2016.08.29. 11:16
2016.08.29. 12:11
Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
2016.08.29. 14:11
hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
2016.08.29. 16:56
blueboi69 írta:hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
Dejó, ez nekem is van... Mekkora pénzmagra számítsak?
2016.08.29. 21:35
2016.08.29. 22:06
hamoriarpi írta:Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)
2016.08.30. 09:16
hamoriarpi írta:Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)
2016.08.30. 10:58
bendegúz írta:hamoriarpi írta:Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)
Dehogy rontod! Egyébként pedig erről szól a klub, hogy segítsünk egymásnak!
A 20d -é is ugyan ilyen drága, ahhoz nem találnál ilyet?
Amúgy pedig azt írtad, és én is úgy tudtam, hogy nem lehet javítani, csak komplett csere.
2016.08.30. 11:30
hamoriarpi írta:Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)
2016.08.30. 15:47
Lorand írta:bendegúz írta:hamoriarpi írta:Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)
Dehogy rontod! Egyébként pedig erről szól a klub, hogy segítsünk egymásnak!
A 20d -é is ugyan ilyen drága, ahhoz nem találnál ilyet?
Amúgy pedig azt írtad, és én is úgy tudtam, hogy nem lehet javítani, csak komplett csere.
Én nem értek hozzá. Veszek 1 házat elviszem cserélni és kész remélem az olajat nem kell kidobni 1200 km van benne, kár lenne érte.
2016.09.01. 13:45
2016.09.02. 18:51
hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
2016.09.03. 11:22
gkali írta:hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?
2016.09.11. 21:26
2016.09.12. 09:42
Gyabesz írta:Sziasztok! 1996 -os e39 523i-be milyen motorolajat raknátok? Akitől vettem az autót ő 10w60-at rakott bele. Mehet ez megint bele vagy inkább mást? Válaszokat előre is köszi!
2016.09.19. 19:05
notaridavid írta:gkali írta:hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?
Sziasztok,
Nekem is van ilyen gondom, korábban tettem is fel videót róla, de nálam csak melegen és akkor is inkább hosszabb használat után pl. autópálya. A jelenség csak alapjáraton jön elő, először csak villodzik majd jön a gong és az üzi,hogy stop engine oil pressure.
Nálam is ez lehet a gond?
Köszi
2016.09.20. 20:18
hamoriarpi írta:notaridavid írta:gkali írta:hamoriarpi írta:Lorand írta:Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.
Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?
Sziasztok,
Nekem is van ilyen gondom, korábban tettem is fel videót róla, de nálam csak melegen és akkor is inkább hosszabb használat után pl. autópálya. A jelenség csak alapjáraton jön elő, először csak villodzik majd jön a gong és az üzi,hogy stop engine oil pressure.
Nálam is ez lehet a gond?
Köszi
Nem! Az egy teljesen másik probléma. Először próbáld meg egy minőségi olajjal és megfelelő viszkozitással. Ha pl. egy 5W30 vagy 5W40-es Motul vagy gyári BMW olajjal is ez a tünet, akkor manuálisan olajnyomást kellene mérni. Ha alapjáraton valóban kevés, akkor meg kell keresni, hogy mi kopott - mert valami kopott. Szivattyú, stb.
Olaj szerintem meg fogja oldani.
2016.09.20. 20:42
notaridavid írta:Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid
Dávid E39 530da
2016.09.20. 20:58
hamoriarpi írta:notaridavid írta:Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid
Dávid E39 530da
Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.
2016.09.20. 21:23
notaridavid írta:hamoriarpi írta:notaridavid írta:Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid
Dávid E39 530da
Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.
Szia,
Hát ez most kicsit elszomorít...
Igen mindenképpen gyári Hella.
Hát ez k. jó....
Dávid
Dávid E39 530da