* *
Pontos idő: 2018.06.24. 20:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3506 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 172, 173, 174, 175, 176
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 02:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5605
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1785 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zse69 írta:
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!

Ha túlmelegszik az olaj, rá kellene nézni a hűtősorra. Széthúzni, lehet, hogy el vannak tömődve a hűtők.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, dreizwanzig
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 10:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zse69 írta:
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!

Ha túlmelegszik az olaj, rá kellene nézni a hűtősorra. Széthúzni, lehet, hogy el vannak tömődve a hűtők.

Köszönöm! Megpróbálom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.01. 19:29
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Rég voltam már itt aktív viszont lenne egy kérdésem.
Igaz E38 nem E39, de hátha tudtok segíteni.
35i M62B35 motorkód, ZF 5HP24 váltó az alany.

Vezérlés csere után (állt 3hétig akksi nélkül az autó), Trans.Failsafe program.
Oké, hibakód olvasás INPA-val
Hibakód: Magnetventil 3 - szakadás - fennálló hiba.
Szelep kimérve OK, kábel mérve és nincs szakadás.
Mivel nem a váltóhibájára gyanakodtam ezért újra lett programozva a vezérlő,de nem javult meg.
Ezek után vezérlő csere, ha gyújtásra rakom az autót semmi probléma amint elindítom és átakarnám rakni D-be nem engedi, pár másodperc múlva megint vészprogramba áll és utána átlehet rakni D-be.
Hibakód : Drucksteller EDS Summenstrom
Ahogy olvasgattam külföldi fórumokon elvileg nem az autóhoz való vezérlő lett betéve akkor lehet ilyesmi. Megrpóbáltuk ezt is újraprogramozni, a helyzet változatlan.
Kábel és a váltóban lévő szelepek kimérve egy külföldi fórumon talált és bevált leírás alapján, mérések alapján minden oké.
A váltó egyébként nem volt bolygatva, vezérlés csere előtt gyönyörűen váltott, nem rántott, alapjáraton szépen kúszott.
Szóval szeretném a segítségeteket kérni, hátha valaki találkozott már hasonlóval vagy van valami tippje mi lehet a probléma.


Szerk.: A régi, eredetileg benne lévő vezérlővel INPAból nem tudom kapcsolni a szolenoid szelepeket, a másik utólag betett vezérlővel tudom őket kapcsolni, hallani is ahogy kattannak.

Előre is köszönöm! :) :R
Szép estét!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 10:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.01. 19:29
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kozben megoldodott a problemam, gondoltam leirom, hatha segit valakinek.
Valtovezerlo cserevel megoldodott minden problemam. Valoban nem az autohoz illo vezerlo lett berakva.

Szep napot! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Muffin az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 34 perccel ezelőtt 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.17. 00:00
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van egy problémám remélem tud valaki segiteni:
A helyzet a következő.Automata váltó hűtőnél a visszavezető alsó cső bekötésénél folyik az olaj (nyilván viszem szervizbe) viszont a szervó kormány olaj tertályából hiányzik az ami kifolyik.
ez hogy lehet ha elvileg két külön rendszer?
Valóban a váltó hűtés csatinál folyik megnéztük alsó motor takaró le és a legalsó cső. Ez a váltóhoz megy!
Ez hogyan lehetséges? Tudja valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3506 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 172, 173, 174, 175, 176

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], Malcolm, mroy, Papoe39 valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator