* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 130  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.04. 10:50
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 12:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 14:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.



Dejó, ez nekem is van... Mekkora pénzmagra számítsak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 16:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.



Dejó, ez nekem is van... Mekkora pénzmagra számítsak?

60k körül. Csak gyári van. Ha érdekel utána nézek pontosan is.
Ez az:11421713838


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)

20d szűrőházában 2db ilyen szelep van, és csak az egyikhez lehet hozzáférni. Nem tudom elég-e csak azt cserélni.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 09:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)

Dehogy rontod! Egyébként pedig erről szól a klub, hogy segítsünk egymásnak!
A 20d -é is ugyan ilyen drága, ahhoz nem találnál ilyet? :D
Amúgy pedig azt írtad, és én is úgy tudtam, hogy nem lehet javítani, csak komplett csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.04. 10:50
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
hamoriarpi írta:
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)

Dehogy rontod! Egyébként pedig erről szól a klub, hogy segítsünk egymásnak!
A 20d -é is ugyan ilyen drága, ahhoz nem találnál ilyet? :D
Amúgy pedig azt írtad, és én is úgy tudtam, hogy nem lehet javítani, csak komplett csere.

Én nem értek hozzá. Veszek 1 házat elviszem cserélni és kész remélem az olajat nem kell kidobni 1200 km van benne, kár lenne érte.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 11:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)



Hmmm köszi mindenkinek, ennek utánajárok! :) Ha lehet külön cserélni akkor nyilván kicserélem külön, ha nem lehet, akkor felírom a tervezett cserélendő alkatrészek listájára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 15:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lorand írta:
bendegúz írta:
hamoriarpi írta:
Előre szeretném bocsátani, hogy senkinek az esetleges üzletét nem szeretném rontani, DE:
Most találtam: EZT
(Vanos és DISA felújítókészletek is vannak az oldalon.)

Dehogy rontod! Egyébként pedig erről szól a klub, hogy segítsünk egymásnak!
A 20d -é is ugyan ilyen drága, ahhoz nem találnál ilyet? :D
Amúgy pedig azt írtad, és én is úgy tudtam, hogy nem lehet javítani, csak komplett csere.

Én nem értek hozzá. Veszek 1 házat elviszem cserélni és kész remélem az olajat nem kell kidobni 1200 km van benne, kár lenne érte.

Nem kell kidobni az olajat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.01. 13:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Korábban is írtam: ha valaki eljuttat hozzám egy ilyen rossz házat ( megmosva ! ) akkor megvizsgálom a felújítás lehetőségét .

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.02. 18:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.03. 15:56
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XXII. kerület
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.


Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.03. 11:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gkali írta:
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.


Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?

Sziasztok,

Nekem is van ilyen gondom, korábban tettem is fel videót róla, de nálam csak melegen és akkor is inkább hosszabb használat után pl. autópálya. A jelenség csak alapjáraton jön elő, először csak villodzik majd jön a gong és az üzi,hogy stop engine oil pressure.

Nálam is ez lehet a gond?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.04. 23:32
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Adony
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 1996 -os e39 523i-be milyen motorolajat raknátok? Akitől vettem az autót ő 10w60-at rakott bele. Mehet ez megint bele vagy inkább mást? Válaszokat előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.12. 09:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyabesz írta:
Sziasztok! 1996 -os e39 523i-be milyen motorolajat raknátok? Akitől vettem az autót ő 10w60-at rakott bele. Mehet ez megint bele vagy inkább mást? Válaszokat előre is köszi!

5-40


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 19:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
notaridavid írta:
gkali írta:
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.


Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?

Sziasztok,

Nekem is van ilyen gondom, korábban tettem is fel videót róla, de nálam csak melegen és akkor is inkább hosszabb használat után pl. autópálya. A jelenség csak alapjáraton jön elő, először csak villodzik majd jön a gong és az üzi,hogy stop engine oil pressure.

Nálam is ez lehet a gond?

Köszi

Nem! Az egy teljesen másik probléma. Először próbáld meg egy minőségi olajjal és megfelelő viszkozitással. Ha pl. egy 5W30 vagy 5W40-es Motul vagy gyári BMW olajjal is ez a tünet, akkor manuálisan olajnyomást kellene mérni. Ha alapjáraton valóban kevés, akkor meg kell keresni, hogy mi kopott - mert valami kopott. Szivattyú, stb.
Olaj szerintem meg fogja oldani.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 20:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
notaridavid írta:
gkali írta:
hamoriarpi írta:
Lorand írta:
Sziasztok! Érdekes jelenséget produkál az autóm. Szerelő szerint vékony az olaj ( BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04) eddig is 0w-30 vagy 5w-30 volt benne. A lényeg inditás után 3-4 másodpercig világit a piros olajos kanna, hogy nincs olajnyomás. Másik szerelő szerint ez teljesen normális, én ezt valahogy nem akarom elhinni, off-nál is 5w-30 van bent az meg szépen indul olajnyomással, a BMW is eddig rendben indult hirét se láttam a visszajelzőnek indítás után. Valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata?

Tipikus hiba. Nem az olajjal van gond. Ki volt már többször tárgyalva.
Az olajszűrőház aljában van egy visszafolyásgátló szelep. Az halálozott el. Csak házzal együtt lehet cserélni. Jó móka anyagilag is.


Ez hideg, vagy meleg motornál is jelen van ? Hideg motornál mennyi a normális idő míg kialszik az olajnyomás ? Nekem is kell kb. 3 mp, de csak hidegen.
Menet közben is okozhat valamilyen olajnyomás problémát, ha ez a szelep bedöglik ?

Sziasztok,

Nekem is van ilyen gondom, korábban tettem is fel videót róla, de nálam csak melegen és akkor is inkább hosszabb használat után pl. autópálya. A jelenség csak alapjáraton jön elő, először csak villodzik majd jön a gong és az üzi,hogy stop engine oil pressure.

Nálam is ez lehet a gond?

Köszi

Nem! Az egy teljesen másik probléma. Először próbáld meg egy minőségi olajjal és megfelelő viszkozitással. Ha pl. egy 5W30 vagy 5W40-es Motul vagy gyári BMW olajjal is ez a tünet, akkor manuálisan olajnyomást kellene mérni. Ha alapjáraton valóban kevés, akkor meg kell keresni, hogy mi kopott - mert valami kopott. Szivattyú, stb.
Olaj szerintem meg fogja oldani.

Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
notaridavid írta:
Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid

Dávid E39 530da

Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
notaridavid írta:
Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid

Dávid E39 530da

Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.

Szia,
Hát ez most kicsit elszomorít...
Igen mindenképpen gyári Hella.
Hát ez k. jó....
Dávid

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 21:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
notaridavid írta:
hamoriarpi írta:
notaridavid írta:
Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid

Dávid E39 530da

Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.

Szia,
Hát ez most kicsit elszomorít...
Igen mindenképpen gyári Hella.
Hát ez k. jó....
Dávid

Dávid E39 530da

A Hella nem elég. BMW jel legyen benne.
Az olajnyomás-problémának járj a végére, mert ha nem a szenzor rossz, és valóban kevés a nyomás, akkor az nem segít meghosszabbítani a motorod élettartamát.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 130  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator