* *
Pontos idő: 2024.04.18. 17:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 130  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.15. 22:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
drg67 írta:
Qwerti írta:
Sziasztok!

Óriási problémám van az autómmal (96-os 528iA) azt vetten észre h elkezdte enni az olajat. Az utóbbi 1000km-en már 3,5 litert töltöttem bele, és most nézem h megint hiányzik belőle kb 0.5liter (úgy 150km-t mentem vele). Azt gondoltam h elfolyik valahol, de nem látni sehol hogy olajos lenne, vagy olajfolt lenne alatta. Arra gondoltam, ha elégne az olaj egy része a benzinnel együtt akkor füstölnie kéne, de füstöt sem látni.
Van esetleg valami tippettek hogy hová tűnhet el ennyi olaj belőle?

Előre is köszönöm a segítséget!

Szia Qwerti!
lehet,hogy későn reagálok, de eddig 1éb okok miatt nem tudtam. Nekem is 528i van, '97-es 190Ekm-rel. Ugyanilyen oilfogyásom volt füstölés nélkül(na 1 kicsi hidegen, de az is csak 5-10 másodpercig) A kompresszió 7-8 közötti volt. Most jutottam el odáig, hogy szét van húzva a motor. A felső gyűrű két vége között 4mm a hézag úgy,hogy dugattyúról levéve és visszaillesztve a hengerbe. Állítólag fél mm-nek kellene lenni. ennyire meg van kopva. Valószínű ok,hogy 1x meg lett főzve(termosztátház elrepedt és kifújta a vizet) és a gyűrűk kilágyultak. Az alublokkos motorok hengerfala nem kopik könnyen a qrva kemény nicasil réteg miatt, így a gyűrű a hunyó. Gyűrűgarnitúra(Goetze), hajtókarcsapágy garn(Kolbenschmidt), szelepszár szimmering, szelepvezetők,klíma és generátorszíj,szívó és kipuf. sortöm., szelepfedél-hengerfej és karter tömítés,olaj és levegőszűrő ami cserélve lesz. Ez 86E ft kedvezményesen. Jövőhét végén lesz összerakva,majd megírom az eredményt. Ha a tiéd ezidő alatt már megoldódott volna akkor légyszi írd már meg a fejleményeket, ha mégsem és alkatrészt csak drágábban tudnál beszerezni,akkor szívesen segítek. Üdv. SORSTÁRS :(


Szia!

Igazából megoldódott a probléma de nem tudom pontosan hogy miért. Voltam Wallisnál (tőlük vettem az autót) ott azt mondták, hogy olajcserénél öntsek bele sűrűbb olajat és megoldódik a probléma. Ők csinálták az előző olajcserét, és mikor észrevettem, hogy fogy az olaj, olyat tettem bele amit ők is használnak (elvileg). Ez azt jelenti ahogy írtam korábban +3,5liter, és +2-szer 0,5liter, és azóta alig fogy belőle egy nagyon pici. Végül is majdnem megtörtént egy olajcsere. Csak azt nem értem hogyha olyan olajat raktam bele amit ők is korábban akkor miért kezdett el rohamosan javulni az állapota? Lehet hogy önmagát javítja a gépem:), vagy az olajcserénél nem csináltal meg vmit (esetleg nem cseréltek olajat). Azért tippelem azt h nem volt meg az olajcsere, mert amikor vettem a kocsit akkor pont eljött az olajcsere ideje, de úgy egyeztünk meg h ezt ők majd megcsinálják.

üdv.: Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 09:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló Qwerti!
Örülök,hogy megoldódott a gondod,habár nem értem, hogy ekkora olajfogyasztás 1 szimpla olajcserével hogy tud megoldódni :? :?: Az enyémmel sajna nem történt ilyen csoda és nem úszom meg 1 olajcserével :cry: Ami az olaj le vagy nem lecserélését illeti, lehet, hogy cserélve lett, csak a szervízintervallumot nem nullázták. Mindenesetre érdekes az egész. Sok sikert :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.16. 11:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
drg67 írta:
Helló Qwerti!
Örülök,hogy megoldódott a gondod,habár nem értem, hogy ekkora olajfogyasztás 1 szimpla olajcserével hogy tud megoldódni :? :?: Az enyémmel sajna nem történt ilyen csoda és nem úszom meg 1 olajcserével :cry: Ami az olaj le vagy nem lecserélését illeti, lehet, hogy cserélve lett, csak a szervízintervallumot nem nullázták. Mindenesetre érdekes az egész. Sok sikert :franko:


Szia!
Szerintem is csak ezzel az olajcserével, el lett húzva egy nagyobb probléma kijavítása. Mert végül is ha valami elkopik akkor azt semmilyen olaj nem építi visza.

üdv.: Qwerti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.18. 09:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata Castrol Edge 10w-60-as olajról. Olajcsere előtt állok és a szerelőm azt mondta, hogy ez a legjobb olaj az 528i-mhez :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.27. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.28. 00:00
Hozzászólások: 38
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Castrol Magnetec 5W40 jó a motoromba?Vagy mindenképpen Castrol Edge 5W30?
260.000km van a motorban.Csere előtt örülnék egy kis segítségnek... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.27. 18:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
Sziasztok,
érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata Castrol Edge 10w-60-as olajról. Olajcsere előtt állok és a szerelőm azt mondta, hogy ez a legjobb olaj az 528i-mhez :wink:


Terhelésfüggő:
Olajdoki 1
Olajdoki 2
Olajdoki 3


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.27. 21:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
Morello írta:
Sziasztok,
érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata Castrol Edge 10w-60-as olajról. Olajcsere előtt állok és a szerelőm azt mondta, hogy ez a legjobb olaj az 528i-mhez :wink:


Terhelésfüggő:
Olajdoki 1
Olajdoki 2
Olajdoki 3


Köszi, itt még nem is jártam :wink:
Mondjuk az olajat már megrendeltem, de még nem érkezett meg :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.30. 09:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Neten reklámoznak gyári BMW olajat 2500Ft/liter áron tud valaki valamit mondani ezekről az olajakról be lehet tölteni vagy maradjak a Castrolnál vagy a Mobil 1 nél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.30. 13:28 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Neten reklámoznak gyári BMW olajat 2500Ft/liter áron tud valaki valamit mondani ezekről az olajakról be lehet tölteni vagy maradjak a Castrolnál vagy a Mobil 1 nél.

Szerintem Bömbölőtől nyugot szivel megveheted!
http://www.mobilgumi.hu/index.html

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.30. 18:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
Neten reklámoznak gyári BMW olajat 2500Ft/liter áron tud valaki valamit mondani ezekről az olajakról be lehet tölteni vagy maradjak a Castrolnál vagy a Mobil 1 nél.



Szerintem is amit Bömbölö forgalmaz, az a legjobb, de a castrol is nagyon jó!
Mást nem tennék bele!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Váltóolaj
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

525TDS-ben manuális váltóban is kell olajat cserélni? Ha igen, mennyi időközönként és milyen olajat érdemes belerakni?
Választ előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 13:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
drg67 írta:
Szia Qwerti!
lehet,hogy későn reagálok, de eddig 1éb okok miatt nem tudtam. Nekem is 528i van, '97-es 190Ekm-rel. Ugyanilyen oilfogyásom volt füstölés nélkül(na 1 kicsi hidegen, de az is csak 5-10 másodpercig) A kompresszió 7-8 közötti volt. Most jutottam el odáig, hogy szét van húzva a motor. A felső gyűrű két vége között 4mm a hézag úgy,hogy dugattyúról levéve és visszaillesztve a hengerbe. Állítólag fél mm-nek kellene lenni. ennyire meg van kopva. Valószínű ok,hogy 1x meg lett főzve(termosztátház elrepedt és kifújta a vizet) és a gyűrűk kilágyultak. Az alublokkos motorok hengerfala nem kopik könnyen a qrva kemény nicasil réteg miatt, így a gyűrű a hunyó. Gyűrűgarnitúra(Goetze), hajtókarcsapágy garn(Kolbenschmidt), szelepszár szimmering, szelepvezetők,klíma és generátorszíj,szívó és kipuf. sortöm., szelepfedél-hengerfej és karter tömítés,olaj és levegőszűrő ami cserélve lesz. Ez 86E ft kedvezményesen. Jövőhét végén lesz összerakva,majd megírom az eredményt. Ha a tiéd ezidő alatt már megoldódott volna akkor légyszi írd már meg a fejleményeket, ha mégsem és alkatrészt csak drágábban tudnál beszerezni,akkor szívesen segítek. Üdv. SORSTÁRS :(


megoldotta a problémát a gyűrűcsere? csak mert korábban volt egy olyan konklúzió, hogy a nicasilt a magas kéntartalmú benzin (ami itthon talán nem olyan ritka...) teljesen jól megeszi, és lehet, hogy a hengerfal tünt el.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 15:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Qwerti,

milyen olajat használtál eddig? Nekem 96-os 523iA van 245 ezer kilométerrel és az előző tulaj (gondosan) a lehető legjobb olajat tette bele, Castrol 0W30-at. Na most ezt a motor úgy eszi mint az állat, gyakorlatilag átfolyik rajta, 5 ezer kilométer alatt már 3 litert töltöttem bele. Mindenki azt mondja (NT Autónál a szerelők is), hogy ennyi idős, ilyen sok kilométert futott motorba tök felesleges ilyen "vékony" olajat rakni, 5W40-nel vagy 10W40-nel sokkal jobban járok. Úgyhogy a következő olajcserénél én már ilyet teszek bele, ez az olaj sűrűbb, nem eszi annyira az autó, ráadásul jóval olcsóbb is mint a 0W30.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.11. 00:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
megoldotta a problémát a gyűrűcsere? csak mert korábban volt egy olyan konklúzió, hogy a nicasilt a magas kéntartalmú benzin (ami itthon talán nem olyan ritka...) teljesen jól megeszi, és lehet, hogy a hengerfal tünt el.


http://www.bmwworld.com/engines/nikasil.htm

itt azt írják, hogy ez elsősorban az USA-ban és Nagy-Britanniában szokott előfordulni, máshol nem jellemző ilyen probléma a benzinnel... meg azt is, hogy a Nikasil "elfogyásának" csomó más jele is van, például a rángató alapjárat és a nehézkes hidegindítás

ettől függetlenül persze előfordulhat hogy ez a gond


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 15:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
drg67 írta:
Szia Qwerti!
lehet,hogy későn reagálok, de eddig 1éb okok miatt nem tudtam. Nekem is 528i van, '97-es 190Ekm-rel. Ugyanilyen oilfogyásom volt füstölés nélkül(na 1 kicsi hidegen, de az is csak 5-10 másodpercig) A kompresszió 7-8 közötti volt. Most jutottam el odáig, hogy szét van húzva a motor. A felső gyűrű két vége között 4mm a hézag úgy,hogy dugattyúról levéve és visszaillesztve a hengerbe. Állítólag fél mm-nek kellene lenni. ennyire meg van kopva. Valószínű ok,hogy 1x meg lett főzve(termosztátház elrepedt és kifújta a vizet) és a gyűrűk kilágyultak. Az alublokkos motorok hengerfala nem kopik könnyen a qrva kemény nicasil réteg miatt, így a gyűrű a hunyó. Gyűrűgarnitúra(Goetze), hajtókarcsapágy garn(Kolbenschmidt), szelepszár szimmering, szelepvezetők,klíma és generátorszíj,szívó és kipuf. sortöm., szelepfedél-hengerfej és karter tömítés,olaj és levegőszűrő ami cserélve lesz. Ez 86E ft kedvezményesen. Jövőhét végén lesz összerakva,majd megírom az eredményt. Ha a tiéd ezidő alatt már megoldódott volna akkor légyszi írd már meg a fejleményeket, ha mégsem és alkatrészt csak drágábban tudnál beszerezni,akkor szívesen segítek. Üdv. SORSTÁRS :(


megoldotta a problémát a gyűrűcsere? csak mert korábban volt egy olyan konklúzió, hogy a nicasilt a magas kéntartalmú benzin (ami itthon talán nem olyan ritka...) teljesen jól megeszi, és lehet, hogy a hengerfal tünt el.


Még csak 800 km-t mentem vele,mióta készen van. Eddig OK minden, de még korainak tartom inni a medve bőrére :wink: 3000 km-nél lecserélem az olajat, ha addig sem lesz vele gond, akkor már jobban merek majd bízni a generál eredményességében. Majd leírom a tapasztalatokat. Szerintetek :?: km-ig, és mennyire kíméletesen kell járatni a gyűrű és hajtókarcsapágy cserés motort :help: A válaszokat előre is köszi :) :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 15:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ytse írta:
efer írta:
megoldotta a problémát a gyűrűcsere? csak mert korábban volt egy olyan konklúzió, hogy a nicasilt a magas kéntartalmú benzin (ami itthon talán nem olyan ritka...) teljesen jól megeszi, és lehet, hogy a hengerfal tünt el.


http://www.bmwworld.com/engines/nikasil.htm

itt azt írják, hogy ez elsősorban az USA-ban és Nagy-Britanniában szokott előfordulni, máshol nem jellemző ilyen probléma a benzinnel... meg azt is, hogy a Nikasil "elfogyásának" csomó más jele is van, például a rángató alapjárat és a nehézkes hidegindítás

ettől függetlenül persze előfordulhat hogy ez a gond


azt hiszem ugyanezt a linket találtuk meg annakidején :D viszont akik írták nem hiszem hogy a magyar benzin minőségével tisztában voltak (gondolom főleg a nyugati féltekére koncentráltak). előfordult már, hogy a mol rengeteg benzinszivattyú árát volt kénytelen finanszírozni, mivel kicsit savasra sikeredett egy-két széria benzin, ami kinyírta őket (többek közt a családi saab-ét is...) a kéntartalomra is csak az utóbbi időben figyelnek, mióta vannak az új csilli-villi kénmentes "prémium" benzinek. (persze lehet, majd egy binzin-guru megcáfol...).
szóval csak arra gondoltam, hogy a benzin is okozhatja a motor kopását, mert az okosok szerint 200k km meg sem kottyan egy 28-i nek :lol: (pl az enyémben is 200+ km van, és nincs érzékelhető olajfogyás)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Váltóolaj
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 17:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Sziasztok!

525TDS-ben manuális váltóban is kell olajat cserélni? Ha igen, mennyi időközönként és milyen olajat érdemes belerakni?
Választ előre is köszi!


Szerintem manuális váltóban valóban Lifetime a Lifetime olaj így nem is kell cserélni.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Váltóolaj
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 18:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
vaszarig írta:
Sziasztok!

525TDS-ben manuális váltóban is kell olajat cserélni? Ha igen, mennyi időközönként és milyen olajat érdemes belerakni?
Választ előre is köszi!


Szerintem manuális váltóban valóban Lifetime a Lifetime olaj így nem is kell cserélni.

PMiki


Köszi PMiki!

Akkor nem erőltetem a dolgot! Csak azért kérdeztem, mert szinte mindent kicseréltem rajta, mikor megvettem, kivéve ezt! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.01. 18:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
drg67 írta:
Szerintetek :?: km-ig, és mennyire kíméletesen kell járatni a gyűrű és hajtókarcsapágy cserés motort :help:


Csak ahogy a sündisznók szeretkeznek..: Naaaaaagyon óvatosan... :lol:

Komolyra fordítva: A terhelést és a fordulatot fokazatosan növelve szerintem kábé 4-5000 km-ig.
Autódoktor

(Az Autódoki egyszer 5000-et ír, de írt már 10000-et is... Keress rá a Totalcar-on a "bejáratás"-ra...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.02. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.25. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
drg67 írta:
Szerintetek :?: km-ig, és mennyire kíméletesen kell járatni a gyűrű és hajtókarcsapágy cserés motort :help:


Csak ahogy a sündisznók szeretkeznek..: Naaaaaagyon óvatosan... :lol:

Komolyra fordítva: A terhelést és a fordulatot fokazatosan növelve szerintem kábé 4-5000 km-ig.
Autódoktor

(Az Autódoki egyszer 5000-et ír, de írt már 10000-et is... Keress rá a Totalcar-on a "bejáratás"-ra...)



Köszönöm a reagálásodat, tanácsodat megfogadva sündisznószeretkezés módra óvatosan fogom járatni. :drive


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2592 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 130  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 45 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator