esedékes a köv, csak egyszer érdekelne, hogy gáz van-e?)
Van egy szervizes ismerősöm, az az elsőre azt mondta, hogy megesik, pláne ha huzamosabban nyomom 200 felett ebben a melegben, de a most megint kiírta a baját... :(
Pls, Help!

10 ezer alatt az 1 Lityi nemsok,ez normális , a csere itervallum végefele mikormár használtabb az olaj azis normális ha többet eszik pláne 200 felett :!: de 220 felett elhagyod a valóságot ezt már a Neoton is megmondta :D Bocsi :oops:


:taps: :taps: :kalapács :taps: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 12:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
killerrobert írta:
Hello!
Az lenne a gondom, hogy nem tudom, most eszi a kocsi az olajat vagy nem...?
Vagyis az 100%, hogy eszi, csak azt nem tudom, mennyi a megengedett...
10000 km után belőttem 1l olajat, attól tele lett, de most ha nagy sebességgel meghajtom, akkor "Ölstand motor prüffen"... (13000 van a csere óta, esedékes a köv, csak egyszer érdekelne, hogy gáz van-e?)
Van egy szervizes ismerősöm, az az elsőre azt mondta, hogy megesik, pláne ha huzamosabban nyomom 200 felett ebben a melegben, de a most megint kiírta a baját... :(
Pls, Help!


a barátom 1,6 ecotec astrája 1.000 km-enként eszik 1 liter olajat, úgyhogy tízezrenként nem sok ennyi...
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator