* *
Pontos idő: 2017.09.21. 14:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3467 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 170, 171, 172, 173, 174  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 19:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
katakacs írta:
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D


Ezzel kellett volna kezdeni bemutatkozás után. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 20:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
katakacs írta:
Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)


Senki sem kérdezte mennyiért vetted. Senki sem kérdezte hány éves vagy. Mindenki örül veled együtt, hogy meg akarod javítani.

Biztosan velem van a baj, mert ha egy új helyre belépek, először köszönök. Azután megkérdezem, hogy tudnak -e segíteni a problémámon. Ezután alaposan körbeírom, és ha nem tudnak segíteni, akkor más megoldást keresek, és nem fikázom azokat akik nem tudtak segíteni.

Az első beírásod stílusa hozta ki belőlem az előítéleteket, aminek írásban adtam hangot. A második, amit gallacanak írtál az már konkrétan kiverte a biztosítékot. Titeket fiatalokat nem tanítottak meg a szüleitek viselkedni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 5 atti523i, bendegúz, Gallaca, hamoriarpi, SvidronyA
Értékelés: 23.81%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 20:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2158
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 481 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
katakacs írta:
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D

Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
:franko:

Ebben az esetben (és a hasonlóakban) a "segítség" Admintól kell... :roll:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.06.30. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5242
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1640 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
katakacs írta:
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D

Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
:franko:

Na az a vonat ment már el...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.01. 01:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 551
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 70 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Érdekes hiba. :D Csak, hogy mindenkinek legyen érdekesség az ilyen hibával kapcsolatban. Azért mert a váltó nem ír be hibát, nem jelenti azt, hogy más nem lehet rá hatással. ABS-ben van hibakód? Ha nem kap sebesség jelet nem fog felállni az adaptáció, amit szerintem is kitöröltek. Ja és ha megy a kilométeróra, nem jelenti azt, hogy van sebesség jel. A váltó az egy "paraszt egyszerű" szerkezet. Kell neki behajtási-, kihajtási fordulatszám, és gázpedál állás. A többit a vezérlő számolja. Ha például nyomatékhiány van (rossz légtömegmérő akár), nem fog egyáltalán, vagy normálisan felállni az adaptáció. Az alapadaptáció elkészítése sem egy kis kocsikázással történik (Muhaati már látta). Nem egyszerű folyamat, és nem hajtható végre minden körülmény között. 6HP ZF-től felfelé egy "hibaolvasással" meg lehet mondani, hogy melyik kuplung fog megcsúszni, jóval azelőtt, hogy beírná hibára, vagy azt is, hogy a mechatronik melyik szelepe nem zár már normálisan.
Ezeknél a kocsiknál, nem hibákat kell törölni, ahogy azt Gallaca is elmondta, hanem rendszerben kell gondolkodni. Itt minden hatással van mindenre. Pl. a mai e46-on egy üléscsatlakozó hiba miatt nem ment az index visszajelzés (többek között). Egyszerű volt kiszúrni, hogy melyik részét kell feszegetni a kocsinak, ha látod a rendszer működését, egyébként csak sötétben vakarózik az ember. Van, hogy sokszor nincs hibakód, ilyenkor élőadatból kell megszülni a megoldást. Az esetek 95%-ban elárulja a kocsi a nyűgjét, viszont az emberek kb. 80%-a nem tudja azt értelmezni. Ezért a problémásabb alkatrészeket, mint a váltó ebben az esetben, érdemesebb meghagyni a tapasztaltabb segítőkész embereknek (pl. a fentebb említett kollégák is), mielőtt a haver/szomszéd az autocom-jával kitörli a 23c2-es hibakódot (amiről persze fingunk sincs hogy mi)), hátha megjavul az autó. Ilyenkor csak a szerelőt és saját magukat szívatják a gondos tulajok.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Qwerti az itt látható tagok köszönték meg: 4 bendegúz, muhaati, NagyMatyas, seepheerd
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.01. 08:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Qwerti írta:
Az alapadaptáció elkészítése sem egy kis kocsikázással történik (Muhaati már látta).


Ezt megerősítem. Nekem cserélve lett sok vezérlőegység, többek között a váltóvezérlő is és a beépített váltóvezérlőn pedig szoftverfrissítés is volt. Az újraélesztett autó teljesen másként működött mint előtte. Nagyon pici gázadásra is ugrott. Elég volt csak ránézni a gázpedálra és nagyon hirtelen elindult. Aztán pár száz kilométer megtétele után szépen megszelídült és most olyan mint a hiba előtt.

Qwerti írta:
Ezeknél a kocsiknál, nem hibákat kell törölni, ahogy azt Gallaca is elmondta, hanem rendszerben kell gondolkodni.


Ez annyira igaz, hogy pl. egy ILYEN HIBÁT is csak tapasztalt és hozzáértő (aki összességében látja a rendszert) ember ismer fel és tud valós megoldást adni a problémára, a hibakódok ész nélküli törlése és mindenféle (egyébként hibátlan) alkatrészek (pl. gyújtógyertya, gyújtótrafó, stb.) cseréje helyett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.01. 23:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 461
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)

szia kedves Bendegúz!áruld már el mennyiért vetted a gépet.szerintem azt a másfelet meglehet szorozni kettővel hárommal.ezt nem kóstolgatásnak szántam :D Katakacs,remélem nincs harag :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.01. 23:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.27. 02:31
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Részemről nincsen harag! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.02. 08:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1425
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 507 alkalommal
Kapott köszik: 321 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
katakacs írta:
Szia kedves Bendegúz!

Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)

szia kedves Bendegúz!áruld már el mennyiért vetted a gépet.szerintem azt a másfelet meglehet szorozni kettővel hárommal.ezt nem kóstolgatásnak szántam :D Katakacs,remélem nincs harag :D

Öt évesen vettem, kilenc évvel ez előtt, akkor pont egy vadi új Suzuki SX-4 áráért.
De ez mindegy. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 12:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 216
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
katakacs írta:
Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)

Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk! :)

Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött! :D


Nekem egyszer volt hasonló. Azt konkrétan a 17-es felni okozta a mai napig nem tudom hogy miért. Másik autón nem okozta ezt a problémát. Feltettem helyette 16-os kerekeket és azóta minden úgy megy ahogy kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.27. 09:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Érdeklődnék, kit tudnátok ajánlani autómata váltó javítással kapcsolatban, régebben Papp Tamást dícsérték itt jó páran. Még mindig ő a legmegbízhatóbb? Esetleg más referencia?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.27. 10:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 920
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
Sziasztok!

Érdeklődnék, kit tudnátok ajánlani autómata váltó javítással kapcsolatban, régebben Papp Tamást dícsérték itt jó páran. Még mindig ő a legmegbízhatóbb? Esetleg más referencia?

Igen Papp Tomit keresd ez ügyben megbizható és korekt.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 14:06 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1058
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 15:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 103 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

Én egyszer sem vettem észre, hogy egyáltalán érezhetően váltana az enyém lassításkor. Motorféknél asszem kb 1500-ös fordulat körül van a motor, nagyjából 20-30 km/h-ig, majd utána alapjárat. Ha gázt nyomok neki mielőtt megállnék, egyértelműen érezni, és látni a fordulatból, hogy éppen a sebességhez legmegfelelőbb fokozatból gyorsít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 15:22 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1058
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
BMWFUN írta:
Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.

Én egyszer sem vettem észre, hogy egyáltalán érezhetően váltana az enyém lassításkor. Motorféknél asszem kb 1500-ös fordulat körül van a motor, nagyjából 20-30 km/h-ig, majd utána alapjárat. Ha gázt nyomok neki mielőtt megállnék, egyértelműen érezni, és látni a fordulatból, hogy éppen a sebességhez legmegfelelőbb fokozatból gyorsít.


Igen, az a normális, ha nem érzed. Nálam ezelôtt nem volt ez a jelenség és a többi fokozatban most sem tapasztalható. Eléggé határozottan érezhetô a 2-3x rántás.
Egyébként vajpuha, pedig már 379 000 van benne.

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 17:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2405
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 139 alkalommal
Kapott köszik: 357 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWFUN írta:
Üdv Urak!

Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?

Elôre is köszönöm!

Üdv: Zs.


Ha jól értelmezem, akkor jelentkezik ez, amikor a váltó a lock up-ból kellene, hogy visszaváltson, de inkább ránt kettőt-hármat.
Nekem az utolsó 30d-n volt hasonló jelenség, csak nálam éppen úgy jelentkezett, hogy 120-ig szépen fölváltogatott normálisan, majd ha innét visszalassítottam motorfékkel 90-re, akkor jött a rángatás gázadás esetén, amikor visszaváltattam gázzal.
Ha dombon fölfelé csináltam, itt értelemszerűen nagyobb volt a terhelés, akkor a rángás intenzívebben jelentkezett.
Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.01. 18:31 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 1058
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 108 alkalommal
Kapott köszik: 31 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.


Akkor ennek tudatában Schnitzer Szabinál bejelentkezhetek lassan egy jóképességû váltóra? :S

_________________
Vagy BMW, vagy semmi. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.05. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2149
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 151 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.05. 23:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 920
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?

GM váltó van benne vagy már ZF?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3467 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 170, 171, 172, 173, 174  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: mobala valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator