* *
Pontos idő: 2018.12.16. 19:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3526 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.19. 17:42
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 26140.jpeg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én mondjuk kb. azzal kezdeném, hogy lemosnám a hűtősort és környékét Brigiciollal, majd vékonyan letusoltatnám vízzel.
Hagynám megszáradni, és másnap nézném meg, hogy hol folyik.
Ilyen gányban nem lehet dolgozni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 20:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.19. 17:42
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindenképp le lessz mosva,az meg van honnét folyik,csak az a lég fontosabb nekem hogy a jel,az csak váltó hibára figyelmeztet,vagy erre is felhívhatja a figyelmet?! Illetve ha 40-50 fokon ellenorzom a váltóban az olaj szintet, és ha kevés,mi a jobb opció? Utána tölteni (Nem tudom milyen való bele) olajat, vagy komplett olaj csere szűrővel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
toxi92 írta:
Mindenképp le lessz mosva,az meg van honnét folyik,csak az a lég fontosabb nekem hogy a jel,az csak váltó hibára figyelmeztet,vagy erre is felhívhatja a figyelmet?! Illetve ha 40-50 fokon ellenorzom a váltóban az olaj szintet, és ha kevés,mi a jobb opció? Utána tölteni (Nem tudom milyen való bele) olajat, vagy komplett olaj csere szűrővel?


Én levenném a kartert és leengedném az olajat róla.
Lehet, hogy tele lesz fémtörmelékkel, ferrodollal, és akkor feleslegesen szopatod magad feltöltéssel és szintezéssel.
Ha szar a váltód, amúgy is be fogja adni az unalmast, ha frissíted az olajat.
Mivel nem tudjuk, hogy milyen autód van, és annak váltóján milyen címke van, így nem lehet tanácsot sem adni.

Ha benzines a kocsid és ZF váltó van benn, akkor kb. feléből mrgúszod, mintha diesel lenne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kovessyroli írta:
toxi92 írta:
Mindenképp le lessz mosva,az meg van honnét folyik,csak az a lég fontosabb nekem hogy a jel,az csak váltó hibára figyelmeztet,vagy erre is felhívhatja a figyelmet?! Illetve ha 40-50 fokon ellenorzom a váltóban az olaj szintet, és ha kevés,mi a jobb opció? Utána tölteni (Nem tudom milyen való bele) olajat, vagy komplett olaj csere szűrővel?


Én levenném a kartert és leengedném az olajat róla.
Lehet, hogy tele lesz fémtörmelékkel, ferrodollal, és akkor feleslegesen szopatod magad feltöltéssel és szintezéssel.
Ha szar a váltód, amúgy is be fogja adni az unalmast, ha frissíted az olajat.
Mivel nem tudjuk, hogy milyen autód van, és annak váltóján milyen címke van, így nem lehet tanácsot sem adni.

Ha benzines a kocsid és ZF váltó van benn, akkor kb. feléből mrgúszod, mintha diesel lenne.

Ez nem 100%-ban fedi a valóságot.
tds-eken elvileg 5HP-nak kell lennie.
5HP-nek.
:mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 00:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
toxi92 írta:
Mindenképp le lessz mosva,az meg van honnét folyik,csak az a lég fontosabb nekem hogy a jel,az csak váltó hibára figyelmeztet,vagy erre is felhívhatja a figyelmet?! Illetve ha 40-50 fokon ellenorzom a váltóban az olaj szintet, és ha kevés,mi a jobb opció? Utána tölteni (Nem tudom milyen való bele) olajat, vagy komplett olaj csere szűrővel?


Én levenném a kartert és leengedném az olajat róla.
Lehet, hogy tele lesz fémtörmelékkel, ferrodollal, és akkor feleslegesen szopatod magad feltöltéssel és szintezéssel.
Ha szar a váltód, amúgy is be fogja adni az unalmast, ha frissíted az olajat.
Mivel nem tudjuk, hogy milyen autód van, és annak váltóján milyen címke van, így nem lehet tanácsot sem adni.

Ha benzines a kocsid és ZF váltó van benn, akkor kb. feléből mrgúszod, mintha diesel lenne.

Ez nem 100%-ban fedi a valóságot.
tds-eken elvileg 5HP-nak kell lennie.
5HP-nek.
:mrgreen:

Az bizony, 5hp18 TDS edition. Máshogy áll a harang mint a benzines 5hp-n, tehát csak TDS-ből jó. Már kb. 40-50k-ért hozzád vágják.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 23:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 533
Adott köszi: 98 alkalommal
Kapott köszik: 114 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, dilemma:

váltó olaj legutoljára 2011-ben volt cserélve 140e km-nél Papp Tamásnál. Most 214e van benne.
Hibátlan a váltó, semmi baja, mindent jól csinál. Egyedül egy pici rendellenességet vettem észre: ha kitolatok a garázsból, és aztán D-be rakom, csak 2-3 másodperc múlva jön meg a hajtás. Váltani hidegen is jól vált, az előbb említett "hiba" nincs meg már 1-2km megtétele után sem.
Tudom, hogy vannak horror-esetek váltóolaj-cseréhez köthetően, de nem kellene olajat cserélnem? Egy olajcserét már gyakorlatilag túlélt a váltó :D. Vagy ami jó ahhoz ne nyúljak alapon hagyjam a fenébe és ne foglalkozzak vele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 01:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 185
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok, dilemma:

váltó olaj legutoljára 2011-ben volt cserélve 140e km-nél Papp Tamásnál. Most 214e van benne.
Hibátlan a váltó, semmi baja, mindent jól csinál. Egyedül egy pici rendellenességet vettem észre: ha kitolatok a garázsból, és aztán D-be rakom, csak 2-3 másodperc múlva jön meg a hajtás. Váltani hidegen is jól vált, az előbb említett "hiba" nincs meg már 1-2km megtétele után sem.
Tudom, hogy vannak horror-esetek váltóolaj-cseréhez köthetően, de nem kellene olajat cserélnem? Egy olajcserét már gyakorlatilag túlélt a váltó :D. Vagy ami jó ahhoz ne nyúljak alapon hagyjam a fenébe és ne foglalkozzak vele?

Offtopic :
214e km-es 30d :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 12:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Sziasztok, dilemma:

váltó olaj legutoljára 2011-ben volt cserélve 140e km-nél Papp Tamásnál. Most 214e van benne.
Hibátlan a váltó, semmi baja, mindent jól csinál. Egyedül egy pici rendellenességet vettem észre: ha kitolatok a garázsból, és aztán D-be rakom, csak 2-3 másodperc múlva jön meg a hajtás. Váltani hidegen is jól vált, az előbb említett "hiba" nincs meg már 1-2km megtétele után sem.
Tudom, hogy vannak horror-esetek váltóolaj-cseréhez köthetően, de nem kellene olajat cserélnem? Egy olajcserét már gyakorlatilag túlélt a váltó :D. Vagy ami jó ahhoz ne nyúljak alapon hagyjam a fenébe és ne foglalkozzak vele?

Ezt kizárólag Neked kell eldöntened.
Múlt heti újabb tapasztalat: off 2007 Audi A6 2.0 pdti, CVT automata váltó, preventív olajcsere, mert kell. Csere után 1 órát ment, aztán se előre, se hátra. De a Bátyám legalább eladta a váltóját... :mrgreen: (Váltó 200e, csere 50e, komponensvédelem levétel, váltóillesztés 30e.) Olajcsere előtte nem tudom mennyibe volt, de a végén sokba. :facepalm:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.04. 14:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok, dilemma:

váltó olaj legutoljára 2011-ben volt cserélve 140e km-nél Papp Tamásnál. Most 214e van benne.
Hibátlan a váltó, semmi baja, mindent jól csinál. Egyedül egy pici rendellenességet vettem észre: ha kitolatok a garázsból, és aztán D-be rakom, csak 2-3 másodperc múlva jön meg a hajtás. Váltani hidegen is jól vált, az előbb említett "hiba" nincs meg már 1-2km megtétele után sem.
Tudom, hogy vannak horror-esetek váltóolaj-cseréhez köthetően, de nem kellene olajat cserélnem? Egy olajcserét már gyakorlatilag túlélt a váltó :D. Vagy ami jó ahhoz ne nyúljak alapon hagyjam a fenébe és ne foglalkozzak vele?

Szia!
Íme az én váltóm olajcserés története,hátha segít a döntésben.
2007-ig Dienstfahrzeug volt nincs infó, majd 2007-be megvette egy mókus aki 2010-be 126.431km-né váltót cseréltetett benne. 2012-be megvette egy mókus aki olajat cserélt a váltóba 160.031km-né.
Én megvettem 2016-ban és a váltóba olajat cseréltettem 242.000km-nél.
Muha Ati cserélte kb 60 pengő volt,azóta is kiváló egészségnek örvend.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek broton az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Egyik automatámnak sem lett semmilyen baja az olajcsere után. Sőt.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 22:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Pest-megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Enyémben 250ezernél volt olajcsere.Előtte soha.Most 320e van benne.Sem az olajcsere előtt,sem azóta nincs vele baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek pastorsteve az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A szétkopott, szar váltó romlik el az olajcserétől.
Az automataváltó adalékok is arra épülnek, hogy a híg olajat "besürítik".
Ez nem hangzik valami tudományosan, de olyan sűrűségű a Lucas No Slip termék is, hogy alig lehet kiönteni a dobozból.

Vagy nem belevaló olajat tesznek bele, illetve nincs beszintezve rendesen, hiányzik belőle 1 liter.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 21:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.19. 17:42
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Zf 5hp18 zöld plakettas váltóba milyen olaj ajánlott? 1056 000 091 számú. Köszönöm a segítséget előre is.
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 141849.jpg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 23:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
toxi92 írta:
Zf 5hp18 zöld plakettas váltóba milyen olaj ajánlott? 1056 000 091 számú. Köszönöm a segítséget előre is.
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 141849.jpg

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?pag ... s&prod=481

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.18. 14:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2213
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 449 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E39 esetén, hogy lehet értelmezni a kiolvasott adaptációs értékeket? Sajnos ISTA-D hexa-ban látja. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.30. 23:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.30. 23:38
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.
Problémám a következő remélem tudtok segíteni. 525tdsbe motort cseréltek igen am de a szerelő nem huzatta össze az automata váltót a blokkal (cirka 2 cm hézag volt) és úgy indítózta.Később kiderült az "új " blokkon eltette a vezérlést mert nem volt rajta adagoló. Lett ra véve egy komplett manuál kocsi at tettük a blokkot rá a AZ AUTOMATA váltó ami elotte tökéletes volt de most meg se nyikkan.se elore se hátra se semmi..olaj normálisan fel lett toltve de sajnos semmi.5hp18 zold matricas.Tipp?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.01. 01:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5711
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 816 alkalommal
Kapott köszik: 1819 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Atyska92 írta:
Üdv.
Problémám a következő remélem tudtok segíteni. 525tdsbe motort cseréltek igen am de a szerelő nem huzatta össze az automata váltót a blokkal (cirka 2 cm hézag volt) és úgy indítózta.Később kiderült az "új " blokkon eltette a vezérlést mert nem volt rajta adagoló. Lett ra véve egy komplett manuál kocsi at tettük a blokkot rá a AZ AUTOMATA váltó ami elotte tökéletes volt de most meg se nyikkan.se elore se hátra se semmi..olaj normálisan fel lett toltve de sajnos semmi.5hp18 zold matricas.Tipp?

Az első alkalommal kicsúszhatott és elfordult a Wandler a helyéről,(Ezért is nem tudta összehúzni a motort-váltót.) indítózásnál ledarálta a váltóban az olajszivattyút. Tipikus amatőr hiba.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.01. 04:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.04.30. 23:38
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Masik motor van már benne azóta amit én tettem be mert összekocolta a motort a srác..wandler a váltóra és úgy tettem a motorra szóval ki nem csúszhatott..akkor valószinű amit irtál még hogy olajszivattyú kuka????Mondta már egy automatas kollega de mindig bizok a legjobbakban..?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.30. 09:34
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali. A múlthéten eltávozott a jól működök közül a váltóm, így eljött az ideje a Schnitzer féle bontott 5hp18nak. A váltósok nem foglalkoznak cserével, csak felújítással, ezért kérdezném, hogy itt van e olyan szaki aki megcsinálná a cserét nekem? Esetleg tudtok valakit ajánlani, aki vélhetően nem jövő nyáron ér rá? Köszi!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3526 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator