* *
Pontos idő: 2017.10.24. 04:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2510 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 18:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1437
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 508 alkalommal
Kapott köszik: 322 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
attila94 írta:
atti523i írta:
humma írta:
Hali!
Milyen olajat tennétek egy ilyen állapotú motorba?
(420ezer km, 5w40ből 3-8 decit eszik tempótól függően /1000 km, nem füstöl, jól megy)
köszi

Kép

szerintem is lehet szelepszár szimering vagy olajszeperátor.olajügyben keresd bendegúzt,5-40.es mannol-ra szemtelenül olcsó árat fog mondani :D én most fogom először kipróbálni,de pár ismerős mergákba rakták,és nincs panasz.


Egyik Mannol 5W40 se rendelkezik BMW jóváhagyással, de öntsétek nyugodtan. :facepalm:

A kompressziómérésnél kimutatott gyenge értékekhez mégis mi köze van az olajszeparátornak? Az olajszeparátor valóban okozhat olajfogyasztást, ez motorállapot és motorolaj független.

Ha már szóba került, Novoth Tibi szerintem pontosan meg tudja állapítani hogy hengerfej, vagy henger és dugó a probléma.

Motorolajjal nem javítunk motort. Normális olajat kell bele tölteni (ami legalább BMW jóváhagyással rendelkezik: Motul, Mobil1, Liqui Moli) évente vagy 10-15 ezer km-ként és kész. 400 ezer+ kmnél már nem a motorolaj menti meg a motort. :D

pár olajat kipróbáltam 16 év alatt,amióta megvan a gép :facepalm: egyik bejött,másik nem.most a mannol van soron.volt már benne valvoline is,amit egy hónap után leengedtem.biztos jó olajak amiket említettél,csak ez negyed áron van,egy próbát megér.

Az nekem is feltűnt, hogy nem BMW által jóváhagyott olaj, de ugye nekem mindegy. Meg ugye nem biztos, hogy a BMW-be kell, és mi közöm hozzá egyébként is stb. De ez a privát része.
Itt nyilvánosan: semmi esetre nem tenném bele az autómba a Mannolt, főleg, hogy a kicsit több mint a duplájáért van pl. Motul, Castrol, Mobil1, stb. .
Kísérletezzen más szerintem, főleg az olajjal! Mert esetleg az egyik próba drága lesz! De Te tudod!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 18:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
atti523i írta:
attila94 írta:
atti523i írta:
humma írta:
Hali!
Milyen olajat tennétek egy ilyen állapotú motorba?
(420ezer km, 5w40ből 3-8 decit eszik tempótól függően /1000 km, nem füstöl, jól megy)
köszi

Kép

szerintem is lehet szelepszár szimering vagy olajszeperátor.olajügyben keresd bendegúzt,5-40.es mannol-ra szemtelenül olcsó árat fog mondani :D én most fogom először kipróbálni,de pár ismerős mergákba rakták,és nincs panasz.


Egyik Mannol 5W40 se rendelkezik BMW jóváhagyással, de öntsétek nyugodtan. :facepalm:

A kompressziómérésnél kimutatott gyenge értékekhez mégis mi köze van az olajszeparátornak? Az olajszeparátor valóban okozhat olajfogyasztást, ez motorállapot és motorolaj független.

Ha már szóba került, Novoth Tibi szerintem pontosan meg tudja állapítani hogy hengerfej, vagy henger és dugó a probléma.

Motorolajjal nem javítunk motort. Normális olajat kell bele tölteni (ami legalább BMW jóváhagyással rendelkezik: Motul, Mobil1, Liqui Moli) évente vagy 10-15 ezer km-ként és kész. 400 ezer+ kmnél már nem a motorolaj menti meg a motort. :D

pár olajat kipróbáltam 16 év alatt,amióta megvan a gép :facepalm: egyik bejött,másik nem.most a mannol van soron.volt már benne valvoline is,amit egy hónap után leengedtem.biztos jó olajak amiket említettél,csak ez negyed áron van,egy próbát megér.

Az nekem is feltűnt, hogy nem BMW által jóváhagyott olaj, de ugye nekem mindegy. Meg ugye nem biztos, hogy a BMW-be kell, és mi közöm hozzá egyébként is stb. De ez a privát része.
Itt nyilvánosan: semmi esetre nem tenném bele az autómba a Mannolt, főleg, hogy a kicsit több mint a duplájáért van pl. Motul, Castrol, Mobil1, stb. .
Kísérletezzen más szerintem, főleg az olajjal! Mert esetleg az egyik próba drága lesz! De Te tudod!

nissan renault olaj,azért annyira rossz nem lehet,de ha nem jön be szerintem van olcsón használt motor :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 19:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1437
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 508 alkalommal
Kapott köszik: 322 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:facepalm: :doglotlo: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 21:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
:facepalm: :doglotlo: :D

engedtem a kisördög nyomásának :D a gép 97-es 23i.az x-clean 5-40-t veszem.a motul oldalon hozza még az x-max 0-40-et is. az jobb lenne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
atti523i írta:
bendegúz írta:
:facepalm: :doglotlo: :D

engedtem a kisördög nyomásának :D a gép 97-es 23i.az x-clean 5-40-t veszem.a motul oldalon hozza még az x-max 0-40-et is. az jobb lenne?

Ha érdekel a véleményem - én ugyanilyen évjáratú, ugyanilyen motorral szerelt autóba használtam Motult először. X-cess 5W40-et. Ezt követően semmilyen más olajat nem raktam bele. VAJ hangja lett és milligrammot nem evett belőle. Előtte hallatszott tőkehang és volt fogyás. Igaz - minimális.

Ha kifejezetten olyan olajat keresel, amit kevésbé fog eszegetni az autó, akkor a HTHS@150 értékeket nézegesd. 10W40-re áttérésnek kb. semmi értelme, ugyanis a meleg oldal ott szintén 40, vagyis 100 fokos viszkozitásra ugyanúgy 12-14 közti értékeket fog tudni az olaj.
Ár-értékben én olajfogyasztás ellen megfelelő specifikációkkal rendelkező 5W40-es ELF-et tennék. Li-Mo-t semmiképp.

U.I.: Megnéztem az X-max 0w40 és az X-cess 5w40 technikai adatlapját. Ha tudottan eszi az olajat az autó, akkor mindenképp az X-cess 5w40-et vedd bele és ne az x-maxot.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
bendegúz írta:
:facepalm: :doglotlo: :D

engedtem a kisördög nyomásának :D a gép 97-es 23i.az x-clean 5-40-t veszem.a motul oldalon hozza még az x-max 0-40-et is. az jobb lenne?

Ha érdekel a véleményem - én ugyanilyen évjáratú, ugyanilyen motorral szerelt autóba használtam Motult először. X-cess 5W40-et. Ezt követően semmilyen más olajat nem raktam bele. VAJ hangja lett és milligrammot nem evett belőle. Előtte hallatszott tőkehang és volt fogyás. Igaz - minimális.

Ha kifejezetten olyan olajat keresel, amit kevésbé fog eszegetni az autó, akkor a HTHS@150 értékeket nézegesd. 10W40-re áttérésnek kb. semmi értelme, ugyanis a meleg oldal ott szintén 40, vagyis 100 fokos viszkozitásra ugyanúgy 12-14 közti értékeket fog tudni az olaj.
Ár-értékben én olajfogyasztás ellen megfelelő specifikációkkal rendelkező 5W40-es ELF-et tennék. Li-Mo-t semmiképp.

U.I.: Megnéztem az X-max 0w40 és az X-cess 5w40 technikai adatlapját. Ha tudottan eszi az olajat az autó, akkor mindenképp az X-cess 5w40-et vedd bele és ne az x-maxot.

most xado 5-50 van benne.olajfogyás minimális,a tőkehang picit hallatszik.bendegúztól rendeltem az olajat,megpróbálom lemondani az x-cleant az x-cess-re.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
atti523i írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
bendegúz írta:
:facepalm: :doglotlo: :D

engedtem a kisördög nyomásának :D a gép 97-es 23i.az x-clean 5-40-t veszem.a motul oldalon hozza még az x-max 0-40-et is. az jobb lenne?

Ha érdekel a véleményem - én ugyanilyen évjáratú, ugyanilyen motorral szerelt autóba használtam Motult először. X-cess 5W40-et. Ezt követően semmilyen más olajat nem raktam bele. VAJ hangja lett és milligrammot nem evett belőle. Előtte hallatszott tőkehang és volt fogyás. Igaz - minimális.

Ha kifejezetten olyan olajat keresel, amit kevésbé fog eszegetni az autó, akkor a HTHS@150 értékeket nézegesd. 10W40-re áttérésnek kb. semmi értelme, ugyanis a meleg oldal ott szintén 40, vagyis 100 fokos viszkozitásra ugyanúgy 12-14 közti értékeket fog tudni az olaj.
Ár-értékben én olajfogyasztás ellen megfelelő specifikációkkal rendelkező 5W40-es ELF-et tennék. Li-Mo-t semmiképp.

U.I.: Megnéztem az X-max 0w40 és az X-cess 5w40 technikai adatlapját. Ha tudottan eszi az olajat az autó, akkor mindenképp az X-cess 5w40-et vedd bele és ne az x-maxot.

most xado 5-50 van benne.olajfogyás minimális,a tőkehang picit hallatszik.bendegúztól rendeltem az olajat,megpróbálom lemondani az x-cleant az x-cess-re.

Minden fizikai paramétere jobb az x-cessnek. Az x-cleant olyan motorba tenném, ami hajlamos gyűrűletapadásra, olajsarasodásra, kokszosodásra és / vagy olyanok az üzemi körülmények (sok hidegindítás, rövid út, stb).

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
bendegúz írta:
:facepalm: :doglotlo: :D

engedtem a kisördög nyomásának :D a gép 97-es 23i.az x-clean 5-40-t veszem.a motul oldalon hozza még az x-max 0-40-et is. az jobb lenne?

Ha érdekel a véleményem - én ugyanilyen évjáratú, ugyanilyen motorral szerelt autóba használtam Motult először. X-cess 5W40-et. Ezt követően semmilyen más olajat nem raktam bele. VAJ hangja lett és milligrammot nem evett belőle. Előtte hallatszott tőkehang és volt fogyás. Igaz - minimális.

Ha kifejezetten olyan olajat keresel, amit kevésbé fog eszegetni az autó, akkor a HTHS@150 értékeket nézegesd. 10W40-re áttérésnek kb. semmi értelme, ugyanis a meleg oldal ott szintén 40, vagyis 100 fokos viszkozitásra ugyanúgy 12-14 közti értékeket fog tudni az olaj.
Ár-értékben én olajfogyasztás ellen megfelelő specifikációkkal rendelkező 5W40-es ELF-et tennék. Li-Mo-t semmiképp.

U.I.: Megnéztem az X-max 0w40 és az X-cess 5w40 technikai adatlapját. Ha tudottan eszi az olajat az autó, akkor mindenképp az X-cess 5w40-et vedd bele és ne az x-maxot.

most xado 5-50 van benne.olajfogyás minimális,a tőkehang picit hallatszik.bendegúztól rendeltem az olajat,megpróbálom lemondani az x-cleant az x-cess-re.

Minden fizikai paramétere jobb az x-cessnek. Az x-cleant olyan motorba tenném, ami hajlamos gyűrűletapadásra, olajsarasodásra, kokszosodásra és / vagy olyanok az üzemi körülmények (sok hidegindítás, rövid út, stb).

a mondatod utolsó részével újabb csavart adunk a történetnek :D keveset használom már az autót,sokszor hetente-kéthetente megyek vele 10-20km-ert.akkor most melyiknél maradjak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
X-cess.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorolajok
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 22:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
X-cess.

ok.köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2510 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 122, 123, 124, 125, 126

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator