* *
Pontos idő: 2017.12.17. 02:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3471 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 174  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2006.04.06. 23:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tapasztalatokat szeretnék gyűjteni az olajcserével kapcsolatban .
Tudom, hogy van olyan váltó amely life time olajjal van, vagy mindegyik?
Mondjuk ha cserélek olajat az árthat a váltónak, vagy jót tesz neki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 00:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagy a csend a témában! :) Van aki cseréltetett vagy cserélt már olajat automata váltóban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 17:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zalakaros
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2500tds
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez engem is érdekelne, régebbi tds autómata váltójába érdemes e cserélni? Autószerelő ismerősöm szerint igen, de bmw szervíz szerelője szerint örök olaj van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 18:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.06. 00:00
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Pest Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello! Én is ki akartattam cseréltetni az olajat az automataváltóban, de a szervízben azt mondták, hogy örök olaj van benne, továbbá van egy ismerősöm aki automataváltóspecialista és ő is ugyanezt állította. Meg azt is mondta, ha hirtelen nem adod a gázt és nem gyorsulsz vele nagyon sokat, akkor ez a váltó örök... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.30. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mi az a hirtelen? és a nagyon sok? A Murphy törvénye szerint ami elromolhat el is romlik. Nekem ajánlottak már autómata váltós autót(5 éves, kb 340 000 km-el) frissen cserélt új váltóval. Szerintem biztos igényel valamilyen karbantartást. Én az előző példa miatt nem mettem autómatát venni. Senki nem tudhatja mit műveltek előtte az autójával. Mint kiderült ezzel a kocsival jachtokat húztak a tengerpartra.
Nem hiszek az örök olajban sem, az új biztos jobb, és az olajszint sem mindegy. :D
Hozzáteszem nem értek hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.08. 21:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is én sem vagyok szakértő! :-)
Valóban örökolaj van benne, de az én autómban a szerelő lecserélte az olajat. Mondta, hogy örök, de egy szakszerű váltóolaj csere semmi esetre sem árt, csak használ. Bár hozzátette azt is, hogy ha nincs folyamatosan padlózva az autó akkor az a váltó valóban örök darab.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.10. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a kérdést, azért vetettem fel,mert én is azon a véleményen vagyok, hogy a mozgo forgó, kopó szerkezeteket karban kell tartani, ezért nem nagyon értem ezt az life time dolgot.
Azonban van ellenpéldám, 2 éve egész véletlenül :D :D volt egy A6-osom, automata, szintén life time, a fenti meggyőződésem alapján : nosza olajcsere a váltóban,(trmészetesen gyári olajjal)......... na innetől kezdve napról napr a sz@rabb lett a váltó, a vége egy felújítás lett. :? :?
Na most akkor???? Csere vagy nem ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.10. 21:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem, ha nem vagy 100%ig biztos a csere jótékony hatásában, és ha nyugodt szívvel ki mered jelenteni, hogy szépen használtad a váltót, akkor lehet, hogy tényleg jobb, ha hagyod az eredetit!
Bár az enyém szerencsére nem szarakodik a csere ellenére...Gyorsan le is kopogom! :-)
Az Audis példáról meg csak egy német BMW örültet idéznék. Ezt akkor mondta amikor elhaladt BMW-jével egy lerobbant A6-os mellett: "Das ist Audi!" :D
Szóval ne parázz, ez BMW, nem Audi! :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.10. 22:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:D
Ha ujkorától nálam lett volna akkor tudnám ..........., na mindegy, csak mondd majd valaki valami okosat....
Cáfoljatok meg ha nincs igazam, de úgy tudom a váltót ide is oda is a ZF gyártja nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.20. 17:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Én cseréltem váltóolajat, meg olajszürőt is. Az én szerelőm volt egy BMW szerviz vezetője, Ő igy nyilatkozott az olajcseréröl: Az olaj valóban örök olaj, de egy idő után a mozgó fémektöl szenyeződés keletkezik az olajban, ezután már a szürő sem tudja leszürni igy érdemes cserélni. A csere 200.000 km után mindenképpen ajánlott, előtte semiképpen.
Olajcsere anyag munkadíj 35.000 ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Simi az itt látható tagok köszönték meg: smn
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.21. 00:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi!

Valami ilyen kokrét dolgokra , tapasztalotokra vagyok kiváncsi ! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.30. 09:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.29. 00:00
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 535D
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én a második E-39-ben ülök,elöször egy 97-es 528íA-m volt.120000-km-nél lecseréltem a váltóolajat,nem változott semmi,de a leeresztett olaj szine,állaga meggyőzött arról,hogy nem volt felesleges.Több fajta olaj előírása van a gyárnak.A régebbi típusokban ZF váltó van,ezeknek a leeresztő csavarján/ami egyébként a feltöltő is/van egy müa.kupak.Ennek a színe határozza meg az olaj típusát.Csak gyári BMW olajat szabad használni!Az újabbakban GM /amerikai/váltó van.A váltó bal oldalán hátul mindig van egy táblácska ezen van a típusa.Ebbe elvileg az alján levő matricán olvasható gyári cikkszám szerinti gyári olaj kell.Szakemberek szerint ebbe tehető más olaj is,de szigorúan DexronIII minőségű.A cserét ellenző tábor fő kifogása nem az új olaj ellen van,hanem a csere munkafolyamatát tartják veszélyesnek.Ha csak leengedjük kb.3 litert tudunk kicserélni a benne lévő kb 7-ből.Ha ki akarjuk cserélni alaposabban,be kell indítani kb.10-15mp-ig,hogy a váltó olajszivattyúja kinyomja azokról a helyekről,ahonnan nem folyik le magától./pl.a citromból/Na itt a bibi,mondják ők,mert igy ha csak keveset is,de olaj nélkül működik a váltó.Én most egy 530dA-t használok ebben is kicseréltem kutya baja./eddig/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mmtechnic az itt látható tagok köszönték meg: Pzotyo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.03. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A srác aki javítja az autómat több külföldi BMW szervízben dolgozott.Szerinte az örök olaj csak a marketingesek agyában létezik és a belső előírás is az,hogy az olajat cserélni kell.Nagyon fontos az olajszint,amit csak computerrel lehet figyelni és a belevaló olaj.A szervízek marketing okokból nem cserélnek olajat.Az én 530DA-ban is lecserélte és semmi baja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.09. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na akkor most legyen okos az ember! :lol:

Mindig a marketingesekkel van a baj, azok szítják a tüzet! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.11. 13:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is lecseréltettem a váltóban az olajat a szerelő tanácsára. Azt mondta, arra kell vigyázni, hogy hagyjuk jó sokáig kifolyni, hogy a váltó turbinájából (vagy mi a francból) kijöjjön a kakis olaj. Ezt minden autómnál megcsináltatom mikor megveszem amióta volt egy váltóbesülésünk. Inkább 20 ezer olajcserére mint 200 ezer váltófelújításra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.14. 17:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A váltóval a következő problémám volt.
Egyik pillanatrókl a másikra szinte elkezdett össze vissza kapvcsolgatni. Ha országúton kocsisort előztem és gyorsítottam visszakapcsolt aztán mikor elengedtem a gázt akkorát rántott hogy azt hittem kiesika a motor, vagy belementem egy előzésbe és az előzés közepén 2 ből felváltott 5 be. Na ez elég kellemetlen volt. Főleg mert szembe egy kamion jött én meg 1500 körüli fordulattal pötyögtem. Na mindegy.
Szóval váltó olaj le váltó olajszűrő le, (ez elég koszos volt 143.000 km után. 1300 km-es kora óta ismerem a kocsit tehát nem 343.000 km). Autó elindít váltókar eddíg is finoman futott de most mint ha svájcban csinálták volna, visszaváltás tökéletes, rángatás megszűnt, dombon "P"be tétel után is vajba váltok "D" be. Fogyi 0,5 literrel kevesebb, 3200 km megtétele után folyamatosan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.14. 20:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
webasto írta:
A váltóval a következő problémám volt.
Egyik pillanatrókl a másikra szinte elkezdett össze vissza kapvcsolgatni. Ha országúton kocsisort előztem és gyorsítottam visszakapcsolt aztán mikor elengedtem a gázt akkorát rántott hogy azt hittem kiesika a motor, vagy belementem egy előzésbe és az előzés közepén 2 ből felváltott 5 be. Na ez elég kellemetlen volt. Főleg mert szembe egy kamion jött én meg 1500 körüli fordulattal pötyögtem. Na mindegy.
Szóval váltó olaj le váltó olajszűrő le, (ez elég koszos volt 143.000 km után. 1300 km-es kora óta ismerem a kocsit tehát nem 343.000 km). Autó elindít váltókar eddíg is finoman futott de most mint ha svájcban csinálták volna, visszaváltás tökéletes, rángatás megszűnt, dombon "P"be tétel után is vajba váltok "D" be. Fogyi 0,5 literrel kevesebb, 3200 km megtétele után folyamatosan.


hol csinálták és mi pénzbe került???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.14. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
divinyi bmw autószervíz keszthely
pontosan nem tudom mert volt több minden de 1,5 óra munka + alkatrész. 6 liter olaj + szűrő.
Rhantos biztos meg tudja mondani mennyi a szűrő kb 12e + a váltóolaj.
Gázolajszűrővel meg még 1,5 óra más jellegű baszakodással 50 ezret fizettem vagy 55 öt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.15. 01:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
webasto írta:
divinyi bmw autószervíz keszthely
pontosan nem tudom mert volt több minden de 1,5 óra munka + alkatrész. 6 liter olaj + szűrő.
Rhantos biztos meg tudja mondani mennyi a szűrő kb 12e + a váltóolaj.
Gázolajszűrővel meg még 1,5 óra más jellegű baszakodással 50 ezret fizettem vagy 55 öt.


thx!jól ismerem a Józsit ,szerintem megbizható és kisujjból ismeri a BMW-ket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.15. 07:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondoltam hogy ismered mert nem laksz tőle horror messze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3471 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 174  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator