* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 863 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 19:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pola írta:
hamoriarpi írta:
Múlt héten majd 2500 Km-t utaztam az autóval. Itthon nagy %-ban ÖMV Premium dieselt, kisebb %-ban Agip DieselTec-et tankolok. Mindkettővel elégedett vagyok, sőt ezeket tartom a legjobbnak.


Használom ezeket is, amiket felsoroltál, de elsősorban a Shell V-Power Nitro+ Dieselt, szerintem ezzel a legjobb a kocsi.


En is ezt hasznalom :franko:
Arpinal a jobb gazreakcio ugy sem jelent semmit . Max. 45 km./h-ig forgatja a vasat :mrgreen: :nyelves:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.10. 19:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.24. 01:12
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pola írta:
En is ezt hasznalom :franko:


Saját tapasztalatom, hogy nagyságrendileg annyi a különbség a Shell és a többi prémium üzemanyag között, mint a normál gázolaj és a Shell kivételével, a többi cég prémiuma között.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.25. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.25. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.25. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:


En ezert teszem el minden tankolasrol a blokkot !!!!!
Sajnalom !

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!


A pólusnál vagy a Rákos útnál?
A Rákos útihoz járok évek óta és semmi problémám nem volt eddig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 00:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Nem benzint tankoltrá?
Mert nekem akkor állt meg az opel campo :) :)

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 00:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Padre540 írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!


A pólusnál vagy a Rákos útnál?
A Rákos útihoz járok évek óta és semmi problémám nem volt eddig.

Pedig azt mondta a tulaj, hogy ott. Megmutatta a blokkhoz tűzött jegyzőkönyvet is, de nem néztem a címet rajta.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
admin írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Nem benzint tankoltrá?
Mert nekem akkor állt meg az opel campo :) :)

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el
Jó kérdés, nem lehetett benzinszagot érezni a gázolajon. De egyszer le lett már engedve a gázolaj mire hozzám került a kocsi.


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:
Nos tegnap este sikerült elindítani a motort. Az egyébként hibakódmentes motoron már minden cserélve lett próba cseresznye alapon. Motorvezérlő, ac, railszelep, railnyomásszenzor, jeladók. Üzemanyagrendszer átöblítve. Már a vezérlés esetleges átugrására gyanakodtam. Szelepfedél levétele előtt, gondoltam beletolok egy szett 30d injektorsort próbából. Csak ez volt itthon, de bejött. Nagynyomású rendszer légtelenítése után, szinte azonnal beindult. Nem értem, hogy mi az isten nyírhatta ki az injektorokat, de megtette. A résolajcsöveket levettem és úgy indítózva egy csepp résolaj sem jött egyik injektorból sem. Na ilyet sem láttam még. Olyan mintha full eldugultak volna. Bár új injektorhoz nem volt még szerencsém, de eddig mindegyik engedett picit.
Update: a kiszedett injektorokat egyenként rátettem a nagynyomású csőre, és indítóztam. Egyes, kettes injektornál volt max 2 befecskendezés, és utána semmi. Többinél semmi, mintha rá sem tettem volna a csatit. WTF?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:
Nos tegnap este sikerült elindítani a motort. Az egyébként hibakódmentes motoron már minden cserélve lett próba cseresznye alapon. Motorvezérlő, ac, railszelep, railnyomásszenzor, jeladók. Üzemanyagrendszer átöblítve. Már a vezérlés esetleges átugrására gyanakodtam. Szelepfedél levétele előtt, gondoltam beletolok egy szett 30d injektorsort próbából. Csak ez volt itthon, de bejött. Nagynyomású rendszer légtelenítése után, szinte azonnal beindult. Nem értem, hogy mi az isten nyírhatta ki az injektorokat, de megtette. A résolajcsöveket levettem és úgy indítózva egy csepp résolaj sem jött egyik injektorból sem. Na ilyet sem láttam még. Olyan mintha full eldugultak volna. Bár új injektorhoz nem volt még szerencsém, de eddig mindegyik engedett picit.
Update: a kiszedett injektorokat egyenként rátettem a nagynyomású csőre, és indítóztam. Egyes, kettes injektornál volt max 2 befecskendezés, és utána semmi. Többinél semmi, mintha rá sem tettem volna a csatit. WTF?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Ahitattal olvasok es okosodom...

A konkluzio vegul mi lett? Megsult? Eltomodott? Ha mar ugy is kuka nem trancsirozod szet, h van-e benne valami?

Vagy tisztitasi proba lesz?

Csak kotnyeleskedem ;)

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bummer írta:
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:
Nos tegnap este sikerült elindítani a motort. Az egyébként hibakódmentes motoron már minden cserélve lett próba cseresznye alapon. Motorvezérlő, ac, railszelep, railnyomásszenzor, jeladók. Üzemanyagrendszer átöblítve. Már a vezérlés esetleges átugrására gyanakodtam. Szelepfedél levétele előtt, gondoltam beletolok egy szett 30d injektorsort próbából. Csak ez volt itthon, de bejött. Nagynyomású rendszer légtelenítése után, szinte azonnal beindult. Nem értem, hogy mi az isten nyírhatta ki az injektorokat, de megtette. A résolajcsöveket levettem és úgy indítózva egy csepp résolaj sem jött egyik injektorból sem. Na ilyet sem láttam még. Olyan mintha full eldugultak volna. Bár új injektorhoz nem volt még szerencsém, de eddig mindegyik engedett picit.
Update: a kiszedett injektorokat egyenként rátettem a nagynyomású csőre, és indítóztam. Egyes, kettes injektornál volt max 2 befecskendezés, és utána semmi. Többinél semmi, mintha rá sem tettem volna a csatit. WTF?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Ahitattal olvasok es okosodom...

A konkluzio vegul mi lett? Megsult? Eltomodott? Ha mar ugy is kuka nem trancsirozod szet, h van-e benne valami?

Vagy tisztitasi proba lesz?

Csak kotnyeleskedem ;)

Akkor neked jobb, mert én sz...pok, és úgy próbálok okosodni. :D Nem tudom mi lesz velük, és mi lett velük, de még mindig nem hiszem el, hogy 1 darab kilométeren megdöglöttek az injektorok. Pedig tény, hogy megtörtént!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bummer írta:
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
Ãœdv!
Létezik az, hogy OMV prémium dízel gázolajat tankolva 1 km-en belül feladja a harcot az összes, de legalább 5 injektor egy 25d-ben? (Szentmihályi út OMV) Gázolajat leengedve opálos fehéres az állaga. Az autó menet közben rángatni kezdett, és leállt. Többé nem indult be!
Kíváncsi vagyok a véleményekre!

Szerintem csak találgatni lehet.
Az opálos, fehéres szín viszont tény. Én viszont megpróbálnám a tankmosás, szűrőcserék projectet. Railcső végi mikroszűrőt is meg kellene nézni nagyító vagy mikroszkóp alatt.
Friss gázolaj, aztán próba cseresznye.
Strobi is betankolt múlt évben valami pöszméteszörpöt a vényócba. Muhaati jött rá, hogy hol van a kutya elásva. Hiába - kutyában kutya nagy tapasztalata van :!: :wink:
Nos tegnap este sikerült elindítani a motort. Az egyébként hibakódmentes motoron már minden cserélve lett próba cseresznye alapon. Motorvezérlő, ac, railszelep, railnyomásszenzor, jeladók. Üzemanyagrendszer átöblítve. Már a vezérlés esetleges átugrására gyanakodtam. Szelepfedél levétele előtt, gondoltam beletolok egy szett 30d injektorsort próbából. Csak ez volt itthon, de bejött. Nagynyomású rendszer légtelenítése után, szinte azonnal beindult. Nem értem, hogy mi az isten nyírhatta ki az injektorokat, de megtette. A résolajcsöveket levettem és úgy indítózva egy csepp résolaj sem jött egyik injektorból sem. Na ilyet sem láttam még. Olyan mintha full eldugultak volna. Bár új injektorhoz nem volt még szerencsém, de eddig mindegyik engedett picit.
Update: a kiszedett injektorokat egyenként rátettem a nagynyomású csőre, és indítóztam. Egyes, kettes injektornál volt max 2 befecskendezés, és utána semmi. Többinél semmi, mintha rá sem tettem volna a csatit. WTF?


Küldve az én iPhone-ről Tapatalk használatával


Ahitattal olvasok es okosodom...

A konkluzio vegul mi lett? Megsult? Eltomodott? Ha mar ugy is kuka nem trancsirozod szet, h van-e benne valami?

Vagy tisztitasi proba lesz?

Csak kotnyeleskedem ;)

Akkor neked jobb, mert én sz...pok, és úgy próbálok okosodni. :D Nem tudom mi lesz velük, és mi lett velük, de még mindig nem hiszem el, hogy 1 darab kilométeren megdöglöttek az injektorok. Pedig tény, hogy megtörtént!


En mar felraktam a pontot az i-re 2x is egy sima szelepfedel tomites cserevel :facepalm:

Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi :D

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bummer írta:
En mar felraktam a pontot az i-re 2x is egy sima szelepfedel tomites cserevel

Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi

2x? :shock:
Bármi lehetett bárhol, mivel Csonticar-os az autó! Vásárlás után 200km-t ment. :facepalm:
Holnap felhívom az adagolóst, hátha tud valamit mondani azon kívül, hogy vigyem oda, és megnézi. Aztán mondom.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.26. 23:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bummer írta:
En mar felraktam a pontot az i-re 2x is egy sima szelepfedel tomites cserevel

Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi

2x? :shock:
Bármi lehetett bárhol, mivel Csonticar-os az autó! Vásárlás után 200km-t ment. :facepalm:
Holnap felhívom az adagolóst, hátha tud valamit mondani azon kívül, hogy vigyem oda, és megnézi. Aztán mondom.


OFF:
Utalom a Csonti car-t !!!!
De persze amikor en mondom, hogy mekkora egy szemet parasztok a Csonti-sok, akkor le vagyok hurrogva....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 17:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bummer írta:
Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi

Érdeklődtem Nagysápon. 2 verziót mondtak. 1. Benzint tankoltak, besültek a csúcsok. 2. Savas, rossz gázolajat tankoltak, besültek a csúcsok. Azért nem ad üzemanyagot. 500m-en belül bekövetkezhet a jelenség. Az ok, a kenés hiánya.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 18:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
Bummer írta:
Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi

Érdeklődtem Nagysápon. 2 verziót mondtak. 1. Benzint tankoltak, besültek a csúcsok. 2. Savas, rossz gázolajat tankoltak, besültek a csúcsok. Azért nem ad üzemanyagot. 500m-en belül bekövetkezhet a jelenség. Az ok, a kenés hiánya.


Ma tankoltam az omvn. És ott szagolgattam az anyagot... Csak nézték az ablakon keresztül... Alaposan beparaztattal, mert én csak omvn tankolok :-D

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2014.02.28. 04:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Gallaca írta:
Bummer írta:
Mi lehetett a tankban pakura vagy homokvihar?

Ha valamit kideritesz erdekesseg keppen dobd fel legyszi

Érdeklődtem Nagysápon. 2 verziót mondtak. 1. Benzint tankoltak, besültek a csúcsok. 2. Savas, rossz gázolajat tankoltak, besültek a csúcsok. Azért nem ad üzemanyagot. 500m-en belül bekövetkezhet a jelenség. Az ok, a kenés hiánya.


Ma tankoltam az omvn. És ott szagolgattam az anyagot... Csak nézték az ablakon keresztül... Alaposan beparaztattal, mert én csak omvn tankolok :-D

Tapatalk-kal küldve az én LT26i-el


Nem erdemes szagolgatni:)
El kell tenni a blokkot, ha gaz van, akkor .....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2016.06.17. 10:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jómagam az OMW MaxxMotion 95-öt használom.
Keveset járok vele, nem nézem azt a 15-20.-ft különbséget.
(Tegnap is már kihoztam egy 12km-es körre 3 hét állás után, hogy mozogjon kicsit.)
Nincs mással tapasztalatom ezért nem írok róla semmit.
De...!
A MaxxMotion 100-at vagy shell nitro...stb. még nem mertem bele tankolni, van értelme, vagy káros lenne, mi hátránya lehet egy 100-as oktánszámú üzemanyagnak, egy amúgy 95-98-ra szabott motornál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tankolás,kutak,üzemanyagminÅ‘ség
HozzászólásElküldve: 2016.06.17. 10:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Jómagam az OMW MaxxMotion 95-öt használom.
Keveset járok vele, nem nézem azt a 15-20.-ft különbséget.
(Tegnap is már kihoztam egy 12km-es körre 3 hét állás után, hogy mozogjon kicsit.)
Nincs mással tapasztalatom ezért nem írok róla semmit.
De...!
A MaxxMotion 100-at vagy shell nitro...stb. még nem mertem bele tankolni, van értelme, vagy káros lenne, mi hátránya lehet egy 100-as oktánszámú üzemanyagnak, egy amúgy 95-98-ra szabott motornál?


Mi a hátránya? :shock: :shock:
Nem hiába drágább a magasabb oktánszámú üzemanyag. Egyszerűen leírva: minél magasabb oktánszám, annál jobb égés. Kvázi jobban fog menni a kocsi.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 863 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 57 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator