* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 181  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: üzenet
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 19:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én sem nyulnék addig hozzá, amig nincs más jelenség!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszi a tanacsokat sracok. Ezt mindenkeppen megnezetem.

Lenne egy kerdesem meg eleg laikus vagyok a kerdesben :) Mi az a lock-up?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 06:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha jól működik, akkor felejtő a váltó babrálása :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 09:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
Koszi a tanacsokat sracok. Ezt mindenkeppen megnezetem.

Lenne egy kerdesem meg eleg laikus vagyok a kerdesben :) Mi az a lock-up?


Az amikor a wandlert áthidalva összezár. az 5. után olyan 100kmh környékén lehet érezni hogy mintha mégegyet váltana, akkor összezárja fixre a behajtást, áthidalva a hidrodinamikus kuplungot (wandlert, citromot stb). Ha kicsi gázt adsz akkor szét sem nyitja nincs csúszás, nagyobb gáz esetén oldja és vissza is pakol egykét fokozatot.
Nem mentem sokat 30d automatával, de talán a cartársak megmondják hogy pontosan mekkora sebességnél lehet érezni az összezárást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 10:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Úgyérzed nem zár össze? régebben működött? ki kell próbálni pályán, mennyit pörög 100-nál? 150-nél egyenletes gázzal hangyafa..nyit gyorsulva hogy épp terhelve legyen.
Valaki más is a 30dA tulajok közül megnézhetné hogy mennyit pörög ugyanekkor!

(Visszaolvasva leirásodat elvileg stimmelne is a hibajelenség ha csak autóúton, pályán 100 felett irná a hibát mert ennek pont akkor közel egyenletes haladásnál kell működnie. De lehet csak egy vezérlőszelep gond, nem kell rögtön komplett wandler cserére gondolni)

Azt még kipróbálhatod hogy vadulj vele egyet, padó 150 ig, gyorsulgatás, majd állj be olyan 140-re és épp hogy tartsd a sebességet és ha csak akkor villan ki a hiba akkor megvan, akkor lockup gondja van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 11:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
mervob írta:
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Úgyérzed nem zár össze? régebben működött? ki kell próbálni pályán, mennyit pörög 100-nál? 150-nél egyenletes gázzal hangyafa..nyit gyorsulva hogy épp terhelve legyen.
Valaki más is a 30dA tulajok közül megnézhetné hogy mennyit pörög ugyanekkor!

(Visszaolvasva leirásodat elvileg stimmelne is a hibajelenség ha csak autóúton, pályán 100 felett irná a hibát mert ennek pont akkor közel egyenletes haladásnál kell működnie. De lehet csak egy vezérlőszelep gond, nem kell rögtön komplett wandler cserére gondolni)

Azt még kipróbálhatod hogy vadulj vele egyet, padó 150 ig, gyorsulgatás, majd állj be olyan 140-re és épp hogy tartsd a sebességet és ha csak akkor villan ki a hiba akkor megvan, akkor lockup gondja van.


Ez tökéletessen így van!!!! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 11:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
mervob írta:
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Úgyérzed nem zár össze? régebben működött? ki kell próbálni pályán, mennyit pörög 100-nál? 150-nél egyenletes gázzal hangyafa..nyit gyorsulva hogy épp terhelve legyen.
Valaki más is a 30dA tulajok közül megnézhetné hogy mennyit pörög ugyanekkor!

(Visszaolvasva leirásodat elvileg stimmelne is a hibajelenség ha csak autóúton, pályán 100 felett irná a hibát mert ennek pont akkor közel egyenletes haladásnál kell működnie. De lehet csak egy vezérlőszelep gond, nem kell rögtön komplett wandler cserére gondolni)

Azt még kipróbálhatod hogy vadulj vele egyet, padó 150 ig, gyorsulgatás, majd állj be olyan 140-re és épp hogy tartsd a sebességet és ha csak akkor villan ki a hiba akkor megvan, akkor lockup gondja van.


Amit irtal kiprobaltam vadultam valtogattam ossze vissza gyorsultam 180ig majd ujra lassan minden vegigment automataban, sportban, steptroniccal, kickdownnal, anelkul semmi reakcio. Majd Egertura hetvegen. Autopalya konstans 150 tenpomattal es lass csodat tiz perc mulva mar irta is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 15:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak megjegyzem hogy a lock-up a körülményektől függően működik, ez azt jelenti hogy akár 70km/h-nál is összezárhatja a két oldalt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 19:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
Csak megjegyzem hogy a lock-up a körülményektől függően működik, ez azt jelenti hogy akár 70km/h-nál is összezárhatja a két oldalt.


Szerintem egészen biztosan nem, sőt kizárt. Kizárólag a legutolsó fokozat után lock up-ol. De ha már 70-nél megtörténik akkor ám legyen :-) de a 100 az biztosabb


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 22:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.19. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Bp. IV.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az létezik hogy már 4-esben olyan 60-nál összekapcsol?
mert nekem szokott ilyet csinálni 4-esbe, mintha váltana egyet, de nem 5-ösbe...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.28. 22:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
mervob írta:
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Úgyérzed nem zár össze? régebben működött? ki kell próbálni pályán, mennyit pörög 100-nál? 150-nél egyenletes gázzal hangyafa..nyit gyorsulva hogy épp terhelve legyen.
Valaki más is a 30dA tulajok közül megnézhetné hogy mennyit pörög ugyanekkor!

(Visszaolvasva leirásodat elvileg stimmelne is a hibajelenség ha csak autóúton, pályán 100 felett irná a hibát mert ennek pont akkor közel egyenletes haladásnál kell működnie. De lehet csak egy vezérlőszelep gond, nem kell rögtön komplett wandler cserére gondolni)

Azt még kipróbálhatod hogy vadulj vele egyet, padó 150 ig, gyorsulgatás, majd állj be olyan 140-re és épp hogy tartsd a sebességet és ha csak akkor villan ki a hiba akkor megvan, akkor lockup gondja van.


Hátha segít! Nekem 140 tempomatnál 2400 a fordulatszám (530dA)

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.29. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
BMW_Power írta:
mervob írta:
ooo.

Nem lehet hogy akkor nalam ezzel van gond? mert a tunetek nagyon erre utalnak ...


Úgyérzed nem zár össze? régebben működött? ki kell próbálni pályán, mennyit pörög 100-nál? 150-nél egyenletes gázzal hangyafa..nyit gyorsulva hogy épp terhelve legyen.
Valaki más is a 30dA tulajok közül megnézhetné hogy mennyit pörög ugyanekkor!

(Visszaolvasva leirásodat elvileg stimmelne is a hibajelenség ha csak autóúton, pályán 100 felett irná a hibát mert ennek pont akkor közel egyenletes haladásnál kell működnie. De lehet csak egy vezérlőszelep gond, nem kell rögtön komplett wandler cserére gondolni)

Azt még kipróbálhatod hogy vadulj vele egyet, padó 150 ig, gyorsulgatás, majd állj be olyan 140-re és épp hogy tartsd a sebességet és ha csak akkor villan ki a hiba akkor megvan, akkor lockup gondja van.


Hátha segít! Nekem 140 tempomatnál 2400 a fordulatszám (530dA)



Koszi majd ranezek de en ennel kevesebbre emlekeztem bar lehet nem 140nel volt :) Hetvegen tartok egy tesztnapot. Aztan irany a szerviz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.29. 17:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
4-ben is használja a lock up-ot, ezt onnan tudom hogy anno néztük közben MODIC-kal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.29. 19:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Nemtudom hogy 4-benn is lok up-ol e vagy nem de 5-benn 80-90 körül persze finom lábbal, csinálja meglehet velecsináltatni mert ma megnéztem töbször is :!: Nyomod neki felvált 5-ig finomann tartod a lábad a gázonn, senem nyomod senem engeded vissza, és érzel egy finom váltást és a fordulat vissza esik 3-400 at,szoval 100 alatt is megy :!: Az enyém pontosan 120-nál forog 2000ret, és azthiszem de ebben nemvagyok bizt 200-nál 3,5-öt :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 15:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Nahh megvolt a szerviz. Egyelore csak a helyzetfelmeres de ugynezki csak felakarjak ujitani a valtot. Mivel a benne levo wandler rossz. Legalabbis amikor ossze kene zarnia azt nemtudja megtenni. De senki nemtudja megmondani hogy wandler csere vagy csak valami szelep csere ami a wandlerbe pumpalja az olajat vagy hogy is van ez. Szoval fel akarjak ujitani a valtomat mindenkeppen azzal az indokkal mivel a wandlerben elkopott cucc szanaszet lehet a valtoban. Itt budapesten egy fazon otszaz korul mondta hogy annyi lesz a musor. Nahh levert a viz rogton ugyhogy rogton telefonaltam es egy ismerosom altal mar kiprobalt valtoszerelo fogja csinalni a fenti ar kb harmadaert. Ezert a penzert olajat cserel + szurot + kicsereli a wandlert + mindenfele tomiteseket egyebeket kicserel + kitisztitja a valtot teljesen. Itt sokan azt tanacsoltatok hogy ne nyuljunk a valtohoz de nemtudjak megmondani mi a konkret gond ami szet nem kapjak. Szoval most egy kicsit bizonytalan vagyok a beavatkozas helyesseget illetoen. A csako egy ev garit vallal a valtora. Velemenyek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 17:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
500 sztem kuva sok... :? 800-ért már zsir új váltót kapsz. Az óccsóbb fazonnal meg azért óvatossan, gari ide, gari oda, nehogy belefuss egy olyan váltójavittatásba mint én az E34-emmel! (olvass vissza leírtam a történetet)

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.30. 21:25 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Erről Festo is tudna mesélni!! Soha nem let tökéletes pedig 1 év garivolt rajta!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.31. 09:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
Nahh megvolt a szerviz. Egyelore csak a helyzetfelmeres de ugynezki csak felakarjak ujitani a valtot. Mivel a benne levo wandler rossz. Legalabbis amikor ossze kene zarnia azt nemtudja megtenni. De senki nemtudja megmondani hogy wandler csere vagy csak valami szelep csere ami a wandlerbe pumpalja az olajat vagy hogy is van ez. Szoval fel akarjak ujitani a valtomat mindenkeppen azzal az indokkal mivel a wandlerben elkopott cucc szanaszet lehet a valtoban. Itt budapesten egy fazon otszaz korul mondta hogy annyi lesz a musor. Nahh levert a viz rogton ugyhogy rogton telefonaltam es egy ismerosom altal mar kiprobalt valtoszerelo fogja csinalni a fenti ar kb harmadaert. Ezert a penzert olajat cserel + szurot + kicsereli a wandlert + mindenfele tomiteseket egyebeket kicserel + kitisztitja a valtot teljesen. Itt sokan azt tanacsoltatok hogy ne nyuljunk a valtohoz de nemtudjak megmondani mi a konkret gond ami szet nem kapjak. Szoval most egy kicsit bizonytalan vagyok a beavatkozas helyesseget illetoen. A csako egy ev garit vallal a valtora. Velemenyek?


Olyan találgatás szaga van nem?
egy biztos, ha lehet ne az ismerős ismerősének ismerősével szedesd szét hanem inkább egy profi szervízt hívj fel, add pontosan elő a hibajelenséget, meg esetlegesen a diagnózist, hidd el vágnijuk kell kapásból hogy ez és ez nem kapcsol. Hogy ezért komplett wandlert kell-e cserélni nemtom, nem kizárt, de több vélemény meghalgatása nem árthat. Első körben egyébként nyomásokat kell mérni, a váltó házán van egy rakat ledugózott mérő hely ahova mérőórákat kell becsavarni, és a gyári doksiban benne van hogy mikor mi mennyi. Szóval óvatosan avval a szétborítással. Az automata egy bonyolult üzem, lehet darabokban az életben nem jönnek rá, cserélgetnek minden nyavaját, végén kezedbe adnak egy fogalmadsincs micsoda kütyüt hogy hé ez volt a baj és 300e :-( és lehet hogy épp jó de így kezdődnek a hosszú tortúrák....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.04.02. 12:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hat mostmar teljesen bizonytalan vagyok. Mindenki akivel beszelek azt mondja hogy meg kell bontani marmint szervizes mert minden ami hibas lehet belul van.
Viszont annak nagyon nem orulnek ha szetdobjak es kiderul hogy a hiba nem is belul van hanem valahol kivul valami hulyeseget csinal az auto es emiatt van az egesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 181  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator