Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.06.30. 19:11

katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D


Ezzel kellett volna kezdeni bemutatkozás után. Szerintem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.06.30. 19:21

Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.06.30. 20:05

katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)


Senki sem kérdezte mennyiért vetted. Senki sem kérdezte hány éves vagy. Mindenki örül veled együtt, hogy meg akarod javítani.

Biztosan velem van a baj, mert ha egy új helyre belépek, először köszönök. Azután megkérdezem, hogy tudnak -e segíteni a problémámon. Ezután alaposan körbeírom, és ha nem tudnak segíteni, akkor más megoldást keresek, és nem fikázom azokat akik nem tudtak segíteni.

Az első beírásod stílusa hozta ki belőlem az előítéleteket, aminek írásban adtam hangot. A második, amit gallacanak írtál az már konkrétan kiverte a biztosítékot. Titeket fiatalokat nem tanítottak meg a szüleitek viselkedni?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 5 atti523i, bendegúz, Gallaca, hamoriarpi, SvidronyA
Értékelés: 23.81%

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.06.30. 20:42

bendegúz írta:
katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D

Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
:franko:

Ebben az esetben (és a hasonlóakban) a "segítség" Admintól kell... :roll:

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.06.30. 22:13

bendegúz írta:
katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D

Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
:franko:

Na az a vonat ment már el...

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.01. 01:39

Érdekes hiba. :D Csak, hogy mindenkinek legyen érdekesség az ilyen hibával kapcsolatban. Azért mert a váltó nem ír be hibát, nem jelenti azt, hogy más nem lehet rá hatással. ABS-ben van hibakód? Ha nem kap sebesség jelet nem fog felállni az adaptáció, amit szerintem is kitöröltek. Ja és ha megy a kilométeróra, nem jelenti azt, hogy van sebesség jel. A váltó az egy "paraszt egyszerű" szerkezet. Kell neki behajtási-, kihajtási fordulatszám, és gázpedál állás. A többit a vezérlő számolja. Ha például nyomatékhiány van (rossz légtömegmérő akár), nem fog egyáltalán, vagy normálisan felállni az adaptáció. Az alapadaptáció elkészítése sem egy kis kocsikázással történik (Muhaati már látta). Nem egyszerű folyamat, és nem hajtható végre minden körülmény között. 6HP ZF-től felfelé egy "hibaolvasással" meg lehet mondani, hogy melyik kuplung fog megcsúszni, jóval azelőtt, hogy beírná hibára, vagy azt is, hogy a mechatronik melyik szelepe nem zár már normálisan.
Ezeknél a kocsiknál, nem hibákat kell törölni, ahogy azt Gallaca is elmondta, hanem rendszerben kell gondolkodni. Itt minden hatással van mindenre. Pl. a mai e46-on egy üléscsatlakozó hiba miatt nem ment az index visszajelzés (többek között). Egyszerű volt kiszúrni, hogy melyik részét kell feszegetni a kocsinak, ha látod a rendszer működését, egyébként csak sötétben vakarózik az ember. Van, hogy sokszor nincs hibakód, ilyenkor élőadatból kell megszülni a megoldást. Az esetek 95%-ban elárulja a kocsi a nyűgjét, viszont az emberek kb. 80%-a nem tudja azt értelmezni. Ezért a problémásabb alkatrészeket, mint a váltó ebben az esetben, érdemesebb meghagyni a tapasztaltabb segítőkész embereknek (pl. a fentebb említett kollégák is), mielőtt a haver/szomszéd az autocom-jával kitörli a 23c2-es hibakódot (amiről persze fingunk sincs hogy mi)), hátha megjavul az autó. Ilyenkor csak a szerelőt és saját magukat szívatják a gondos tulajok.

Üdv.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Qwerti az itt látható tagok köszönték meg: 4 bendegúz, muhaati, NagyMatyas, seepheerd
Értékelés: 19.05%

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.01. 08:24

Qwerti írta: Az alapadaptáció elkészítése sem egy kis kocsikázással történik (Muhaati már látta).


Ezt megerősítem. Nekem cserélve lett sok vezérlőegység, többek között a váltóvezérlő is és a beépített váltóvezérlőn pedig szoftverfrissítés is volt. Az újraélesztett autó teljesen másként működött mint előtte. Nagyon pici gázadásra is ugrott. Elég volt csak ránézni a gázpedálra és nagyon hirtelen elindult. Aztán pár száz kilométer megtétele után szépen megszelídült és most olyan mint a hiba előtt.

Qwerti írta:Ezeknél a kocsiknál, nem hibákat kell törölni, ahogy azt Gallaca is elmondta, hanem rendszerben kell gondolkodni.


Ez annyira igaz, hogy pl. egy ILYEN HIBÁT is csak tapasztalt és hozzáértő (aki összességében látja a rendszert) ember ismer fel és tud valós megoldást adni a problémára, a hibakódok ész nélküli törlése és mindenféle (egyébként hibátlan) alkatrészek (pl. gyújtógyertya, gyújtótrafó, stb.) cseréje helyett.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.01. 23:09

katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)

szia kedves Bendegúz!áruld már el mennyiért vetted a gépet.szerintem azt a másfelet meglehet szorozni kettővel hárommal.ezt nem kóstolgatásnak szántam :D Katakacs,remélem nincs harag :D

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.01. 23:32

Részemről nincsen harag! :D

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.02. 08:52

atti523i írta:
katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)

szia kedves Bendegúz!áruld már el mennyiért vetted a gépet.szerintem azt a másfelet meglehet szorozni kettővel hárommal.ezt nem kóstolgatásnak szántam :D Katakacs,remélem nincs harag :D

Öt évesen vettem, kilenc évvel ez előtt, akkor pont egy vadi új Suzuki SX-4 áráért.
De ez mindegy. :wink:

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.03. 12:11

katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D


Nekem egyszer volt hasonló. Azt konkrétan a 17-es felni okozta a mai napig nem tudom hogy miért. Másik autón nem okozta ezt a problémát. Feltettem helyette 16-os kerekeket és azóta minden úgy megy ahogy kell.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.27. 09:44

Sziasztok!

Érdeklődnék, kit tudnátok ajánlani autómata váltó javítással kapcsolatban, régebben Papp Tamást dícsérték itt jó páran. Még mindig ő a legmegbízhatóbb? Esetleg más referencia?

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.07.27. 10:43

bmw750i írta:Sziasztok!

Érdeklődnék, kit tudnátok ajánlani autómata váltó javítással kapcsolatban, régebben Papp Tamást dícsérték itt jó páran. Még mindig ő a legmegbízhatóbb? Esetleg más referencia?

Igen Papp Tomit keresd ez ügyben megbizható és korekt.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.01. 14:06

Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.01. 15:03

BMWFUN írta:Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

Én egyszer sem vettem észre, hogy egyáltalán érezhetően váltana az enyém lassításkor. Motorféknél asszem kb 1500-ös fordulat körül van a motor, nagyjából 20-30 km/h-ig, majd utána alapjárat. Ha gázt nyomok neki mielőtt megállnék, egyértelműen érezni, és látni a fordulatból, hogy éppen a sebességhez legmegfelelőbb fokozatból gyorsít.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.01. 15:22

atesz155 írta:
BMWFUN írta:Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

Én egyszer sem vettem észre, hogy egyáltalán érezhetően váltana az enyém lassításkor. Motorféknél asszem kb 1500-ös fordulat körül van a motor, nagyjából 20-30 km/h-ig, majd utána alapjárat. Ha gázt nyomok neki mielőtt megállnék, egyértelműen érezni, és látni a fordulatból, hogy éppen a sebességhez legmegfelelőbb fokozatból gyorsít.


Igen, az a normális, ha nem érzed. Nálam ezelôtt nem volt ez a jelenség és a többi fokozatban most sem tapasztalható. Eléggé határozottan érezhetô a 2-3x rántás.
Egyébként vajpuha, pedig már 379 000 van benne.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.01. 17:20

BMWFUN írta:Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.


Ha jól értelmezem, akkor jelentkezik ez, amikor a váltó a lock up-ból kellene, hogy visszaváltson, de inkább ránt kettőt-hármat.
Nekem az utolsó 30d-n volt hasonló jelenség, csak nálam éppen úgy jelentkezett, hogy 120-ig szépen fölváltogatott normálisan, majd ha innét visszalassítottam motorfékkel 90-re, akkor jött a rángatás gázadás esetén, amikor visszaváltattam gázzal.
Ha dombon fölfelé csináltam, itt értelemszerűen nagyobb volt a terhelés, akkor a rángás intenzívebben jelentkezett.
Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.01. 18:31

kovessyroli írta:Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.


Akkor ennek tudatában Schnitzer Szabinál bejelentkezhetek lassan egy jóképességû váltóra? :S

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.05. 19:10

Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?

Re: Automataváltó =-olajcsere =-vagy--nem--

2017.09.05. 23:38

morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?

GM váltó van benne vagy már ZF?
Hozzászólás küldése

VigLink badge