* *
Pontos idő: 2024.04.18. 10:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.26. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Beszéltem több automata váltóssal is és mindegyik egybehangzóan állította hogy le kell cserélni az olajat. Valamelyik 100ekm-t, valamelyik 60ekm-t mondott. A szűrő csere nagyon fontos, egy idő után eltömődik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.20. 15:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Sokáig figyeltem a fórumon ezt az autómataváltó olajcsere témát. Most leírnám én is a saját történetem. '97-es 525 TDS túl a 200e kilóméteren, a váltó hátramenetbe kapcsolás után rántott egyet, N-ből D-be szintén rántott. Gondoltam lecserélem az olajat. BMWszervíz árajánlata 70eFt. Egyik ismerősöm autószerelő, azon belül is az autómatákra és az amerikai kocsikra van ráálva. Pontosan fele annyiért csinálta meg mint a BMW. Azóta a váltóm ojan mint a mese. Ja, a lecserélt szűrőn még látszott a dátum 1997.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 15:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi!

nekem a váltó alján van egy zöld szinü bmw logós matrica a rajta lévö szám 83220026922 nekem milyen olaj kell bele? Az oldalán lévö szám 96024801

megköszöném, ha valaki leirná a frankot, hogyan kell szakszerüen lecserélni az olajat és a szüröt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.25. 12:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma voltam szervízben és egy kicsit utána érdeklődtem a váltó-olaj cserének!
Azt mondják a szerelő srácok, hogy az első olajcserét, használattól függően 100 és 150ezer km között kell elvégezni, ezután 80-100 ezrenként.
Sokat lehet spórolni a későbbi váltójavításokon, ha időben cserélve van az olaj.
Elég bonyolult a szakszerű csere, ezért szerintem csak olyan álljon neki, aki tökéletesen képben van!

Remélem segítettem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.25. 13:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ezt igazolhatom én is. Álltam a kocsi mellett de nem mindent láttam. Kocsi felemel. váltó oldalán lévő leeresztőn olaj leenged. váltó alsó dekni 1000 csavarral leszed. maradék olaj félig nyakba. kocsi döntöget hogy mindenhonnan az olaj kicsepegjen. olajszűrő lehúz. ez elég 1x űnek tűnt mert csak egy szimmering szerű "U" gumi van a tengelyén. dekni aljában mágnes kipucol, kitörölgetés. majd dekni visszacsavaroz ügyelve a gumi tömítésre. majd megmér mennyi olaj jött le. Ha jól emlékszem 5,6 liter de ez lehet hogy nem ponmtos info. váltró oldalán kereplővel olaj betölt. Autó elindít persze csápon. váltogatás, majd újra olajtöltés egész addíg míg a levett mennyiségnek megfelelő űrtarlalmú olaj vissza nem kerül a váltóba. Megint járat, kör a városban, majd másnap ellenőrzésre visszagurulás. Maga az olajcsere a váltóban ellenőrzés nélkül műanyag alkatrészek lebontásával 2 óra nyugodt munkatempóban közbe a hülye kérdéseimre válaszolgatva, egy gyors kávészünettel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek webasto az itt látható tagok köszönték meg: Pzotyo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.25. 20:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
webasto írta:
ezt igazolhatom én is. Álltam a kocsi mellett de nem mindent láttam. Kocsi felemel. váltó oldalán lévő leeresztőn olaj leenged. váltó alsó dekni 1000 csavarral leszed. maradék olaj félig nyakba. kocsi döntöget hogy mindenhonnan az olaj kicsepegjen. olajszűrő lehúz. ez elég 1x űnek tűnt mert csak egy szimmering szerű "U" gumi van a tengelyén. dekni aljában mágnes kipucol, kitörölgetés. majd dekni visszacsavaroz ügyelve a gumi tömítésre. majd megmér mennyi olaj jött le. Ha jól emlékszem 5,6 liter de ez lehet hogy nem ponmtos info. váltró oldalán kereplővel olaj betölt. Autó elindít persze csápon. váltogatás, majd újra olajtöltés egész addíg míg a levett mennyiségnek megfelelő űrtarlalmú olaj vissza nem kerül a váltóba. Megint járat, kör a városban, majd másnap ellenőrzésre visszagurulás. Maga az olajcsere a váltóban ellenőrzés nélkül műanyag alkatrészek lebontásával 2 óra nyugodt munkatempóban közbe a hülye kérdéseimre válaszolgatva, egy gyors kávészünettel.


szia!

a váltó olaj hütöjéböl nem cseréltétek le az olajt ,vagy kitud folyni abból is ha leveszed a deknit?milyen olaj ment bele?mennyit fizettél?milyen váltózást érzékeltél olajcsere után?most több kérdés nem jut az eszembe :roll:

de még 1 kérdés,mi a te váltód tipus száma és hol találtad meg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.25. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.02.05. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát látod hogy a hűtőből is kifolyt-e az olaj azt nem tudom de elég sokat emelgettékmire az ember azt mondta hogy na most kifolyt az a mennyiség aminek ki kellett. De a szerelő szerint mindig marad benn valamennyi. Csak 80% ig jön ki belőle a többi az higul az új olajjal. Na aztán hogy milyen a váltó száma azt nem tudom igazából soha nem kerestem. Nekem a váltóm elég szar volt a végére. Hidegen jó volt de aztán elkezdett minden visszaváltásnál hatalmasat rántani. Vagy egyszerűen előzés közben felváltott. Na az elégizgalmas szokott lenni. Továbbá ha megálláskor feszült a váltó. Mondjuk ha dombon álltam meg akkor elég erősen meg kellett betenni D be vagy R be. A végén már szinte csak ST.-vel autóztam.
A lényeg hogy nekem tökéletes lett. Azóta 21e ment bele és semmi gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek webasto az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.26. 15:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
És ez a csere mennyibe fájt Neked?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.26. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Már, ha nem vagyok indiszkrét! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.13. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.08. 01:00
Hozzászólások: 111
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na szevasztok.
Ma én is voltam szerelőnél, érdeklődtem a váltóolaj cseréröl. Mondja a srác hogy ebbe nem kell mert hiperszuper olaj van benne. Mosolyogtam és mondtam neki hogy azért nézzük már meg hogy milyen olaj kell a váltóba.
Nos a "gép" azt dobta ki neki hogy Castrol Trans Max Z, ezt ajánlja a gyár hozzá, ás 7,8 liter kell bele. Plussz kell még ugye váltóolaj szürő 5288Ft+áfa, váltó tömités 2576+áfa.
Jah, ZF váltó van benne, az autó pedig 540i, '96-os.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.13. 21:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
L5a4c0i írta:
Na szevasztok.
Ma én is voltam szerelőnél, érdeklődtem a váltóolaj cseréröl. Mondja a srác hogy ebbe nem kell mert hiperszuper olaj van benne. Mosolyogtam és mondtam neki hogy azért nézzük már meg hogy milyen olaj kell a váltóba.
Nos a "gép" azt dobta ki neki hogy Castrol Trans Max Z, ezt ajánlja a gyár hozzá, ás 7,8 liter kell bele. Plussz kell még ugye váltóolaj szürő 5288Ft+áfa, váltó tömités 2576+áfa.
Jah, ZF váltó van benne, az autó pedig 540i, '96-os.



Király vagy!
:franko: :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Váltó olaj csere
HozzászólásElküldve: 2006.12.14. 15:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Egy "cipőben járunk" , nekem is ajánlották a cserét.
(Habár egy 540-es fazon esküdözött, hogy nem kell cserélni.
Valahogy én sem hiszek az örök olajban.)
Majd írd meg a "külömbséget".
Oldboy!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.14. 19:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez az örök olaj régi téma. A használatija azt írja, nem kell cserélni, a Wallisnál azt mondták nem kell ( de akkor miért árulnak olajat bele?) viszont minden valamire való BMW szerelő azt vallja, hogy 100e km-enként kell. Sőt, hiányozhat is belőle. Nem egy esetről hallottam, hogy "javultak" meg váltók a cserétől. Hát, mindenki döntse el....
Részemről, ha a Wallisnál megveszed a gyári olajat és azt teszed bele, nem lehet baj. Csak vigyázni kell a cserével, nem egyszerű...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.16. 00:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajnos én most vagyok túl egy váltó javításon (190.000km) :( , amit a Fék, ill. váltó rovatba már meg írtam.

Röviden amibe ott maradtunk Steven530d-vel:
- kompromisszum készen kell őket használni.
- 100.000 km után olajat és szűrőt cserélni. Teljes szétszedés után a GM váltó kb 9 liter Castrol Transmax Z (lista ár 5.300- Ft/liter, persze interneten 3.000- Ft http://www.autoteka2000.hu/castrol%20ha ... olajok.htm)
- kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett.

Remélem ez mindenkinek beválik. :)
Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw az itt látható tagok köszönték meg: Pzotyo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 09:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.08. 01:00
Hozzászólások: 111
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw írta:
Sziasztok!

Sajnos én most vagyok túl egy váltó javításon (190.000km) :( , amit a Fék, ill. váltó rovatba már meg írtam.

Röviden amibe ott maradtunk Steven530d-vel:
- kompromisszum készen kell őket használni.
- 100.000 km után olajat és szűrőt cserélni. Teljes szétszedés után a GM váltó kb 9 liter Castrol Transmax Z (lista ár 5.300- Ft/liter, persze interneten 3.000- Ft http://www.autoteka2000.hu/castrol%20ha ... olajok.htm)
- kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett.

Remélem ez mindenkinek beválik. :)
Üdv Zoli


Köszi.
Ezeket én mind betartom. Kivéve a hegymenetet nem tudtam. Van egy kb. 1,5-2km-es szakasz ahol hegynek kell mennem mikor jövök haza, ott majd ezután kézzel váltok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.17. 22:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw írta:
Sziasztok!

Sajnos én most vagyok túl egy váltó javításon (190.000km) :( , amit a Fék, ill. váltó rovatba már meg írtam.

Röviden amibe ott maradtunk Steven530d-vel:
- kompromisszum készen kell őket használni.
- 100.000 km után olajat és szűrőt cserélni. Teljes szétszedés után a GM váltó kb 9 liter Castrol Transmax Z (lista ár 5.300- Ft/liter, persze interneten 3.000- Ft http://www.autoteka2000.hu/castrol%20ha ... olajok.htm)
- kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett.

Remélem ez mindenkinek beválik. :)
Üdv Zoli
Szia Zoli ! Csaba vagyok, látom nekedis 30d van azt írod a hidegen járatás árt a váltónak én pedig szoktam 2-3percet mikor hidegvan kicsit melegedjem meg az olaj meg a motor!!!!! apropo motor meg a meleg ha nem nagy gond megtudod nézni hogy üzemmelegen a bord menyit mutat hányfokos a vized??????mert az enyém 80-83körül irja én egy kicsit keveslem!!!köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 11:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
bmw írta:
Sziasztok!

Sajnos én most vagyok túl egy váltó javításon (190.000km) :( , amit a Fék, ill. váltó rovatba már meg írtam.

Röviden amibe ott maradtunk Steven530d-vel:
- kompromisszum készen kell őket használni.
- 100.000 km után olajat és szűrőt cserélni. Teljes szétszedés után a GM váltó kb 9 liter Castrol Transmax Z (lista ár 5.300- Ft/liter, persze interneten 3.000- Ft http://www.autoteka2000.hu/castrol%20ha ... olajok.htm)
- kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett.

Remélem ez mindenkinek beválik. :)
Üdv Zoli
Szia Zoli ! Csaba vagyok, látom nekedis 30d van azt írod a hidegen járatás árt a váltónak én pedig szoktam 2-3percet mikor hidegvan kicsit melegedjem meg az olaj meg a motor!!!!! apropo motor meg a meleg ha nem nagy gond megtudod nézni hogy üzemmelegen a bord menyit mutat hányfokos a vized??????mert az enyém 80-83körül irja én egy kicsit keveslem!!!köszi!


Szia!

Én azt írtam(vagy csak szerettem volna), hogy a pár perc melegítés nagy hidegben jót tesz a váltónak. Ha nem félreolvastad, akkor szólj és kijavítom :)
Ha megmondod, hogyan kell megnézni :oops: szívesen megteszem :) !

Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 19:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett
Hát ere gondolok legalábis én úgy értelmezem hogy ezeket NE csináljuk nem?????? állo ból full gáz ,gurulás mentes irány váltás,üresben gurulás ezek ártanak nem???? A víz,!!!!!föoldal Tippek Trükkök· Nagy board titkos menü ,aktiválod a leirtak szerint ha még nincs, és a 7.0 megtudod nézni hogy hány fokos a vized!!!! ha nemnagy gond jólenne tudnom nagyonn!!!!! köszi!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 21:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.23. 00:00
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett
Hát ere gondolok legalábis én úgy értelmezem hogy ezeket NE csináljuk nem?????? állo ból full gáz ,gurulás mentes irány váltás,üresben gurulás ezek ártanak nem???? A víz,!!!!!föoldal Tippek Trükkök· Nagy board titkos menü ,aktiválod a leirtak szerint ha még nincs, és a 7.0 megtudod nézni hogy hány fokos a vized!!!! ha nemnagy gond jólenne tudnom nagyonn!!!!! köszi!!!!


OK! Félre érthető lehet.
Tehát a pár perc alapjáraton járatás, jót tehet a váltónak, mit ahogy a hegymenetben a manuális váltás és a gurulás mentes irányváltás is (D->R-be vagy éppen fordítva).
Viszont kerülni kell:
-az üresben való gurulást és az állóból való full gázt.
Na talán most már jó. :D
Köszi, hogy jelezted. Így persze, hogy aktiválom a titkosmenüt :D . Már délelőtt ki is nyomtattam hozzá a bibliát, csak még időm nem volt rá. De holnap szakítok rá mindenképp.

Üdv Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.18. 22:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw írta:
dcs73 írta:
kerülni az állóból való full gázt, legtöbbször a túlhevülés nyírja ki főleg ha mondjuk egymás után többször gyilkolja az ember
-gurulásmentes irányváltás D->R-be vagy éppen fordítva
-pár perc alapjáraton való járatás főleg nagy hidegben
-kerülni az üresben való gurulást, szigorúan maradjon D-ben!
-hegymenetben manuális váltás, nem egy váltó lamellája csúszott meg amiatt hogy d-ben erőltették, erre mondják hogy megégett
Hát ere gondolok legalábis én úgy értelmezem hogy ezeket NE csináljuk nem?????? állo ból full gáz ,gurulás mentes irány váltás,üresben gurulás ezek ártanak nem???? A víz,!!!!!föoldal Tippek Trükkök· Nagy board titkos menü ,aktiválod a leirtak szerint ha még nincs, és a 7.0 megtudod nézni hogy hány fokos a vized!!!! ha nemnagy gond jólenne tudnom nagyonn!!!!! köszi!!!!


OK! Félre érthető lehet.
Tehát a pár perc alapjáraton járatás, jót tehet a váltónak, mit ahogy a hegymenetben a manuális váltás és a gurulás mentes irányváltás is (D->R-be vagy éppen fordítva).
Viszont kerülni kell:
-az üresben való gurulást és az állóból való full gázt.
Na talán most már jó. :D
Köszi, hogy jelezted. Így persze, hogy aktiválom a titkosmenüt :D . Már délelőtt ki is nyomtattam hozzá a bibliát, csak még időm nem volt rá. De holnap szakítok rá mindenképp.

Üdv Zoli
Oké rendbenn !!Egyépkénz pont ezekre gondoltam énis!! :lol: a gurulás meg a full padló!! :twisted: a bordhoz jó szórakozást :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator