* *
Pontos idő: 2019.11.21. 23:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3575 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 258 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:
Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 12:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:
Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....
Igen én is, ez mellett vagyok. Imádom az automatát, kicsit lassabb, mint ha kézi lenne, de a kényelme mindent visz :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:
Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 21:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:
Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 21:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Gallaca írta:
leslie írta:
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
[quote="lacir1"]Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....

100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.

Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális![/quote]Az biztos, és ha úgy nézzük ugyan annyi majdnem egy kuplung ebbe mint egy váltó felújítás automataba

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 22:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:facepalm:[/quote]

Ha ugyanott megáll az összeg, akkor én inkább az automatát újítanám fel. Egy ekkora kocsi automatával kényelmes tud lenni.....[/quote]
100-120e egy átalakító szett, kb ugyanannyi a munkadíj. Csináltam már 1-2-t régebben. Soha nem manuálosítanám a sajátom.[/quote]
Én az előző E34 M535-be cseréltem le az 5gangost egy autómatára...Pedig az még az előző generációs sorozat volt, de imádtam!
Biztos, hogy többet nem kell manuális![/quote]Az biztos, és ha úgy nézzük ugyan annyi majdnem egy kuplung ebbe mint egy váltó felújítás automataba

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről[/quote]
Bizony! Kellet volna kuplunk+ kéttömegű+hardi+kardán.
Így beraktam az automatát. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.20. 00:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.20. 14:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 552
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.20. 14:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.20. 14:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 552
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
atesz155 írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! P-bol D-be van egy kis rántás. Rezzenéstelenul kéne módot váltania? Vagy ennyi még belefer?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem semmi rántást nem produkál, P-ből D-be rakás után kb 1 sec múlva megjön a hajtás.
Nem érzed hogy raadja a hajtast ugy hogy nyomod a féket?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

dehogynem, érzem hogy ráadja, de nem ránt semmi, lágyan történik minden.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.23. 15:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mit lehet tesztelni a váltón benyomott fékkel és csutka gazon?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.31. 02:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 01:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 48 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem akkor csak zárja lockupot 70-nél, ha leheletfinoman megyek, egyébként később. És gázadásra szétoldja. 120 felett van az, hogy ha teljesen lenyomom a gázpedált (nem kick-down), akkor már nem oldja szét.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 02:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Gm váltó mikor lock up-ol? Nekem mindig kereken 70 nel az normális?

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Nekem akkor csak zárja lockupot 70-nél, ha leheletfinoman megyek, egyébként később. És gázadásra szétoldja. 120 felett van az, hogy ha teljesen lenyomom a gázpedált (nem kick-down), akkor már nem oldja szét.
Igen, általában ezzel a váltóval lehellet finoman megyek sajnos :(

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.14. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.11.16. 01:04
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Foglalkozott már valaki elméletben 6 sebességes automata beépítésével E39-be?
Mechanikailag, gondolom megoldható.
Vezérlés lehet problémás
6HP26 vezérlője is különálló, mint GM váltóé?

_________________
Üdvözlettel,

Pazi Gyuri


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 14:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PaziG írta:
Sziasztok!

Foglalkozott már valaki elméletben 6 sebességes automata beépítésével E39-be?
Mechanikailag, gondolom megoldható.
Vezérlés lehet problémás
6HP26 vezérlője is különálló, mint GM váltóé?

Biztos, hogy összehozható ez a váltó az e39-el?
Valahogy nem tudom elképzelni, de ettől még lehet, hogy igen.
Sokszor a bele gyártott váltókkal is küszködnek mire összerakják rendesen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 17:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.11.16. 01:04
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

_________________
Üdvözlettel,

Pazi Gyuri


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PaziG az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 19:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PaziG írta:
Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.16. 00:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2326
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 307 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
PaziG írta:
Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.16. 08:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
kbhont írta:
PaziG írta:
Ettől tartok én is, az egész internet hallgat a témáról, pedig olvasgattam külföldi fórumokban is.
Az M57 motor hátulja tuti nem változott attól, hogy TU lett.

Alpina D10-esen (és E38 730d-n) volt a ZF 5HP24, ami nem sokkal erősebb (430Nm), mint a GM és volt a ZF 5HP30 is. Ez utóbbi viszont bivaly (560Nm) és szerelték többféle 40i motorokhoz (E39-hez is), sőt még 50i-hez és 6 literes Aston Martin DB7-hez. Ez elég lenne.

Bár a 6HP család sokkal kifinomultabb vezérlést kapott, sokat használja a lock-up-ot, kevésbé csúsztat.

Szia! Ez engem is érdekelne...
Bár nekem 5HP30 váltó van fent, de szívesen kipróbálnék egy más áttételezésű váltót is!
Ha látsz valami infót, akkor oszd meg velünk légyszíves!
Köszi!
Az M57N motor hatulja mas, mint az M57, e60 kezi valto nem megy fel e39-re.

Nem is volt erről szó... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3575 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator