* *
Pontos idő: 2017.06.29. 16:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2484 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
notaridavid írta:
hamoriarpi írta:
notaridavid írta:
Szia,
Ne keseríts el...
Már meg jött az alkatrész is.
Már volt olajcsere és a régivel is meg az újjal is ugyanaz a tünet.Castrol van most benne. És a diag. is ezt dobta hibának,a oil level sensor-t.
Csere után majd nyilatkozom hogy elmúlt-e.
Dávid

Dávid E39 530da

Oil level sensor nem egyenlő pressure sensor.
Oil level sensor nagyon sok E39 hibatárolójában benne van shadow memoryban. Sokszor "csak" csati kontakthiba, sokszor a benne lévő, fémszemcséket tartalmazó olajhordalék miatt változik meg az ellenállása, ezért hozza hibára.
Szenzorcsere nem fogja megoldani a problémád. Remélem gyárit rendeltél, mert az utángyártott ebből az alkatrészből kidobott pénz.

Szia,
Hát ez most kicsit elszomorít...
Igen mindenképpen gyári Hella.
Hát ez k. jó....
Dávid

Dávid E39 530da

A Hella nem elég. BMW jel legyen benne.
Az olajnyomás-problémának járj a végére, mert ha nem a szenzor rossz, és valóban kevés a nyomás, akkor az nem segít meghosszabbítani a motorod élettartamát.

BMW jeles Hella
Mindenképpen megnézetem.
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
notaridavid írta:
BMW jeles Hella
Mindenképpen megnézetem.
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid

Dávid E39 530da

Mert egy hokkendáré minőségű olaj nagyobb hőterhelésre nem tudja megőrizni a viszkozitását, olyan lesz, mint a víz. Nem tömít rendesen sehol, így az olajszivattyúban sem, így sem olajnyomás sem normális kompresszió nem tud felépülni.
Nagy %-ban olajproblémád van, kisebb %-ban mechanikai.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 22:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1933
Adott köszi: 354 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 23:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:

Sziasztok

Castrol Edge Titanium Turbo Diesel FST 5w40 az olaj ami benne van most.
Ezt nem nevezném rossz minőségűnek.
Hivatalos helyen vettem nem humbug pult alól olcsón.
De előtte a címke szerint 10w40 volt benne, de elvileg ez nem az előírt,de lehet 290e km-nél ez már javasolt lenne, ezt nem tudom.
Dávid

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 23:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1933
Adott köszi: 354 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:

Sziasztok

Castrol Edge Titanium Turbo Diesel FST 5w40 az olaj ami benne van most.
Ezt nem nevezném rossz minőségűnek.
Hivatalos helyen vettem nem humbug pult alól olcsón.
De előtte a címke szerint 10w40 volt benne, de elvileg ez nem az előírt,de lehet 290e km-nél ez már javasolt lenne, ezt nem tudom.
Dávid

Dávid E39 530da


Nem neveznéd/gondolnád annak, de még is egy mosogatólé. Nagy ívben el kell felejteni. Motul/Liqui Moly/Elf ebben a sorrendben javasolt :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 23:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 357
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 35 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:



Sziasztok,

Ez meglepett, a gyári 5W-30-as LL04 olaj felejtő?
Értem, hogy nyáron meleg van, de a teljes periódust nézve sem ajánlott már?

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 23:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:

Sziasztok

Castrol Edge Titanium Turbo Diesel FST 5w40 az olaj ami benne van most.
Ezt nem nevezném rossz minőségűnek.
Hivatalos helyen vettem nem humbug pult alól olcsón.
De előtte a címke szerint 10w40 volt benne, de elvileg ez nem az előírt,de lehet 290e km-nél ez már javasolt lenne, ezt nem tudom.
Dávid

Dávid E39 530da


Nem neveznéd/gondolnád annak, de még is egy mosogatólé. Nagy ívben el kell felejteni. Motul/Liqui Moly/Elf ebben a sorrendben javasolt :wink:

Értem,a következő olaj akkor Motul lesz, de ennyit romlott volna a Castrol név 16 év alatt?
Gyári olaja is Castrol volt amit anno 16 éve rakták bele. Hmmm.. Érdekes...

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.20. 23:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 102 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
NagyMatyas írta:

Nem neveznéd/gondolnád annak, de még is egy mosogatólé. Nagy ívben el kell felejteni. Motul/Liqui Moly/Elf ebben a sorrendben javasolt :wink:

Értem,a következő olaj akkor Motul lesz, de ennyit romlott volna a Castrol név 16 év alatt?
Gyári olaja is Castrol volt amit anno 16 éve rakták bele. Hmmm.. Érdekes...

Dávid E39 530da


Semmi baj nincs a Castrollal. Kiváncsi vagyok, hogy miért mosogatólé? 3 járművembe Castrolt használok, és semmi bajom sem volt velük soha.
Ha egy autó olajpumpája kopott, akkor ott a motul, és a liqui moly sem fog csodát tenni.
Az Elf-et meg maximum csak motor átmosásához használnám, na meg a francia gépjárművekbe :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
notaridavid írta:
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:

Sziasztok

Castrol Edge Titanium Turbo Diesel FST 5w40 az olaj ami benne van most.
Ezt nem nevezném rossz minőségűnek.
Hivatalos helyen vettem nem humbug pult alól olcsón.
De előtte a címke szerint 10w40 volt benne, de elvileg ez nem az előírt,de lehet 290e km-nél ez már javasolt lenne, ezt nem tudom.
Dávid

Dávid E39 530da

5W40 és 10W40 meleg oldalon ugyanaz. A 10W40 annyival rosszabb, hogy hidegen lassabb az átolajozódás, mert nagyobb a viszkozitás.
Jól tetted, hogy a 10W40-et lecserélted 5W40-re.
Egy dolog szinte biztos: az olajszivattyúd már nincs gyári állapotban, egyébként még egy ilyen, általam nem preferált olajjal sem lennének ilyen jelentős olajnyomás-problémáid.
Kérdés csak az, hogy egy csúcsminőségű olaj tudja-e kompenzálni a mechanikai hiányosságokat és tudsz-e tünetmentesen autózni vele. (A Motul olaj nem fogja felújítani az olajszivattyúd, de a kiemelkedő HTHS értéke miatt vsz. melegen is lesz majd olajnyomásod.)

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 00:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Kis segítség olajfilm-ügyben.
Azért az egyértelműen látható, hogy sem a Motul, sem az ELF nem szerepel rosszul... A Castrol is helyet kapott a táblázatban, méghozzá pont az említett olajjal.
Kép

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 12:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Papi írta:
NagyMatyas írta:
notaridavid írta:
De nem értem miért csak hosszabb nagy tempójú autózás után jön elő és akkor is csak ha melegebb az időjárás?
Dávid E39 530da


Ugyan nem írtad, hogy milyen viszkozitású olajat használsz, de például a nagy nyári melegekben abszolút nem is javasolt a 30-as végű olaj :wink:



Sziasztok,

Ez meglepett, a gyári 5W-30-as LL04 olaj felejtő?
Értem, hogy nyáron meleg van, de a teljes periódust nézve sem ajánlott már?

Papi

Az autód állapotától függ. Ha nincs fogyás és a nyomásod is rendben van, akkor én nem változtatnék.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1933
Adott köszi: 354 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
notaridavid írta:
NagyMatyas írta:

Nem neveznéd/gondolnád annak, de még is egy mosogatólé. Nagy ívben el kell felejteni. Motul/Liqui Moly/Elf ebben a sorrendben javasolt :wink:

Értem,a következő olaj akkor Motul lesz, de ennyit romlott volna a Castrol név 16 év alatt?
Gyári olaja is Castrol volt amit anno 16 éve rakták bele. Hmmm.. Érdekes...

Dávid E39 530da


Semmi baj nincs a Castrollal. Kiváncsi vagyok, hogy miért mosogatólé? 3 járművembe Castrolt használok, és semmi bajom sem volt velük soha.
Ha egy autó olajpumpája kopott, akkor ott a motul, és a liqui moly sem fog csodát tenni.
Az Elf-et meg maximum csak motor átmosásához használnám, na meg a francia gépjárművekbe :lol: :lol:


Ha az semmi baj, hogy iszonyat hamar égett szaga lesz, akkor végül is nincs gond. (7-8 ezer km 35d esetén és úgy, hogy gyakorlatilag kis sincs használva a teljesítménye). Eddig egyébként ahány BMW-hez érte, nem Kis Pisti szerelővel találkoztam mindegyik azzal kezdett, hogy csak Castrol-t ne. Én már anno az E39 28i-mnél tapasztalta, hogy hiába nem fogy az olaj, akkor is égett szaga lesz, benzinesben meg az bizony csúnya dolog. Azt pedig határozottan ki tudom jelenteni, hogy nem olajhamisítás áldozata voltam és vagyok.

Elf pedig a véleményeddel ellentétben mind 4t mind pedig 2t kenőanyagok tekintetében benne van ez élbolyban :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5117
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 739 alkalommal
Kapott köszik: 1596 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Az Elf-et meg maximum csak motor átmosásához használnám, na meg a francia gépjárművekbe

No látod, rátapintottál! Francia cégesbe(1.4hdi) Longlife Elfet ,vagy Totalt használunk mikor mi van. Bátran állíthatom, hogy semmi bajuk, a rettegett 30000 kilométerenként cserélve, 250e km-nél járnak, bontatlan, hibátlan motorral. Tökéletes bele! Előző széria 2.8hdi volt, 25e km olajcsere intervallummal, 300-e km körül lettek eladva kisebbre cserélés okán, szintén (motor) hiba nélkül, pedig üresen csak a szalonból a cégig mentek. Üzletkötői autók, rengeteg indulás-megállással.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.21. 20:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 102 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Az Elf-et meg maximum csak motor átmosásához használnám, na meg a francia gépjárművekbe

No látod, rátapintottál! Francia cégesbe(1.4hdi) Longlife Elfet ,vagy Totalt használunk mikor mi van. Bátran állíthatom, hogy semmi bajuk, a rettegett 30000 kilométerenként cserélve, 250e km-nél járnak, bontatlan, hibátlan motorral. Tökéletes bele! Előző széria 2.8hdi volt, 25e km olajcsere intervallummal, 300-e km körül lettek eladva kisebbre cserélés okán, szintén (motor) hiba nélkül, pedig üresen csak a szalonból a cégig mentek. Üzletkötői autók, rengeteg indulás-megállással.

Így van, ezek a motorok ezekkel az olajokkal lettek fejlesztve, ez a kenőanyag a legmegfelelőbb nekik.
Mindentől függetlenül egyébként a következő olajcserémnél én is Motult fogok venni, annyian dicsérték már, hogy ki fogom próbálni, semmi jótól nem határolódok el :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 09:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5587
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1391 alkalommal
Kapott köszik: 1330 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Új lett a dizájn. Vagy csak nekem az... :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.26. 12:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1933
Adott köszi: 354 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Az Elf-et meg maximum csak motor átmosásához használnám, na meg a francia gépjárművekbe

No látod, rátapintottál! Francia cégesbe(1.4hdi) Longlife Elfet ,vagy Totalt használunk mikor mi van. Bátran állíthatom, hogy semmi bajuk, a rettegett 30000 kilométerenként cserélve, 250e km-nél járnak, bontatlan, hibátlan motorral. Tökéletes bele! Előző széria 2.8hdi volt, 25e km olajcsere intervallummal, 300-e km körül lettek eladva kisebbre cserélés okán, szintén (motor) hiba nélkül, pedig üresen csak a szalonból a cégig mentek. Üzletkötői autók, rengeteg indulás-megállással.

Így van, ezek a motorok ezekkel az olajokkal lettek fejlesztve, ez a kenőanyag a legmegfelelőbb nekik.
Mindentől függetlenül egyébként a következő olajcserémnél én is Motult fogok venni, annyian dicsérték már, hogy ki fogom próbálni, semmi jótól nem határolódok el :)


Egy barátom 347 ezret futott 25d-jébe most tettünk 5w40-es Motul X-Clean olajat. Dieselséget meghazudtoló hangja van :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.27. 11:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5358
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1124 alkalommal
Kapott köszik: 1176 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
Új lett a dizájn. Vagy csak nekem az... :wink:

Kép

És ebben már az új beszállító olaja van.
Go well!

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.28. 19:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.04. 10:50
Hozzászólások: 24
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
Új lett a dizájn. Vagy csak nekem az... :wink:

Kép

És ebben már az új beszállító olaja van.
Go well!

Az én autómban most ez van. Kb. 2000 km van az olajban eddig semmi negatív tapasztalatom sincs vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.30. 08:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.22. 21:17
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: n52b25
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Remélem nem baj, ha ide írok, e90 n52b25 motorral van olajfogyás problémám. Eddig is kért 3-3500 kilométerenként egy litert(mobil 1 new life, motul 8100 x-cess), de a legutolsó olajcserén fuchs titan gt1 5w40 lett beletöltve és 1000 km után jelzett. Utána picit tovább bírta, 2000 km-nél kért rátöltést. Itt tartok most, várom, hogy mikor fog újra jelezni. A szelepfedéltömítés cserélve lett, ott láthatóan szivárgott az olaj. A szerelő szerint ezek a motorok ilyenek, eszik az olajat, nincs mit tenni. De tényleg nem tudok mit csinálni, nem lehetne valahogy megállapítani mi a fogyás oka?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2016.09.30. 09:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1933
Adott köszi: 354 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
quetz írta:
Remélem nem baj, ha ide írok, e90 n52b25 motorral van olajfogyás problémám. Eddig is kért 3-3500 kilométerenként egy litert(mobil 1 new life, motul 8100 x-cess), de a legutolsó olajcserén fuchs titan gt1 5w40 lett beletöltve és 1000 km után jelzett. Utána picit tovább bírta, 2000 km-nél kért rátöltést. Itt tartok most, várom, hogy mikor fog újra jelezni. A szelepfedéltömítés cserélve lett, ott láthatóan szivárgott az olaj. A szerelő szerint ezek a motorok ilyenek, eszik az olajat, nincs mit tenni. De tényleg nem tudok mit csinálni, nem lehetne valahogy megállapítani mi a fogyás oka?


Összetett folyamat és nem érdemes túl sokáig várni. Ha minden igaz, akkor a szelepvezetők tájékán lép fel először kopás, majd a megnőtt olajfogyasztás miatt egy idő után letapadhatnak a dugattyú gyűrűk is, utána pedig megkopik a henger is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2484 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: atti523i, Google [Bot], gorcsev valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator