2017.06.30. 19:11
katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)
Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk!
Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött!
2017.06.30. 19:21
2017.06.30. 20:05
katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!
Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát! :D
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)
2017.06.30. 20:42
bendegúz írta:katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)
Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk!
Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött!
Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
2017.06.30. 22:13
bendegúz írta:katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)
Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk!
Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött!
Akivel most bajoskodsz, (Gallaca) az egyik legsegítőkészebb, és legfelkészültebb kolléga itt a fórumon.
Próbálj meg egy kicsit simulékonyabb lenni, és lehet, hogy Ő fog legtöbbet segíteni itt a klubban, mint sokunknak!
Egyébként bemutatkozás nélkül nekem is az az érzésem, hogy egy huszonéves vagy, aki megvett egy BMW-t olcsóért.
2017.07.01. 01:39
2017.07.01. 08:24
Qwerti írta: Az alapadaptáció elkészítése sem egy kis kocsikázással történik (Muhaati már látta).
Qwerti írta:Ezeknél a kocsiknál, nem hibákat kell törölni, ahogy azt Gallaca is elmondta, hanem rendszerben kell gondolkodni.
2017.07.01. 23:09
katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!
Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát!
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)
2017.07.01. 23:32
2017.07.02. 08:52
atti523i írta:katakacs írta:Szia kedves Bendegúz!
Azért mert új vagyok, és nem másfél milláért vettem BMW-t, még lehetek buzgó, mert szeretem a márkát!
Igen fiatal vagyok, és vettem egy autót, amire költeni kell... de melyikre nem??!!
Nyilván nem volt megfogalmazva tökéletesen a szöveg, de nem egyből leírni kell a másikat...
Szerintem örülni kellene annak hogy egy fiatal, építgeti az autóját, és nem leéli mint egyes Magyarországon élő "nemzet". (Tisztelet a kivételnek, és nem sértegetésnek szántam)
szia kedves Bendegúz!áruld már el mennyiért vetted a gépet.szerintem azt a másfelet meglehet szorozni kettővel hárommal.ezt nem kóstolgatásnak szántam Katakacs,remélem nincs harag
2017.07.03. 12:11
katakacs írta:Nos mint tudjuk 25tds automatáról van szó, 98-as évjárat! Kb 1 éve vásároltam, vásárlás után olaj, szűrő, váltó olaj, és szűrő csere volt! Fél éve teljes futómű felújítás! ( Nyilván 2 ezerért tankolok, és a csajt is elviszem a disco-ba! Ja és útközben le is mosom) Nemrég felraktuk diagnosztikára, megnézzük van-e valami hiba, akkor sem hozott hibát a váltóra, sem a váltó vezérlőre, sem a váltóhoz kapcsolatos dolgokra! (Nyilván a többi hibát kitöröltem) 3 hétig állt az autó, mint utólag kiderült rossz aksival, így vettem egy aksit beleraktam, pöcc-röffre indult!(nyilván szar a tds) Majd ismét felraktam diagra hogy vissza hozta-e a hibákat.? Ismét semmit váltóval kapcsolatos hibát nem hozott! Így elkezdtem vele járni, mikor előjött a hiba. Sima "D"-be nem vált fel, lehúzom "S"-be kicsit pörög, majd vissza rakom "D"-be és elvált szépen. Sajnos folyamatosan ezt csinálja. Van-e valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel? és van-e ötlet hogy mi lehet a baja?
(a diagos hülyeségeket meg hagyjuk, mert nem ez az első autó amibe hibát töröltem)
Segítő válaszokat előre is köszönöm! A majd én megmutatom hogy hülye gyerek vagy mert nem tudsz normálisan kérdezni válaszokat hanyagoljuk!
Ui: a színvonal és a személyeskedés a "2 ezerért tankolásnál" kezdődött!
2017.07.27. 09:44
2017.07.27. 10:43
bmw750i írta:Sziasztok!
Érdeklődnék, kit tudnátok ajánlani autómata váltó javítással kapcsolatban, régebben Papp Tamást dícsérték itt jó páran. Még mindig ő a legmegbízhatóbb? Esetleg más referencia?
2017.09.01. 14:06
2017.09.01. 15:03
BMWFUN írta:Üdv Urak!
Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Elôre is köszönöm!
Üdv: Zs.
2017.09.01. 15:22
atesz155 írta:BMWFUN írta:Üdv Urak!
Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Elôre is köszönöm!
Üdv: Zs.
Én egyszer sem vettem észre, hogy egyáltalán érezhetően váltana az enyém lassításkor. Motorféknél asszem kb 1500-ös fordulat körül van a motor, nagyjából 20-30 km/h-ig, majd utána alapjárat. Ha gázt nyomok neki mielőtt megállnék, egyértelműen érezni, és látni a fordulatból, hogy éppen a sebességhez legmegfelelőbb fokozatból gyorsít.
2017.09.01. 17:20
BMWFUN írta:Üdv Urak!
Egy ideje kissé fura jelenséget tapasztalok és egyre visszatérôbben.
90-rôl lassítva, többnyire lakotterületre beérkezéskor váltó tétovázik kicsit a visszaváltással.
Olyan, mintha próbálkozna a vissaváltással, 2-3 döccenést érezni, aztán sikerül. Ha rálépek a fékre, nem csak lassítok, hanem fékezek, akkor jobban reagál.
Egyébként minden fokozatot szépen pakol le-föl, hidegen-melegen.
Tavaly a vásárláskor a szerelô rendben találta az olajat.
Diag mostanában nem volt, mert az enyém össszeomlott, de KisGSV-vel egyeztettem már.
Érdekes, hogy csak ebben a tartományban jelentkezik.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Elôre is köszönöm!
Üdv: Zs.
2017.09.01. 18:31
kovessyroli írta:Írtam egy nagynevű német váltósnak, Rogatyn-nak hívják, és azt válaszolta, hogy ez lamellacsúszás és többnyire Forward-Direct és Overdrive Clutch kopása okozza.
Megnéztük a váltót és új olaj volt benn, új szűrővel.
Biztonság kedvvért csináltunk egy olajcserét, de nem lett jobb.
A korábban írtaknak mégis van valami alapja, miszerint olajcsere után könnyen bekövetkezhet a váltóösszeomlás.
De ez a kijelentés a már haldoklófélben lévő váltókra igaz szerintem.
2017.09.05. 19:10
2017.09.05. 23:38
morv írta:Sziasztok, haverom e53 x5-je megallt Magyarorszag-Anglia uton, szerencsere mar a viznek ezen az oldalan. Egyszeruen mintha mindig uresben lenne, motor felporog, de semmi mast nem csinal a kocsi. A kijelzon szepen vegig lehet valtani minden fokozatot. A valto kb 10 ezer km-t ment felujitas ota. Elkepzelheto, hogy barmi hibauzenet nelkul elszall az egesz? Felujitas elott volt getriebenot stb. Valakinek valami otlete?