* *
Pontos idő: 2019.04.20. 03:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3561 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 175, 176, 177, 178, 179  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.01.16. 09:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 414
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 286 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
morv írta:
kbhont írta:
PaziG írta:
Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.
Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.
Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.

Nem is volt erről szó... :roll:

Szerintem nem véletlen, hogy nincs róla infó.
Lehet már más is agyalt ilyesmin, de nem jött össze, meg talán inkább a keleti végeken, ahol szeretnek maszekolgatni.
Mivel a tehetősebb felén a bolygónknak inkább vesz egy 750-est aki nagy teljesítményt akar, vagy egy eleve 6 fokozatú típust, ha mást, újabbat szeretne, mint méricskéljen egyéb váltókat.
Meg ugye több kérdés is felvetődik:
Mivel a motor bár ugyanaz mint más típusban, a főtengely váltó felőli csatlakozó felülete vajon ugyanolyan-e?
A kardánalagút harangja optimális méretezésű-e?
A váltó bakrögzítési pontjai megfelelően illeszkednének-e?
A váltó és motor összekapcsoló furatai egymásnak megfelelő helyen vannak-e?
Az eltérő váltó kulisszáját be lehet-e építeni az e39-be?

Szóval egy ilyen kísérletnél igencsak többe kerülne a hús, mint a leves és még kasztni átalakítást is igényelhetne.
Az elektronikai illesztésről nem is beszélve...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.01.18. 02:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem mondok semmit a váltó olaj csere ellen, nem árt. De nem az a fő halálozási indok a GM váltónal. Hanem a vezetési stílus, illetve a felhasználás módja.

https://www.motor-talk.de/forum/1-000-0 ... st14219747

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 22:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Nem feltétlenül olajcsere, ráadásul e38 730d, viszont tőletek kaptam eddig a legnagyobb segítséget, ha gond volt, így most is kérném! Megálltam az autóval, aztán tolatni akartam, de éreztem, hogy sokkal könnyebben megy a váltókar fel-le. Nagy nehezen bement R-be, majd D-be is. Mentem egy kört, semmi gond nincs a váltással, de leparkoltam és se P se R se D, csak N. Konkrétan lötykölgethetem kisujjal a kart fel le, annyi, hogy a gombot nyomnom kell. Mi történt? Felpattintottam a váltószoknyát, de nem tudom, mi akadhatott szét. Előre is köszi!

üdv,
Csongi

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 22:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elszakadhatott a bowden?!

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 23:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Elszakadhatott a bowden?!

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Remélem, hogy max annyi történt! A váltókarra hol csatlakozik? Mert alánéztem, de mintha a helyén lenne a bowden a váltón!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 23:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Váltó karra nem tudom, de a valtonak a bal oldalnál van:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 23:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Váltó karra nem tudom, de a valtonak a bal oldalnál van:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Igen, azt most néztem meg nem rég. "Sajnos" nem vettem észre semmi rendelleneset, bár tökéletesen nem láttam!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.26. 23:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
vtibi9512 írta:
Váltó karra nem tudom, de a valtonak a bal oldalnál van:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Igen, azt most néztem meg nem rég. "Sajnos" nem vettem észre semmi rendelleneset, bár tökéletesen nem láttam!
Le kell szedni a komplett burkolatot a valtokarnal és ott lesz szerintem

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vtibi9512 az itt látható tagok köszönték meg: Csongi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.27. 17:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Csongi írta:
vtibi9512 írta:
Váltó karra nem tudom, de a valtonak a bal oldalnál van:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Igen, azt most néztem meg nem rég. "Sajnos" nem vettem észre semmi rendelleneset, bár tökéletesen nem láttam!
Le kell szedni a komplett burkolatot a valtokarnal és ott lesz szerintem

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


No, probléma megoldva. Kiakadt alul, 80 ft-os 12-es zégergyűrű lett a megoldás. Köszönöm szépen a segítséget nektek. A sztorihoz hozzátartozik, hogy egy 25 éves tölgyfaléccel kerestem ki a D-t a kocsi alatt. Utána rükverc, majd leállítás. Ugye sebességben nem indul, tölgyfával ismét N vagy P, majd D amíg el nem jutottunk egy értelmes emelőhöz! :D Ettől nagyobb baja ne legyen!

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.02.27. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
vtibi9512 írta:
Csongi írta:
vtibi9512 írta:
Váltó karra nem tudom, de a valtonak a bal oldalnál van:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Igen, azt most néztem meg nem rég. "Sajnos" nem vettem észre semmi rendelleneset, bár tökéletesen nem láttam!
Le kell szedni a komplett burkolatot a valtokarnal és ott lesz szerintem

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


No, probléma megoldva. Kiakadt alul, 80 ft-os 12-es zégergyűrű lett a megoldás. Köszönöm szépen a segítséget nektek. A sztorihoz hozzátartozik, hogy egy 25 éves tölgyfaléccel kerestem ki a D-t a kocsi alatt. Utána rükverc, majd leállítás. Ugye sebességben nem indul, tölgyfával ismét N vagy P, majd D amíg el nem jutottunk egy értelmes emelőhöz! :D Ettől nagyobb baja ne legyen!
Tökéletes! :) sok balesetmentes km-t:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 18:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.07. 18:27
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 2001 525d van. Pár napja halk ciripelést hallottam a váltóból ami ma sport módban 140nél zakatolásra váltott majd D-be kapcsolva elhallgatott aztán egy gyenge huppanó után újból visszatért a halk ciripelés... Valami leszakadt benne talán? Köszi a segítséget előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 18:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 43 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
530d, GM váltó (bontatlan), 440ezer km.
1.) Ötödik fokozatban lockup zárva, 80-100 körüli tempó, 1500-as körül fordulat, és kis terhelés --> elkezd a fordulat pulzálni, az autó rángatni.
2.) Szintén lockupolva ötödik fokozatban gázadásra kb 50rpm-et felugrik a fordulat, és csak onnan megy együtt a sebességmutatóval. Gáz elengedésekor szintén esik 50rpm-et kb., és utána lassul együtt a km/h-val. Mintha megcsúszna.
3.) Szintén lockupolva, ha alacsony fordulatról erőteljesen lenyomom a gázt, akkor ránt egyet mikor szétoldja a lockupot.
4.) 4.ben és 5.ben szintén lockupolt állapotban időnként rázza az egész kasztnit.
5.) néha egy-egy váltásnál enyhe torpanás érzékelhető.
Egyébként kúszik ahogy kell, jókor vált, jól reagál.
A tünetek mondhatni eléggé egyszerre jelentkeztek, és nem különösen erősek még.
Találkozott valaki ilyen problémákkal? Merrefelé lenne érdemes keresgélni?
A magyar automataváltó kartell tagjai már azelőtt félmillió körüli ajánlattal indítanak hogy a jelenségeket meghallgatnák. Ezzel a hozzáállással én nem tudok azonosulni, és nem is kívánom támogatni.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, lacir1
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
530d, GM váltó (bontatlan), 440ezer km.
1.) Ötödik fokozatban lockup zárva, 80-100 körüli tempó, 1500-as körül fordulat, és kis terhelés --> elkezd a fordulat pulzálni, az autó rángatni.
2.) Szintén lockupolva ötödik fokozatban gázadásra kb 50rpm-et felugrik a fordulat, és csak onnan megy együtt a sebességmutatóval. Gáz elengedésekor szintén esik 50rpm-et kb., és utána lassul együtt a km/h-val. Mintha megcsúszna.
3.) Szintén lockupolva, ha alacsony fordulatról erőteljesen lenyomom a gázt, akkor ránt egyet mikor szétoldja a lockupot.
4.) 4.ben és 5.ben szintén lockupolt állapotban időnként rázza az egész kasztnit.
5.) néha egy-egy váltásnál enyhe torpanás érzékelhető.
Egyébként kúszik ahogy kell, jókor vált, jól reagál.
A tünetek mondhatni eléggé egyszerre jelentkeztek, és nem különösen erősek még.
Találkozott valaki ilyen problémákkal? Merrefelé lenne érdemes keresgélni?
A magyar automataváltó kartell tagjai már azelőtt félmillió körüli ajánlattal indítanak hogy a jelenségeket meghallgatnák. Ezzel a hozzáállással én nem tudok azonosulni, és nem is kívánom támogatni.
Enyém is majdnem ez... Várom a válaszokat szintén.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.15. 22:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2243
Adott köszi: 423 alkalommal
Kapott köszik: 462 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
530d, GM váltó (bontatlan), 440ezer km.
1.) Ötödik fokozatban lockup zárva, 80-100 körüli tempó, 1500-as körül fordulat, és kis terhelés --> elkezd a fordulat pulzálni, az autó rángatni.
2.) Szintén lockupolva ötödik fokozatban gázadásra kb 50rpm-et felugrik a fordulat, és csak onnan megy együtt a sebességmutatóval. Gáz elengedésekor szintén esik 50rpm-et kb., és utána lassul együtt a km/h-val. Mintha megcsúszna.
3.) Szintén lockupolva, ha alacsony fordulatról erőteljesen lenyomom a gázt, akkor ránt egyet mikor szétoldja a lockupot.
4.) 4.ben és 5.ben szintén lockupolt állapotban időnként rázza az egész kasztnit.
5.) néha egy-egy váltásnál enyhe torpanás érzékelhető.
Egyébként kúszik ahogy kell, jókor vált, jól reagál.
A tünetek mondhatni eléggé egyszerre jelentkeztek, és nem különösen erősek még.
Találkozott valaki ilyen problémákkal? Merrefelé lenne érdemes keresgélni?
A magyar automataváltó kartell tagjai már azelőtt félmillió körüli ajánlattal indítanak hogy a jelenségeket meghallgatnák. Ezzel a hozzáállással én nem tudok azonosulni, és nem is kívánom támogatni.


Hát hogy kívánsz-e vele azonosulni vagy sem, az szíved joga, de igazuk van sajnos. Ennyi km után már egy igen nagy revízió ráfér a váltóra. A problémádat egyébként vagy a lock-up kuplung kopása vagy pedig a mechatronikában található lock-up szelep kopása és/vagy mechatronika kopása okozza. Van hozzá javító szett, fel kell dörzsárazni a mechatronikát és kap egy perselyt és egy új lock-up szelepet. Ennyi km-nél az utóbbi is esélyesés ha felújíttatod a váltót és mondjuk mechatronika gond is van, megint megy a levesbe a wandler rövid időn belül.

Mi a megoldás? Angliából 100 ezer forintért venni rá egy fiatal váltót. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.16. 09:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 43 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
530d, GM váltó (bontatlan), 440ezer km.
1.) Ötödik fokozatban lockup zárva, 80-100 körüli tempó, 1500-as körül fordulat, és kis terhelés --> elkezd a fordulat pulzálni, az autó rángatni.
2.) Szintén lockupolva ötödik fokozatban gázadásra kb 50rpm-et felugrik a fordulat, és csak onnan megy együtt a sebességmutatóval. Gáz elengedésekor szintén esik 50rpm-et kb., és utána lassul együtt a km/h-val. Mintha megcsúszna.
3.) Szintén lockupolva, ha alacsony fordulatról erőteljesen lenyomom a gázt, akkor ránt egyet mikor szétoldja a lockupot.
4.) 4.ben és 5.ben szintén lockupolt állapotban időnként rázza az egész kasztnit.
5.) néha egy-egy váltásnál enyhe torpanás érzékelhető.
Egyébként kúszik ahogy kell, jókor vált, jól reagál.
A tünetek mondhatni eléggé egyszerre jelentkeztek, és nem különösen erősek még.
Találkozott valaki ilyen problémákkal? Merrefelé lenne érdemes keresgélni?
A magyar automataváltó kartell tagjai már azelőtt félmillió körüli ajánlattal indítanak hogy a jelenségeket meghallgatnák. Ezzel a hozzáállással én nem tudok azonosulni, és nem is kívánom támogatni.


Hát hogy kívánsz-e vele azonosulni vagy sem, az szíved joga, de igazuk van sajnos. Ennyi km után már egy igen nagy revízió ráfér a váltóra. A problémádat egyébként vagy a lock-up kuplung kopása vagy pedig a mechatronikában található lock-up szelep kopása és/vagy mechatronika kopása okozza. Van hozzá javító szett, fel kell dörzsárazni a mechatronikát és kap egy perselyt és egy új lock-up szelepet. Ennyi km-nél az utóbbi is esélyesés ha felújíttatod a váltót és mondjuk mechatronika gond is van, megint megy a levesbe a wandler rövid időn belül.

Mi a megoldás? Angliából 100 ezer forintért venni rá egy fiatal váltót. :taps:


Köszönöm a választ, én is erre a megoldásra jutotam. Bár 100ezernél azért egy kicsit többe kerülnek, de sikerült szerezni egy 110ezer mérföldeset. Remélem ezzel sokáig boldogság lesz. :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.16. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2243
Adott köszi: 423 alkalommal
Kapott köszik: 462 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:

Köszönöm a választ, én is erre a megoldásra jutotam. Bár 100ezernél azért egy kicsit többe kerülnek, de sikerült szerezni egy 110ezer mérföldeset. Remélem ezzel sokáig boldogság lesz. :D


Én az olajat lecseréltetném benne mégpedig úgy, hogy atomjaira szedném a váltót, mechatronikát is szétszedetném, tömítéseket cseréltetnék benne és akkor biztos, hogy jó pár évig nem lesz gond. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.17. 10:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 102 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként hogy lehet érzékelni, hogy összekapcsol a Lock up? Csak kíváncsiságból. Én próbáltam figyelni, de nem veszek észre semmit ha kapcsolódnak a lapátok. De nem is tudom mire kell figyelni. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.17. 10:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 29
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Egyébként hogy lehet érzékelni, hogy összekapcsol a Lock up? Csak kíváncsiságból. Én próbáltam figyelni, de nem veszek észre semmit ha kapcsolódnak a lapátok. De nem is tudom mire kell figyelni. :oops:
110nel full gaznal is szépen emelkedik a fordulatszammero a sebességel:) amikor osszezar olyan mintha valtana egyet

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vtibi9512 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.17. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2243
Adott köszi: 423 alkalommal
Kapott köszik: 462 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
Egyébként hogy lehet érzékelni, hogy összekapcsol a Lock up? Csak kíváncsiságból. Én próbáltam figyelni, de nem veszek észre semmit ha kapcsolódnak a lapátok. De nem is tudom mire kell figyelni. :oops:


Nem a lapátok kapcsolnak össze. :) https://www.youtube.com/watch?v=z5G2zQ_3xTc 2:50 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.18. 11:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 43 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
NagySándor írta:
Egyébként hogy lehet érzékelni, hogy összekapcsol a Lock up? Csak kíváncsiságból. Én próbáltam figyelni, de nem veszek észre semmit ha kapcsolódnak a lapátok. De nem is tudom mire kell figyelni. :oops:


Nem a lapátok kapcsolnak össze. :) https://www.youtube.com/watch?v=z5G2zQ_3xTc 2:50 :)
Egyébként érdekesség, hogy dízelnél a komfortra való tekintettel nem szokás 100% összezárni a tárcsát, csak olyan 95-98%-osan, hagyva egy kis mikroszlipet, csillapítván a dízelre jellemző nagy amplitudójú torziós lengéseket. Ez megmagyarázza az 50rpm-es ugrást gázadáskor-elvételkor, viszont határozottan nem tesz jót az élettartamnak.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3561 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 175, 176, 177, 178, 179  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator