* *
Pontos idő: 2024.04.18. 10:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.19. 22:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Próbálkoztam de nem boldogultam :( :oops: . Sajnos nem tudtam előhívni. Mindössze az sikerült, hogy lenulláztam a napi km :lol: és még amikor folyamatosan nyomva tartottam a bal oldali gombot és úgy raktam be a kulcsot és fordítottam egyet akkor egy három lépcsős menü jött elő (talán itt lehet lenullázni a szervizintervallum jelzőt?) majd a negyedik balgomb nyomásra, visszatért alap helyzetbe. Hol ronthattam el :?:

Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.19. 23:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw írta:
Szia!

Próbálkoztam de nem boldogultam :( :oops: . Sajnos nem tudtam előhívni. Mindössze az sikerült, hogy lenulláztam a napi km :lol: és még amikor folyamatosan nyomva tartottam a bal oldali gombot és úgy raktam be a kulcsot és fordítottam egyet akkor egy három lépcsős menü jött elő (talán itt lehet lenullázni a szervizintervallum jelzőt?) majd a negyedik balgomb nyomásra, visszatért alap helyzetbe. Hol ronthattam el :?:

Üdv Zoli
Küldök egy PÜ-t nézd meg!!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.26. 13:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Rövid kérdés, automata váltó olajcsere ügyben hova lehet vinni a gépet
Bp-ten ill. a környékén, ahol tutin, normális áron megcsinálják.
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.26. 22:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok egy kérdés lenn:
mi a hiba olyankor amikor egy streptronikos váltó (97-es 535i) sebességbe rakva elindulsz vele és átrakja magát service állapotba????

nem az én kocsimról van szó szerencsére hanem egy másikról
csak érdekelne mi lehet ilyenkor a hiba.
aki tud valamit hozzászolni megköszönöm:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 00:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
sziasztok egy kérdés lenn:
mi a hiba olyankor amikor egy streptronikos váltó (97-es 535i) sebességbe rakva elindulsz vele és átrakja magát service állapotba????

nem az én kocsimról van szó szerencsére hanem egy másikról
csak érdekelne mi lehet ilyenkor a hiba.
aki tud valamit hozzászolni megköszönöm:D


Szia Kari!

Le van benn ragadva egy szelep!
Nem cseréltek benne olajat!
Képzelj el egy labirintust, amiben vannak kis fém golyók, amik szabályozák az olaj utját, ök hibáznak. Valamelyik részében nyomáskülömbség van. Ezért lép át szervízmódba.
Azt hiszem?! :roll:

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 08:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 10:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.01.25. 01:00
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Kmét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én lecseréltettem az olajat a vertában (525tds aut) mert a szerelőm azt javasolta, (Ő egyébként automata váltó speci) . Az eggyik spanom,nak viszont steptronik váltója van de őneki azt mondta (elösször)nem kell cserélni. de miután sokat futózott elkezdett szarakodni, ezutánn neki is cseréltek. Szerintem a csere nem árt de egy fontos automata váltós autóval ha lehet ne húzz semmit!!!!!!!!!!!!!

_________________
naro


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.27. 21:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Begi!

Ha végigolvasod a fórumot, akkor megkapod a választ a kérdésedre! Én is ezt tettem, és úgy döntöttem; lecserélem a Steptronicban az olajat 224.000km után 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.28. 13:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?


Szia Kari!

Van egy vezérlő egység a váltó alján, ezt szokták a mágusok leszedni!
Ha szerencséd van megoldja az olajcsere.de ha nincs...!
Én személy szerint nem bízok a váltó javitásban! Söt a motorgenerálban sem. Én úgy gondolom, többet ér egy 300ekm futott szervizelt motor, mint egy felujított 0 km -es!
De hangsúlyozom ez az én véleményem!

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.29. 21:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
pappkari írta:
oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?


Szia Kari!

Van egy vezérlő egység a váltó alján, ezt szokták a mágusok leszedni!
Ha szerencséd van megoldja az olajcsere.de ha nincs...!
Én személy szerint nem bízok a váltó javitásban! Söt a motorgenerálban sem. Én úgy gondolom, többet ér egy 300ekm futott szervizelt motor, mint egy felujított 0 km -es!
De hangsúlyozom ez az én véleményem!

Üdv


Ezt én is így gondolom, főleg hogy egy ilyen váltós tortúrán túl vagyok... :oops:
A motorral kapcsolatban is eggyet értek.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.01.30. 10:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27. 01:00
Hozzászólások: 16
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló,

Tegnap az NT Autónál lecsekkoltuk az olajat a váltóban.
224.000km óta először volt meglazítva a nívó csavar, s olyan tiszta, normál szagú, szinte átlátszó olaj folyt ki belőle (a szint jó volt) hogy még én is meglepődtem!
A diffinél detto ez volt a helyzet.
Szóval... :roll:
Kerülni kell a váltónyíró (olajbesütő) repülőstartos indulásokat, és akkor olyan mint a nyomorúság!

Üdv,


Gábor

u.i.: az olaj + szűrőcsere nyilván nem árt neki, csak szakember végezze!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: olajcsere
HozzászólásElküldve: 2007.02.02. 23:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Végigolvasva a korábbi hozzászólásokat és az én vélényem is az hogy, nincs örökös olaj, gondoltam én is lecseréltetném az olajat a váltóban.
Két dolog lenne mégis: a váltóm tökéletesen és vajpuhán müxik (kopp-kopp-kopp).
Lecseréljem?
Ha igen milyenre? ZF váltó és ha jól tudom Castrol TransmaxZ. De mondott a szerelőm (aki egyébként nagy BMW guru - e39 M5-je van és ö szervizel rajta mindent) egy Esso aut.vát. olajat aranyárban, hogy csak azt szabad beletenni és minden mást elfelejteni....
Szerintetek?

üdv.

B.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.03. 12:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.13. 01:00
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyik társonk (540) lecseréltette a hibátlanul működő váltójában az olajat szakszervízben Castrol Trasnmax Z -re. Azóta szarakodik a váltója. Erősebb fékezés után ha el akar indulni csak pörög a motor és 8-10 másodperc múlva indul csak el. Namost csere vagy nem csere??????????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.04. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kommbalazs írta:
Egyik társonk (540) lecseréltette a hibátlanul működő váltójában az olajat szakszervízben Castrol Trasnmax Z -re. Azóta szarakodik a váltója. Erősebb fékezés után ha el akar indulni csak pörög a motor és 8-10 másodperc múlva indul csak el. Namost csere vagy nem csere??????????


Na most legyen okos az ember.......... Marad minden ugyahogy van, inkább eladom és veszek egy újat! :) :) :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.04. 21:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szerintem addig ne piszkáld amig tökéletesen müködik

dokihoz is csak akkor mész ha fáj valamid nem???:D:D:D:D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 09:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Na, akkor "kavarok" egy kicsit a kérdésen. Tegnap NT-éknél lecseréltük az olajat (540iA). Eredendően nem volt gond a váltóval. A takaró deklin belül volt fekete redva rendesen, az olajat nézve "szemesen", hát már barnás árnyalatúnak tünt nekem. Nekem úgy tűnik, az olaj+szűrő csere után most még puhábban, finomabban mükszik a szerkezet. Röviden ennyi. (Szubjektív, de szerintem 150e körül, vagy fölötte érdemes cserélni.)
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 11:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is lecseréltettem az olajat a váltoban igaz nem automata de tényleg jobb lett 120 E km van benne hát ennyit az örök olajról!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 15:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Üdv!
Na, akkor "kavarok" egy kicsit a kérdésen. Tegnap NT-éknél lecseréltük az olajat (540iA). Eredendően nem volt gond a váltóval. A takaró deklin belül volt fekete redva rendesen, az olajat nézve "szemesen", hát már barnás árnyalatúnak tünt nekem. Nekem úgy tűnik, az olaj+szűrő csere után most még puhábban, finomabban mükszik a szerkezet. Röviden ennyi. (Szubjektív, de szerintem 150e körül, vagy fölötte érdemes cserélni.)
Oldboy!


Meg szabad kérdezni mennyi cash volt a mutatvány? És hogy milyen olajat raktak bele?

üdv.

b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 15:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
szerintem addig ne piszkáld amig tökéletesen müködik

dokihoz is csak akkor mész ha fáj valamid nem???:D:D:D:D:D


Igazad van, így is lehet gondolgodni, na meg ugy is hogy inkább szedek vitamint nehogy beteg legyek :D

Kényes téma ez az aut.váltó, hogy tegyen jót az ember.
Megelözni akarod a bajt és lehet hogy így szarod el az olajcserével, vagy nem foglalkozol vele és majd idővel tönkremegy magától....


Ha valaki cserélt már 525d steptr.ban váltóolajat, kérem ossza meg velem a tapasztalatát!!!!

Köszi!!!

Üdv.

b.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 16:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ápolom a kocsit mert megérdemli rendszeres karbantartás ugyanugy mint a fogdokinál a féléves kontroll de nem műtök addig amig nem kell...
én ugy gondolom ha hálásan foglalkozunk autóinkkal meghálálják azt:D
eddig nekem ez a módszer bevállt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator