* *
Pontos idő: 2024.04.16. 07:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 130  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
killerrobert írta:
Hello!
Az lenne a gondom, hogy nem tudom, most eszi a kocsi az olajat vagy nem...?
Vagyis az 100%, hogy eszi, csak azt nem tudom, mennyi a megengedett...
10000 km után belőttem 1l olajat, attól tele lett, de most ha nagy sebességgel meghajtom, akkor "Ölstand motor prüffen"... (13000 van a csere óta, esedékes a köv, csak egyszer érdekelne, hogy gáz van-e?)
Van egy szervizes ismerősöm, az az elsőre azt mondta, hogy megesik, pláne ha huzamosabban nyomom 200 felett ebben a melegben, de a most megint kiírta a baját... :(
Pls, Help!

10 ezer alatt az 1 Lityi nemsok,ez normális , a csere itervallum végefele mikormár használtabb az olaj azis normális ha többet eszik pláne 200 felett :!: de 220 felett elhagyod a valóságot ezt már a Neoton is megmondta :D Bocsi :oops:

Akkor okés a dolog. Kössz!
Ja, és hajtani meg szeretek, mert valamikor majdnem vadászpilóta lettem, mivel igencsak szeretem a sebességet. Így legalább azt hihetem, hogy alacsonyan repülök :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 19:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Heló Efer!
Milyen olajat használsz? Igaz az én gépemben is több van mint 200 ezer, de két olajcsere között nem kell mutántölteni, észrevehető fogyás nem tapasztalható, viszont a 20-25 ezres csere periódus az csak álom számomra. Nálam az olajcserét kb 10-11 ekm-enként jelzi a komputer, igaz a piros led kigyulladását nem várom meg, hanem a sárga megjelenését követően viszonylag hamar megejtem a cserét (Castrol Magnetec 5W 40).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 20:04 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
efer írta:
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Heló Efer!
Milyen olajat használsz? Igaz az én gépemben is több van mint 200 ezer, de két olajcsere között nem kell mutántölteni, észrevehető fogyás nem tapasztalható, viszont a 20-25 ezres csere periódus az csak álom számomra. Nálam az olajcserét kb 10-11 ekm-enként jelzi a komputer, igaz a piros led kigyulladását nem várom meg, hanem a sárga megjelenését követően viszonylag hamar megejtem a cserét (Castrol Magnetec 5W 40).

sok mindentől függ hogy mennyi kilóméterenként alszik el egy led.Nekem például kb 4000km egy led.Ha gyilkolod akkor kevesebb.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
VZoltan írta:
efer írta:
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Heló Efer!
Milyen olajat használsz? Igaz az én gépemben is több van mint 200 ezer, de két olajcsere között nem kell mutántölteni, észrevehető fogyás nem tapasztalható, viszont a 20-25 ezres csere periódus az csak álom számomra. Nálam az olajcserét kb 10-11 ekm-enként jelzi a komputer, igaz a piros led kigyulladását nem várom meg, hanem a sárga megjelenését követően viszonylag hamar megejtem a cserét (Castrol Magnetec 5W 40).

sok mindentől függ hogy mennyi kilóméterenként alszik el egy led.Nekem például kb 4000km egy led.Ha gyilkolod akkor kevesebb.





Sziasztok!!!!!!!
Tegnap dumáltam a Somogyival /Pellérd/ amíg a féktárcsákat cserélte,és azt mondta, hogy csak az előírt Castrolt ajánlja/az enyémbe SLX vagy TXT LL 04/ és azt is max 25000 km-ig. Utána csere,függetlenül attól,hogy a vas kéri e a cserét. Nálam az első zöld 7000 km után aludt el. Ja és azt is mondta,hogy csak kénmentes gázolajat tankoljak,mert a kén hazavágja az injektorokat/porlasztó/.

bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 22:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!!!!!!!!
Horvátból hazafelé az autópályán észrevettem ,hogy terhelésnél /150-nél padlógáz/ úgy füstöl a vas mint egy kamion /feketén/.Tegnap megnézettem a Somogyival,műszerrel kimér,
minden "OK", azt mondja erre, hogy ki kell cserélni a gázolaj szűrőt, és akkor nem fog füstölni. Szűrő csere , próba, füst semmi. Eredeti gyári BMW szűrő, kicsit húzós áron /14700/
de megérte. Volt már egy pár dízelem, de nem gondoltam hogy egy szaros szűrő ennyit számít.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.01. 23:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
Sziasztok!!!!!!!!!
Horvátból hazafelé az autópályán észrevettem ,hogy terhelésnél /150-nél padlógáz/ úgy füstöl a vas mint egy kamion /feketén/.Tegnap megnézettem a Somogyival,műszerrel kimér,
minden "OK", azt mondja erre, hogy ki kell cserélni a gázolaj szűrőt, és akkor nem fog füstölni. Szűrő csere , próba, füst semmi. Eredeti gyári BMW szűrő, kicsit húzós áron /14700/
de megérte. Volt már egy pár dízelem, de nem gondoltam hogy egy szaros szűrő ennyit számít.
bezo

Hát nemtom ,én tegnap elött cseréltem az autómon minden ijet lev,olaj ,olajszü, gázolajszü, pollenszü, kartergáz szürőt és fram gázolajszűrőt ,tettem bele,az eladási ára 6700- piz :!: szerintem feleslegesvolt eredetit venni bele, persze nem gagyit kelvenni de ezt sokallom 1 kicsit :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.02. 07:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.28. 00:00
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Tolna Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bezo írta:
admin írta:
VZoltan írta:
efer írta:
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Heló Efer!
Milyen olajat használsz? Igaz az én gépemben is több van mint 200 ezer, de két olajcsere között nem kell mutántölteni, észrevehető fogyás nem tapasztalható, viszont a 20-25 ezres csere periódus az csak álom számomra. Nálam az olajcserét kb 10-11 ekm-enként jelzi a komputer, igaz a piros led kigyulladását nem várom meg, hanem a sárga megjelenését követően viszonylag hamar megejtem a cserét (Castrol Magnetec 5W 40).

sok mindentől függ hogy mennyi kilóméterenként alszik el egy led.Nekem például kb 4000km egy led.Ha gyilkolod akkor kevesebb.





Sziasztok!!!!!!!
Tegnap dumáltam a Somogyival /Pellérd/ amíg a féktárcsákat cserélte,és azt mondta, hogy csak az előírt Castrolt ajánlja/az enyémbe SLX vagy TXT LL 04/ és azt is max 25000 km-ig. Utána csere,függetlenül attól,hogy a vas kéri e a cserét. Nálam az első zöld 7000 km után aludt el. Ja és azt is mondta,hogy csak kénmentes gázolajat tankoljak,mert a kén hazavágja az injektorokat/porlasztó/.

bezo

BMW = Castrol
én mióta BMWzek csak Castrol 0W40 RS
a mostaniban is az van 23000km után csere volt most, a fogyasztás az olajnívón kb. 1mm/23000km
BMW isten barátom is csak nézett (biztos ismered FEFE, Pellérden nyomta most nálunk)
pedig pályán ritkán megyek 160alatt inkább a 180-200 persze ha a forgalom engedi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.02. 11:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
efer írta:
mivel én kivárom, míg kéri az elektronika az olajcserét, egy csere kb 25e km-re jó. a korábbi csere előtt nagyjából 15-20e km alatt eltünt 1l olaj. utána megcsináltattam a kartervisszavezető olajleválesztó membránját. most 20e km telt el a legutóbbi olajcsere óta és ugyanúgy maximumon van az oalj, mint a cserekor - sztem nem rossz teljesítmény egy kétszázezret futott motortól :D


Heló Efer!
Milyen olajat használsz? Igaz az én gépemben is több van mint 200 ezer, de két olajcsere között nem kell mutántölteni, észrevehető fogyás nem tapasztalható, viszont a 20-25 ezres csere periódus az csak álom számomra. Nálam az olajcserét kb 10-11 ekm-enként jelzi a komputer, igaz a piros led kigyulladását nem várom meg, hanem a sárga megjelenését követően viszonylag hamar megejtem a cserét (Castrol Magnetec 5W 40).


ha jól tudom, a 98.9. havi motorváltáskor változtatták meg az olajcsere-periódust is, ezért hosszabb a duplavanososban.
az enyémben most castrol txt softec 5w-40 van. de a következő csere alkalmával gyári LL04 fog belekerülni (lásd rhantos ajánlatát :D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 10:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Óriási problémám van az autómmal (96-os 528iA) azt vetten észre h elkezdte enni az olajat. Az utóbbi 1000km-en már 3,5 litert töltöttem bele, és most nézem h megint hiányzik belőle kb 0.5liter (úgy 150km-t mentem vele). Azt gondoltam h elfolyik valahol, de nem látni sehol hogy olajos lenne, vagy olajfolt lenne alatta. Arra gondoltam, ha elégne az olaj egy része a benzinnel együtt akkor füstölnie kéne, de füstöt sem látni.
Van esetleg valami tippettek hogy hová tűnhet el ennyi olaj belőle?

Előre is köszönöm a segítséget!





Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 11:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Qwerti írta:
Sziasztok!

Óriási problémám van az autómmal (96-os 528iA) azt vetten észre h elkezdte enni az olajat. Az utóbbi 1000km-en már 3,5 litert töltöttem bele, és most nézem h megint hiányzik belőle kb 0.5liter (úgy 150km-t mentem vele). Azt gondoltam h elfolyik valahol, de nem látni sehol hogy olajos lenne, vagy olajfolt lenne alatta. Arra gondoltam, ha elégne az olaj egy része a benzinnel együtt akkor füstölnie kéne, de füstöt sem látni.
Van esetleg valami tippettek hogy hová tűnhet el ennyi olaj belőle?

Előre is köszönöm a segítséget!





Qwerti


Szia!

Hát ez valóban elég szarul hangzik!..főleg ha nem füstöl..(bár ki tudja a szűrő mennyire fogja meg a trutyit) ...és a motort se köpi be! :?
Azt javaslom, hogy küldj egy pü-t KBHONT-nak! (csak szúrd be a a fenti szöveged) Biztosan segít, nagyon rendes...hátha tud vmit!!....mielőtt még elviszed szervízbe...mert ennek az lesz a vége!

Üdv,

Labi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 12:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Igen, jövőhét közepén vinni is akarom a szervízbe. Közben olvasgattam a topikokat, és írnak erről a kartergáz visszavezető membránról. Ha az kiszakad esetleg nem produkálhat ilyet?

Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 12:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Qwerti írta:
Szia!

Igen, jövőhét közepén vinni is akarom a szervízbe. Közben olvasgattam a topikokat, és írnak erről a kartergáz visszavezető membránról. Ha az kiszakad esetleg nem produkálhat ilyet?

Qwerti


Őőőőő...hááát, én csak egy szobrász vok 8O ...ezért fogggalmam sincs!! :lol: ..ezért van autószerelőm! :wink:
Azért írtmam, hogy üzenj a Sanyinak mielőtt elviszed a szervízbe, nehogy megvezessenek...és biztosan van vmi ötlete, ahogy "ismerem"!!! Szerintem így láttatlanban is tud mondani vmit üziben!

Hajrá!

Labi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 13:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Qwerti írta:
Szia!

Igen, jövőhét közepén vinni is akarom a szervízbe. Közben olvasgattam a topikokat, és írnak erről a kartergáz visszavezető membránról. Ha az kiszakad esetleg nem produkálhat ilyet?

Qwerti


Őőőőő...hááát, én csak egy szobrász vok 8O ...ezért fogggalmam sincs!! :lol: ..ezért van autószerelőm! :wink:
Azért írtmam, hogy üzenj a Sanyinak mielőtt elviszed a szervízbe, nehogy megvezessenek...és biztosan van vmi ötlete, ahogy "ismerem"!!! Szerintem így láttatlanban is tud mondani vmit üziben!

Hajrá!

Labi


Szia!

Küldtem neki PÜ-t

Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 21:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.18. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Én 10 W40-est használok a 98-as 523i-be. A BMW szervíz szerint a természetes fogás 7dl/10e km. Ezt a vas teljesíti is, olajcsere 16-18e km-enként van, ez alatt kb 1L olaj fogy el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.09.11. 19:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.02. 01:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Qwerti írta:
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Szía! Nekem is ilyen problémám volt. Azt kell tenned, hogy az olajbeöntő fedelet lecsavarod és meghalgatod a motor járását. Ammenyiben azt tapasztalod, hogy lényegesen megvátozik a motor hangja esetleg le is áll, akkor valószínü a feltételezésed. Egy másik hibalehetőség, hogy valamelyik k.gáz visszavezető cső lyukadt ki. A jelenséget a blokk körüli olaj nyomok is jelzik. Az egész rendszert én cseréltem ki és evégeztem a nagytakaritást is beleértve az alapjárati motor, szívócsonk, pill.szelep, szívító tisztitását is. Nem volt nehéz, csak 25000.-Ft. :idea: Akkuról feltétlen ne feledkezz meg!!! Ezekről híbákról már szerepeltek tanácsok de nem tudom hol.
Sok sikert Gyulus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.09.11. 20:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gyulus írta:
Qwerti írta:
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Szía! Nekem is ilyen problémám volt. Azt kell tenned, hogy az olajbeöntő fedelet lecsavarod és meghalgatod a motor járását. Ammenyiben azt tapasztalod, hogy lényegesen megvátozik a motor hangja esetleg le is áll, akkor valószínü a feltételezésed. Egy másik hibalehetőség, hogy valamelyik k.gáz visszavezető cső lyukadt ki. A jelenséget a blokk körüli olaj nyomok is jelzik. Az egész rendszert én cseréltem ki és evégeztem a nagytakaritást is beleértve az alapjárati motor, szívócsonk, pill.szelep, szívító tisztitását is. Nem volt nehéz, csak 25000.-Ft. :idea: Akkuról feltétlen ne feledkezz meg!!! Ezekről híbákról már szerepeltek tanácsok de nem tudom hol.
Sok sikert Gyulus


Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy ha a olajbetőltőt letekered, és nem változik, akkor van gáz!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.09.11. 21:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
gyulus írta:
Qwerti írta:
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Szía! Nekem is ilyen problémám volt. Azt kell tenned, hogy az olajbeöntő fedelet lecsavarod és meghalgatod a motor járását. Ammenyiben azt tapasztalod, hogy lényegesen megvátozik a motor hangja esetleg le is áll, akkor valószínü a feltételezésed. Egy másik hibalehetőség, hogy valamelyik k.gáz visszavezető cső lyukadt ki. A jelenséget a blokk körüli olaj nyomok is jelzik. Az egész rendszert én cseréltem ki és evégeztem a nagytakaritást is beleértve az alapjárati motor, szívócsonk, pill.szelep, szívító tisztitását is. Nem volt nehéz, csak 25000.-Ft. :idea: Akkuról feltétlen ne feledkezz meg!!! Ezekről híbákról már szerepeltek tanácsok de nem tudom hol.
Sok sikert Gyulus


Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy ha a olajbetőltőt letekered, és nem változik, akkor van gáz!


én ennek az ellenkezőjét mondanám: mielőtt kicseréltük ezt a szelepet, megmutatta szerelő, hogy milyen hangja van, ha levsszük az olajbentő sapkát - olyan furcsa, büfögésszerű hang jött bellőle. nemrég meg csak úgy kiváncsiságból levettem járás közben, és egy kuka hang nem jött ki.

akkor most mi van? :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Owerti
HozzászólásElküldve: 2007.09.11. 21:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
kbhont írta:
gyulus írta:
Qwerti írta:
Sziasztok!
Ha esetleg a kartergázvisszavezetésnél a membránnal van gond akkor azt honnan tudom meg?

Qwerti


Szía! Nekem is ilyen problémám volt. Azt kell tenned, hogy az olajbeöntő fedelet lecsavarod és meghalgatod a motor járását. Ammenyiben azt tapasztalod, hogy lényegesen megvátozik a motor hangja esetleg le is áll, akkor valószínü a feltételezésed. Egy másik hibalehetőség, hogy valamelyik k.gáz visszavezető cső lyukadt ki. A jelenséget a blokk körüli olaj nyomok is jelzik. Az egész rendszert én cseréltem ki és evégeztem a nagytakaritást is beleértve az alapjárati motor, szívócsonk, pill.szelep, szívító tisztitását is. Nem volt nehéz, csak 25000.-Ft. :idea: Akkuról feltétlen ne feledkezz meg!!! Ezekről híbákról már szerepeltek tanácsok de nem tudom hol.
Sok sikert Gyulus


Sziasztok!

Én úgy gondolom, hogy ha a olajbetőltőt letekered, és nem változik, akkor van gáz!


én ennek az ellenkezőjét mondanám: mielőtt kicseréltük ezt a szelepet, megmutatta szerelő, hogy milyen hangja van, ha levsszük az olajbentő sapkát - olyan furcsa, büfögésszerű hang jött bellőle. nemrég meg csak úgy kiváncsiságból levettem járás közben, és egy kuka hang nem jött ki.

akkor most mi van? :twisted:


A hang, nem jellemző!
Az egyeletlen járás "fedél" nélkül természetes! Ha nem így van, akkor "farsot" szív!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.14. 22:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="Qwerti"]Sziasztok!

Óriási problémám van az autómmal (96-os 528iA) azt vetten észre h elkezdte enni az olajat. Az utóbbi 1000km-en már 3,5 litert töltöttem bele, és most nézem h megint hiányzik belőle kb 0.5liter (úgy 150km-t mentem vele). Azt gondoltam h elfolyik valahol, de nem látni sehol hogy olajos lenne, vagy olajfolt lenne alatta. Arra gondoltam, ha elégne az olaj egy része a benzinnel együtt akkor füstölnie kéne, de füstöt sem látni.
Van esetleg valami tippettek hogy hová tűnhet el ennyi olaj belőle?

Előre is köszönöm a segítséget!

Szia Qwerti!
lehet,hogy későn reagálok, de eddig 1éb okok miatt nem tudtam. Nekem is 528i van, '97-es 190Ekm-rel. Ugyanilyen oilfogyásom volt füstölés nélkül(na 1 kicsi hidegen, de az is csak 5-10 másodpercig) A kompresszió 7-8 közötti volt. Most jutottam el odáig, hogy szét van húzva a motor. A felső gyűrű két vége között 4mm a hézag úgy,hogy dugattyúról levéve és visszaillesztve a hengerbe. Állítólag fél mm-nek kellene lenni. ennyire meg van kopva. Valószínű ok,hogy 1x meg lett főzve(termosztátház elrepedt és kifújta a vizet) és a gyűrűk kilágyultak. Az alublokkos motorok hengerfala nem kopik könnyen a qrva kemény nicasil réteg miatt, így a gyűrű a hunyó. Gyűrűgarnitúra(Goetze), hajtókarcsapágy garn(Kolbenschmidt), szelepszár szimmering, szelepvezetők,klíma és generátorszíj,szívó és kipuf. sortöm., szelepfedél-hengerfej és karter tömítés,olaj és levegőszűrő ami cserélve lesz. Ez 86E ft kedvezményesen. Jövőhét végén lesz összerakva,majd megírom az eredményt. Ha a tiéd ezidő alatt már megoldódott volna akkor légyszi írd már meg a fejleményeket, ha mégsem és alkatrészt csak drágábban tudnál beszerezni,akkor szívesen segítek. Üdv. SORSTÁRS :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 130  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator