* *
Pontos idő: 2024.05.04. 06:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 130  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.06. 08:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
Zo78 írta:
novi68 írta:
Sziasztok!
Olvasgatom a fórumot,de hiába,még mindig tanácstalan vagyok olaj ügyben... Van ugye a gyári olaj (2300-3000 ft) és nézegetem a Motul-t is. Ebből melyik lehet az én autómba való? 1996-os 528i automata. X-cess,X-clean, 5W-30, 5W-40? Melyiket ajánlanátok és milyen viszkozitásút? Ezerszer feltett kérdés,elnézést érte,kérlek benneteket segítsetek ebben nekem. :oops: Castrol teljesen kizárva a hamisítási botrány óta?
Köszönöm!

habonynorbi az oldal tetején feltette a kérdést, választ is kapott rá. :wink:
Mi több, mindketten B28 tulajok vagytok.

Neki más a színe! :facepalm:

Ej, úgy látom, tegnap este bal lábbal készültél nyugovóra térni... :lol:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 12:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

M54-ben cserélnék olajat. Azt néztem ki, hogy az Agip/Eni i-Sint 5w-40 tudja az LL-01 szabványt. Van bárkinek véleménye erről az olajról? Normális áron van, talán nem hamisítják :) Várnék pro-contra érveket.

köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 13:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Sziasztok!

M54-ben cserélnék olajat. Azt néztem ki, hogy az Agip/Eni i-Sint 5w-40 tudja az LL-01 szabványt. Van bárkinek véleménye erről az olajról? Normális áron van, talán nem hamisítják :) Várnék pro-contra érveket.

köszi!


Nem tartom jó olajnak. Motult vagy LM-t tegyél bele :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 14:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
blueboi69 írta:
Sziasztok!

M54-ben cserélnék olajat. Azt néztem ki, hogy az Agip/Eni i-Sint 5w-40 tudja az LL-01 szabványt. Van bárkinek véleménye erről az olajról? Normális áron van, talán nem hamisítják :) Várnék pro-contra érveket.

köszi!


Nem tartom jó olajnak. Motult vagy LM-t tegyél bele :)


Van is vele tapasztalat vagy csak előítélet?
Mobil és Repsol is kiváló olajak szerintem, Gulf-nak is van jó szériája. LiquiMoly is jó valóban, viszont ezek kb 2x annyiba kerülnek.

Régebben évekig Castrol-t használtam, még 10éve jó volt, aztán valahogy mintha változott volna a minősége. Bemelegedéskor pisivé higult + felkapott lett a hamisítási botrány is.

Viszont az Agip jó áron lenne, itt megtalált listában is bmw ajánlás. (bár ez utóbbi is jópár éves)

Még megrágom a dolgot, nem feltétlenül szeretnék spórolni, de ha elvileg tudja az ajánlás szerinti minőségi szintet... mégsem egy GM olaj :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: jlsazlo75
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 14:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
NagyMatyas írta:
blueboi69 írta:
Sziasztok!

M54-ben cserélnék olajat. Azt néztem ki, hogy az Agip/Eni i-Sint 5w-40 tudja az LL-01 szabványt. Van bárkinek véleménye erről az olajról? Normális áron van, talán nem hamisítják :) Várnék pro-contra érveket.

köszi!


Nem tartom jó olajnak. Motult vagy LM-t tegyél bele :)


Van is vele tapasztalat vagy csak előítélet?
Mobil és Repsol is kiváló olajak szerintem, Gulf-nak is van jó szériája. LiquiMoly is jó valóban, viszont ezek kb 2x annyiba kerülnek.

Régebben évekig Castrol-t használtam, még 10éve jó volt, aztán valahogy mintha változott volna a minősége. Bemelegedéskor pisivé higult + felkapott lett a hamisítási botrány is.

Viszont az Agip jó áron lenne, itt megtalált listában is bmw ajánlás. (bár ez utóbbi is jópár éves)

Még megrágom a dolgot, nem feltétlenül szeretnék spórolni, de ha elvileg tudja az ajánlás szerinti minőségi szintet... mégsem egy GM olaj :)


Igen tapasztalatból mondom, hogy mind autó, mind pedig motorkerékpár jobban ette, mint a Motult vagy Castrol-t. Nem véletlenül annyi, amennyi.

Castrol nekem is dettó ugyan ez. Beleöntöttem a kocsiba, 500 km múlva már lehet hallani, hogy hangosabban jár. Eddig ilyet nem tapasztaltam, de úgy gondolom, hogy többet Castrol-t nem fogok választani. Én továbbra is tartom, hogy LM vagy Motul ízlés szerint. Esetleg ELF? Azt is baromira dicsérik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 15:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Igen tapasztalatból mondom, hogy mind autó, mind pedig motorkerékpár jobban ette, mint a Motult vagy Castrol-t. Nem véletlenül annyi, amennyi.

Castrol nekem is dettó ugyan ez. Beleöntöttem a kocsiba, 500 km múlva már lehet hallani, hogy hangosabban jár. Eddig ilyet nem tapasztaltam, de úgy gondolom, hogy többet Castrol-t nem fogok választani. Én továbbra is tartom, hogy LM vagy Motul ízlés szerint. Esetleg ELF? Azt is baromira dicsérik.



Köszi a véleményt!

Tényleg Elf ="el is felejtettem". :D Az emlékeim szerint a Renault gyárija. Megnézem azt is. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 15:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 18:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 20:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.


A műszerfal zöld kockái használattól függően jelzik az inspekció idejét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 07:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.

25000 a gyari eloiras de jol teszed ha 15000 utan csereled.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 13:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.


A műszerfal zöld kockái használattól függően jelzik az inspekció idejét.


Egyszer kiszámoltam a km függvényében, és nekem egyenletesen fogynak a kockáim. 12 valamennyi van az olajban és 3 kocka aludt ki eddig, van még 2 kockám. Nekem 3 ezrenként fogyott mindig a kocka, mindegy hogy városban használtam vagy sok országút/pálya volt benne. Egyébként én a 10 ezres periódust próbálom tartani, 2 héten belül kap új olajat nem várom meg míg elfogynak a kockák. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 14:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.



Igen, Németországban, 2-3szervízbe vitték az autót rendszeresen és a szervízkönyvben is szinte pontosan 25ezrenként vannak a bejegyzések 2-3ezer km szórással.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 16:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
blueboi69 írta:
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.



Igen, Németországban, 2-3szervízbe vitték az autót rendszeresen és a szervízkönyvben is szinte pontosan 25ezrenként vannak a bejegyzések 2-3ezer km szórással.

Fritzeknél nem ritka a 30 ezres csereperiódus. Nem akarok általánosítani, de ott senki nem cserél 10-15 ezernél olajat szinte.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 17:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
blueboi69 írta:
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.



Igen, Németországban, 2-3szervízbe vitték az autót rendszeresen és a szervízkönyvben is szinte pontosan 25ezrenként vannak a bejegyzések 2-3ezer km szórással.

Fritzeknél nem ritka a 30 ezres csereperiódus. Nem akarok általánosítani, de ott senki nem cserél 10-15 ezernél olajat szinte.

szerintem nem foglalkoznak vele,150-250e km-nél eladja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.19. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, pár oldallal előbb felmerült, h a DPF-es olajok jók vagy nem annyira, a nem részecskeszűrős motorokba. Pl. az M57-be (sok másikba is) a gyártó engedélyezi az DPF olajok használatát. Ám nem vagyok meggyőződve arról, h ez hasznos... Amit hamoriarpi is említett. Mivel a C3 lényegesen alacsonyabb SAPS szintet enged meg a normál olajokhoz képest. Valószínű, h nem árt, legalábbis nem olyan mértékben, de a kén, a szulfáthamu és a foszfor komponensek csökkentése, végül is a "kenésből lop el picit". Igaz a DPF miatt szükséges ez a kompromisszum, ám a nem részecskeszűrős motorokba nem biztos, h a legjobb választás.
Ezért szerintem egy nem DPF olaj, pl. a 8100 X-CESS 5W40 jó választás lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 16:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
blueboi69 írta:
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.



Igen, Németországban, 2-3szervízbe vitték az autót rendszeresen és a szervízkönyvben is szinte pontosan 25ezrenként vannak a bejegyzések 2-3ezer km szórással.

Fritzeknél nem ritka a 30 ezres csereperiódus. Nem akarok általánosítani, de ott senki nem cserél 10-15 ezernél olajat szinte.


Azt hiszem ez a friss cikk válasz mindenre:

http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... olajcsere/

Én maradok a 10ezrenkénti cserénél, abból baj nem lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 20:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
hamoriarpi írta:
blueboi69 írta:
attila94 írta:
blueboi69 írta:
Total mellett döntöttem, itt a topikban nem köpködte senki, majd referálok a tapasztalatokkal. (Agip-ot más is mondta, hogy inkább kerüljem, így lehet hinni a gyári minőségi szintnek, papír mindent elbír...)

Poén, hogy a szervízkönyv szerint 25ezrenként cseréltek benne olajat, bár németeknél LiquiMoly-t öntöttek bele, itthon meg Castrol-t. Én 10ezernél többet nem megyek egy olajjal. Régen nagy Castrolhívő voltam, de az utóbbi néhány évben nincs jó tapasztalatom véle, így azt kerülni akartam. LM,Motul árát most picit drágállom, majd kerítek rá valami forrást, de már nem akarom tovább halogatni az olaj és szűrőcseréket.


Szia ez érdekes, BMW márkaszervizben cseréltek 25 ezrenként olajat? Nekem 96-os autóm van, 2011-ig körülbelül 15 ezrenként cserélték, márkaszervizben. E39-re a gyári előírás is 15 ezer tudtommal, a műszerfal zöld kockái is úgy adják ki.



Igen, Németországban, 2-3szervízbe vitték az autót rendszeresen és a szervízkönyvben is szinte pontosan 25ezrenként vannak a bejegyzések 2-3ezer km szórással.

Fritzeknél nem ritka a 30 ezres csereperiódus. Nem akarok általánosítani, de ott senki nem cserél 10-15 ezernél olajat szinte.


Azt hiszem ez a friss cikk válasz mindenre:

http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... olajcsere/

Én maradok a 10ezrenkénti cserénél, abból baj nem lehet.

hát ezek a totalcarosok se nem mérnökök, de még csak nem is mondanám őket igazán hozzáértőnek. beszélnek itt összevissza, hogy a mérnökök hogyan fejlesztettek ilyen meg olyan dolgokat, de valójában ők is csak a saját véleményüket írják le. kb annyira éri meg sztem totalcarról tájékozódni, mint a gyakorikerdesek.hu-ról :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 21:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
dreizwanzig írta:
hát ezek a totalcarosok se nem mérnökök, de még csak nem is mondanám őket igazán hozzáértőnek

Göbölyössel nem kicsit mellélőttél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
dreizwanzig írta:
hát ezek a totalcarosok se nem mérnökök, de még csak nem is mondanám őket igazán hozzáértőnek

Göbölyössel nem kicsit mellélőttél.


Nem kicsit.
Ő ráadásul mérnök, gyakorló vw typ1 motor tuner, és én úgy tudom, hogy a hazai KTM-nél is elég magas beosztásban van, vagy volt.
2110 ccm-es szívó léghűtéses bogármotort épített 160le körülire. :shock:
A bogarhatu fórumon olyanok a kommentjei, mint a szentírás.

A saját videója, a saját - már eladott- kocsijával :


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Mit jelent ha büdös az olaj

Ha valakit érdekel a téma, a mostani Égéstér podcast adást érdemes meghallgatni. Minőségi kontent.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 130  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator