* *
Pontos idő: 2024.05.13. 05:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tuning
HozzászólásElküldve: 2006.04.12. 10:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most nézem csak, hogy nincs még tuning rovata a fórumnak, hát tegyünk róla. Biztos van köztünk olyan, akinek a vasa kicsit fel van piszkálva, akár optikai, akár motor téren. Ha valakinek van jó és rossz tapasztalata tuninggal kapcsolatba az ide írjon. Chip beszerelő műhelyek, típusok, javaslatok, érvek ellenérvek.
Hajrá! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.12. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy 528-as chippelésétől mit várhatok?
A negatívumokra is kiváncsi lennék, ha egyáltalán vannak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.12. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ami az én gépemet illeti, 3 éve meg lett chippelve:

525d + Chiptuning = 200LE, kb. 430-450 Nm.
Csak superlativusokban tudok róla beszélni. :D

A teljesítmény-optimalizáló chiptuningot mindenkinek ajánlani tudom, a közhiedelemmel ellentétben egyáltalán nem tesz rosszat a motornak, nem rövidül le az élettartam, nem nő a fogyasztás, sőt ellenkezőleg!!! Persze megfelelő helyen kell csináltatni. Sok helyen kínálnak már 20-30 ezer Forintért hasonló átalakításokat, de az általános tapasztalat az, hogy az olyan is.

A kimondottan brutál teljesítménynövelő tuningoknál el kell dönteni, hogy felvállalja-e az ember a nagyobb fogyasztást, az alkatrészek gyorsabb kopását, a rövidebb élettartamot a nagy teljesítményért cserébe.
Főleg, ha azt nézzük, hogy egy turbodiesel autónál, mint az enyém is, a legkisebb mértékű teljesítmény növekedést elérő, kimondottan optimalizálási célú chiptuning is dob a teljesítményen kb. 25-30 %-ot (persze ez tipusonként változó), ráadásul rugalmasságra és érzésre ez nagyon érződik.

Ha valakit érdekel szívesen segítek melyik BMW-gurunál érdemes csináltatni és mennyiért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.12. 13:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
Sziasztok!

Egy 528-as chippelésétől mit várhatok?
A negatívumokra is kiváncsi lennék, ha egyáltalán vannak?


Néhány százalékos teljesítménynövekedést tudsz elérni, tehát ez lóerőben nem fog annyira megmutatkozni, de sokkal nyomatékosabbnak, rugalmasabbnak fogod érezni az autódat! Ha jó helyen csináltatod szerintem nincs negatívum! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.13. 15:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabez, mennyiért csináltattad és mit tudsz ajánlani?
Nekem egy 520D -re kellene valami cucc.
Hallottam valami eredeti BOSCH ketyeréről, ami szintén jó és nem drága, bár még nincs róla infóm. Ha minden igaz egy haver a SUPERB-be tesz pár héten belül és kiderül mit fog érni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.13. 19:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitbull írta:
Gabez, mennyiért csináltattad és mit tudsz ajánlani?
Nekem egy 520D -re kellene valami cucc.
Hallottam valami eredeti BOSCH ketyeréről, ami szintén jó és nem drága, bár még nincs róla infóm. Ha minden igaz egy haver a SUPERB-be tesz pár héten belül és kiderül mit fog érni.


Én már chippelve vettem az autót, de attól a sráctól, aki megcsinálta. :-)
Egyébként egy barátomnak van egy 5 éves 320d-je (azt hiszem a tiédben ugyanez a motor van), 0 km-rel vette, 1 éves korában chippelte meg ugyanez a srác, azóta közel 200.000 km van az autóban teljesen hibamentesen. Ja és a teljesítmény 170 Le körül van és 400 Nm körüli nyomaték! :D Nagyon kemény!
Úgy tudom 80.000 Ft-ért csinálja! Egyébként úgy tudom, hogy szinte bármelyik BMW tuning cég programját rá tudja írni a motorra! :-)
Ha további info kell hogy hol, melyik cég, telefonszám stb. please PÜ!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.13. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben, meglátom milyen lesz a SuperB és döntés lesz.
Addig gyűjtögetem a kis pénzem, asszony meg ne tudja, majd lesni fog hogy a DSC állandóan villog :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.13. 22:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitbull írta:
Rendben, meglátom milyen lesz a SuperB és döntés lesz.
Addig gyűjtögetem a kis pénzem, asszony meg ne tudja, majd lesni fog hogy a DSC állandóan villog :lol:


Nem hiszem, hogy a villogást fogja kisasolni, inkább az lesz gyanús, hogy minden egyes gyorsításkor be fog süppedni az ülésbe! :D
Egy haverom Nissan Pick Up-ját vitte oda legutóbb, otthon azt mondta nagyszervízre volt szükség! A felesége mondta is utána, tényleg kellett ez a nagyszervíz, mert olyan mintha sokkal jobban menne az autó! :D
Egyébként minden ember széles vigyorral jön el a műhelyből...:-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.15. 07:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Én egy kompresszoral szemezek egy 23-as motorba. Sportértékű a kihívás de azt hiszem erősen érezhető lenne a teljesítménynövekedés is :). Az egyetlen ami visszatart, hogy még egyetlen ismerőst sem hallottam aki vett volna ilyet, mondott volna tapasztalatot.

Magát a donort nem féltem annyira mert egy sokat megélt jószág, de nem szívesen dolgoznék éjjel nappal valalmi olyanért ami utána nem tetszik annyira..........

Esetleg valaki hallott ezekeről valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.17. 22:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lapos a topik, nincsenek tuning gépek az E39 lelkes tagjai között? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.18. 09:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitbull írta:
Gabez, mennyiért csináltattad és mit tudsz ajánlani?
Nekem egy 520D -re kellene valami cucc.
Hallottam valami eredeti BOSCH ketyeréről, ami szintén jó és nem drága, bár még nincs róla infóm. Ha minden igaz egy haver a SUPERB-be tesz pár héten belül és kiderül mit fog érni.


Mi is ez a BOSCH ketyere? lehet tudni róla valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.23. 17:06 
gabez!

Érdekelne, hogy 530dA-nál mik a lehetőségek. Kimondottan a teljesítmény-optimalizáló chipelés foglalkoztat. Sajna, az ismeretségi körömben nem tudtak igazán megbízható tuningoló csapatot megnevezni. A legfontosabb szempont a minőség!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.23. 22:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Pitbull írta:
Gabez, mennyiért csináltattad és mit tudsz ajánlani?
Nekem egy 520D -re kellene valami cucc.
Hallottam valami eredeti BOSCH ketyeréről, ami szintén jó és nem drága, bár még nincs róla infóm. Ha minden igaz egy haver a SUPERB-be tesz pár héten belül és kiderül mit fog érni.


Mi is ez a BOSCH ketyere? lehet tudni róla valamit?



Ha minden igaz szerdán vagy csütörtökön viszi haverom a SuperB-t.
Majd megyek vele és kifigyelek mindent :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 01:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
LizaaRD írta:
gabez!

Érdekelne, hogy 530dA-nál mik a lehetőségek. Kimondottan a teljesítmény-optimalizáló chipelés foglalkoztat. Sajna, az ismeretségi körömben nem tudtak igazán megbízható tuningoló csapatot megnevezni. A legfontosabb szempont a minőség!


Holnap (vagyis ma) kinyomozok pontosan mindent és referálok. De előljáróban annyit, hogy egy ilyen optimalizálásnál a következőre számíthatsz: kb. 20-25% teljesítménynövekedés mind lóerőben, mind nyomatékban, talán kevesebb fogyasztás is, és brutál rugalmasság. De mondom, holnap pontos számokkal szolgálok. Azt tudom, hogy nagyon sok 30d-t tuningoltak már itt mindenki nagy-nagy megelégedésére.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 07:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabez!

Ezt a tejesítmény, mármint amit a Tied tud, mért vagy számított adat?

Nekem az ezelőtti tuningos volt, az is bitang jól ment, bár sosem mérettem meg padon, így nem tudom a számadatokat, de érzésre király. Engem csak 1 dolog zavar a tuningan, hogy általában füstöl .A Tied milyen ebből a szempontból?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 07:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jah még 1 dolog.
A totalcar műsorban hallottam mikor az új 4karikást tesztelték, hogy még nem kapja meg a multitronic váltót,fejlesztés alatt van, mert nem bírja el a megnövekedett nyomatékot.
A mi esetünkben mi a helyzet az automata váltóval? Ez bírja ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 08:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
begi írta:
Jah még 1 dolog.
A totalcar műsorban hallottam mikor az új 4karikást tesztelték, hogy még nem kapja meg a multitronic váltót,fejlesztés alatt van, mert nem bírja el a megnövekedett nyomatékot.
A mi esetünkben mi a helyzet az automata váltóval? Ez bírja ?


Na ez jó kérdés. Többen vannak azok akik elsőre rávágnák hogy nem. De elgondolkodtató hogy az audi/bmw/merga a nagy 500-600Nm-es dízeleit csak automatával dobja piacra, és egyszer valami szakival volt egy riport hogy miért nincs kézi, a válasz az volt hogy egyszerűen nincs olyan ami elviselné ezt a nagy nyomatékot. Szóval nemtudom. Az biztos hogy az automaták sokat bírnak, elég megnézni amcsiban mekkora lakókocsikat stb vontatnak automata kocsikkal. De hallani olyan véleményt is hogy az e39 automatái nem egy nagy nyomatéktűrők. Szóval nemárt az óvatosság.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 21:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
begi írta:
Gabez!

Ezt a tejesítmény, mármint amit a Tied tud, mért vagy számított adat?

Nekem az ezelőtti tuningos volt, az is bitang jól ment, bár sosem mérettem meg padon, így nem tudom a számadatokat, de érzésre király. Engem csak 1 dolog zavar a tuningan, hogy általában füstöl .A Tied milyen ebből a szempontból?


A 200 lóerő úgy tudom mért adat, a nyomaték csak számított. Ami a füstölést illeti, szerintem egyáltalán nem füstöl jobban. De aki jön a talira az megtekintheti. :-)

Ami az automatát illeti... Én is úgy tudom, hogy az automaták sokkal többet bírnak, mint a kézi váltók. De legyen szó kézi vagy automata váltóról, egy kimondottan teljesítmény optimalizáló chiptuning esetén mindkettőben van annyi "tartalék" hogy simán bírja. De az óvatosság valóban nem árt.
Példa: pont ma beszéltem a sráccal aki az enyémet csinálta, érdeklődtem LizaaRD kolléga 530d-jével kapcsolatban. A következőt mondta. Ami optimális: + 30 Le + 80 Nm, ezt nyugodt szívvel ajánlja. Természetesen lehet följebb húzni (határ a csillagos ég) de azt már "csak saját felelősségre"! Szó szerint idéztem. :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 22:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
LizaaRD írta:
gabez!

Érdekelne, hogy 530dA-nál mik a lehetőségek. Kimondottan a teljesítmény-optimalizáló chipelés foglalkoztat. Sajna, az ismeretségi körömben nem tudtak igazán megbízható tuningoló csapatot megnevezni. A legfontosabb szempont a minőség!


LizaaRD!

Ment PÜ!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 22:45 
Gabez!

Olvastam, köszi az utánajárást! Természetesen részt veszek a talin, és ott majd élőben is tudunk témázgatni róla! (Amúgy is tele vagyok kérdésekkel :) )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 317 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 20 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator