* *
Pontos idő: 2024.03.28. 19:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 02:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zse69 írta:
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!

Ha túlmelegszik az olaj, rá kellene nézni a hűtősorra. Széthúzni, lehet, hogy el vannak tömődve a hűtők.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, dreizwanzig
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 10:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.11. 20:43
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zse69 írta:
Sziasztok!
Mostanában az automata váltóm fura dolgokat művel! Először azt vettem észre, hogy az 5. sebességet nem veszi, csak ha áthúzom steptronicba, majd később már magát a váltókart is egyre nehezebben tudtam mozgatni. Szerelő rátette a hibakód olvasót és a váltóolaj túlmelegedését mutatta. Valaki tud segíteni a megoldásban? Jó váltós Szabolcsban?
Köszi!

Ha túlmelegszik az olaj, rá kellene nézni a hűtősorra. Széthúzni, lehet, hogy el vannak tömődve a hűtők.

Köszönöm! Megpróbálom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.03. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.01. 19:29
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Rég voltam már itt aktív viszont lenne egy kérdésem.
Igaz E38 nem E39, de hátha tudtok segíteni.
35i M62B35 motorkód, ZF 5HP24 váltó az alany.

Vezérlés csere után (állt 3hétig akksi nélkül az autó), Trans.Failsafe program.
Oké, hibakód olvasás INPA-val
Hibakód: Magnetventil 3 - szakadás - fennálló hiba.
Szelep kimérve OK, kábel mérve és nincs szakadás.
Mivel nem a váltóhibájára gyanakodtam ezért újra lett programozva a vezérlő,de nem javult meg.
Ezek után vezérlő csere, ha gyújtásra rakom az autót semmi probléma amint elindítom és átakarnám rakni D-be nem engedi, pár másodperc múlva megint vészprogramba áll és utána átlehet rakni D-be.
Hibakód : Drucksteller EDS Summenstrom
Ahogy olvasgattam külföldi fórumokon elvileg nem az autóhoz való vezérlő lett betéve akkor lehet ilyesmi. Megrpóbáltuk ezt is újraprogramozni, a helyzet változatlan.
Kábel és a váltóban lévő szelepek kimérve egy külföldi fórumon talált és bevált leírás alapján, mérések alapján minden oké.
A váltó egyébként nem volt bolygatva, vezérlés csere előtt gyönyörűen váltott, nem rántott, alapjáraton szépen kúszott.
Szóval szeretném a segítségeteket kérni, hátha valaki találkozott már hasonlóval vagy van valami tippje mi lehet a probléma.


Szerk.: A régi, eredetileg benne lévő vezérlővel INPAból nem tudom kapcsolni a szolenoid szelepeket, a másik utólag betett vezérlővel tudom őket kapcsolni, hallani is ahogy kattannak.

Előre is köszönöm! :) :R
Szép estét!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 10:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.01. 19:29
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kozben megoldodott a problemam, gondoltam leirom, hatha segit valakinek.
Valtovezerlo cserevel megoldodott minden problemam. Valoban nem az autohoz illo vezerlo lett berakva.

Szep napot! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Muffin az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.24. 19:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.17. 00:00
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van egy problémám remélem tud valaki segiteni:
A helyzet a következő.Automata váltó hűtőnél a visszavezető alsó cső bekötésénél folyik az olaj (nyilván viszem szervizbe) viszont a szervó kormány olaj tertályából hiányzik az ami kifolyik.
ez hogy lehet ha elvileg két külön rendszer?
Valóban a váltó hűtés csatinál folyik megnéztük alsó motor takaró le és a legalsó cső. Ez a váltóhoz megy!
Ez hogyan lehetséges? Tudja valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.25. 09:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi747 írta:
Sziasztok!
Van egy problémám remélem tud valaki segiteni:
A helyzet a következő.Automata váltó hűtőnél a visszavezető alsó cső bekötésénél folyik az olaj (nyilván viszem szervizbe) viszont a szervó kormány olaj tertályából hiányzik az ami kifolyik.
ez hogy lehet ha elvileg két külön rendszer?
Valóban a váltó hűtés csatinál folyik megnéztük alsó motor takaró le és a legalsó cső. Ez a váltóhoz megy!
Ez hogyan lehetséges? Tudja valaki?

Ez igazán jól csak akkor látható, ha ki van szedve a hűtő.
Ahogy a képen is látható, ott a hűtő tartókereten van egy összetett konzol blokk, ahová befut egymás fölött a váltóolaj- és a szervóolaj szállítócső kettőse.
Az is lehet, hogy a szervócső csatlakozásánál ereszt és szépen leszivárog.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.25. 17:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.17. 00:00
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
csabi747 írta:
Sziasztok!
Van egy problémám remélem tud valaki segiteni:
A helyzet a következő.Automata váltó hűtőnél a visszavezető alsó cső bekötésénél folyik az olaj (nyilván viszem szervizbe) viszont a szervó kormány olaj tertályából hiányzik az ami kifolyik.
ez hogy lehet ha elvileg két külön rendszer?
Valóban a váltó hűtés csatinál folyik megnéztük alsó motor takaró le és a legalsó cső. Ez a váltóhoz megy!
Ez hogyan lehetséges? Tudja valaki?

Ez igazán jól csak akkor látható, ha ki van szedve a hűtő.
Ahogy a képen is látható, ott a hűtő tartókereten van egy összetett konzol blokk, ahová befut egymás fölött a váltóolaj- és a szervóolaj szállítócső kettőse.
Az is lehet, hogy a szervócső csatlakozásánál ereszt és szépen leszivárog.

Kép


Szia!
Köszi a választ,eleinte énis ilyesmire gyanakodtam aztán miderűlt hogy 2 hete mikor cserélték az alsó szervócsövet akkor félremozdult az O gyűrű ezért volt tömitetlen a rendszer és folyott el az olaj. A szerviz (Polltom) maximálisan korrekt volt, már készis van és nem kértek semmit érte. Hálistennek nagyobb volt a riadalom mint a probléma.
Üdv Csaba


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 03:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 12:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


350000 és nem volt cserélve. Tökéletesen működik, igaz 525D. Viszont van egy jó drága eljárás 12liter olajat emészt fel. 120000 Ft körül csinálják, attól függ mennyire "koszos" a váltó.
Az a lényege, hogy kis bontás után, speckó géppel átmossák az egész váltót váltóolajjal. Ezért kell a több mint 10 liter olaj. Addig csinálják amíg teljesen ki nem tisztul. Állítólag biztonságos eljárás. A barátomnak volvóban csinálták és jobb lett.

Ezen érdemes lehet filózni.

Egyébiránt az 530-asok híresek a váltóhibáról, de persze ez sok tényezőn múlik. Én nem cserélnék benne olajat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 13:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


350000 és nem volt cserélve. Tökéletesen működik, igaz 525D. Viszont van egy jó drága eljárás 12liter olajat emészt fel. 120000 Ft körül csinálják, attól függ mennyire "koszos" a váltó.
Az a lényege, hogy kis bontás után, speckó géppel átmossák az egész váltót váltóolajjal. Ezért kell a több mint 10 liter olaj. Addig csinálják amíg teljesen ki nem tisztul. Állítólag biztonságos eljárás. A barátomnak volvóban csinálták és jobb lett.

Ezen érdemes lehet filózni.

Egyébiránt az 530-asok híresek a váltóhibáról, de persze ez sok tényezőn múlik. Én nem cserélnék benne olajat.
Nem produkál hibát én nem taposom neki, úgy hallottam fl után vannak inkább valtohibak:)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 09:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Helló. A fizikát nem nagyon tudod megkerülni, előbb-utóbb el fog halni és fel kell újítani. Ca. 450K.-ba fáj a művelet és 1-2 nap alatt megvan. Ha nincs baja, akkor én elkezdenék gyűjtögetni egy váltó felújításra, hogyha megáll a váltó, akkor kevésbé fájjon. De megfog! Ez nem kétséges. Az enyém is 530D volt, érzésre volt benne vagy 400K. km. amikor hozzám került (természetesen visszatekert órával kaptam), meg is állt asszem 1-2 éven belül az automata, pedig én is vigyáztam rá, amennyire lehetett.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 09:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Helló. A fizikát nem nagyon tudod megkerülni, előbb-utóbb el fog halni és fel kell újítani. Ca. 450K.-ba fáj a művelet és 1-2 nap alatt megvan. Ha nincs baja, akkor én elkezdenék gyűjtögetni egy váltó felújításra, hogyha megáll a váltó, akkor kevésbé fájjon. De megfog! Ez nem kétséges. Az enyém is 530D volt, érzésre volt benne vagy 400K. km. amikor hozzám került (természetesen visszatekert órával kaptam), meg is állt asszem 1-2 éven belül az automata, pedig én is vigyáztam rá, amennyire lehetett.
Ha 500ezret elmegy akkor nincs gond. Az még 120 e km. Elvileg anbyi még van ebben a váltóban. :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 12:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
leslie írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Helló. A fizikát nem nagyon tudod megkerülni, előbb-utóbb el fog halni és fel kell újítani. Ca. 450K.-ba fáj a művelet és 1-2 nap alatt megvan. Ha nincs baja, akkor én elkezdenék gyűjtögetni egy váltó felújításra, hogyha megáll a váltó, akkor kevésbé fájjon. De megfog! Ez nem kétséges. Az enyém is 530D volt, érzésre volt benne vagy 400K. km. amikor hozzám került (természetesen visszatekert órával kaptam), meg is állt asszem 1-2 éven belül az automata, pedig én is vigyáztam rá, amennyire lehetett.
Ha 500ezret elmegy akkor nincs gond. Az még 120 e km. Elvileg anbyi még van ebben a váltóban. :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Én az olajcsere pártján állok.
Van hogy ez nem jön be, de lehet nélküle is szétment volna az a váltó, ami csere után állt be.

Sajnos az E39 már kifordult abból a körből, ahol több százezres javításokat fognak eszközölni a kocsinak.
Ha egy ilyen összeg bekerül a képbe a jelenlegi tulajok bármelyikénél, akkor az a gép vagy kap egy bontott váltót, vagy megy a bontóba,
Ez alól csak a kuriózum darabok lesznek kivételek, mint az M5 és 540i, a kismotoros kocsi ezt nem fogja megkapni, pláne ha több sebből is vérzik.
Márpedig jócskán vérzik szinte mind.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
leslie írta:
vtibi9512 írta:
Sziasztok! Van olyan akinek több százezer van az 530d E39-esében, automata és nem cserélt olajat? Kétes múltú az enyém 375e van benne és kell az autó így nem merem kockáztatni a cserét, hogy tönkre menjen. 184 lovas gyengébbik, és jelenleg tökéletesen funkcionál! :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Helló. A fizikát nem nagyon tudod megkerülni, előbb-utóbb el fog halni és fel kell újítani. Ca. 450K.-ba fáj a művelet és 1-2 nap alatt megvan. Ha nincs baja, akkor én elkezdenék gyűjtögetni egy váltó felújításra, hogyha megáll a váltó, akkor kevésbé fájjon. De megfog! Ez nem kétséges. Az enyém is 530D volt, érzésre volt benne vagy 400K. km. amikor hozzám került (természetesen visszatekert órával kaptam), meg is állt asszem 1-2 éven belül az automata, pedig én is vigyáztam rá, amennyire lehetett.
Ha 500ezret elmegy akkor nincs gond. Az még 120 e km. Elvileg anbyi még van ebben a váltóban. :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről

Én az olajcsere pártján állok.
Van hogy ez nem jön be, de lehet nélküle is szétment volna az a váltó, ami csere után állt be.

Sajnos az E39 már kifordult abból a körből, ahol több százezres javításokat fognak eszközölni a kocsinak.
Ha egy ilyen összeg bekerül a képbe a jelenlegi tulajok bármelyikénél, akkor az a gép vagy kap egy bontott váltót, vagy megy a bontóba,
Ez alól csak a kuriózum darabok lesznek kivételek, mint az M5 és 540i, a kismotoros kocsi ezt nem fogja megkapni, pláne ha több sebből is vérzik.
Márpedig jócskán vérzik szinte mind.
:szerintem
Az enyém privát eladótól van én hoztam be Ausztriából minden papírja megvan 3 tulaja volt,1 doktor, egy magistrat, illetve egy üzletvezető akitől én vettem, typenschein szerint. Ha tönkre megy kénytelen leszek megcsinaltatni, mert ez a fő autóm, napi 50 kilométert megy minimum.

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 16:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
Ha tönkre megy kénytelen leszek megcsináltatni, mert ez a fő autóm, napi 50 kilométert megy minimum.

Igen, az első időszakban én is így gondolkodtam, aztán 3 év és kb. 2,4M.huf után már most egészen máshogy látom.
Van az a pont, amikor feladja az ember, pedig azt hiszem bátran mondhatom, hogy a legkitartóbbak közé tartozom.
Mondhatni, a bontó kapujából hoztam vissza a kocsit, rengeteg dolgot restauráltam rajta, csavarok, alkatrészek százait cseréltem ki és pótoltam hiányzókat, de úgy érzem szélmalomharc volt.
Csak egy használt 21 éves kocsi, szerkezetileg most kiváló állapotban, de az utakon a sok lelakott, lakótelepek parkolóiban korrodáló darab között elvész. E39-E39, egyre megy az egyszerű szemlélőnek. A piac pedig soha nem fogja megfizetni a bele fektetett összeget, a rengeteg munkáról nem is beszélve. Jó, ha 800 ezret kapnék érte, hallgatózós, kötekedős próbakörök, meg vagy két óra morfondírozós alkudozás után!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 18:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
vtibi9512 írta:
Ha tönkre megy kénytelen leszek megcsináltatni, mert ez a fő autóm, napi 50 kilométert megy minimum.

Igen, az első időszakban én is így gondolkodtam, aztán 3 év és kb. 2,4M.huf után már most egészen máshogy látom.
Van az a pont, amikor feladja az ember, pedig azt hiszem bátran mondhatom, hogy a legkitartóbbak közé tartozom.
Mondhatni, a bontó kapujából hoztam vissza a kocsit, rengeteg dolgot restauráltam rajta, csavarok, alkatrészek százait cseréltem ki és pótoltam hiányzókat, de úgy érzem szélmalomharc volt.
Csak egy használt 21 éves kocsi, szerkezetileg most kiváló állapotban, de az utakon a sok lelakott, lakótelepek parkolóiban korrodáló darab között elvész. E39-E39, egyre megy az egyszerű szemlélőnek. A piac pedig soha nem fogja megfizetni a bele fektetett összeget, a rengeteg munkáról nem is beszélve. Jó, ha 800 ezret kapnék érte, hallgatózós, kötekedős próbakörök, meg vagy két óra morfondírozós alkudozás után!
Semmiképp nem szabad eladni. Szerencsére eddig úgy tűnik az enyém nagyon jó szerkezeti és motorikus állapotban van. Egyedül a rozsdaval harcoltam, de az is megvan már. :)

Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 20:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Esetleg átalakítod kézi váltósra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 02:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.10.27. 18:02
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacir1 írta:
Heló
Esetleg átalakítod kézi váltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D


Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 11:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vtibi9512 írta:
lacir1 írta:
Helló!
Esetleg átalakítod kéziváltósra.
Az elég összetett nem? Vannak erre specializálódott emberkék? :D

Persze hogy vannak.
Meg is csinálják annyiért, amennyiért a beállt automatát felújítják.
:facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator