* *
Pontos idő: 2024.04.28. 18:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 16:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
Igazad van, így is lehet gondolgodni, na meg ugy is hogy inkább szedek vitamint nehogy beteg legyek :D



a túlzott vitaminszedésből is adódhatnak problémák... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 14:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Fentebb irtam az olaj cseréről, amit az NT-éknél csináltak.
( Árban csak hozzávetőlegesen tudok nyilatkozni mivel több minden "apróság" volt. Össz 260e körül, kedvezménnyel.
Olajra 25e körülit mondtak, márka, úgytudom Esso. )
Tegnap délután megteszteltem jobban a gépet, 0-240 Km-ig ami belefért, egyenlőre hibátlan minden, váltó tette a dolgát. Ja és máma pesti forgalom, araszolás, kis megindulások forgalomtól függően, gond nélkül.
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 17:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na ez egyre jobb, jövő héten viszem váltóolaj olajcserére, akkor most mi legyen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.22. 18:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak venni kellene egy E60-at. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Üdv!
HozzászólásElküldve: 2007.02.23. 08:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Az a lényeg a váltó olaj cserénél, hogy precizen csinálják.
A gépemnél az előző tulaj is cseréltette, semmi gond vele.
Oldboy


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 19:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na megcsinálták nekem is a váltóolaj cserét, azóta minden tökéletes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 19:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Azóta teljesen tökéletesen vált, örülök, hogy ennyivel megoldódott a probléma.
Tényleg csak az a lényeg, hogy olyan csinálja meg aki ért hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 21:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gchamp írta:
Azóta teljesen tökéletesen vált, örülök, hogy ennyivel megoldódott a probléma.
Tényleg csak az a lényeg, hogy olyan csinálja meg aki ért hozzá.


Nem akarok fröcsögni, de Mi megmondtuk!! :lol: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 20:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.25. 01:00
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na most mondjátok meg a tutit!!!!
Mostanság nem akarja eltenni kettesből a vas automatában, csak 6000-nél, ha manuál elváltom 2-ből 3-ba utána már tök simán megy minden.
minden sebesség simán megy csak 2-->3 nem.
Na most ilyenkor mi lehet :?: :help2



Cseréljek olajat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 21:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak, nagyjából végigolvastam a váltóolajos fórumot. De amit kerestem csak egyetlenegy hozzászólásban találltam meg, mégpedig azt hogy az ilyen 1-1,5 óra alatt végrehajtott cserék többnyire csak higítás :-)
Ugyanis letekerve a leeresztőcsavart, vagy levéve a deknit a váltóbol jó ha a fele kifolyik. A konverterben (nevezik még: citrom, nyomatékváltó, wandler) az olaj ott csücsül szépen onnan a jóisten sem engedi le ha fent a váltó, mert az egy összehegesztett zárt rendszer, abból csak levéve eldöntve kicsorgatni lehet azt is lassan. A többi meg mint ahogy elhagzott a hűtőben és csöveiben pihen.
Azért minden valamirevaló automataváltós tudja hogy teljes normális cserét csak komplett váltólevétellel lehet végrehajtani és akkor már a szűrőn kívűl egykét szimering és szelepháztömítés csere is beeshet, esetleg még hardy is. És tuti jó az autó ismét 2-3százezret.
(Ezért van benne élettartam olaj, mert nyilván a BMW nem akart eladni a XXI.század derekán olyan autót amiről le kell szedni a váltót x kilométerenként. vagy nem ezért, na mindegy csak egy gondolat)

Lehet van rá valami spec szivattyú vagy valami amivel kiszívható de nemtom, nem vagyok automata váltó specialista, egyet vagy kettőt szedtem atomjaira összvisz.
Ez csak az én véleményem, lehet vele vitatkozni cáfolni, nem mondta senki hogy igy van, de ezt tapasztaltam sajnos.
Ilyen alapon a motorból is elég kiengedni a felét :-) brrrrrr.....
Ha lesz mégegyszer automatám tuti leveszem és csontra kirázom belőle az utolsó cseppet is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.12. 22:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.25. 01:00
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power


Szóval te már láttál ilyen váltót belülrő, nem tod az enyémnek milyen nyűgje lehet.

(ha jól emlékszem volt égett olaj szag is, mikor be :hányás -t )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 08:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Poigabi írta:
BMW_Power


Szóval te már láttál ilyen váltót belülrő, nem tod az enyémnek milyen nyűgje lehet.

(ha jól emlékszem volt égett olaj szag is, mikor be :hányás -t )


Nem akarok vetíteni, egyenlőre sajnos fogalmam sincs.
Automata váltóval odáig jutottam hogy tudom hogy működik, szedtem is szét, cserélgettük egyik kuplung lamellasorát meg valve body tömítéseket, teszteltük az elektromos szelepkéket. Szóval szervíztapasztalatom és hibadiagnózis tapasztalatom nincs benne.
Azért kezdtem el egy időben utánajárni mert egy váltójavítás alsó hangon 200-300e Ft. Na fogtam utánanáztem hogy mi a fene ennyi, szokás szerint lehúzás szagot éreztem, de rá kellett jönnöm hogy jó ha még csak ennyiből megúszható. Nagyon drágák az alkatrészek, egyszer kiszámoltam hogy egy 5HP nemtommelyiken lévő váltó teljes lamellasor cseréje mibe fájna, hááát 500 alatt nem áll meg, és itt be is fejeztem nagyjábol az automata váltó dolgot, vettem egy manuált :-)
Na jó hozzá kell tenni hogy a fékeknek és kuplungoknak túl kéne élni az autót.
Többnyire minden hiba a vezérlőnél keresendő, az ilyen nem vált fel meg vissza meg miegymás mind mind a szelepház (angol valve body-nak irja) -ban lévő valamelyik dugattyú, szelep stb hibájából adódik. Ezekhez is vannak felujító szettek.

Viszont a nem tiszta égett büdös olaj valamelyik fék v. kuplung beégését jelentheti. Véleményem szerint sokan bontott váltókbol sakkoznak, ha a lamella kopása még tűrés alatt van akkor át teszik és jolvan.

Terhelés, vontatás: háát én csak abból indulok ki hogy amcsiban 90% automata és Airstreemeket meg mittudoménmicsoda többtonnás hajókat húznak vele. Nem hiszem hogy nincs belekalkulálva tervezéskor.
Európában is már minden prémium álcaterepjáró automata, és mind gond nélkül felakasztja rá a hajót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 08:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.26. 01:00
Hozzászólások: 36
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Terhelés, vontatás: háát én csak abból indulok ki hogy amcsiban 90% automata és Airstreemeket meg mittudoménmicsoda többtonnás hajókat húznak vele. Nem hiszem hogy nincs belekalkulálva tervezéskor.

Na én meg tizede annyit sem értek az aut.váltóhoz, mint te, de vki korábban vmi olyasmit is írt, hogy az amerikai gépekben lévő benzinmotorok max dolgoznak 300nm-el,azt kész. Egy 20d alaphangon lead ennyit és akkor még nem is beszétem a chipezett 30d ről! Teker a váltón olyan egy kövérnél, hogy szikrázik a szeme! :)


Európában is már minden prémium álcaterepjáró automata, és mind gond nélkül felakasztja rá a hajót.[/quote]

Lehet, hogy felakasztja rá, de az is biztos, hogy eladja max 5 éves korában és addig ok minden! Majd a 2. vagy a 3. tulaj fog vele szívni....
Szerintem......

Ne lenne olyan kényelmes és jó az a steptr. és is manuállal nyomulnék!!!!!

Üdv.

B.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.13. 10:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bali525d írta:
Na én meg tizede annyit sem értek az aut.váltóhoz, mint te, de vki korábban vmi olyasmit is írt, hogy az amerikai gépekben lévő benzinmotorok max dolgoznak 300nm-el,azt kész. Egy 20d alaphangon lead ennyit és akkor még nem is beszétem a chipezett 30d ről! Teker a váltón olyan egy kövérnél, hogy szikrázik a szeme! :)



Lehet hogy teker nagyot, lehet hogy megnő a váltón átmenő nyomaték nagysága a teher miatt, de amig meg tudja moccantani a cuccot addig nem jelentkezik a maximális nyomaték a váltón.
ha egy motor maximálisan tud pl 400Nm-ert azt a terhelést a váltó a büdös életben nem kapja meg. Akkor kapná meg csak ha a hátsó kerekeket bebetonoznánk hogy ne tudjon elfordulni és nyomnánk egy kövéret. És akkor is a motornak kell lefulladnia nem a váltónak csúszni. Valszeg ha 500Nm-rel küldenénk meg akkor törne valami a váltóban. Szóval amint megmozdítja a terhet azon nyomban a váltó terhelése jóval a motor maximális nyomatéka alá esik.
Tehát egy szabály van: induláskor kúszni ha tud, és fokozatos gyorsítás. Ennyi szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.18. 17:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ugyan nem automata, de cseréltek nekem váltóolajat és így 200.000km tájékán olyan a váltó, mintha új lenne. Lehet, hogy sunyiban betettek nekem egy zsír új váltót, csak nem szóltak? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.18. 23:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali Power!
"Tehát egy szabály van: induláskor kúszni ha tud, és fokozatos gyorsítás. Ennyi szerintem.

" "

Ezt nem értettem. Kifejtenéd ? Nekem is step váltóm van és csúcs jó dolog.
üdv[/color]

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.19. 08:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kz írta:
Hali Power!
"Tehát egy szabály van: induláskor kúszni ha tud, és fokozatos gyorsítás. Ennyi szerintem.

" "

Ezt nem értettem. Kifejtenéd ? Nekem is step váltóm van és csúcs jó dolog.
üdv[/color]


Csak annyi hogy a dízelek nyomatékmaximuma már 1700-1800rpm-nél megvan, induláskor egy közepes gázzal már fel is pörög ennyire, szóval a dízel-automata párosításban a váltónak induláskor van a legnagyobb terhelése. Tehát ha lehet kerűljük a lámpánál a padlógázzal való kilövést. (pedig meg kell mondjam nekem ez tetszett leginkább benne, mert már árkon bokron túl voltam mire a mellettem induló még csak 2-esbe tolta a váltókart)
Benzinesnél nem annyira vészes (jellemző :-)) ott a nyomaték feljebb tetőzik, és nem annyira lökésszerűen adja le. Biztos létezik statisztika de szerintem a benzines automata váltó tuti örökéletü.
Ha ilyen lámpás hülyéskedés van akkor a lámpa vonala elött álltam meg és zöld elött hagytam kúszni és utána padló. Aztán még beszélhetnénk a fék-es indulásról mikor fék tövig, gáz tövig és fék elenged. Na ez az igazi terhelés szerencsétlennek, de még eztis elviseli, és egyszer tuti mindenki kipróbálja :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 09:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,


Nekem egy 530d -m van 2001es modell. meg novemberben vettuk. Nagyon meg vagyok vele elegedve 119ezer van benne. Viszont par hete jelentkezett egy nagyon furcsa dolog az auton. Esetleg tudtok segiteni hogy vajon mitol lehet?


Szoval a kovetkezo a jelenseg. Ha sokaig szaz folott megyek az autoval mondjuk autopalyan tempomattal vagy csak siman tartom a sebesseget gazzal akkor durvan tiz perc utan Getriebenotprogram felirat jelenik meg a kijelzon. A kifejezes tudom mit jelent ezert az elso megjeleneskor fejvesztve allitottam le az autot es hivtam a szerelot aki azt tanacsolta leheto legkevesebbet jarjak az autoval de mivel unnep volt ezt nem lehetett megtenni. Az egyetlen furcsa ebben az egeszben az volt hogy semmit az eg vilagon nem lehetett tapasztalni a feliraton kivul. steptronicban vegigvaltottam 1-5ig, kickdown is megvolt minden amit a valto bir. Ezt elmondtam a szervizben is ahol felraktak a szamitogepre es az azt mondta hogy Wandlerkuplung rossz. Viszont mindenki csodalkozott hogy akkor miert valt, mukodik toretlenul. Most ott allunk hogy wandlerkuplung csere ami nagyon borsos. De az auto tokeletesen uzemel a felirattol eltekintve ami ha itt bent a varosban hasznalom hetekig meg sem jelenik. Megegyszer, csak akkor ha szaz folott megyek huzamosan ugyanolyan sebeseggel.

Esetleg valaki hozza tudna szolni hogy mitol lehet ez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 13:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
sziasztok,


Nekem egy 530d -m van 2001es modell. meg novemberben vettuk. Nagyon meg vagyok vele elegedve 119ezer van benne. Viszont par hete jelentkezett egy nagyon furcsa dolog az auton. Esetleg tudtok segiteni hogy vajon mitol lehet?


Szoval a kovetkezo a jelenseg. Ha sokaig szaz folott megyek az autoval mondjuk autopalyan tempomattal vagy csak siman tartom a sebesseget gazzal akkor durvan tiz perc utan Getriebenotprogram felirat jelenik meg a kijelzon. A kifejezes tudom mit jelent ezert az elso megjeleneskor fejvesztve allitottam le az autot es hivtam a szerelot aki azt tanacsolta leheto legkevesebbet jarjak az autoval de mivel unnep volt ezt nem lehetett megtenni. Az egyetlen furcsa ebben az egeszben az volt hogy semmit az eg vilagon nem lehetett tapasztalni a feliraton kivul. steptronicban vegigvaltottam 1-5ig, kickdown is megvolt minden amit a valto bir. Ezt elmondtam a szervizben is ahol felraktak a szamitogepre es az azt mondta hogy Wandlerkuplung rossz. Viszont mindenki csodalkozott hogy akkor miert valt, mukodik toretlenul. Most ott allunk hogy wandlerkuplung csere ami nagyon borsos. De az auto tokeletesen uzemel a felirattol eltekintve ami ha itt bent a varosban hasznalom hetekig meg sem jelenik. Megegyszer, csak akkor ha szaz folott megyek huzamosan ugyanolyan sebeseggel.

Esetleg valaki hozza tudna szolni hogy mitol lehet ez?


Szia!

Van egy megérzésem!
Szedd szét a jobb oldali pollenszűrő alatti elektromos dobozt!
Találsz ott egy párdarab gyors csatlakozót!
Ezek érintkezői szoktak elkorrodálódni!
Volt egy autón ugyan ez a tünet! Ötször szedtük le a váltót! Semmi hiba!
A végén ez a csati volt rossz, de olyan szinten, hogy az érintkezők, már teljesen elfogytak!!!
Ez csak egy Tipp volt!

Üdv


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kbhont 2007.03.30. 13:40-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 17:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
sziasztok,


Nekem egy 530d -m van 2001es modell. meg novemberben vettuk. Nagyon meg vagyok vele elegedve 119ezer van benne. Viszont par hete jelentkezett egy nagyon furcsa dolog az auton. Esetleg tudtok segiteni hogy vajon mitol lehet?


Szoval a kovetkezo a jelenseg. Ha sokaig szaz folott megyek az autoval mondjuk autopalyan tempomattal vagy csak siman tartom a sebesseget gazzal akkor durvan tiz perc utan Getriebenotprogram felirat jelenik meg a kijelzon. A kifejezes tudom mit jelent ezert az elso megjeleneskor fejvesztve allitottam le az autot es hivtam a szerelot aki azt tanacsolta leheto legkevesebbet jarjak az autoval de mivel unnep volt ezt nem lehetett megtenni. Az egyetlen furcsa ebben az egeszben az volt hogy semmit az eg vilagon nem lehetett tapasztalni a feliraton kivul. steptronicban vegigvaltottam 1-5ig, kickdown is megvolt minden amit a valto bir. Ezt elmondtam a szervizben is ahol felraktak a szamitogepre es az azt mondta hogy Wandlerkuplung rossz. Viszont mindenki csodalkozott hogy akkor miert valt, mukodik toretlenul. Most ott allunk hogy wandlerkuplung csere ami nagyon borsos. De az auto tokeletesen uzemel a felirattol eltekintve ami ha itt bent a varosban hasznalom hetekig meg sem jelenik. Megegyszer, csak akkor ha szaz folott megyek huzamosan ugyanolyan sebeseggel.

Esetleg valaki hozza tudna szolni hogy mitol lehet ez?


Ha a váltó valóban teljesen jól üzemel akkor hozzá nem engednék nyúlni az biztos. Bár elhiszem hogy idegesítő az a felirat. próbáld meg azt amit az elöttem szóló mondott, de semmiképp ne menj bele Wandler cserébe!
lock-up is műkszik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator