2017.09.05. 23:42
02-es ugyhogy sztem GM. Meg szoktak ousztulni jelzes nelkul?rockerekhu írta:morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?
GM váltó van benne vagy már ZF?
2017.09.06. 00:36
morv írta:02-es ugyhogy sztem GM. Meg szoktak ousztulni jelzes nelkul?rockerekhu írta:morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?
GM váltó van benne vagy már ZF?
2017.09.06. 00:48
Akkor mehet vissza gariba a valtoshoz, aki elso hallasra el sem tudta kepzelni, hogy ez elofordult. Lesz itt meg kuzdelem. Egyebkent az elso elhalalozas nem sokkal egy valtoolaj csere utan volt, kb 260 ezer km volt akkor benne. Lehet nem kellett volna mar piszkalni.Gallaca írta:morv írta:02-es ugyhogy sztem GM. Meg szoktak ousztulni jelzes nelkul?rockerekhu írta:morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?
GM váltó van benne vagy már ZF?
Igen! Hibaüzenet, vészprogram nincs, de nem megy. Most is van egy ilyen E46 330d-m. Angolból eljött lábon a házig, műhelybe félútról már tréler volt. E39 is volt ilyen, hidegen 2 métert tudott megtenni, hibaüzi ott sem volt.
2017.09.06. 15:34
kovessyroli írta:Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.
2017.09.06. 18:02
morv írta:Akkor mehet vissza gariba a valtoshoz, aki elso hallasra el sem tudta kepzelni, hogy ez elofordult. Lesz itt meg kuzdelem. Egyebkent az elso elhalalozas nem sokkal egy valtoolaj csere utan volt, kb 260 ezer km volt akkor benne. Lehet nem kellett volna mar piszkalni.Gallaca írta:morv írta:02-es ugyhogy sztem GM. Meg szoktak ousztulni jelzes nelkul?rockerekhu írta:morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?
GM váltó van benne vagy már ZF?
Igen! Hibaüzenet, vészprogram nincs, de nem megy. Most is van egy ilyen E46 330d-m. Angolból eljött lábon a házig, műhelybe félútról már tréler volt. E39 is volt ilyen, hidegen 2 métert tudott megtenni, hibaüzi ott sem volt.
2017.09.19. 20:44
2017.09.19. 23:11
kapitany írta:Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy facelift előtti e39 (GM) automata váltó olajszintet hol tudok ellenőrizni? Youtube-on nem találtam How to videót :/
Köszönettel,
Tamás
2017.10.24. 21:22
2017.10.24. 22:20
bzsoltie írta:Hali!
GM váltónál a túl alacsony olajszint milyen érzékelhető elváltozást produkálhat?
2017.10.25. 15:31
kovessyroli írta:bzsoltie írta:Hali!
GM váltónál a túl alacsony olajszint milyen érzékelhető elváltozást produkálhat?
Pl. beteszed N-ből D-be, és a hajtást nem abban a pillanatban teszi rá a kerekekre, ahogy behúzod a választókarral, hanem kell vári 2 - 3 sec-ot.
"késik" a váltó.
2017.10.26. 11:37
kovessyroli írta:bzsoltie írta:Hali!
GM váltónál a túl alacsony olajszint milyen érzékelhető elváltozást produkálhat?
Pl. beteszed N-ből D-be, és a hajtást nem abban a pillanatban teszi rá a kerekekre, ahogy behúzod a választókarral, hanem kell vári 2 - 3 sec-ot.
"késik" a váltó.
2018.02.19. 17:51
2018.02.19. 18:09
toxi92 írta:Váltó hiba? Vagy figyelmeztethet szervo ra is? Jobb alsó sarokban,fogaskerék,benne felkiáltó jel.
2018.02.19. 18:37
Bandi1978 írta:toxi92 írta:Váltó hiba? Vagy figyelmeztethet szervo ra is? Jobb alsó sarokban,fogaskerék,benne felkiáltó jel.
Ha ilyen, akkor:
2018.02.19. 18:39
toxi92 írta:Bandi1978 írta:toxi92 írta:Váltó hiba? Vagy figyelmeztethet szervo ra is? Jobb alsó sarokban,fogaskerék,benne felkiáltó jel.
Ha ilyen, akkor:
Igen ez az. Ez csak is váltóra utal? Mert elől a kormányszervó hűtője el van törve,ahogy el indul a motor,ömlik ott az olaj.
2018.02.19. 19:22
2018.02.19. 19:39
2018.02.19. 19:43
toxi92 írta:Nem ez a hűtő folyat, le követtem a csöveket,a szervonak a hűtője. Nem tudom hogy tudnék nektek képet feltölteni
2018.02.19. 19:54
2018.02.19. 19:56